Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2009, 23:58   #21
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
sjaax is een heel nieuwe versie va&n de economie aan het ontwikkelen.

Vergeet kosten en baten.

vanaf heden is economie synoniem voor baten.Wie memt over kosten noem je een hystericus.
Ik heb het helemaal niet over economie gehad. Ik vroeg me alleen af of ik nog een ijsvrije Noordpool (in de zomer) zou meemaken.

Goed, ik ben op een wat minder serieuze manier met het onderwerp begonnen, maar dat wil niet zeggen dat er geen serieuze ondertoon in zit. Als we adequaat willen reageren op gevolgen van smelten, zullen we ook ongeveer het tijdpad daarvan moeten kennen.

P.S. Nu je er toch over begint, ik vind je reactie wel enigzins hysterisch. Mij beschuldigen van dingen die ik helemaal niet heb geschreven.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 18:29   #22
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Ik heb het helemaal niet over economie gehad. Ik vroeg me alleen af of ik nog een ijsvrije Noordpool (in de zomer) zou meemaken.
je hebt niet anders gedaan tot dusver dan stug volhouden dat de te verwachten klimaatverandering voordelig zou zijn, bv voor de scheepvaart.

niet flauw doen.
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2009, 20:13   #23
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
je hebt niet anders gedaan tot dusver dan stug volhouden dat de te verwachten klimaatverandering voordelig zou zijn, bv voor de scheepvaart.

niet flauw doen.
Oké, dat bedoel je. Dat klopt, ik denk dat er meer positieve dan negatieve effecten zijn. Maar het is eveneens flauw van je om te veronderstellen dat ik geen oog zou hebben voor de negatieve effecten. In deze draad geef ik nog de tip om de Nederlanders te verhuizen naar Groenland. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus neemt en als een positief effect ziet. Natuurlijk brengt een dreigend overstromingsgevaar kosten met zich mee.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be