Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 april 2021, 07:15   #3461
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
... enkel met zeveren kom je geen stap verder....
Idd....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 17 april 2021 om 07:15.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2021, 22:23   #3462
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Voor de dames, morgen Libelle lezen.
Een vrouw en moeder in de hel van onze fiscus.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2021, 08:23   #3463
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Vandaag ( via hun laatste conclusies van enkele maanden geleden) verwijt de fiscus (afd. Namen) ons dat we pas
einde 2018 moeite hebben gedaan om hen op de hoogte te brengen van het fraudeonderzoek in Mechelen...

Sta me toe om een mail te posten van C S , toen Administrateur generaal van de fiscaliteit naar mij toe en wel
op 11 juli 2013, vier maand nadat ik de top van de fiscus op de hoogte heb gebracht van het onderzoek van Mechelen ...

Ja, je leest het goed... ze kennen daar PERFECT de toedracht van ons dossier en ze weten wat HEN TE DOEN STAAT!

Na nog eens 8 jaar weten we wat ze daarmee bedoelden, namelijk hun stinkend potteke ten allen prijze gesloten houden.
En zeg nu eerlijk ... wat kan een onnozele burger tegen hen beginnen?

[/url]
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2021, 21:45   #3464
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Vandaag ( via hun laatste conclusies van enkele maanden geleden) verwijt de fiscus (afd. Namen) ons dat we pas
einde 2018 moeite hebben gedaan om hen op de hoogte te brengen van het fraudeonderzoek in Mechelen...

Sta me toe om een mail te posten van C S , toen Administrateur generaal van de fiscaliteit naar mij toe en wel
op 11 juli 2013, vier maand nadat ik de top van de fiscus op de hoogte heb gebracht van het onderzoek van Mechelen ...

Ja, je leest het goed... ze kennen daar PERFECT de toedracht van ons dossier en ze weten wat HEN TE DOEN STAAT!

Na nog eens 8 jaar weten we wat ze daarmee bedoelden, namelijk hun stinkend potteke ten allen prijze gesloten houden.
En zeg nu eerlijk ... wat kan een onnozele burger tegen hen beginnen?

[/url]
Ik lees wel wat anders in die brief en ik denk de aandachtige lezer ook.
En zeker de lezers die deze draad al wat gevolgd hebben.
Hun reaktie, vooral de deeltjes die niet in het rood omkaderd zijn, zijn best begrijpbaar wat mij betreft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
... wat kan een onnozele burger tegen hen beginnen? ....
Dat zijn uw woorden hé, zeker niet de mijne.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 25 april 2021 om 21:49.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2021, 22:40   #3465
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard Mijn huiswerk - korte versie

Scenario pleidooien oktober 2021 – korte versie:

1. Beginnen met een portret van mijn gezin. Beroepsmatig / sociaal leven.
Zeer kort .. we hebben pleegzorg gedaan en verder een absoluut normaal gezin. Geen enkel probleem te noteren. Voor 2010 nog in geen rechtbank geweest…

2. De laatste 10 jaar opknippen in periodes met als eindpunt momenten die gekenmerkt door cruciale beslissingen die binnen de fiscus zijn genomen.


Het is duidelijk dat in een eerste periode door zware nalatigheid bij de fiscus fouten zijn gemaakt. (verkeerde aanduiding zaakvoerder)
Maar belangrijker en iets waar we niet naast kunnen kijken is het feit dat men bij de fiscus een welbepaald scenario heeft gevolgd om
de rechter in eerste aanlag te misleiden. Tijdens de pleidooien (juiste datum bijvoegen) heeft men de rechter wijsgemaakt dat APM&ed
een normaal werkende solitaire vennootschap was waar niks fout mee was maar waarin de zaakvoerder fors had geïnvesteerd.
( J.M. A******* heeft zelfs voor de rechter in eerste aanleg verklaard dat er GEEN strafonderzoek gaande was) Uit de aanwezige
documenten weten we dat de fiscus reeds van in 2010 op de hoogte was van een BTW-carroussel waarbij meerdere vennootschappen waren betrokken.
De fiscus pleegt hier dus niet enkel bedrog tegenover burgers maar evenzeer tegen justitie en rechtbank.

3. Duidelijk maken welke bedrijven op welk moment door de fiscus al in het vizier zijn genomen wegens verdachte
handelingen / verdachte overnames / verdachte faillissementen / enz…


Deze documenten bewijzen het bedrog van de fiscus naar burger en justitie toe.

4. Het door het gezin eigen gevoerd onderzoek koppelen aan de nooit stoppende pogingen om de zaak zo snel en efficiënt mogelijk opgelost te zien.

Bezoek aan banken en gevonden info aangaande bankrekeningen steeds onmiddellijk naar de fiscus doorgestuurd.
Via het staatsblad en cross links een groot deel van de caroussel blootgelegd en deze info ook onmiddellijk aan de fiscus doorgestuurd
Het bezoek aan de financiëntoren waar we samen met een ambtenaar van financiën echte cijfers over de omvangrijke fraude konden bemachtiggen.
De verrassende ontdekking van het strafonderzoek van Mechelen – fiscus onmiddellijk op de hoogte gebracht ( BBI Hasselt en top financiën Brussel )
met de melding dat in het dossier alles is onderzocht en ook alles heel duidelijk is geanaliseerd.

5. Anticiperen op het verhaal dat de fiscus gaat brengen.?* Wie van beide partijen brengt de realiteit over naar de rechter?

De fiscus wil de rechter wijsmaken dat de handelingen van de door hen geviseerde burger de oorzaak is dat zij fouten hebben gemaakt.
Wat hiervoor naar voor wordt geschoven zijn:
– het niet onmiddellijk verplaatsen van de maatschappelijk zetel.
– een als verdacht naar voor geschoven verhuis naar Frankrijk.
… en dat is het …

Vervolgens wil de fiscus laten uitschijnen dat ik tot einde 2018 NIKS heb ondernomen om aan hen het bestaan van de
fraudecarrousel en het gekoppelde strafdossier kenbaar te maken.
… niks is gemakkelijker te weerleggen dan die bewering …

6. Er op wijzen dat de huidige media aandacht (opsomming ) perfect kon worden vermeden indien er door de fiscus op
een normale wijze zou zijn gereageerd.?* Meerdere kantelmomenten ?*zijn door de fiscus misbruikt.


Bij aanvang is er gecommuniceerd met de fiscus van Namen en Ciney. Dit bleken dovemansoren te zijn.
Vanaf 2013 is er gecommuniceerd met de top van financiën en er werd van alles beloofd en er gebeurde niks.
Nadat via het strafdossier de waarheid aan het licht was gekomen zijn al die pogingen om via de top van de fiscus een oplossing te vinden opnieuw herhaald. Weer gebeurde niks.
We kregen wel zeer veel tegenwerking om documenten uit het strafdossier te bemachtigen.

7. Er voor zorgen dat er tijdens de pleidooien media en politiek aanwezig is.

Het idee komt uit het artikel van Knack waarin een ambtenaar van de fiscus dezelfde tactiek gebruikt. Hij had geachte
collega’s opgetrommeld, ik denk dat we beter kunnen doen… veel beter.

8. Een opsomming van de gevolgen van de foute belasting
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 mei 2021 om 22:51.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2021, 19:51   #3466
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Een schitterende postcast van DOORBRAAK.BE met als deelnemers fiscaal expert-professor Michel Maus en de onlangs gepensioneerde BBI topman Karel Anthonissen.
Het is werkelijk de moeite om het hele gesprek te beluisteren. Voor mijn dossier in het bijzonder kan je best luisteren vanaf minuut 29 en doorgaan tot minuut 33.
Hier geeft de BBI topman ons 100% gelijk en spreekt hij van fiscaal 'fanatisme' vanuit Wallonië. Hij heeft weet van nog een recent opgedoken dossier, opnieuw
tegen een Vlaamse ondernemer en hij hoopt dat het hier niet gaat om het niet taxeren van eigen volk maar van Vlamingen die in Wallonië wonen of hebben gewoond.

Ondertussen weten we ook, na 12 jaar , dat dat 'fiscaal fanatisme' door de top van onze fiscus toch is ondersteunt.

https://www.youtube.com/watch?v=MiGrD6dNPUQ

Fiscaal fanatisme ... het moet hier sommigen toch aanspreken.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2021, 08:24   #3467
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Alweer de vraag: wat heb jij gedaan om die aanslag te veroorzaken ?

Waarom zou ik iets moeten gedaan hebben om die aanslag te veroorzaken?

Ik ben de laatste jaren al veel wijzer geworden. Niet om mij te amuseren maar uit bittere noodzaak.

Gewoon een citaat uit de conversatie op één en dezelfde belastingsdienst.

"mijnheer, wij denken dat U die persoon bent en daarom belasten we u alvast, maar omdat U officieel die persoon niet bent kunnen we U geen verdere informatie overhandigen."
In 2013 leek deze uitleg door absolute absurditeit niet echt geloofwaardig.
Vandaag blijken zulke absurditeiten gewoon deel uit te maken van ons fiscaal beleid.
Zoals Karel Anthonissen wat verzachtend aanhaalt in de postcast, het is de fout van de computer.
Het is de 'computer' die er dossiers uithaalt en een -door het beleid aan handen en voeten gebonden- ambtenaar in wezen verplicht
om hier fanatiek mee om te gaan.

Nu, je kan een computer niet de schuld geven van flaters. 'Slimme' mensen bij de fiscus hebben die computer perfect verteld wat hij
dient te doen. Het is dus het beleid bij de fiscus zelf die hier schuld treft.
Nog iemand verbaasd dat we hier op alle mogelijke niveaus van de fiscus zoveel tegenwind mochten ondervinden?
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 4 mei 2021 om 08:25.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2021, 10:46   #3468
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

We komen van heel ver maar kunnen ondertussen toch al de meest belangrijke zaken afvinken.

Het boek is gepubliceerd.
Artikels verschenen op diverse plateaus - van Libelle tot Knack
Centen teruggekregen op basis van procedure fouten.
Subsidiaire belasting ontvangen, nog opgesteld geweest door een fanatieke fiscus ambtenaar - onzin toch recent geneutraliseerd door zijn vervanger.

Twee zaken staan nog op de verlanglijst:

- verantwoordelijkheid bepalen en schadevergoeding
- TV coverage voor het brede publiek.

Als we het hebben over het weerwerk tegen het onthullen van dit debacle treedt er toch een kleur nadrukkelijk op de voorgrond. Iemand een vermoeden?
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 14:08   #3469
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

We hebben het hele dossier van het onderzoek van intern toezicht binnengekregen.
Openbaarheid van bestuur weet je wel.

In totaal zo'n 1300 pagina's verdeeld over drie dossiers, afgewerkt en opgestuurd op 5 april 2019.




218166-1 : een versie die moet worden opgestuurd naar de BBI - 421 pagina's
218166-2 : nog een versie die blijkbaar ook moet dienen om naar de BBI te sturen - 426 pagina's (of 416 ? of 426 pagina's? Wegens gepruts met balpen ... redelijk onduidelijk ...)
218166-3 : de versie die moet dienen als advies waarvoor nog een AOV (?) dient te worden opgemaakt - aantal pagina's 416



Eerste indruk nadat ik de 1300 (!?) pagina's diagonaal heb doorlopen?
De drie dossiers 1/2 en 3 zijn op enkele details na identiek.
Ik ga de volgende dagen de onderzoeksdaden en commentaren van de dienst intern toezicht er eens uitlichten en vrees dat
alles op één of twee A -viertjes past.

Wat al de rest van het dossier tot doel heeft? De zaak zo onoverzichtelijk mogelijk maken zeker? Laten uitschijnen dat men
de zaak grondig aanpakt? Dat lijkt bij de fiscus toch een beproefde methode om met heel veel energie .... niks te zeggen.

Wat ik al bij de uitleg van intern toezicht mocht terug vinden,
een inspecteur betrokken bij het strafonderzoek van Mechelen 'vermoed' dat er door de BTW-ambtenaar in Ciney geen vals PV is opgemaakt.
Bizar gezien hij tijdens zijn onderzoek nooit in contact is gekomen met die ambtenaar noch het opgemaakt PV waarvan sprake. Dit is gewoon
een heel ander dossier ... ééntje waarvan de fiscus momenteel beweerd dat ze pas einde 2018 van het bestaan op de hoogte zijn gebracht.

Ik zal alles de volgende dagen eens goed nalezen - wordt vervolgd.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 mei 2021 om 14:20.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 14:42   #3470
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

We leren weer wat bij.
Blijkbaar ben je als ambtenaar gerust van zodra je gepensioneerd bent.



Het wordt voor de fiscus dus heel belangrijk dat ze zaken zo lang mogelijk rekken.
Je geeft wat complexe of stommiteiten dossiers aan de oude garde en wacht tot ze allemaal in pensioen zijn. Probleem opgelost.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 14:51   #3471
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Wat moet ik hiervan maken? Opnieuw gekronkel om niks uit te voeren?
Willen ze daar bij intern toezicht nu echt dat ik het hele strafdossier aan hen had overgemaakt?
Ze zitten in Mechelen aan een stapel van 2 meter papier ...



A propos - voordat onze fiscus fans in hun eigen voet schieten, de verhoren waarvan sprake zijn onvermijdelijk bij het neerleggen van een klacht als burgerlijke partij.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 mei 2021 om 14:54.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 15:18   #3472
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Hier zijn geen verdere woorden meer nodig.



Wat wel verwonderlijk is dat ik in mijn klacht die man nooit iets ten laste heb gelegd. Die man heeft alles wat binnen
zijn mogelijkheden ligt aangewend om mij te helpen door een opsomming te maken van de in het oog
springende fouten van onze fiscus. Is het daarom dat men hem bij zijn collega's in een slecht daglicht wil stellen - of hem gewoon wat treiteren?

Soit, het is in ieder geval een tweede excuus ... we willen wel maar we kunnen niet.
De eerste is op pensioen de andere is bij de onaantastbare BBI.
Fraaie boel al en we zijn nog maar 60 pagina's ver - nog 360 te gaan. (de rest zijn al zeker dubbels ...)
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 mei 2021 om 15:20.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 15:43   #3473
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Dat zit er ook tussen. Iemand een idee? Nog niet genoeg papieren?

__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 16:08   #3474
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Antwoord van BBI topman naar de mensen van intern toezicht. Die man heeft het dossier van de fraudecarrousel naar
de gerechtelijke politie doorgestuurd.

Strikt genomen verteld hij pure leugens.

Hij kan mij niet kennen in verband met het dossier van bvba APM&ed. Ik kom in dat onderzoek helemaal niet ter sprake.
De inspecteur kon me ook niet naar voor schuiven als een 'betrokkene' gezien de negatieve indruk dat hiermee wordt gewekt.
Op de vraag of hij mij getaxeerd had weigert hij een duidelijke 'neen' als antwoord te geven. Hij gaat wat rond de pot draaien om
de mensen van intern toezicht met een kluitje in het riet te sturen.
Verder beweert hij nog een gesprek gehad te hebben via telefoon... niks van waar, enkel nog een mail ( hier al gepost) met de vraag
waarom hij niet kan of wil helpen. Daar is toen geen antwoord op gekomen.


__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 17:11   #3475
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Dit vat het zowat samen.

__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 17 mei 2021 om 17:18.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 23:05   #3476
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

En wat wil je nu concreet aantonen ?
Met wat print-screens van 'versnipperde (gecensureerde (? ¿)) documenten' zijn we niet veel hoor.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2021, 10:17   #3477
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

oeps .... ik dacht dat die 1312 pagina's alles was ....



Even een schatting maken ... nog eens 54 mails bovenop de 18 die we gisteren hebben mogen ontvangen?
Dat zou het totaal aantal doorgestuurde pagina's brengen ... ergens 5 a 6000 pagina's.

Als je weet dat dat alles één zin als antwoord heeft geproduceerd vanuit de cel interne inspectie:



Soit, wat weten we al:

BBI staat buiten schot wat de bevoegdheid betreft van Interne inspectie en
gepensioneerde ambtenaren ontspringen ook de dans.
Vanavond zal ik de resterende .... 4500 pagina's eens doorlopen.
Zo'n hoeveelheid onoverzichtelijke rommel in een poging om het weinig belangrijke ontoegankelijk te maken ... je moet het als overheidsdienst maar durven.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2021, 11:15   #3478
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Ondertussen proberen mensen die het met de burger een stuk beter menen dan onze eigen fiscus wat weerwerk te organiseren
tegen deze toch wel merkwaardige werkwijzen en handelingen - een manier van werken die toch wel vragen oproept en de wenkbrauwen doet fronsen.

Iedereen die problemen ondervind van allerlei aard kan ergens terecht. Er zijn vakbonden, beroepsorganisaties, overkoepelende organen, enz...

Wie nergens terecht kan zijn burgers die door onze fiscus worden geviseerd.
Dit aanslepende dossier (12 jaar nu) toont aan zowat ALLE door de fiscus naar voor geschoven diensten die moeten
instaan voor een correcte belasting of herstel van een foute belasting jammerlijk falen. Ik kan hier getuigen dat wij van bij aanvang alle
medewerking hebben verleend om dit debacle snel opgelost te krijgen. Het resultaat was weerstand om de aangebrachte feiten en
bewijzen te onderzoeken en die weerstand ging gewoon jaar na jaar maar ook niveau na niveau in stijgende lijn. Er werd zich
allerminst bekommerd over strafbare feiten, leugens, bedrieglijke praktijken ... ik kan niet anders dan vaststellen dat dit hoort bij
de 'normale' werking van onze fiscus.

Ik juich dan ook toe dat een groep mensen een liga voor de belastingbetaler willen oprichten om ergens een houvast te
bieden aan al wie door onze fiscus bewust of onbewust in zeer moeilijke situaties wordt geplaatst.

Nu, dit idee is niet nieuw. Blijkbaar is in 2006 al een poging ondernomen maar is dat initiatief door de politiek zelf onderuit gehaald.
Hopelijk lukt het deze keer wel.
Dossiers als dit tonen aan dat zo'n liga echt nodig is ... dit is namelijk geen uniek geval.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 18 mei 2021 om 11:24.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2021, 11:49   #3479
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard Om u een idee te geven.

Dit zat er dus in mijn mailbox vanmorgen.
Het is maar om u een idee te geven hoe het er bij onze fiscus aan toe gaat.

Zoals gezegd ... resultaat na 8 maand 'onderzoek' verspreidt over duizenden pagina's : één zin.

__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2021, 16:12   #3480
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Gezien uw manier van communiceren op dit forum is het niet meer dan normaal dat ze alles willen weten en wantrouwig zijn.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be