Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 augustus 2017, 00:07   #3701
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Boeiend topic voor een kriegsspiel!

Ik drink nooit thee
Gij drinkt altijd thee
Hij drinkt alleen thee als hij tegenwoordig is
wat doe jij in het week end,met juist schrijven kan je amper een koffie betalen in Knokke .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2017-08-05.jpg‎
Bekeken: 71
Grootte:  192,6 KB
ID: 106630  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 00:17   #3702
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
wat doe jij in het week end,met juist schrijven kan je amper een koffie betalen in Knokke .
Alleen omhooggevallen/vermeende <vul favoriet scheldwoord hier in> verblijven in Knokke.
U hebt dat nog steeds niet door, u bent blijven steken id jaren '70.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 00:26   #3703
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ik ben heus geen oen op gebied van kennis van art 60 Venn Wet ........blablablablablabla........ Ik ga als een pletwals over TANGHE die amper weet wat een vennootschap in oprichting is ,anders had hij mij ook gedagvaardigd als promotor (want dat had ik gedaan en al de maten van de vennootschap in oprichting had ik ook gedagvaardigd

U kunt niet zonder fouten schrijven maar u houdt voor het wel foutenloos uit te spreken. Wel, doe uzelf een lol en probeer gedagvaardigd uit te spreken zonder u volkomen belachelijk te maken.

Kortom, u bent er zoals gewoonlijk andermaal in geslaagd om het tegendeel te bewijzen van wat u in uw eerste zinnetje hierboven beweert.....

Laatst gewijzigd door Gwylan : 5 augustus 2017 om 00:32.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 01:47   #3704
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht

U kunt niet zonder fouten schrijven maar u houdt voor het wel foutenloos uit te spreken. Wel, doe uzelf een lol en probeer gedagvaardigd uit te spreken zonder u volkomen belachelijk te maken.

Kortom, u bent er zoals gewoonlijk andermaal in geslaagd om het tegendeel te bewijzen van wat u in uw eerste zinnetje hierboven beweert.....
dat is het enige wat men mij kan verwijten MIJN TAAL KENNIS
In al de rest ben ik een reus en jij een dwergje.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 09:50   #3705
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
dat is het enige wat men mij kan verwijten MIJN TAAL KENNIS
In al de rest ben ik een reus en jij een dwergje.


Dat u een grote dikkerd bent en ik in de vergelijking een pluimgewicht is inderdaad juist, en dat wij ook voor al het overige in geen enkele mate of zin met elkaar te vergelijken zijn is evenzeer een feit : gelukkig maar.

Voor zover bekend hebt u geen enkele van uw diverse veroordelingen opgelopen wegens gebrek aan taalkennis. Er werd u dus kennelijk iets anders verweten.....

Laatst gewijzigd door Gwylan : 5 augustus 2017 om 09:57.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 09:59   #3706
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht


Dat u een grote dikkerd bent en ik in de vergelijking een pluimgewicht is inderdaad juist, en dat wij ook voor al het overige in geen enkele mate of zin met elkaar te vergelijken zijn is evenzeer een feit : gelukkig maar.

En voor zover bekend hebt u geen enkele van uw diverse veroordelingen opgelopen wegens gebrek aan taalkennis. Er werd u dus kennelijk iets anders verweten.....
Homo's staken ze vroeger ook in de bak en nu mogen ze trouwen


sterfhuisconstructies zijn nu legaal
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-08-16 (1).jpg‎
Bekeken: 40
Grootte:  144,1 KB
ID: 106631  

Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 10:21   #3707
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht

sterfhuisconstructies zijn nu legaal
De feiten waarvoor u voorheen werd veroordeeld zijn nog steeds even illegaal, beste mijnheer. Evenzeer als fiscale fraude, bijvoorbeeld....

Terloops en ten behoeve van de geïnteresseerden : wil noteren dat u in post 3695 publiekelijk toegeeft de feitelijke beheerder te zijn van de "meer dan 20" volgens u in oprichting zijnde en dus thans onbestaande vennootschappen, met alle gevolgen vandien voor wat betreft uw persoonlijke aansprakelijkheid ter zake.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 10:43   #3708
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
De feiten waarvoor u voorheen werd veroordeeld zijn nog steeds even illegaal, beste mijnheer. Evenzeer als fiscale fraude, bijvoorbeeld....

Terloops en ten behoeve van de geïnteresseerden : wil noteren dat u in post 3695 publiekelijk toegeeft de feitelijke beheerder te zijn van de "meer dan 20" volgens u in oprichting zijnde en dus thans onbestaande vennootschappen, met alle gevolgen vandien voor wat betreft uw persoonlijke aansprakelijkheid ter zake.
ja die mogen dan mee beslag leegen op die lampekap ,tv en 2 chinese vazen en dan staan ze ook voor clown august in de rij.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 10:58   #3709
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ja die mogen dan mee beslag leegen op die lampekap ,tv en 2 chinese vazen en dan staan ze ook voor clown august in de rij.
Aldus spreekt de niets meer te verliezen want totaal berooide kleine crimineel, die vermeende lichtgelovigen poogt om de tuin te leiden met allerlei verhalen over uit de lucht vallende miljoenen euros. Schrijnend.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 12:49   #3710
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
dat is het enige wat men mij kan verwijten MIJN TAAL KENNIS
In al de rest ben ik een reus en jij een dwergje.
Tja...

__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 13:00   #3711
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Aldus spreekt de niets meer te verliezen want totaal berooide kleine crimineel, die vermeende lichtgelovigen poogt om de tuin te leiden met allerlei verhalen over uit de lucht vallende miljoenen euros. Schrijnend.
Ach, enerzijds wil hij de veroordeling afwentelen of een maatschap, anderzijds stoeft hij dat er bij hem niets meer te rapen valt. Niet erg consistent natuurlijk en daaruit blijkt dat hij toch met de poepers zit.

Nu, stel dat hij zijn veroordeling zou kunnen afwentelen op de maatschap, dan stel ik vast dat hij hier zegt dat één van de maten een naamloze vennootschap is. Deze heeft een wettelijk minimumkapitaal.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 13:02   #3712
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
En wie heeft dan volgens U die besluiten conform potpourri 1 opgesteld ,ik ken geen procesrecht en aan de vorm zie je duidelijk dat er een advocaat aan te pas is gekomen.
Eerder blijkt daaruit het tegendeel, maar ja...
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 13:12   #3713
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Verbintenis uit de wet is een term uit het verbintenissenrecht waarmee wordt bedoeld een verbintenis die ontstaat tussen twee of meer personen als gevolg van een bepaalde gebeurtenis of handeling (een rechtsfeit), waarbij de wet zelf aan die gebeurtenis of handeling het ontstaan van een verbintenis toekent. Het grote verschil met de andere soort verbintenis, die ontstaat door het sluiten van een overeenkomst is dat er bij de verbintenis uit de wet geen sprake is van het vrijwillig en opzettelijk aangaan van de verbintenis door een rechtshandeling. Dat brengt mee dat de wet zelf regels geeft over de rechten en plichten van de betrokken personen. In tegenstelling tot de regels voor de overeenkomst, die vaak van regelend recht zijn, geldt bij deze soort verbintenis dat de wettelijke regels van dwingend recht zijn.

Handelingen zijn objectieve daden van koophandel wanneer winstoogmerk gesteld wordt
! Winstoogmerk behoort tot de essentie van handeL ,het enden van mijn reklame mails was een expliciete daad van koophandel om klanten te maken.

Feitelijke handelingen: de rechtmatige daad en de onrechtmatige daad zijn rechtsfeiten

Het zijn handelingen waar geen wil is maar wel een gevolg, ook al is de schade expres dan was er alsnog geen wil tot betaling van schadevergoeding.

http://zakelijk.infonu.nl/juridisch/...handeling.html

https://www.domusmedica.be/praktijk/...prichting.html
Dat handelingen een verbintenis (kunnen) doen ontstaan, verandert niets aan de inhoud van art. 60 Venn. W.
Het enige dat door de opgerichte vennootschap zijn verbintenissen en de gevolgen die daaruit voort komen. Voorwaarde is dan dat er werkelijk een verbintenis is. Tenzij één van de aangeschreven RES-zaken met jou in zee is gegaan, kan er hooguit een éénzijdige verbintenis zijn ontstaan. En dan nog heb je nergens gespecifieerd welke verbintenis zou worden overgenomen door de opgerichte vennootschap.

In casu is dit ook allemaal niet relevant, aangezien het hier niet over aansprakelijkheid gaat, maar om een verbod bepaalde daden langer te stellen. Tanghe heeft er in zijn conclusies trouwens ook op gewezen dat je vennootschap/maatschap geen geoorloofd doel heeft. Bijgevolg zou de rechter het bestaan ervan zelfs helemaal buiten beschouwing kunnen laten.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 13:17   #3714
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
De vraag kan ook worden gesteld in hoeverre de Commie wetmakers wel duidelijke / niet interpreteerbare wetteksten WILLEN schrijven.
Het zou best kunnen dat ze opzettelijk gaten introduceren, om voor hun meelopende vrindjes achterpoortjes te voorzien en bezigheid te verschaffen aan adviesbureaus.
Kijk bvb naar die wijziging in een wet tegen racisme, waarbij ze het woord "ras" vervingen door "zogenaamd ras". Wel, dat is verschillende interpretaties mogelijk maken / inzetbaarheid verbreden, en het motief ervoor was toen een politieke tegenstander te dwingen van naam te veranderen. Ook van naam te veranderen. Nadat de Commies na zoveel schandalen op hun namen die ook editen.
In die optiek ervaar ik het afdwingen van "reparaties" aan wetten, die ze moeilijker anders te interpreteren maakt, als een positief iets. Het dwingt tot kleur bekennen. Het maakt selectie - kiezen wie eronderuit kan muizen en wie niet - moeilijker.
De reden waarom in de wettekst sprake is van "een zogenaamd ras" i.p.v. gewoon "een ras", is omdat de wetgever "wilde benadrukken dat de racist zich baseert op een verschil dat er niet is". Bovendien is de tekst ook niet voor interpretatie vatbaar. Het staat je natuurlijk vrij om voorbeelden van interpretatie te geven.

Ik ben in mijn loopbaan al meerdere gekken tegengekomen die dachten dat de wetgeving speciaal voor hun gewijzigd werd. Gewoonlijk blijven zulke mensen jaren tot zelfs decennia lang de ene rechtszaak na de andere voeren die ze telkens opnieuw verliezen en niet begrijpen waarom. Ik heb enkele jaren terug nog een term tegengekomen waarmee ze in de psychiatrie zulke mensen bestempelen. Kan me deze term helaas niet meer herinneren.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 16:46   #3715
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De reden waarom in de wettekst sprake is van "een zogenaamd ras" i.p.v. gewoon "een ras", is omdat de wetgever "wilde benadrukken dat de racist zich baseert op een verschil dat er niet is". Bovendien is de tekst ook niet voor interpretatie vatbaar. Het staat je natuurlijk vrij om voorbeelden van interpretatie te geven.

Ik ben in mijn loopbaan al meerdere gekken tegengekomen die dachten dat de wetgeving speciaal voor hun gewijzigd werd. Gewoonlijk blijven zulke mensen jaren tot zelfs decennia lang de ene rechtszaak na de andere voeren die ze telkens opnieuw verliezen en niet begrijpen waarom. Ik heb enkele jaren terug nog een term tegengekomen waarmee ze in de psychiatrie zulke mensen bestempelen. Kan me deze term helaas niet meer herinneren.
Querulantenwaan.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2017, 20:52   #3716
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ach, enerzijds wil hij de veroordeling afwentelen of een maatschap, anderzijds stoeft hij dat er bij hem niets meer te rapen valt. Niet erg consistent natuurlijk en daaruit blijkt dat hij toch met de poepers zit.

Nu, stel dat hij zijn veroordeling zou kunnen afwentelen op de maatschap, dan stel ik vast dat hij hier zegt dat één van de maten een naamloze vennootschap is. Deze heeft een wettelijk minimumkapitaal.
Zeer terzijde, als men het mij wil toestaan….

Als anderstalige kende ik de uitdrukking «hij zit met de poepers» helemaal niet. Ik heb het opgezocht en uit
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepers
blijkt dat het wel degelijk een bestaande en kennelijk Vlaamse uitdrukking is.

Mijn oprechte dank : dit forum is zowat op sterven na dood, maar ik leer hier niettemin elke dag iets bij !

Maar ter zake : ik heb een heel klein beetje twijfels bij ons aller (en dus ook mijn) commentaar op de amateuristische stellingen van betrokkene. Ik ben immers van oordeel dat voldoende terughoudendheid onzerzijds wenselijk is als het gaat om het op dit forum in detail aan hem verstrekken van concrete raad of bemerkingen.

Hoe malafide de man ook weze, en hoezeer hij zich ook wentelt in eigenwaan, hij heeft recht op verdediging. Ik kan slechts hopen dat hij ooit voldoende verstand kan vergaren om zich voor eigen bestwil uiteindelijk door een advocaat te laten bijstaan.

Het lijkt mij evenwel niet onmogelijk dat het feit dat hem hier detailcommentaar wordt verstrekt betrokkene nog sterkt in zijn misvatting dat hij geen advocaat nodig heeft….

Laatst gewijzigd door Gwylan : 5 augustus 2017 om 21:16.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2017, 00:26   #3717
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De reden waarom in de wettekst sprake is van "een zogenaamd ras" i.p.v. gewoon "een ras", is omdat de wetgever "wilde benadrukken dat de racist zich baseert op een verschil dat er niet is". Bovendien is de tekst ook niet voor interpretatie vatbaar. Het staat je natuurlijk vrij om voorbeelden van interpretatie te geven.

Ik ben in mijn loopbaan al meerdere gekken tegengekomen die dachten dat de wetgeving speciaal voor hun gewijzigd werd. Gewoonlijk blijven zulke mensen jaren tot zelfs decennia lang de ene rechtszaak na de andere voeren die ze telkens opnieuw verliezen en niet begrijpen waarom. Ik heb enkele jaren terug nog een term tegengekomen waarmee ze in de psychiatrie zulke mensen bestempelen. Kan me deze term helaas niet meer herinneren.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Antiracismewet
Citaat:
Tweede wijziging

De wet van 20 januari 2003 tot versterking van de wetgeving tegen het racisme, bracht verschillende wijzigingen aan:

De definitie van het begrip racisme werd uitgebreid met:

Elke handelwijze die er in bestaat om het even wie opdracht te geven tot discriminatie jegens een persoon, een groep, een gemeenschap of de leden ervan, wordt beschouwd als een discriminatie in de zin van deze wet

de term 'ras' werd vervangen door 'zogenaamd ras'
de term 'nationaliteit' werd vervangen door 'nationale of etnische afstamming'
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams...ische_kwesties
Citaat:
Het Gentse Hof van Beroep heeft op 21 april 2004 drie vzw's van het Vlaams Blok veroordeeld wegens inbreuken op de Antiracismewet.
Twee versies van antiracismewet.
Een oude, met "ras", geschreven door uw "wetgever".
Een aangepaste, met "zogenaamd ras", eveneensgeschreven door uw "wetgever".

Zowel "ras" als "zogenaamd" ras, komen van uw "wetgever".
Uw "wetgever" was, volgens uw eigen uitleg, zèlf een racist, tot aan de wijziging.

Alleen gebruikte uw "wetgever" de nieuwe tekst om een politieke partij die hun macht ernstig begon te bedreigen, veroordeeld te krijgen.
Uw "wetgever" kon, volgens uw uitleg, netzogoed zichzelf mee-veroordelen.
Maar deed dat uiteraard niet.
De juridisch-klagende jongens van hun Centrum Gedachtenpolizei waren met hun klacht(en) uiteraard selectief. Uiteraard, want ze zijn immers gewoon zelf een Committee van de Commies.

Uw loopbaan en uw psychiatrie interesseren me niet wegens hun argumentele inhoud van zero.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2017, 00:30   #3718
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Homo's staken ze vroeger ook in de bak en nu mogen ze trouwen


sterfhuisconstructies zijn nu legaal
Haha, die zit wel.
Met hun racismewet was dat ook zo. Ze gebruikten in hun oudere wettekst zelf het woord "ras", edit naar "zogenaamd ras", en nu is "ras" FOEI.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2017, 00:36   #3719
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ach, enerzijds wil hij de veroordeling afwentelen of een maatschap, anderzijds stoeft hij dat er bij hem niets meer te rapen valt. Niet erg consistent natuurlijk en daaruit blijkt dat hij toch met de poepers zit.

Nu, stel dat hij zijn veroordeling zou kunnen afwentelen op de maatschap, dan stel ik vast dat hij hier zegt dat één van de maten een naamloze vennootschap is. Deze heeft een wettelijk minimumkapitaal.
MATEN ZIJN SOLVABEL

ik doe dit proces niet voor mijn aanslagbare bezittingen te redden maar om rechtspraak te hebben over art 60 gezien ik altijd met vennootschappen in oprichting werk in sterfhuisconstructies ,er zijn er in de voorbije week maar liefst 4 bijgekomen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2017, 00:40   #3720
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Tanghe heeft er in zijn conclusies trouwens ook op gewezen dat je vennootschap/maatschap geen geoorloofd doel heeft. Bijgevolg zou de rechter het bestaan ervan zelfs helemaal buiten beschouwing kunnen laten.
wat is er niet geoorloofd ?

De maatschap heeft tot doel: Bedrijfsadvies,van oprichting tot en met ontbinding van alle rechtspersonen in de meest ruime zin
• Oprichting (maatwerk)
• Begeleiding bij groeipijnen
• Begeleiding financiering en herfinanciering
• S.W.O.T. analyse
• Bedrijfsdoorlichting.
• Administratie en neerlegging bij de kruispuntbank
• Opstellen businessplan voor aanvragen kredieten en bedrijfsfinancieringen.
• Ontwerpen boordtabellen
• Aantrekken en zoeken van investeringskapitaal.
• Factoring en debiteuren beheer
• Fusie en splitsing
• Management buy out
• Inplanting Iso 9001 kwaliteitslabel
• Inplanting Balanced Score Cards en of meetcultuur
• Opstellen en inplanten Missie,Visie en Waarden.
• Familiale opvolging en erfrecht aandelen.
• Overname en overgave van de onderneming
• Liquiditeitsproblemen
• Onderhandeling schuldeisers,RSZ,BTW
• Oplossen vennootschapsconflikten
• Oplossen van bewarende en uitvoerende gelegde beslagen
• Faillissementspreventie
• Begeleiding WCO
• Doorstart in alle wettelijke vormen.
• Begeleiding faling en falingsvoorbereiding.
• Beheersen bestuurs aansprakelijkheids vorderingen.
• Ontbinding en vereffening van de vennootschap.

Deze opsomming is slechts verklarend en kan nooit in beperkende zin worden opgevat. De maatschap handelt voor eigen rekening, in consignatie, in commissie, als tussenpersoon of als vertegenwoordiger. Zij kan deelnemen of zich op andere wijze interesseren in andere vennootschappen, ondernemingen, groeperingen of organisaties.
Zij mag alle roerende en onroerende goederen verwerven, vervreemden, huren en verhuren, zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden. In algemene regel mag de maatschap alle financiële, commerciële en industriële verrichtingen doen, welke in verband staan met haar doel of welke eenvoudig van aard zijn om de verwezenlijkingen ervan te bevorderen en dit zowel in binnen- als in buitenland. Doel van de maatschap kan enkel gewijzigd worden mits statutenwijziging.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be