Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2020, 17:21   #61
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bacon-Shootist Bekijk bericht
Het rechtse gevaar is verschrikkelijk.

Twintig mannen die een para-militaire opleiding gevolgd hebben.

En dan die ontelbare dodelijke aanslagen die zij gepleegd hebben.

Onze bevolking gaat gebukt onder de moorden van rechtse signatuur.

Fanatieke islammers zijn er koorknapen tegen.
Juist: het is allemaal belachelijk overdreven !

20 macho's ...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:30   #62
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Links centrum rechts boeit me geen zak , maar ....
als dit de manier van pesterij is ivm tegenstanders , dan ben je ongelooflijk dom & ziekelijk bezig !!
Ik hoop dat ze de dader(s) kunnen pakken , deze horen ofwel in den bak of
in een gesloten psychiatrische instellingen en laat hen dat poeder lekker opsnuiven !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:37   #63
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dit draadje dat stelt dat poederbrieven leiden tot terreurdaden werd niet door mij gestart.
Wat denk je dat het meest beangstige van de twee is, zo'n brief krijgen met niet-gekende poeder-inhoud, of uitgescholden worden voor foorwijf ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:41   #64
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Stijging met 320% in 5 jaar. 3 keer meer uiterst rechtse aanslagen dan islamistische en alle terreurslachtoffers in de VS in 2018 vielen door uiterst rechtse terreur.


In het rapport staat ook dat propaganda op online fora deel is van de strategie. We lezen daar dagelijks voorbeelden van op dit forum.
Gelukkig maar dat het bij de Moeslims niet X 3 is anders hadden we er bijna elke dag eentje.
Als er eens geen aanslag is dan maken ze wel dat ze opvallen door hun onaangepast gedrag of baldadigheid.
Dat er steeds meer op gereageerd word is dan ook maar normaal.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:56   #65
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Links heeft heel wat op haar geweten, het dieet van BDW naar de knoppen, hij heeft van het bewijsmateriaal pannenkoeken gebakken en ze binnen gesmikkeld.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:03   #66
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Je moet niet denken hoe mevrouw Soors zou panikeren als ze dit zou moeten meemaken.

Theo Francken aangevallen in Verviers
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:06   #67
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Je moet niet denken hoe mevrouw Soors zou panikeren als ze dit zou moeten meemaken.

Theo Francken aangevallen in Verviers
Misschien stond ze wel tussen die meute die Theo belaagde
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:09   #68
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Misschien stond ze wel tussen die meute die Theo belaagde
Hoe ver zou men staan met het onderzoek naar Dries en zijn schildersvrienden? Het blijft maar stil daaromtrent.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:14   #69
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
sommigen extremisten zijn duidelijk gefrustreerd over het succes van (extreem)rechts in Vlaanderen, zodanig dat ze stilaan bereid zijn om die in criminele acties om te zetten...

Het begin met een poederbrief en het eindigt met ?

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...daad~ac1458b8/
Ik ga mijn zandzakjes alvast uit de kelder halen en mijn huis barricaderen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:42   #70
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe ver zou men staan met het onderzoek naar Dries en zijn schildersvrienden? Het blijft maar stil daaromtrent.
Zijn de extreemrechtse brandstichters van Bilzen al gevonden?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:47   #71
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe ver zou men staan met het onderzoek naar Dries en zijn schildersvrienden? Het blijft maar stil daaromtrent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zijn de extreemrechtse brandstichters van Bilzen al gevonden?
Mannekes, dat wordt nog altijd uitgespit tot op het bot. Volgens mij zitten ze ondertussen al in het bot
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 9 juli 2020 om 18:47.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 19:38   #72
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zijn de extreemrechtse brandstichters van Bilzen al gevonden?
Somers die in het parlement beweerde de dader te kennen heeft zijn naam nog altijd niet vrij gegeven.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 19:41   #73
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Somers die in het parlement beweerde de dader te kennen heeft zijn naam nog altijd niet vrij gegeven.
Tja, het geheim vh onderzoek, waarschijnlijk
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 20:08   #74
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
in dit apenland zeker?

Veel meer dan wat geroep aan den toog en gezeik op facebook zal er nooit van komen. De bevolking is daarvoor veel te veel een schaap.
Inderdaad mensen die leven op Vlaamse bodem kunnen zeeeeer veel over zich heen laten gaan, en hebben een groot recuperatievermogen om messteken in de rug en gortige discriminerende verwijten bedoeld om pijn te doen te tolereren. Om dat NIET door politiek omgekochte goede huisvaders/moeders de rust willen behouden, zich proberen afzijdig te houden >>> wat ze inderdaad al decennia bewijzen.

Toch denk ik dat ooit het sjoemelmerk België explodeert op of door misschien een onbenullig iets maar als dan de wind of wat dan ook mee zit is het zover! En wel om volgende rede.

Persoonlijk heb ik een"slagveld" tegen Franstaligen meegemaakt in 1974 >>> als soldaat milicien bij 2 Regiment Lansiers te Euskirchen.

Waarbij s ’avonds iedereen plotseling van uit de kamer stormde en waar wellicht zelfs 99% niet wist of besefte waarom, dacht dat het een of andere leger oefening of brand was, waar er géén tijd was om te denken of te vragen…. ik en net als iedereen kudde gewijsde naar buiten stormde.

Om wat ACHTERAF bleek een aanval te zijn geweest tegen de Franstalig Cyclisten om hen daadwerkelijk in de pan te hakken + hun kantine te slopen. Het gepest door Franstalig Cyclisten was plots te veel.......Franstalig Cyclisten hadden de kantine van Vlaamse elite troepen gemolesteerd toen we op verlof of oefening waren .....

Het treffen voor de knokpartij begon op Paradeplein, kazerne gedeelte van de Franstalig Cyclisten en breide van daar uit.

Kazerne gedeelte van de Franstalig Cyclisten >>>Waar alle 2 Lansiers waren naar toe gestormd. Eens daar waren de eersten al aan het vechten.

Waar uiteindelijk iedereen = alle in de kazerne aanwezige 2 Lansiers tegen alle aanwezige Franstalig Cyclisten slag leverden.

De Militaire politie uit Duren heeft ons met zeer harde hand moeten uit elkaar halen. Wij van 2 Regiment Lansiers, soldaat miliciens en beroeps werden allemaal op de vrachtwagens gezet.

Die vrachtwagens hebben met ons 24 UUR rond gereden zonder stoppen!!! Zonder eten of drinken!!!! Kilometers rondjes gereden begeleid door de militaire politie!!!!

Toen we uiteindelijk weer in de kazerne in Euskirchen afgezet werden bleek dat het regiment van de Franstalig Cyclisten de kazerne verlaten hadden. Personen, materiaal alles was weg!!!! >>> voor goed, nooit nog iets van van de Franstalig Cyclisten gehoord of gezien.

Omdat de legerleiding wellicht heel terecht vreesde dat er doden gingen vallen bij nieuwe gevechten tussen Vlaams 2 Regiment Lansiers en het Regiment van de Franstalig Cyclisten.

Deze onaangekondigde uitbarsting van woede heb ik meegemaakt. Meegemaakt waar iedereen op de vuist ging en de boel werd afgebroken! Niemand scheen de leiding te hebben, als een tornado ging het gewoon van kwaad naar erger. Ging iedereen op de vuist met “de tegenstander de Franstalig Cyclisten” en vochten we inderdaad voor ons leven!!!!

Deze ervaring leerde mij dat zelfs ik die steeds alles wettelijk en via rede en dialoog wil oplossen meegezogen werd in gewelddadig massa gebeuren.

Dus denk niet dat wij, Vlamingen te soft zijn….. er is echt niet veel nodig, een gerucht een veronderstelling sociaal of financieel of een vaststelling dat voldoende kwets om de emmer te laten overlopen de kruik van het geduld te laten barsten. Het is een wonder dat het nog zolang geduurd heeft.

Door NIET door politiek omgekochte goede huisvaders/moeders die de rust willen behouden, chaos, rebellie zoals in Afrika enz. HIER willen vermeiden.

Om als een wervelwind de boel te laten escaleren en als de massa eenmaal als een wilde horde als een stormram de straat op stormt en alles platgewalst wat het op de weg tegen komt>>> wie of wat zal hen tegenhouden?

De particratie die ons al decennia bedriegen en beliegen? Politiekers waar wij niet kunnen of mogen voor of tegen kiezen die ons al decennia Dicteren en financieel pluimen van uit een ander landsdeel of nu zelfs al van uit EU.

Gaan die sjoemel merk België blussen als het in de fik gaat?????
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 juli 2020 om 20:32.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 21:13   #75
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ze spreekt over straffeloosheid de voorbije vijftig jaar. Ze zou het beter ook eens hebben over de straffeloosheid van het islamitisch tuig, voornamelijk in het Brusselse. Ook van de voorbije vijftig jaar.
Er zitten in hetgeen ze voorlas zeker strafbare feiten. Klacht neerleggen.
Er zitten ook laakbare feiten. Waarvan sommige dan helaas wel de waarheid zijn.

Mocht ik politieker zijn, ik zou toch niet zo makkelijk de sociale media hanteren op een wijze dat iedereen zo simpelweg direct "bij mij kan binnen vallen".
Ik zou een facebookprofiel aanmaken met als naam "secretariaat van De Schoof". En met de melding dat enkel ernstige berichten, ook die tegen mijn partij zijn, geselecteerd zullen worden om tot bij mij te geraken.

Toch blijf ik ook een verschil zien tussen 'iemand ferm uitschelden' en 'iemand een brief met verdacht poeder opsturen'.
Herhaling: wie bedreigingen uit (al was het maar een foto opsturen met een kogel of zo), moet voor zijn verantwoordelijkheid gesteld worden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 22:07   #76
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat is een gekende dreiging die blijvende aandacht verdient. De opkomst van uiterst rechtse terreur komt daar bovenop. Of vind je het bestaan van islamistische terreur een reden om extreem rechtse terreur onder de mat te vegen?
De (trage) opkomst van uiterst rechts loopt parallel met de decennialange opkomst van islamitische straatterreur, waarbij ondertussen al miljoenen Europese autochtonen bedreigd, bestolen, ineengetrapt, verminkt, verkracht en occasioneel vermoord zijn.
Linkse straat- en censuurterreur richt zich dan op mensen die de islamitische en de immigratieproblematiek tout court aanklagen.
Dat rechts zich nu ook extremer begint op te stellen is dus te beschouwen een normale reactie.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 juli 2020 om 22:08.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2020, 03:06   #77
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De (trage) opkomst van uiterst rechts loopt parallel met de decennialange opkomst van islamitische straatterreur, waarbij ondertussen al miljoenen Europese autochtonen bedreigd, bestolen, ineengetrapt, verminkt, verkracht en occasioneel vermoord zijn.
Linkse straat- en censuurterreur richt zich dan op mensen die de islamitische en de immigratieproblematiek tout court aanklagen.
Dat rechts zich nu ook extremer begint op te stellen is dus te beschouwen een normale reactie.
Gisteren een ex kapitein van een baggerschip over zijn diverse bemanningen, enkel met de magreb mensen hadden ze problemen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2020, 03:21   #78
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zijn de extreemrechtse brandstichters van Bilzen al gevonden?
"Extremistische brandstichters"? Brave huisvaders die er genoeg van krijgen is ook mogelijk en dat gaat komen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2020, 03:22   #79
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De (trage) opkomst van uiterst rechts loopt parallel met de decennialange opkomst van islamitische straatterreur, waarbij ondertussen al miljoenen Europese autochtonen bedreigd, bestolen, ineengetrapt, verminkt, verkracht en occasioneel vermoord zijn.
Linkse straat- en censuurterreur richt zich dan op mensen die de islamitische en de immigratieproblematiek tout court aanklagen.
Dat rechts zich nu ook extremer begint op te stellen is dus te beschouwen een normale reactie.
Dat zijn, kort en goed gezegd, de feiten én de logica zelve.

Niet voor linkse ratten. Die zijn stekeblind voor de kant van de medaille waar zij zélf verantwoordelijk voor zijn, dan mogen ze nog ten eeuwigen dage in de ontkenningsfase blijven zitten.

Niets is voor eeuwig. De slinger heeft al veel te lang dezelfde kant uitgeslagen. De uitwassen van links leiden vandaag tot het voorspelbare kantelpunt.

Links heeft lange tijd kunnen parasiteren op de migratie-miskleun. Daarna op de dioxinecrisis, en daarna op de klimaatverandering. Het klimaat verandert al miljoenen jaren, en zal blijven veranderen. Net als de politiek, zolang België bestaat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2020, 03:27   #80
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Zijn de extreemrechtse brandstichters van Bilzen al gevonden?
Goeie vraag.
Antwoord: als het extreemrechtse brandstichters waren geweest, zouden ze allang gevonden, bekend zijn gemaakt én veroordeeld geworden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be