Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2021, 12:48   #41
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Nooit gehoord van deductie? U haalt dit laatste citaat van mij uit zijn context, beste, om mij belachelijk te maken, maar dat zal niet lukken als de andere forumleden hebben gelezen wat ik daarboven opmerkte, namelijk:

Dat het onwaarschijnlijk is dat het lijk op het eerste zicht herkenbaar was als dat van Jürgen Conings (als het waar is dat het daar al weken lag, zoals Farouk Ozgunes suggereerde in VTM nieuws) omdat het bewuste bos naar verluidt stikt van de wilde zwijnen die aaseters zijn en die een groot kadaver (in dit geval een lijk) met hun sterke reukzin binnen de kortste keren bespeuren en het vervolgens oppeuzelen tot er enkel wat gebeente overblijft...
Zelf everzwijnen weten wat kwaliteit is et wat ze rechts mogen laten liggen.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 13:01   #42
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Heb zonet op VTM nieuws interview gezien met de bevrijde MVR die ging snuisteren in zijn favoriete boekhandel, als eerste verzetje na 38 dagen ondergedoken te hebben gezeten.

Van zodra hij in beeld kwam (terwijl hij tussen de hoge boekenkasten liep) leek hij een soort van vreugdesprongetje te maken... Heeft iemand anders dit ook gezien? Om kotsmisselijk van te worden!

Vervolgens ging hij aan tafel zitten om het interview te geven. Op de vraag van de reporter of hij zich voortaan uit voorzorg wat meer gedeisd zou houden zei hij met een snode grijns: 'Neen, zeker niet! Ik ga gewoon verder zoals ik gewend ben, business as usual...!' (of iets in die trant).

Zijn keuze voor een boekhandel als eerste plaats van afspraak doet mij vermoeden dat hij binnenkort zal uitpakken met de publicatie van zijn dagboek (geschreven in zijn schuilhol) waarin hij de gelegenheid te baat zal nemen om met vileine pen "extreemrechts" verder in het verdomhoekje te plaatsen.

Let maar op, en na de wereldwijde release van het "Dagboek van een terrorisme slachtoffer" volgt ongetwijfeld de première van de langspeelfilm in Kinepolis in aanwezigheid van tal van hoogwaardigheidsbekleders.

Hoelang zal het duren eer de Koning hem in de adelstand zal verheffen?
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 13:22   #43
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Heb zonet op VTM nieuws interview gezien met de bevrijde MVR die ging snuisteren in zijn favoriete boekhandel, als eerste verzetje na 38 dagen ondergedoken te hebben gezeten.

Van zodra hij in beeld kwam (terwijl hij tussen de hoge boekenkasten liep) leek hij een soort van vreugdesprongetje te maken... Heeft iemand anders dit ook gezien? Om kotsmisselijk van te worden!

Vervolgens ging hij aan tafel zitten om het interview te geven. Op de vraag van de reporter of hij zich voortaan uit voorzorg wat meer gedeisd zou houden zei hij met een snode grijns: 'Neen, zeker niet! Ik ga gewoon verder zoals ik gewend ben, business as usual...!' (of iets in die trant).

Zijn keuze voor een boekhandel als eerste plaats van afspraak doet mij vermoeden dat hij binnenkort zal uitpakken met de publicatie van zijn dagboek (geschreven in zijn schuilhol) waarin hij de gelegenheid te baat zal nemen om met vileine pen "extreemrechts" verder in het verdomhoekje te plaatsen.

Let maar op, en na de wereldwijde release van het "Dagboek van een terrorisme slachtoffer" volgt ongetwijfeld de première van de langspeelfilm in Kinepolis in aanwezigheid van tal van hoogwaardigheidsbekleders.

Hoelang zal het duren eer de Koning hem in de adelstand zal verheffen?
In het algemeen heeft Van Ranst zich moedig door deze netelige en beangstigende tijd van isolatie heen geslagen. In het belang van het volk heeft hij zich de laatste maand veel ontzegd.
Wellicht valt het hem zwaar, dat na autopsie bij Conings ook Covid is vastgesteld. Men vermoedt dat Conings tegen de maatregelen in zonder neus- en mondmasker vertoefd heeft in het Dilser-bos en zo besmet is geraakt.
Zijn overlijden zal helaas de statistieken van Van Ranst blijvend ontsieren. Van Ranst verdient hiervoor schadeloos gesteld te worden.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 18:21   #44
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Het ziet er naar uit dat JC door een flink deel van de bevolking zal herinnerd worden als een martelaar die leed onder mensonterende quarantainemaatregelen, in het leven geroepen door wetenschappers die de pedalen kwijt waren...
JC, wie is dat ? Jezus Christus ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 18:25   #45
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Het ziet er naar uit dat JC door een flink deel van de bevolking zal herinnerd worden als een martelaar die leed onder mensonterende quarantainemaatregelen, in het leven geroepen door wetenschappers die de pedalen kwijt waren...
Wat een martelaar, die wel de Afghaanse Taliban aankan maar geen paar maanden Quarantaine-maatregelen die zowat iedereen fluitend met de vingers in de neus verteerd heeft, een paar pechvogels niet te na gesproken die in een getroffen sector zaten en dat was dus niet Defensie.

Wat een slapjanus is me dat.

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 juni 2021 om 18:26.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 18:31   #46
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

We weten allemaal dat het niet door de quarantaine was.

Leave Jurgen alone.

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 18:32   #47
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Ik kan het niet helpen dat toen een journalist aan MVR vroeg naar een reactie op het vinden van JC Van Ranst meteen te berde bracht dat het vandaag uitgerekend zijn verjaardag was...

Waarschijnlijk is dit Marcske zijn manier om te zeggen: 'Zo, heeft een Open-VLD'er het lijk gevonden van Jürgen Conings? Een mooier verjaardagscadeau had ik mij niet kunnen dromen...!'

Ironisch, niet?
Ik ergerde mij ook aan het journaille, mijn excuses als ik een andere indruk gaf.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 18:34   #48
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
JC, wie is dat ? Jezus Christus ?
Jistof Calvo?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 21 juni 2021 om 18:35.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 18:49   #49
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Farouk Ozgunes verklaarde in het VTM nieuws dat het lijk er al weken moet hebben gelegen, afgaande op de geur en de staat van ontbinding.

Doch er zit een geurtje aan dit verhaal: Hercule Poirot vertelde mij immers dat het in het bewuste bos stikt van de wilde zwijnen. En dat wilde zwijnen aaseters zijn, die een groot kadaver (zoals dat van een hert) in een mum van tijd kunnen oppeuzelen tot er alleen nog wat gebeente overblijft:

https://www.ark.eu/natuurontwikkelin...ing/wild-zwijn

Dus, in normale omstandigheden had het parket nooit zo snel kunnen bevestigen dat de overblijfselen hebben toebehoord aan Jürgen Conings, toch?
Had Conings zich ontkleed?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 18:59   #50
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

ergernissen bij de vleet vandaag, MvR op tv, de VTM die MvR weer een podium geeft, de VTM die als een deskundige met zwalpende camera het terrein verkend, de lijkenpikkende vetzak die de vondst én een vette check voor de exclusieve beelden op zijn konto wil schrijven

Het symphatisantenmarsje met bijhorend traantjes van de wereldvreemde familie

Wat nog erger stinkt dan een lijkengeur is de hypocriete symphatie van extreem-rechts voor een 'terroristje' van bij ons, een misnoegde mohamedaan die dezelfde eerbetuigingen zou krijgen, dan was het kot vééél te klein geweest
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:01   #51
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Had Conings zich ontkleed?
weer tijd voor de amateurspeurders ?

Everzwijnen vinden bottinnen en kogelvrije vesten niet lekker denk ik . En ze houden ook niet van intensieve zoekacties en mountainbikers
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:08   #52
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
...
Wat nog erger stinkt dan een lijkengeur is de hypocriete symphatie van extreem-rechts voor een 'terroristje' van bij ons,...
Fijn dat u geen last hebt van het genocidaire geurtje, dat opwalmt uit de corona-dodencijfers in dit land, als rechtstreeks gevolg van het 'expertengewijs' onthouden/verbieden/censureren van een welbekend eerstelijnszorg medicijn, dat bij gebruik een daling tot 80% van de mortaliteitscijfers en ziekenhuisopnames aantoont.
Reken maar uit, 80% van 25.000 coronadoden...

Maw, de échte terroristen verschijnen alle dagen in de media en zijn er naar eigen zeggen, om de 'volksgezondheid te bewaken' en FYI, Sinterklaas bestaat niet.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:17   #53
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Had Conings zich ontkleed?
De jager heeft het lijk gefilmd en de beelden verkocht aan Bild, die ze kennelijk op YouTube plaatste:

https://www.youtube.com/watch?v=H8xPcx_1v60

De Procureur des Konings heeft naar verluidt een dossier geopend naar de jager wegens "aantasting van het imago van een dode", waar straffen op staan tot 20 jaar na het overlijden.

De jager zal dus worden vervolgd... maar als hij kwaad wordt op het regime en zich (gewapend dan nog wel!) verstopt in hetzelfde bos, hoelang zal het dan duren eer er een nieuwe troepenmacht wordt ontplooid om hem te gaan zoeken?

Bovenstaande kan weliswaar grappig lijken, maar in het eerste interview met hem dat ik zag met hem klonk duidelijk sympathie door voor Conings. De jager zei dat hij het "jammer vond dat hij hem dood heeft aangetroffen". Hij zei iets in de trant van: "Indien hij nog had geleefd had hij nog kunnen worden geholpen..." (of iets in die trant).

Dus: stel dat de jager 2000 euro kreeg voor de verkoop van de beelden aan Bild en hij na een proces een boete krijgt van 5000 euro en een voorwaardelijke gevangenisstraf? En hij als gevolg daarvan door het lint gaat, dreigingen uit en zich dan (gewapend) gaat verstoppen?

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 21 juni 2021 om 19:20.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:28   #54
Victor Magnus
Schepen
 
Geregistreerd: 5 februari 2021
Berichten: 448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Fijn dat u geen last hebt van het genocidaire geurtje, dat opwalmt uit de corona-dodencijfers in dit land, als rechtstreeks gevolg van het 'expertengewijs' onthouden/verbieden/censureren van een welbekend eerstelijnszorg medicijn, dat bij gebruik een daling tot 80% van de mortaliteitscijfers en ziekenhuisopnames aantoont.
Reken maar uit, 80% van 25.000 coronadoden...

Maw, de échte terroristen verschijnen alle dagen in de media en zijn er naar eigen zeggen, om de 'volksgezondheid te bewaken' en FYI, Sinterklaas bestaat niet.
Exact! Wisten jullie trouwens waarom onze expert MVR wél adviseerde om kappers, cafés, restaurants, schoonheidssalons, bioscopen, danszalen, en fitnesscentra te sluiten maar het openbaar vervoer (met haar overvolle trams en bussen) buiten schot liet?

Nee...? Omdat hij te bang is om met de auto te rijden (want anders gegarandeerd in de berm rijdt!). Dat heeft hij zelf onthuld in een interview:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210104_95546918

Dit is wellicht het allergrootste bewijs van de willekeur waarmee hij de overheid van adviezen voorziet: de overvolle bussen, trams en treinen niet verbieden uit eigenbelang, omdat hij op die vervoermiddelen aangewezen was/is om zich van de ene tv studio naar de andere te reppen...

Hoe doorzichtig allemaal!

Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 21 juni 2021 om 19:28.
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:30   #55
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
De jager heeft het lijk gefilmd en de beelden verkocht aan Bild, die ze kennelijk op YouTube plaatste:

https://www.youtube.com/watch?v=H8xPcx_1v60

De Procureur des Konings heeft naar verluidt een dossier geopend naar de jager wegens "aantasting van het imago van een dode", waar straffen op staan tot 20 jaar na het overlijden.

De jager zal dus worden vervolgd... maar als hij kwaad wordt op het regime en zich (gewapend dan nog wel!) verstopt in hetzelfde bos, hoelang zal het dan duren eer er een nieuwe troepenmacht wordt ontplooid om hem te gaan zoeken?

Bovenstaande kan weliswaar grappig lijken, maar in het eerste interview met hem dat ik zag met hem klonk duidelijk sympathie door voor Conings. De jager zei dat hij het "jammer vond dat hij hem dood heeft aangetroffen". Hij zei iets in de trant van: "Indien hij nog had geleefd had hij nog kunnen worden geholpen..." (of iets in die trant).

Dus: stel dat de jager 2000 euro kreeg voor de verkoop van de beelden aan Bild en hij na een proces een boete krijgt van 5000 euro en een voorwaardelijke gevangenisstraf? En hij als gevolg daarvan door het lint gaat, dreigingen uit en zich dan (gewapend) gaat verstoppen?
jagers zijn allemaal 'speciallekes' onze mislukte papperige para zal zeker niet uit linkse hoek komen. Sympathie hebben voor en geld kloppen uit een lijk daar klopt iets niet

Heel mijn leven last gehad van zo'n wannabeerambos
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:32   #56
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Fijn dat u geen last hebt van het genocidaire geurtje, dat opwalmt uit de corona-dodencijfers in dit land, als rechtstreeks gevolg van het 'expertengewijs' onthouden/verbieden/censureren van een welbekend eerstelijnszorg medicijn, dat bij gebruik een daling tot 80% van de mortaliteitscijfers en ziekenhuisopnames aantoont.
Reken maar uit, 80% van 25.000 coronadoden...

Maw, de échte terroristen verschijnen alle dagen in de media en zijn er naar eigen zeggen, om de 'volksgezondheid te bewaken' en FYI, Sinterklaas bestaat niet.
ik heb bijna letterlijk de coronalijkgeur mogen opsnuiven in onze woonzorgcentra, hou uwe fakenews zever voor uzelf

de hoofdreden om nooit voor het vb te stemmen is omdat het vol zit met randdebielen, o.a.het lijk in het bos en zijn ontdekker'

Laatst gewijzigd door edwinp : 21 juni 2021 om 19:33.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:40   #57
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
ik heb bijna letterlijk de coronalijkgeur mogen opsnuiven in onze woonzorgcentra, hou uwe fakenews zever voor uzelf

de hoofdreden om nooit voor het vb te stemmen is omdat het vol zit met randdebielen, o.a.het lijk in het bos en zijn ontdekker'
Hou uw emo verhaaltjes ook maar voor uzelf...

En lees mss eens bij over de hardnekkige weigering ivermectine in te zetten.

Levens hadden gered kunnen worden.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:53   #58
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
ik heb bijna letterlijk de coronalijkgeur mogen opsnuiven in onze woonzorgcentra, hou uwe fakenews zever voor uzelf
Ja, je hebt eens geschreven dat je werkzaam bent in die sector, als ik me correct herinner.
Da's prima, want dat betekent dat je medische literatuur begrijpend kunt lezen en als ge overtuigd zijt dat de onderzoeksresultaten van Ivermectine 'fakenews' zijn, dan kan je dat eens aftoetsen aan het diagonaal inlezen van deze draad:

https://forum.politics.be/showthread.php?t=256540

Je mag dus dat 'fakenews' eens aanwijzen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 20:42   #59
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ja, je hebt eens geschreven dat je werkzaam bent in die sector, als ik me correct herinner.
Da's prima, want dat betekent dat je medische literatuur begrijpend kunt lezen en als ge overtuigd zijt dat de onderzoeksresultaten van Ivermectine 'fakenews' zijn, dan kan je dat eens aftoetsen aan het diagonaal inlezen van deze draad:

https://forum.politics.be/showthread.php?t=256540

Je mag dus dat 'fakenews' eens aanwijzen.
heb het niet gevolgd

https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuw...inisch-studies

waarschijnlijk weer een complot volgens jullie, ik heb liever een vaccin dan een medicijn voor het behandelen van de gevolgen omdat ik geen vaccin heb gehad
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 20:43   #60
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Hou uw emo verhaaltjes ook maar voor uzelf...

En lees mss eens bij over de hardnekkige weigering ivermectine in te zetten.

Levens hadden gered kunnen worden.
ook als de zo verguisde lockdowns perfect waren opgevolgd... zo blijf je bezig
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be