Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2018, 07:14   #21
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Vluchtmisdrijf van NVA? Neen Michel heeft in voetbal termen gevraagd aan tegenstanders om ook voor hem te spelen en dat is match fixing.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2018, 15:01   #22
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Uit het Globaal immigratie Compackt=

Internationale samenwerking: The Global Compact is een niet-juridisch bindend samenwerkingskader
die erkent dat geen enkele staat migratie op eigen kracht kan aanpakken vanwege de inherente transnationale aard van het fenomeen.


En dit packt staat vol van contradicties , ben dit al een halve dag aan het ontcijferen.
Je zou bijna een immigrant willen worden in eigen land, zo beschermt ben je.
Plus dat er elementen in staan die ze nooit of nooit kunnen waar maken, geen enkel land omdat het een sprookje is voor immigranten.
Massa's rechtszaken komen hiervan en "DE IMMIGRANT(EN)" leven dan tijdelijk toch van onze zuur verdiende centen.

Zou zeggen aan onze eigen armen die onder de brug liggen, werp uw identiteitskaart weg en schijf u in als immigrant want daar begint uw zon terug te schijnen met dit Globaal immigratie packt.

Ben er zeker van dat veel politiekers hun stem hiervoor hebben gegeven maar er geen hol van verstaan, laat staan begrijpend hebben gelezen.

Laatst gewijzigd door Deo : 10 december 2018 om 15:17.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 04:12   #23
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Uit het Globaal immigratie Compackt=

[i]Internationale samenwerking: The Global Compact is een niet-juridisch bindend samenwerkingskader
die erkent dat geen enkele staat migratie op eigen kracht kan aanpakken vanwege de inherente transnationale aard van het fenomeen.

Ben er zeker van dat veel politiekers hun stem hiervoor hebben gegeven maar er geen hol van verstaan, laat staan begrijpend hebben gelezen.
Ze lezen het niet want ook zij moeten steeds in het gelid blijven lopen willen ze internationaal op de foto komen te staan! zoals in Marrakesh

VN, NAVO, VS, EUROPA ..... allemaal worden ze plat gelopen door lobbyisten.
Die lobbyisten worden daar zeer vet voor betaalt door macht wellustelingen om hun eenzijdige wil te verkopen. Gerugsteund door betaalde "wetenschappelijke reportages" internet toestanden allerhande die gevoelsmatig de massa moet zacht kneden.

VN, NAVO, VS, EUROPA .....Waar de vreemdelingen industrie zich steeds hoger inwerkt, opklimt op de ladder voor manipulatie omdat er veeeeel geld en vooral veeeeel macht mee te vergaren valt!

Het worden allemaal super Politbureau 's die de mensen op deze wereld zullen leiden als en eenheidsworst kudde hersen-lozen.

Wie tegen werkt zal naar gelag het land en regio gebruiken vernietigt worden. De nieuwe ORDE!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 december 2018 om 04:21.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 04:51   #24
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Peeters de regering verklaring dat is waar wij ons steeds op baseren..................

Der stond niets in de regerings-verklaring over dat VN-Migratie pact, meneer Peeters........

En nu is het plots weer voor Michel Marracesh de regerings-verklaring die telt volgens de CD&V.....

Tjeven judassen kunnen het liegen en bedriegen niet laten.............

Ze hadden wel al de stoel onder hun gat geschoven nog voor naar de Koning te gaan.......
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 december 2018 om 04:54.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 04:57   #25
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 11 december 2018 om 05:02.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be