Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juni 2022, 09:54   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik vroeg me enkele weken geleden, toen ik het bericht las dat ze gevangenen vroeger vrij lieten , af waarom ze dat deden___; Nu weet ik het....Om moslima's in te zetten die ze dan in het geniep gaan vrijlaten na een tijdje zoals ze die nu in het geniep binnengehaald hebben???? Zitten er überhaupt nog in het gevang van de vorige reeksen? Of lopen die hier al rond??
Zal, denk ik, niet lang duren dat die in de gevangenis zitten.

Meestal zijn die vrij snel weer op 'vrije voeten'

p.s.

De kleding dat sommigen dragen, kan je dan zien dat het een vrouw is of een man die daaronder schuilt?

Van mij mogen die dragen wat zij willen of wat er voorgeschreven staat voor hen maar wel in eigen land(en)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2022, 10:23   #22
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zal, denk ik, niet lang duren dat die in de gevangenis zitten.

Meestal zijn die vrij snel weer op 'vrije voeten'

p.s.

De kleding dat sommigen dragen, kan je dan zien dat het een vrouw is of een man die daaronder schuilt?

Van mij mogen die dragen wat zij willen of wat er voorgeschreven staat voor hen maar wel in eigen land(en)
In onze buurt stel ik vast dat veel jonge jongens en tieners na de schooltijd in Djellabah lopen. Dat, samen met het grote aantal zwarte madammen dat zwanger en met buggie hun kroost in de school komen afhalen geeft me toch een raar gevoel voor de toekomst.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2022, 20:41   #23
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zoals ik schreef, criminelen vatten is geen prioriteit voor de politici, eurocraat of lokaal.
Maar ze waren wel onverbiddelijk om mensen te bestraffen die tijdens de lockdown periode 1 persoon te veel op bezoek hadden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2022, 20:46   #24
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik vroeg me enkele weken geleden, toen ik het bericht las dat ze gevangenen vroeger vrij lieten , af waarom ze dat deden___; Nu weet ik het....Om moslima's in te zetten die ze dan in het geniep gaan vrijlaten na een tijdje zoals ze die nu in het geniep binnengehaald hebben???? Zitten er überhaupt nog in het gevang van de vorige reeksen? Of lopen die hier al rond??
Er lopen er al een deel terug los.
Van de 6 vrouwelijke terroristen die men verleden ging terug halen op onze kosten ( rond de 2 miljoen euro ) zitten er nog amper 2 vast.
De 4-5 jaar die ze kregen zijn wel redelijk rap uitgezeten moet ik zeggen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 juni 2022 om 20:47.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2022, 20:48   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.379
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Maar ze waren wel onverbiddelijk om mensen te bestraffen die tijdens de lockdown periode 1 persoon te veel op bezoek hadden.
Dat zijn dan ook geen criminelen, maar kiekens om te pluimen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2022, 20:52   #26
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat de post van Maddox satire is.
Inderdaad, want "Europa" beslist wat de vertegenwoordigers van elke lidstaat beslissen, dus Europa veronderstelt dat er een Belgische of Vlaamse afvaardiging is.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 09:53   #27
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is het eeuwige probleem van alle grensregio's over heel de aardkloot waar je makkelijk de grens kan passeren.

Je zit met verschillende politiediensten / korpsen, als die geen goeie info uitwisseling hebben dan gaat het fout op een gegeven moment.
Alhoewel dat al eeuwenlang geweten is, zijn er hier in dit land nog navelstaarders die denken de problemen van criminaliteit op te lossen door nog grenzen bij de maken.
Wat baten kaars en bril.....
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 10:03   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
In onze buurt stel ik vast dat veel jonge jongens en tieners na de schooltijd in Djellabah lopen. Dat, samen met het grote aantal zwarte madammen dat zwanger en met buggie hun kroost in de school komen afhalen geeft me toch een raar gevoel voor de toekomst.
Die hebben een ander zicht op de uitspraak: "Ga en vermenigvuldig u"

En dan maar zagen dat zij in eigen land(en) geen eten hebben, geloofwaardig????

Ik heb er eens eentje gezien (negerin) kanten Linker-Oever Antwerpen die een kinderwagen voortduwde waar er twee inlagen en er nog eentje op een plank met wieltjes aan stond achter de kinderwagen en zij zelf was nog in verwachting ook, dan denk je?????

Heeft Marine gelijk zonder het verder te gaan dramatiseren, ik denk het wel, het is opletten geblazen voor de EU.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2022 om 10:11.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 11:43   #29
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die hebben een ander zicht op de uitspraak: "Ga en vermenigvuldig u"

Ik heb er eens eentje gezien (negerin) kanten Linker-Oever Antwerpen die een kinderwagen voortduwde waar er twee inlagen en er nog eentje op een plank met wieltjes aan stond achter de kinderwagen en zij zelf was nog in verwachting ook, dan denk je?????
Ongeveer 80 jaar geleden kwam de dorpspastoor bij mijn grootouders om te vragen wanneer een volgend (het 9de!!!!) kind zou komen. Dat was hun ouderlijke plicht als katholiek gezin.

Sommigen zijn dat blijkbaar vergeten, of hebben nooit van die tijden gehoord.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 11:46   #30
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
België het land met veel te veel binnenlandse administratieve, juridische en allerlei bevoegdheidsgrenzen. Dat maakt dit land het ideale speelveld voor criminelen. Een verdere verdeling van dit land kan dit enkel verergeren.
De partij waar gij zo voor ijvert ligt dus aan de bron van de problemen die gij opsomt.
Sorry, die problemen waren er al jaren vooraleer er sprake was van de N-VA.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 11:48   #31
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ongeveer 80 jaar geleden kwam de dorpspastoor bij mijn grootouders om te vragen wanneer een volgend (het 9de!!!!) kind zou komen. Dat was hun ouderlijke plicht als katholiek gezin.

Sommigen zijn dat blijkbaar vergeten, of hebben nooit van die tijden gehoord.
En er was een tijd dat slavernij normaal was.
En er was een tijd dat vrouwen moesten gehoorzamen aan de man waarmee ze getrouwd waren.
Moeten we dan doen alsof dat vandaag de dag nog altijd normaal is?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 juni 2022 om 11:55.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 11:50   #32
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Alhoewel dat al eeuwenlang geweten is, zijn er hier in dit land nog navelstaarders die denken de problemen van criminaliteit op te lossen door nog grenzen bij de maken.
Wat baten kaars en bril.....
Grenzen zonder grenscontroles stellen natuurlijk niet veel voor.
Als het enkel een denkbeeldige lijn is op een kaart, maar je in werkelijkheid gewoon die grens overschrijdt zonder te stoppen en zonder controle, zal dat natuurlijk geen criminaliteit stoppen.

Daarnaast doet een onafhankelijk Vlaanderen meer dan wat grenzen creëren, het bakent ook grenzen af van tot waar bevoegdheden reiken.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 juni 2022 om 11:55.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 18:54   #33
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
België het land met veel te veel binnenlandse administratieve, juridische en allerlei bevoegdheidsgrenzen. Dat maakt dit land het ideale speelveld voor criminelen. Een verdere verdeling van dit land kan dit enkel verergeren.
De partij waar gij zo voor ijvert ligt dus aan de bron van de problemen die gij opsomt.
Pajoske, mijn grootouders hadden 11 kinderen, mijn ouders nog 3, wij hebben er 1; en mijn zoon heeft er 2 maar die zijn nog steeds vrijgezel.
Ik herinner me nog alsof het gisteren was .dat de eerste Marokkaanse gezinnen hier (Mechelen) in 1964 toekwamen . De vrouwen nog in traditionele geborduurde gewaden met een dikke lange vlecht haar los op de rug. De mannen bleken weinig verstand te hebben van iets met hun handen doen en blijkbaar is dat nog steeds niet veranderd. De vrouwen lopen wel anders gekleed tegenwoordig.
N-VA ontstond In de herfst van 2001 .
Demir is geboren in 1980 ......dus die is jonger dan mijn zoon ,....zodus kan noch de partij noch Demir de schuld van die problemen zijn.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 18:57   #34
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
En er was een tijd dat slavernij normaal was.
En er was een tijd dat vrouwen moesten gehoorzamen aan de man waarmee ze getrouwd waren.
Moeten we dan doen alsof dat vandaag de dag nog altijd normaal is?
Kent gij nog een vrouw die gehoorzaamt aan haar man?????????????? Omgekeerd zullen er wel wat meer zijn...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:45   #35
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Kent gij nog een vrouw die gehoorzaamt aan haar man?????????????? Omgekeerd zullen er wel wat meer zijn...
Bij de Westerse mannen niet, maar dit argument van "80 jaar geleden was het hier ook zo", wordt meestal gebruikt om multiculturele uitspattingen goed te praten.
En in die kringen (islam) zijn vrouwen verre van vrijgevochten.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 21:29   #36
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
België het land waar te veel misdadigers zijn t.o.v. de gevangeniscapaciteit. Dus laat men de criminelen nog eens zes maanden vroeger vrij dan de vervroegde vrijlating.

België het land waar men IS strijders terughaalt om hen hier op te sluiten in de gevangenissen die er niet zijn, zo voelen wij ons veel veiliger.

België ...


Vul gerust aan.
België... een land waar men een glas dronk, men piste een plas, en alles bleef zoals het was.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 22:01   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Bij de Westerse mannen niet, maar dit argument van "80 jaar geleden was het hier ook zo", wordt meestal gebruikt om multiculturele uitspattingen goed te praten.
En in die kringen (islam) zijn vrouwen verre van vrijgevochten.
Vrijgevochten? Ze zijn eigendom.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2022, 19:54   #38
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Er lopen er al een deel terug los.
Van de 6 vrouwelijke terroristen die men verleden ging terug halen op onze kosten ( rond de 2 miljoen euro ) zitten er nog amper 2 vast.
De 4-5 jaar die ze kregen zijn wel redelijk rap uitgezeten moet ik zeggen.
Vrijkomen is voor die vrouwen (en mannen) geen enkel probleem. Ze zweren openlijk voor de rechtbank de Radicale islam af . Blijkbaar weten ze hier de kracht van de taqiyya niet. Wie herinnert zich nog de Arabische vleeshandelaar die wijn dronk en varkensvlees at in de publiek met zijn klanten en op een bepaald moment de aanslagen in Madrid op 11 maart 2004 - waarbij 191 mensen om het leven kwamen, organiseerde.
OP BASIS VAN HUN EIGEN WETTEN WAARIN DE TAQIYYA (liegen dat ge het zelf geloofd om het geloof te beschermen) OPGENOMEN IS MAAKT IEDERE MOSLIM IN ALLE OMSTANDIGHEDEN ONGELOOFWAARDIG;
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be