Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2009, 17:05   #81
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaptenkirk Bekijk bericht
7 juni weten we of je gelijk hebt. Ik lig er allang niet meer wakker van. Belangrijk is dat er een sterk signaal aan de zeikerds gegeven wordt dat het hoog tijd wordt om belgie te laten ontploffen. Dit is niet meer leefbaar.

Hoe minder stemmen de zeikerds krijgen, hoe minder waterdrager ze kunnen spelen voor de gevestigde orde (lees : de adel).
begin misschien maar eerst eens bij jezelf
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2009, 17:26   #82
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
De linkse media heeft er in ieder geval geen angs voor... Voor iemand die de snel belg wet helpt toepassen en voor nog meer immigratiepleit en op GEEN ENKEL standpunt langer dan 1 dag hetzelfde standpunt aanhoudt is het inderdaad niet slecht om daar angst van te hebben.



Een kwestie van gezond verstand niet waar.

maar mssch kan kiko eens proberen om te weerleggen wat ik hier in de openingsposting poneer... of ben jij zo een fan van DD die er op stemt omdat je de kleuren van zijn logo nogal "flashy" vindt en die het fanstatsich vind dat hij elke dag op tV mag komen.


blijkbaar hebben LDD adepten ANGST van inhoudelijke discusies want dan zal meteen blijken hoe heterogeen en hoe onebtrouwbaar DD en zijn clubje wel is.

Vl onafnahknelijkheid? vroeger voor nu mogen ze dat zelfs niet meer uitspreken bij LDD...waar de aernoudst en andere belgicisten welkom zijn.

De koning? vroeger republiekein nu trots dat hij in het frans wat woordjes mag wisselen met Albert deux en dat hij op dezelfde lijn zit ook.

LDD is een fnuik om proteststemmen te neutraliseren in een voor het establishment totaal ongevaarlijke fnuik. Het zou me niets verbazen mocht het allemaal zijn doorgenomen met sla,ngen en co op die geheime ministerraden.

DD heeft 10 jaar lang alle paarse wetten gestemd, alle anti-vlaamse wetten dus ...heeft 10 jaar lang de sale and lease back operaties goedgekeurd, heeft 10 jaar lang de turkse toetreding bepleit. En nu is hij plots tegen die toetreding of is het nog niet rijp...en morgen plots weer voor . Dats is DD


Ik heb DD in 10 jaar paars nooit horen zeggen "ik vind dat deze wet niet gestemd mag worden" Of dit gaat te ver....

maar wel altijd" men heeft mij beloofd om minister te worden en men houdt die belofte niet...". DD is een mondige versie van dirk vijnck maar dan zonder scrupules maar met even weinig inhoud.
Allemaal goed en wel, maar de partij die u hoog in het vaandel draagt is nu ook niet bepaald het toppunt van eerlijkheid en verdraagzaamheid.

Ik zou zeggen: Weg met beide. En doe daar de rest van de partijen bij.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 21:47   #83
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

van eerlijkheid wel ...eerlijkheid tav de kiezers wyswyg

verdraagzaamheid? tav het oprukken van de meest hatelijke ideologie en religie de islam. De islam leeft NERGENS terwereld in vrede met andere religies NERGENS. Wie dat niet wil zien is blind.

Ethisch ben ik minder conservatief dan VB maar kom er mag toch één partij zijn die niet hetzelfde zegt?
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 19:25   #84
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

59)

Dedecker doet voor de zoveelste keer niet wat hij zegt


http://www.hln.be/hln/nl/3624/Verkie...-in-Kamer.dhtm
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2018, 06:01   #85
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.625
Standaard

De Decker is precies een beetje van gedacht veranderd. Ik lees hem graag nu.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be