Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 augustus 2014, 19:02   #1061
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
De auteurs zijn eigenaar van het materiaal dat ze hebben vrijgegeven als vrije kennis. Meer hierover lees je op Wikipedia:Auteursrechten.


Citaat:
Als iedereen alles mag wijzigen, hoe betrouwbaar is Wikipedia dan?
Inderdaad mag iedereen Wikipedia-pagina's bewerken. Daarvoor is geen vraag om toestemming nodig. Maar er zijn wel regels en afspraken aan die iedereen zich moet houden. Wanneer er onenigheid bestaat over de inhoud van een artikel moet men bijvoorbeeld goede bronnen erbij halen.

Maar uiteindelijk kan er geen enkele garantie worden gegeven over de artikelen.
Citaat:
Her en der op de pagina staat [ bewerken ], mag ik daarmee zomaar veranderingen aanbrengen?
Ja, dat mag zeker. Het is zelfs het centrale idee achter Wikipedia. Doordat iedereen pagina's kan veranderen, kan iedereen zijn of haar kennis achterlaten. Als iemand onzin produceert, wordt dat meestal snel ontdekt door een van de vaste vrijwilligers en verbeterd of verwijderd.
Citaat:
Wij raden wel aan, om vóór wat grotere bewerkingen eerst de Wikipedia-regels te lezen. Helaas gebeurt het soms dat een nieuweling met veel moeite een artikel verbetert en dan moet vaststellen, dat de bewerking snel weer ongedaan gemaakt wordt - nog niet eens om dat het inhoudelijk fout was, maar omdat het tegen een zekere Wikipedia-regel in ging. In geval van kleinere bewerkingen geldt hier het bewust laagdrempelige Voel Je Vrij & Ga Je Gang.
in ieder geval, het gaat over vervalsing van de pagina ten voordele van vettig polleke. en zeker raar na mijn bericht van 14/08/14 word de wiki site aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Help:Ve...n_Wikipedia.3F

Laatst gewijzigd door hollande : 7 augustus 2014 om 19:03.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2014, 19:10   #1062
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
[u]in ieder geval, het gaat over vervalsing van de pagina ten voordele van vettig polleke.
In welke zin zou het dan een vervalsing zijn, verwijzende naar de door u gegeven citaten?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 19:12   #1063
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
in ieder geval, het gaat over vervalsing van de pagina ten voordele van vettig polleke. en zeker raar na mijn bericht van 14/08/14 word de wiki site aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amai, das straf. Je invloed is zelfs merkbaar op wiki. Meer nog, de site wordt aangepast naar aanleiding van jouw bericht dat nog moet verschijnen op 14/08. Als d�*t geen proficiat verdient weet ik het ook niet meer.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 20:10   #1064
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Een paar jaar terug viel ik op een flagrante onjuistheid in Wikipedia aangaande periode dat er 2 en zelfs drie pausen waren. Rome , Avignon en zelfs het Spaanse Peniscola. Toevallig (enfin) wist ik de juiste historiek en toedracht.

Toen ik een verandering wilde aanbrengen kreeg ik de melding dat ik daartoe niet gemachtigd ben. Sindsdien als ik een informatie haal uit Wikipedia zoek ik altijd een second or third opinion op. Wat ik van natura altijd doe met elke nieuwsbron. Ik ben wantrouwig van aard. Partijdige rioolsites die hier op het forum worden gesmeten open ik zelfs totaal niet. Men eist ook niet van een gastronoom dat hij in een Mac-Do de sponsen broodjes met walgelijk vlees en dégoûtante saus gaat uittesten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 17:47   #1065
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Zou dat familie kunnen zijn. bedriegen en liegen ligt de Van den Driessche wel.
Citaat:
Vader failliet, broer gepakt op doping en samen geklist voor vogeldiefstal: familie Van den Driessche heeft alle schijn tegen
Citaat:
Een motortje in de fiets? Eén groot misverstand, meneer. De uitleg van de familie Van den Driessche was al ongeloofwaardig, hun strapatsen van de voorbije jaren maken het er niet *beter op: vader failliet, broer gepakt op *doping en samen *geklist voor vogel*diefstal. Een lichtjes ontluisterend portret van een familie die een kruis kan maken over de cross.
http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldri...jn-tegen.dhtml

Laatst gewijzigd door Anitta : 1 februari 2016 om 17:50.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 17:56   #1066
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Zou dat familie kunnen zijn. bedriegen en liegen ligt de Van den Driessche wel.



http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldri...jn-tegen.dhtml
Ik hoop dat de schijnheilige Vanden Driessche uiteindelijk voor de rechtbank mag haar uitleg geven.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 18:00   #1067
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Zou dat familie kunnen zijn. bedriegen en liegen ligt de Van den Driessche wel.



http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldri...jn-tegen.dhtml
Ach kom, dat is toch traditie.

Denk bijvoorbeeld aan Edouard Louis Joseph baron 'de speedking' Merckx.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 18:04   #1068
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik hoop dat de schijnheilige Vanden Driessche uiteindelijk voor de rechtbank mag haar uitleg geven.
Is er eens eindelijk iemand innovatief in Vlaanderen en dan mag het niet.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 18:10   #1069
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik hoop dat de schijnheilige Vanden Driessche uiteindelijk voor de rechtbank mag haar uitleg geven.
Wacht maar tot ik elektromotoren in mijn knieën heb ingebouwd.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 18:52   #1070
IanVD
Parlementsvoorzitter
 
IanVD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2014
Berichten: 2.321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Zou dat familie kunnen zijn. bedriegen en liegen ligt de Van den Driessche wel.



http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldri...jn-tegen.dhtml
Een achternaam Dat is werkelijk het enige dat deze draad met uw reactie te maken heeft. Vindt u dat een goede reden om een 1,5 jaar oude draad onder het stof te halen? Idioterie
__________________
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people.
IanVD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 22:39   #1071
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht
Een achternaam Dat is werkelijk het enige dat deze draad met uw reactie te maken heeft. Vindt u dat een goede reden om een 1,5 jaar oude draad onder het stof te halen? Idioterie
Nog niet zo lang geleden stond links hier onder vuur.
Nu is het de rechtse top.
Wat waar of onwaar is en dat uitmaken behoort tot de taak van het gerecht.
Voor zover dat die instantie zijn taak wil of kan uitvoeren.
Maar wat er in de pers komt heeft voor mij nog weinig waarde.
De pers draait het vernuftig zo dat ze altijd gelijk heeft en zeker voor eenvoudigen van geest; die geloven toch alles. Dezen hebben zelfs nooit bewijzen nodig. God of Allah bestaan toch ook reeds lang en dit zonder enig bewijs. Je kon zelfs van de aarde afvallen in een waterval.
Recent las ik op Newsmonkey.be dat België bijna mee aan de top staat van de minst omkoopbare democratieën. Geen vuiltje aan de lucht dus voor wat betreft het politieke reilen en zeilen in dit land. Waarvan akte.
Maar in die zeer wetenschappelijke studie (sic) werd wel het advies gegeven
dat België beter zijn klokkenluiders moest beschermen.
Wel; dan val ik bijna van mijn stoel hoor.
Als onderlegd volk zulkdanige studies publiceert waarin ze zichzelf tegenspreken voor wat hun eindbesluiten betreft dan acht ik zulkdanige studie absoluut niet waardevol.
Als klokkenluiders automatisch de wind van voren krijgen; wie durft er dan nog luiden?
En waarom mag er niet geluid worden? Er is hier toch bijna geen vuiltje in de lucht. Dus uitzonderlijk iets aan de klok hangen zou dan toch weinig kwaad kunnen. Die klokkenluiders zouden zelfs moeten beloond worden.
Niet dus.
Eigenaardige studie over een eigenaardig land nog wel.
Misschien hebben om die reden ook die vrouwen die last hadden met de Pol
daarom zo lang gewacht met hun ontboezemingen.
Dat de verhalen nu opnieuw in de openbaarheid komen kan wel eigenaardig lijken. Dus het gerecht brengt liefst zo vlug mogelijk opheldering.
Alhoewel; zelfs dan blijf ik nadien mogelijk achterdochtig.
Ik geloof namelijk niet zo vlug meer.
Zelfs het bestaan van God betwijfel ik.
Het is niet omdat de meerderheid iets gelooft dat ik het daarom niet meer betwijfel. Zeker niet als het politiek betreft.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 23:13   #1072
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Ik begin gaan te denken dat mijn bijdragen op dit forum hun doel niet missen.
Welke de clan is die deze onnozele kuitenbijter op mij afgestuurd heeft weet ik niet alhoewel ik vermoedens heb. Dat heeft verdomme de hele dag zitten wachten op mijn verschijning om onzin te publiceren.
De toezichters zullen weer hun werk hebben straks met verwijderen
Maar morgen is hij terug. Weer zitten wachten tot ik een bijdrage lever in een of andere draad. Ik ga hem een paar dagen laten zoeken waar ik zit.
In alle geval zal de clan die hem gestuurd heeft niet veel bijval halen uit zijn intermezzo's. Maar dat is dan hun zaak.

Oeps! Hij is al weg zie.
Een nieuwe nickname zoeken!

Laatst gewijzigd door werkman : 1 februari 2016 om 23:22.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 00:13   #1073
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Ben jij een verdomde zaag zeg!
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 00:17   #1074
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht
Een achternaam Dat is werkelijk het enige dat deze draad met uw reactie te maken heeft. Vindt u dat een goede reden om een 1,5 jaar oude draad onder het stof te halen? Idioterie
Dat is een hobby van Anitatje. Vergeef het haar, het is sterker dan haarzelf.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 12:01   #1075
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ach kom, dat is toch traditie.

Denk bijvoorbeeld aan Edouard Louis Joseph baron 'de speedking' Merckx.
De ene dopingzondaar die de andere afvalt : http://www.demorgen.be/sport/merckx-...aats-b165461c/
hoe hypocriet kan een mens zijn zeg

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 2 februari 2016 om 12:01.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 15:02   #1076
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een paar jaar terug viel ik op een flagrante onjuistheid in Wikipedia aangaande periode dat er 2 en zelfs drie pausen waren. Rome , Avignon en zelfs het Spaanse Peniscola. Toevallig (enfin) wist ik de juiste historiek en toedracht.

Toen ik een verandering wilde aanbrengen kreeg ik de melding dat ik daartoe niet gemachtigd ben. Sindsdien als ik een informatie haal uit Wikipedia zoek ik altijd een second or third opinion op. Wat ik van natura altijd doe met elke nieuwsbron. Ik ben wantrouwig van aard. Partijdige rioolsites die hier op het forum worden gesmeten open ik zelfs totaal niet. Men eist ook niet van een gastronoom dat hij in een Mac-Do de sponsen broodjes met walgelijk vlees en dégoûtante saus gaat uittesten.
Je zou een goede auditor zijn.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 15:15   #1077
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Je zou een goede auditor zijn.
zijn die bij jullie ook altijd zo arrogant en vol van zichzelf ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 2 februari 2016 om 15:15.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 09:23   #1078
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.601
Standaard

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11...er-weer-zou-b/


De Wever waarschuwde voor het amalgaam als gevolg van de "#MeToo"-campagne. "Weinstein is een verkrachter, dat is iets helemaal anders dan vrijpostigheid", zegt de N-VA-voorzitter, die meteen verwees of moest terugkomen op de zaak rond de N-VA-communicatieman Pol Van Den Driessche.

Van Den Driessche moest destijds terugtreden als lijsttrekker na onthullingen over grensoverschrijdend gedrag in zijn periode als journalist. "Hij heeft zich toen geëxcuseerd om zijn vrijpostigheid en is toen door een zwarte periode gegaan. Hij werd toen met Dominique Strauss-Kahn vergeleken, die een verkrachter was".


Aldus Bart De Wever.

Vraagje: Waar, wanneer, tegenover wie en hoe heeft hete Pol zich geëxcuseerd voor zijn gedrag ?

Ik wist trouwens ook niet dat DSK een verkrachter was. Wel is geweten dat hij prostituees ontving op zijn hotelkamers in het kader van zijn IMF reizen en dat hij beschuldigd is van het organiseren van prostitutie.

Ook Weinstein zou volgens BDW een verkrachter zijn. Wie is er dan verkracht door Weinstein ?

Ik heb enorm aanzien voor Bart De Wever zijn stijl waarmee hij zichzelf tot 's lands grootste politicus van deze eeuw heeft gebracht. Waarom hij Hete Pol blijft steunen en Kim Geybels en Bas Luytens uit zijn partij heeft gezet blijft mij echter een raadsel.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 09:28   #1079
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waarom zouden vrouwen vandaag de dag, tegenover een politieker, te bang zijn om te getuigen ?
Omdat de machtigste politicus van ons land Het Pol in bescherming neemt.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2017, 11:27   #1080
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

heet Polleke mag inderdaad niet vergeten worden in deze context.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be