Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2009, 13:17   #1
pinarello
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 359
Standaard Operatie doofpot gaat van start ...

Blijkbaar heerst de grootste onduidelijkheid over de te installeren onderzoekscommissie. Wie gaat deze leiden?, waaruit zal deze bestaan?, Wat zal de bevoegdheid zijn...
Het staat nu reeds vast dat Leterme en Van Deurzen geen fouten hebben gemaakt, meer zelfs de nieuwe functies van deze heren ligt op hun te wachten.
Wie gelooft in de objectiviteit van zo een onderzoekscommissie

Is operatie doofpot gestart?
__________________
Dit zou nu net de denkfout kunnen zijn die ook N-VA maakt, het zal wel vanzelf gaan. we slapen wel verder maak ons wakker als de begrafenis gedaan is.
pinarello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 13:28   #2
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.211
Standaard

Het gezicht van Bart Tommelijn was de moeite nadat Peter Van Velthove hem hierover een duidelijk vraag had gesteld.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 13:50   #3
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

het wordt idd een doofpot-operatie... zoals we gewoon zijn in dit apenland

de burger die het mandaat aan de politiekers geeft, mag niet weten hoe dit mandaag (mis)gebruikt wordt. Zielig
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 2 januari 2009 om 13:50.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 13:51   #4
pinarello
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Het gezicht van Bart Tommelijn was de moeite nadat Peter Van Velthove hem hierover een duidelijk vraag had gesteld.
inderdaad de minachting droop eraf. en toen was het stil....
__________________
Dit zou nu net de denkfout kunnen zijn die ook N-VA maakt, het zal wel vanzelf gaan. we slapen wel verder maak ons wakker als de begrafenis gedaan is.
pinarello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 14:11   #5
Red_Dog
Schepen
 
Red_Dog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Locatie: Antwerpen, Dublin
Berichten: 416
Stuur een bericht via MSN naar Red_Dog
Standaard

En dit zal uiteraard resulteren in een nieuwe stijging van onder andere het Vlaams Belang, Lijst Dedecker,...
Waarop de traditionele partijen weer uit de lucht komen gevallen en men zich afvraagt hoe dat toch kan.
__________________
Quis Separabit ?
Red_Dog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 14:15   #6
pinarello
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Dog Bekijk bericht
En dit zal uiteraard resulteren in een nieuwe stijging van onder andere het Vlaams Belang, Lijst Dedecker,...
Waarop de traditionele partijen weer uit de lucht komen gevallen en men zich afvraagt hoe dat toch kan.
Mensen gaan ver in ontkenning als je ze een spiegel voorhoudt, het zijn deze partijen die de huidige (on)decmocratische partijen een spiegel voorhouden, maar ze zijn nog steeds ziende blind.
__________________
Dit zou nu net de denkfout kunnen zijn die ook N-VA maakt, het zal wel vanzelf gaan. we slapen wel verder maak ons wakker als de begrafenis gedaan is.
pinarello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 14:17   #7
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ik vind die Tommelein iemand die echt past in de huidige VLD: achterbaks, provocateur , hautain en dus zeker niet iemand die hun verkiezingsnederlaag toegeeft.

Ik begrijp echt niet dat zij zo hoog van de toren blazen.
Zou die Tommelein echt intellectueel niet capabel zijn om zijn eigen replieken te onthouden,?

Als je de laatste maanden de uitspraken evan de VLD overloopt, dan zie je voortdurend dat ze zichzelf tegenspreken en vandaag zus en morgen anders praten. Het enige wat je steevast WEL iedere keer opnieuw hoort is : DE MENSEN!!!


Neen, Tommelein niet de mensen , maar de IK staat centraal bij de VLD en alles is toegelaten als de postjes maar blijven!!!


Zielige partij geworden en het wordt met de dag zieliger om zien en horen!!!

Ooit nochtans stemde ik voor deze partij......
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 14:51   #8
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik vind die Tommelein iemand die echt past in de huidige VLD: achterbaks, provocateur , hautain en dus zeker niet iemand die hun verkiezingsnederlaag toegeeft.

Ik begrijp echt niet dat zij zo hoog van de toren blazen.
Zou die Tommelein echt intellectueel niet capabel zijn om zijn eigen replieken te onthouden,?

Als je de laatste maanden de uitspraken evan de VLD overloopt, dan zie je voortdurend dat ze zichzelf tegenspreken en vandaag zus en morgen anders praten. Het enige wat je steevast WEL iedere keer opnieuw hoort is : DE MENSEN!!!


Neen, Tommelein niet de mensen , maar de IK staat centraal bij de VLD en alles is toegelaten als de postjes maar blijven!!!


Zielige partij geworden en het wordt met de dag zieliger om zien en horen!!!

Ooit nochtans stemde ik voor deze partij......
Ach, maak u vooral geen zorgen. Zolang u maar blijft stemmen op de echte democraten zit u gebeiteld!
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 21:19   #9
Cacique
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Eigenlijk zijn Vlamingen een bende lammetjes, onnozele sukkelaars... Moesten zulke flagrante feiten zich afspelen in de zogenaamde "bananenrepubliek" waar ik in woon (en bij God allemachtig, België kan heel wat leren van Costa Rica!!) dan was de hele politieke klasse allang haar kop kwijt.
Cacique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 23:36   #10
GZV
Provinciaal Statenlid
 
GZV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 731
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinarello Bekijk bericht
Blijkbaar heerst de grootste onduidelijkheid over de te installeren onderzoekscommissie. Wie gaat deze leiden?, waaruit zal deze bestaan?, Wat zal de bevoegdheid zijn...
Het staat nu reeds vast dat Leterme en Van Deurzen geen fouten hebben gemaakt, meer zelfs de nieuwe functies van deze heren ligt op hun te wachten.
Wie gelooft in de objectiviteit van zo een onderzoekscommissie

Is operatie doofpot gestart?
5 dagen geleden wist men al dat leterme ging terugkomen.waarom nog een onderzoekscommisie.wat is er tussen 4 muren afgesproken,dat de bevolking niet mag weten.toegevingen aan ps en cdh.reynders die buiten schot blijft en open ld die enkele van hun kopstukken uit de wind zien gezet worden.
GZV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 23:47   #11
pinarello
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GZV Bekijk bericht
5 dagen geleden wist men al dat leterme ging terugkomen.waarom nog een onderzoekscommisie.wat is er tussen 4 muren afgesproken,dat de bevolking niet mag weten.toegevingen aan ps en cdh.reynders die buiten schot blijft en open ld die enkele van hun kopstukken uit de wind zien gezet worden.
Uit de wind zetten? Dewael heeft de best betaalde job die er in de politiek te krijgen is. En tegen die man lopen meerdere onderzoeken. Waarom blijven wij dit pikken? Mocht dit ook maar één allochtoon schaden stonden er in Brussel 50.000 man, maar de Vlaming, … ach ja bij neerleggen zekers…of zou het toch ooit eens veranderen en protest komen, maar wie moet dat dan organiseren... ACW?VSOA?ACOD? één ding is zeker VB niet want die zouden direct uit elkaar geranseld worden.
__________________
Dit zou nu net de denkfout kunnen zijn die ook N-VA maakt, het zal wel vanzelf gaan. we slapen wel verder maak ons wakker als de begrafenis gedaan is.
pinarello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2009, 20:10   #12
pinarello
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 359
Standaard

Hoe zou het eigenlijk nog zijn met kabinetschef D'hondt? Hanske voor de vrienden. Inderdaad nog steeds dezelfde functie onder Van Rompuy. Me dunkt dat dit toch de eerste is die je ontslaat in deze situatie. of zou Hanske teveel bewijsmateriaal op zijn PC staan hebben waardoor hij nog wat mag blijven?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Rompuy.dhtml
__________________
Dit zou nu net de denkfout kunnen zijn die ook N-VA maakt, het zal wel vanzelf gaan. we slapen wel verder maak ons wakker als de begrafenis gedaan is.
pinarello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 00:14   #13
Boontjes
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 april 2005
Berichten: 1.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinarello Bekijk bericht
Blijkbaar heerst de grootste onduidelijkheid over de te installeren onderzoekscommissie. Wie gaat deze leiden?, waaruit zal deze bestaan?, Wat zal de bevoegdheid zijn...
Het staat nu reeds vast dat Leterme en Van Deurzen geen fouten hebben gemaakt, meer zelfs de nieuwe functies van deze heren ligt op hun te wachten.
Wie gelooft in de objectiviteit van zo een onderzoekscommissie

Is operatie doofpot gestart?
Natuurlijk....
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 14:42   #14
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GZV Bekijk bericht
5 dagen geleden wist men al dat leterme ging terugkomen.waarom nog een onderzoekscommisie.wat is er tussen 4 muren afgesproken,dat de bevolking niet mag weten.toegevingen aan ps en cdh.reynders die buiten schot blijft en open ld die enkele van hun kopstukken uit de wind zien gezet worden.
We weten nallemaal dat het dossier tegen Leterme en Vandeurzen bijzonder licht is. De onderzoekscommissie moet bevestigen dat deze personen eigenlijk niets mis gedaan hebben en dat ze gerold zijn door het gerecht. Daarom moet de onderzoekscommissie er komen.

Het geval Dewael is van een heel andere orde, bij Dewael is er wel degelijk stront aan de knikker.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 17:01   #15
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
]B]We weten allemaal dat het dossier tegen Leterme en Vandeurzen bijzonder licht is[/b]. De onderzoekscommissie moet bevestigen dat deze personen eigenlijk niets mis gedaan hebben en dat ze gerold zijn door het gerecht. Daarom moet de onderzoekscommissie er komen.

Het geval Dewael is van een heel andere orde, bij Dewael is er wel degelijk stront aan de knikker.
Kijk 'es aan.

U heeft al inzage in het dossier van de heer Leterme en de heer Vandeurzen. Kan u dan stante pede dit dossier publiceren hier op politics. be, opdat "we dan allemaal' zouden kunnen weten hoe licht dit dossier wel mag zijn.

Een onderzoekscommissie die "moet bevestigen" is een interessante verwoording. Naïef als ik ben, meende ik dat een onderzoekscommissie in eerste plaats zou moeten onderzoeken.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 17:35   #16
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Kijk 'es aan.

U heeft al inzage in het dossier van de heer Leterme en de heer Vandeurzen. Kan u dan stante pede dit dossier publiceren hier op politics. be, opdat "we dan allemaal' zouden kunnen weten hoe licht dit dossier wel mag zijn.

Een onderzoekscommissie die "moet bevestigen" is een interessante verwoording. Naïef als ik ben, meende ik dat een onderzoekscommissie in eerste plaats zou moeten onderzoeken.

Zij zullen, door het onderzoek dat ze doen, kunnen bevestigen dat er niets aan de hand is.

Ik mag momenteel nog niet het hele dossier publiceren
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 17:40   #17
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard The return of Melchior, Balthazar and Gaspar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Zij zullen, door het onderzoek dat ze doen, kunnen bevestigen dat er niets aan de hand is.

Ik mag momenteel nog niet het hele dossier publiceren
Guido, neemt u uw eigen waanbeelden vaker voor waar aan ? Wie mogen trouwens die illustere 'zij' in deze dan wel zijn, 007 ? Eergisteren raakte men er alvast niet wijs uit in de Kamer.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 januari 2009 om 17:44.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 17:44   #18
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Guido, neemt u uw eigen waanbeelden vaker voor waar aan ? Wie mogen trouwens die illustere 'zij' in deze dan wel zijn, 007 ?

het "Zij" slaat op de onderzoekscommissie. Hoe deze zal samengesteld worden weet ik ook nog niet.

En je moet niet proberen mij hier belachelijk te maken, het zegt meer over jou dan over mij.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 17:45   #19
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
het "Zij" slaat op de onderzoekscommissie. Hoe deze zal samengesteld worden weet ik ook nog niet.

En je moet niet proberen mij hier belachelijk te maken, het zegt meer over jou dan over mij.
Ach, mijn probeersels tot ridicuul verzinken in het niet vergeleken bij de proeve van kunde die u zopas neerlegde.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2009, 17:47   #20
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ach, mijn probeersels tot ridicuul verzinken in het niet vergeleken bij de proeve van kunde die u zopas neerlegde.


Ha, ha, ha
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be