Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2018, 16:29   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Van N-VA werd door de echte vlamingen gedacht dat ze België gingen splitsen.
Toen ze eenmaal de macht geroken hebben waren hun principes snel in de diepvries.
Desondanks doen niet alleen de Franstaligen het in hun broek uit schrik voor de N-VA. Ze bewijzen dat met haatartikels in de media. Artikels waar Henri en Panda duidelijk geen énkel probleem mee hebben.

Wat de titel van deze draad betreft, ik heb niets gevonden over De Wever die het VB "en consoorten" onbekwaam noemt. Er zijn wel bewijzen zat dat een aantal Belgische nationalisten er zo over denken. Op dat vlak zijn panda en Henri elkaars gelijke. Echt iets om trots op te zijn, nietwaar?
Het maakt wel duidelijk dat ze er niet zo gerust in zijn als ze voorwenden. Hun absolute stilzwijgen over de haatzaaierij in Franstalig Belgique wijst in dezelfde richting.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 16:34   #102
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik wist al langer dat er klein Francomannetje in jou schuilt. Dat heb je gemeen met meer dan één Belgische politicus, o.a. met De Wever, maar ook met Di Rupo. Toch maakte jouw voorstel geen énkele kans. Daarvoor zul je zélf in de politiek moeten gaan.....en de volstrekte meerderheid moeten halen.

Hopelijk voor jou doet er zich in de nabije toekomst een waterkansje voor om je doel te bereiken. Bijvoorbeeld als de partij van Redouane Ahrouch van de grond geraakt.
Wat is dit voor nonsens ?

Citaat:
Zijn illustere voorganger van Sharia4Belgium werd echter al achter de tralies gestoken nog voor hij goed en wel vertrokken was. In Belgique wordt er altijd wel een middel gevonden om een gevaar dat Belgique bedreigt onschadelijk te maken. Is het niet met een CS dan wel met échte tralies.
Wat heeft een clubje van misdadigers als sharia4belgium te maken met politiek ? Wat voor een van de pot gerukte vergelijking is dit eigenlijk ?


Citaat:
Terloops. Er werden alle mogelijke middelen gebruikt om het VB uit te schakelen. Van het CS tot processen voor het aanzetten tot haat, tot voorstellen om de partij haar rechtmatige subsidies te ontnemen. Het enige dat succes had was het CS. En zelfs dat had in de grond niets met haatzaaierij te maken. Het bewijs wordt vandaag, eens te meer, geleverd met haatartikels die in de Franstalige media verschijnen, en waar geen énkele reactie op komt vanuit de politiek. Ook niet van jou.
Er valt inderdaad geen vergelijk te zoeken tussen de fundamentele afwijzing door het politiek milieu van een fascistoide partij, en een editoriaal van een idioot uit de franstalige pers.

Uit de stilte langs alle kanten in het politieke milieu maak ik vooral op dat iedereen in politiek belgië dit flutartikel geen reactie waard acht.

Citaat:
Stel je even voor dat FDW krek hetzelfde taaltje gebruikte maar dat "Vlamingen" zou vervangen worden door moslims. Het Belgische kot zou te klein zijn! Maar zolang het "Vlamingen" zijn, die zich als fatsoenlijke Belgen niet aangesproken voelen door de Waalse haatzaaierij hoor je panda niet. Nochtans zal het resultaat van die haatzaaierij ook ooit op zijn kop terecht komen. Dat wil panda niet geweten hebben. Voor hem bestaat er maar één partij waar hij het schijt van krijgt: het VB.
Je laatste zin is uiteraard correct.

En opnieuw, die kerel kan zijn (inhoudelijk slecht geschreven) artikel steken waar de zon niet schijnt, hij schrijft enkel voor zijn betalende publiek.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit hen veel abonnees gaat kosten, het is er ver over. En bij dalende omzetcijfers is de editorialist samen met de hoofdredacteur de eerste die buiten vliegt. Afwachten dus maar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 juni 2018 om 16:35.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 16:38   #103
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was niet eens een typfout, maar gewoon één van de tactieken waarmee panda zijn gebrek aan argumenten verdoezelt.
"gebrek aan argumenten" tegen jouw boutade dat mijn haat tegen het fascistoide blok mijn 'zwak punt' is ? Gaat het nog een beetje ?

Verwacht je nu echt een argumentatie op dergelijke dooddoeners ? Dan ga je nog lang wachten vrees ik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 16:57   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

"Wat is dit voor nonsens" is geen argument.
Er gaan immers al stemmen op om Islam als partij te verbieden, en ze is nog niet eens vertrokken.
Dat zou het ideale scenario zijn om ook het VB te kunnen verbieden. Doe dus maar beter niet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel. Ik ben geen dommekloot die je met een kluitje, of met een dooie mus, in het riet kunt sturen.

Feit blijft dat je je zorgvuldig van welke commentaar dan ook onthield in de draad over de haatzaaierij in de Franstalige media. Die haatzaaierij is nochtans niet nieuw.
Ook de post van Kaal, nochtans een Franstalige, heb je vierkant genegeerd.
Hij slaat nochtans nagels met koppen.

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=101

Wedden dat je veel minder terughoudend zou reageren mocht FDW het eerste gelijkaardig artikel over een andere bevolkingsgroep in de media gooien? De Vlamingen ZIJN een andere bevolkingsgroep dan de Franstaligen. Dat wist Jules Destrée meer dan een eeuw geleden al.

DAT toon ik aan, maar je doet liever alsof je neus bloedt. Aan je persoonlijke haatgevoelens mag niet geraakt worden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 17:02   #105
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
"gebrek aan argumenten" tegen jouw boutade dat mijn haat tegen het fascistoide blok mijn 'zwak punt' is ? Gaat het nog een beetje ?

Verwacht je nu echt een argumentatie op dergelijke dooddoeners ? Dan ga je nog lang wachten vrees ik.
Je vergist je als je denkt dat ik op ernstige argumenten zit te wachten in verband met jouw haat voor het "fascistoide blok".
Ik blijf er wél bij dat onvervalste haat geen goede raadgever is. Op dat vlak sta jij dus uiterst zwak. Maar zo gaat het wel vaker.
De balk en de splinter....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 17:25   #106
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het zijn fascisten, terwijl een groot deel van hun kiesvee generatiedoppers zijn en gepensioneerde uitkeringstrekkers.
Die zijn gewoon bang dat hun win for life in gevaar komt omdat er buitenlandse meevreters opdagen.
.
Waarschijnlijk allemaal lid van het ABVV.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 17:28   #107
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
"Wat is dit voor nonsens" is geen argument.
Er gaan immers al stemmen op om Islam als partij te verbieden, en ze is nog niet eens vertrokken.
Dat zou het ideale scenario zijn om ook het VB te kunnen verbieden. Doe dus maar beter niet alsof je niet begrijpt wat ik bedoel. Ik ben geen dommekloot die je met een kluitje, of met een dooie mus, in het riet kunt sturen.
Dat zei ik dan ook niet. Wel dat je nonsens zat te verkopen. Je verwijzing naar de proto-partij "Islam" is gewoon onzin. Of is het vlaams blok ook plots een partij die vrouwen niet op dezelfde bus wil laten meerijden als mannen en die de sharia wil invoeren ? PhDW als nieuwe kalief ?

Citaat:
Feit blijft dat je je zorgvuldig van welke commentaar dan ook onthield in de draad over de haatzaaierij in de Franstalige media. Die haatzaaierij is nochtans niet nieuw.
Ook de post van Kaal, nochtans een Franstalige, heb je vierkant genegeerd.
Hij slaat nochtans nagels met koppen.

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=101
Hum... ik voel niet direct de urge om jou op je wenken te bedienen en hier citaten van mijn reacties te gaan geven.
Mijn reactie op dit -onbelangrijke en eerder zwakke- editoriale stuk spreekt voor zich.


Citaat:
Wedden dat je veel minder terughoudend zou reageren mocht FDW het eerste gelijkaardig artikel over een andere bevolkingsgroep in de media gooien?
Je zoekt een verband dat er niet is : ik zal altijd op dat ongedierte stampen en ermee de spot drijven. Ongeacht over wat hij het heeft. Dat het onderwerp van zijn gewauwel ooit eens een andere bevolkingsgroep zou zijn is daarbij onbetekenend.


Citaat:
De Vlamingen ZIJN een andere bevolkingsgroep dan de Franstaligen. Dat wist Jules Destrée meer dan een eeuw geleden al.
Jules Destrée was een zeiklijster die anno 2018 geen enkele relevantie meer heeft. Daarnaar verwijzen is even dwaas als verwijzen naar Cyriel Verschaeve. In de echte wereld is men daar niet mee bezig.


Citaat:
DAT toon ik aan, maar je doet liever alsof je neus bloedt. Aan je persoonlijke haatgevoelens mag niet geraakt worden.
Jij etaleert gewoon je opinie , voor jou zijn vlaams blokkers evenwaardige menselijke wezens, (quod non) en je leeft in de neurotische gedachte dat zij "bloedbroeders" zijn van n-va die hen nochtans officieel uitkotsen cfr de uiterst duidelijke bewoording van de Grote Leider.
Koester je dwangneurose maar, dat is je volste recht. Maar ze zal steriel blijven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 17:31   #108
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je vergist je als je denkt dat ik op ernstige argumenten zit te wachten in verband met jouw haat voor het "fascistoide blok".
Ik blijf er wél bij dat onvervalste haat geen goede raadgever is. Op dat vlak sta jij dus uiterst zwak. Maar zo gaat het wel vaker.
De balk en de splinter....
Je vergist je tactisch heel zwaar. Haat voor de tegenstander is een formidabele motivator, dat is een historisch gegeven. Waar je het uithaalt om dit als zwakte te omschrijven begrijp ik totaal niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 17:37   #109
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je vergist je tactisch heel zwaar. Haat voor de tegenstander is een formidabele motivator, dat is een historisch gegeven. Waar je het uithaalt om dit als zwakte te omschrijven begrijp ik totaal niet.
Blinde haat werkt contraproductief.
Dan ga je domme dingen doen zoals bv valse mails gebruiken om een minister ten val te brengen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 7 juni 2018 om 17:39.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 17:47   #110
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je vergist je tactisch heel zwaar. Haat voor de tegenstander is een formidabele motivator, dat is een historisch gegeven. Waar je het uithaalt om dit als zwakte te omschrijven begrijp ik totaal niet.
NU begrijp ik waarom je niet echt een probeem hebt met de haatzaaierij vanuit Waalse hoek tegen de Vlamingen. "Het is een formidabele motivator". De vraag van een miljoen is wat daarmee bereikt wordt. De Walen verliezen daar op termijn hun Vlaamse geldezels mee, en jij verspeelt er je geloofwaardigheid mee.
Jij trouwens niet alleen.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 17:49   #111
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Blinde haat werkt contraproductief.
Dan ga je domme dingen doen zoals bv valse mails gebruiken om een minister ten val te brengen.



Daar ben jij een kei in. Met één zin sla jij zelfs een olifant dood.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 21:23   #112
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pandareus
voor jou zijn vlaams blokkers evenwaardige menselijke wezens
Dat klopt. Ze hebben namelijk nog nooit een aanslag gepleegd. Noch uit godsdienstige, noch uit politieke motieven.
Als ik hetzelfde zou insinueren over moslims als jij over Vlaams Blokkers werd mij Unia op mijn dak gestuurd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 juni 2018 om 21:36.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 21:36   #113
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Ik onthou dat Vlaams blokkers geen evenwaardige wezens zijn maar ongedierte waar panda altijd op zal stampen.

Dat klinkt nogal Hitlerachtig als je het mij vraagt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 22:01   #114
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Misschien wilt dit dat zeggen maar wat het zeker ook wil zeggen is dat Bart De Wever beter zou zwijgen.
Bron ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be