Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2011, 18:11   #1
Aeth
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 maart 2011
Berichten: 1
Standaard Organisatie kopstukkendebat

Hallo allemaal,

Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen en heb dat dan maar in dit topic gedaan. Als het hier op de verkeerde plaats staat gelieve dit te veranderen.

Ik ben een student aan de KU Leuven, Politieke Wetenschappen en elk jaar organiseren wij een 'kopstukkendebat'. Elk jaar hetzelfde kopstukkendebat is na een tijdje best wel eentonig en daarom zou ik er dit jaar graag iets anders van willen maken, een nieuw(er) concept.

Het idee tot nu toe zou zijn om vooral veel gebruik te maken van sociale media (zoals Twitter, Facebook + evt. radio). In plaats van een debat in een aula te houden met enkel de mensen die daar aanwezig zijn zouden we iedereen in België de kans willen geven om te participeren aldus via FB & Twitter.

Het hele debat zou live worden gestreamed op het internet en het publiek in de zaal / op het internet zou vragen aan de politici kunnen stellen. Van te voren zouden er uiteraard ook enkele vragen voorbereid worden om de discussie op gang te krijgen en enkele thema's aan bod te laten komen.

Mijn vraag aan jullie is, wat vinden jullie hiervan? Een belachelijk idee wat nooit zal slagen? Een idee dat kan slagen mits enkele veranderingen? Een goed idee? Een idee met potentie? Hebben jullie suggesties uit eigen ervaring? Of zelfs een beter idee?

Bedankt voor jullie tijd!
Aeth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2011, 12:23   #2
Jeroenm
Burger
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Berichten: 100
Standaard

ik vind het op zich geen slecht idee, maar je moet zien dat er niet te veel volk dat weet anders zal je al de vragen niet kunnen kanaliseren.
__________________
Stop de bezetting - Stem N-VA
Jeroenm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2022, 22:02   #3
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 4.951
Standaard

Eso
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be