Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2022, 21:36   #721
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Al jaar en dag besproken op het forum en nu het niet meer verplicht is mag het op de bijsluiter.

Hevige menstruatie als bijwerking vermeld bij coronavaccins
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221028_95162304

De Europese geneesmiddelenwaakhond EMA wil dat hevige bloedingen tijdens de menstruatie als mogelijke bijwerking worden opgenomen in de bijsluiters van de coronavaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna (Spikevax). Het Nederlandse bijwerkingencentrum Lareb heeft hier al meer dan 9.000 meldingen uit Nederland over binnengekregen.
Een berichtje van factcheck destijds.

Factcheck: nee, het is niet bewezen dat vaccins de vruchtbaarheid en menstruatiecyclus beïnvloeden’. Een internationale studie onder 20.000 vrouwen heeft deze zomer uitgewezen dat prikken tegen corona gevolgen kunnen hebben voor de menstruatiecyclus.

Ze zullen er 20000 in hun meno pauze bestudeerd hebben allicht.
De valschaards.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2022 om 21:39.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2022, 13:58   #722
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Een berichtje van factcheck destijds.

Factcheck: nee, het is niet bewezen dat vaccins de vruchtbaarheid en menstruatiecyclus beïnvloeden’. Een internationale studie onder 20.000 vrouwen heeft deze zomer uitgewezen dat prikken tegen corona gevolgen kunnen hebben voor de menstruatiecyclus.

Ze zullen er 20000 in hun meno pauze bestudeerd hebben allicht.
De valschaards.
Eerst stug ontkennen dat verstoring en hevige menstruatie een gevolg kan zijn van vaccin bijwerkingen om dan laf en achterbaks zelf te eisen dat het op de bijsluiter door bijwerkingen als vaccinatieschade vermeld moet worden.
Ema-bedriegers gaan zelf met de billen bloot en dan zijn er nog vaxidioten die deze betrapte leugenaars blijven geloven.
Ze ontmaskeren hun eigen bedrog en leugens en noemen dat dan "voortschrijdend inzicht"......

Die oplichting is al meer dan twee jaar bezig, het begon met de halve waarheid dat een banale griep mensenlevens kan kosten, wat zo ook is, maar ze verzwegen de andere helft dat dit enkel geldt voor zieke, bejaarde en kwetsbare mensen en maakten iedereen wijs dat dit banale griepvirus voor alle en ook gezonde mensen dodelijk zou zijn terwijl ze goed wisten dat dit een pertinente leugen was.
Verzwijgen om te kunnen misleiden is ook liegen, opzettelijk liegen nog wel.
Maar het doel was dan ook niet de volksgezondheid maar de nepmaatregelen voor meer politieke machtscontrole (over ons privéleven tot in onze huizen) en afbraak van de burgerrechten door een angstdictatuur.
Eigenlijk een verdoken staatsgreep van democratie naar dictatuur.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2022, 11:16   #723
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Enkele dagen geleden tijdens de jaarlijkse controle bij de dokter vroeg hij me of ik al gevaccineerd was. Ik heb hem gezegd dat die spuit uit den boze was en hij toch wist dat ik LUPUS heb en bloedverdunners moet nemen, en dat hij me 15 jaar geleden de dag na een griepspuit zelf in Leuven op Intensieve komen bezoeken was.. Zijn antwoord was ; 'Ach juist'. Dus afblijven van die spuit als je ook bloedverdunners moet nemen.
PS. Ik heb de laatste 30 jaar zelfs nog geen verkoudheid gehad, behalve die ene zonder spuiten..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 11:37   #724
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Remdesivir was als geneesmiddel weggelachen als iets voor de katten.

Blijkt nu bij een zeer lang zieke covid patiënt die men feitelijk al opgaf het geneesmiddel bij uitstek

Samen met nog een geneesmiddel.

Met die kennis ontwikkelden de artsen een aangepaste behandeling voor de man. Het team diende twee antivirale behandelingen toe die nooit eerder samen werden gebruikt: Paxlovid en remdesivir. Ongeveer twee maanden later, na een corona-infectie van maar liefst 411 dagen, voelde de man zich eindelijk beter. “We vreesden dat hij ging sterven”, vertelt hoofdonderzoeker Luke Snell. “Maar als bij wonder genas hij. Dit is nu misschien wel de manier waarop we deze aanhoudende infecties kunnen behandelen”, klinkt het.
https://www.hln.be/buitenland/britse...agen~a520a364/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 12:20   #725
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Valt het jullie ook op dat er zoveel zieke mensen zijn? Mensen die wekenlang al hoestend met een snotneus rondlopen?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 14:25   #726
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Toch bijzonder raar.


https://rumble.com/v1qll94-are-these...e-this-be.html
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 17:08   #727
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Nicole is van de trap gevallen. Ze had zich beter niet laten vaccineren, dan had ze iets stabieler op haar benen gestaan.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 17:47   #728
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nicole is van de trap gevallen. Ze had zich beter niet laten vaccineren, dan had ze iets stabieler op haar benen gestaan.
Je weet niet eens of ze als 76-jarige al dan niet gevaccineerd was...vermoedelijk dus wel.
Ironisch dat ze twee keer kanker overwon (voor de derde keer (bot)kanker had) maar dan sterft omdat ze zich mistrapte en op haar hoofd viel.
R.I.P.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2022, 07:35   #729
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.710
Standaard

Ze hebben een tijdje geprobeerd om de hartproblemen zoals myocarditis ontstekingen te koppelen aan covid maar dat blijkt volgens een nieuwe studie niet het geval. In 2020 bleek er geen verschil tussen mensen die wel of niet besmet waren.

https://youtu.be/RMMA9bwDklQ

Ik ga ergens een gok doen maar die long covid is net hetzelfde, ze proberen angst en depressies door de maatregelen af te wimpelen naar covid.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 09:18   #730
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.710
Standaard

Ah, ze hebben nu de oplossing gevonden.

In 2020 gaf een covid besmetting niet meer hartproblemen (zie vorige post) maar in 2021 en 2022 opeens wel, de her-besmettingen zouden nu de oorzaak zijn van de hartproblemen en oversterfte.

https://youtu.be/oluXrDMlLqM

Maar als je de studie zelf bekijkt gaat het over iets heel anders, de media geeft er weer een eigen draai aan. Het gaat over sterfte na 6 maanden of zelf jaren na infectie bij mensen met long-covid, niet over herinfectie.

Dus jongens, meisjes en andere, er is geen oversterfte van het vaccin maar wel van de infectie van het jaar voordien. Want, zo moet het.

https://www.research.va.gov/currents...h-problems.cfm
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 15:01   #731
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

https://www.bitchute.com/video/tbtePmwJU75S/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 16:43   #732
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
IN A 2013 TRIAL OF OVER 200,000 PEOPLE TESTING MRNA-BASED MEDICATION - LESS THAN 5 ARE ALIVE TODAY
https://www.bitchute.com/video/tbtePmwJU75S/
Sorry, erg ongeloofwaardig tenzij het allemaal +75 jarige kankerpatienten waren. Filmpje is al 6 maanden oud en nog steeds niet meer info dan dit, complete BS.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 17:58   #733
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Sorry, erg ongeloofwaardig tenzij het allemaal +75 jarige kankerpatienten waren. Filmpje is al 6 maanden oud en nog steeds niet meer info dan dit, complete BS.
Dat kunt gij niet weten. Nooit zelfs. Na 6 maand sluiten trials en worden verder geen gegevens meer gevolgd.
Niet van mensen en niet van dieren.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 18:55   #734
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat kunt gij niet weten. Nooit zelfs. Na 6 maand sluiten trials en worden verder geen gegevens meer gevolgd.
Niet van mensen en niet van dieren.
Inderdaad
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 08:10   #735
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Al jaar en dag besproken op het forum en nu het niet meer verplicht is mag het op de bijsluiter.

Hevige menstruatie als bijwerking vermeld bij coronavaccins
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221028_95162304

De Europese geneesmiddelenwaakhond EMA wil dat hevige bloedingen tijdens de menstruatie als mogelijke bijwerking worden opgenomen in de bijsluiters van de coronavaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna (Spikevax). Het Nederlandse bijwerkingencentrum Lareb heeft hier al meer dan 9.000 meldingen uit Nederland over binnengekregen.
De helft van de test groep waren vrouwen maar menstruele veranderingen werden niet opgenomen in de studie. Dan kun je afvragen wat er nog allemaal niet werd onderzocht. Ze beweren bv dat er geen effect is op de fertiliteit maar dat kun je niet onderzoeken in enkele maanden en al zeker niets als je zelfs iets basis als menstruatie niet opneemt.

Hebben ze bv zaadcel productie gemeten, zwangerschappen, enz? Nee, mensen kregen hun spuiten en werden naar huis gestuurd met een link naar een website met een lijst van bijwerkingen, dat is alles. Een aanfluiting van de medische wetenschap.

https://www.nbcnews.com/health/women...-say-rcna57520

"Because we had no data and people weren’t paying attention to it, individuals who started reporting it just got blown off. People feel like they were gaslighted around coming in and having these concerns," said Alison Edelman, a professor of obstetrics and gynecology at Oregon Health and Science University.

In an editorial published Thursday in the journal Science, Dr. Victoria Male called on future trials to ask people about period changes and to take respondents seriously if they report such side effects.

"We shouldn't underestimate how important it is to do that — to listen to people and address their concerns, particularly around public health interventions like vaccines," said Male, a senior lecturer in reproductive immunology at Imperial College London.

If a side effect is left unstudied and unexplained, she added, that can fuel distrust and misinformation; in this case, the false narrative that menstrual changes from Covid vaccines may have been related to fertility issues.

"There have been a lot of very straightforward pieces of misinformation about how vaccines could impact fertility, and we have so much evidence that they don’t, but you can understand how people might connect the dots here and worry," she said.

Evidence thus far suggests that Covid vaccines can temporarily prolong menstruation or result in heavier periods, but that these vaccine-induced changes are short-lived — Male said most resolved within one or two cycles.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 08:33   #736
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.710
Standaard

Pfizer en Moderna gaan de link tussen hartontstekingen en hun vaccins onderzoeken, vooral de dan bij mannen tussen 18 en 30. De firma’s zijn ondertussen volledig vrijgesteld voor schade door bijwerking, goeie timing.

https://dallasexpress.com/health/mod...carditis-risk/

Regardless of the outcomes of both Pfizer and Moderna’s studies, neither pharmaceutical company will face litigation for potential adverse effects. After the Moderna and Pfizer shots were added to the Vaccines for Children (VFC) Program, both pharmaceutical companies are shielded from potential liability
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 14:31   #737
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Immigratie for baby's.

https://twitter.com/RNCResearch/stat...G2aMDMm0g&s=19

Het uitsterven is al flink bezig dus.

Enfin de tweet is dus snel weer weg.
Het komt erop neer dat een senator 11 miljoen immigrants een pas wil geven omdat ze zelf een groot probleem krijgen om kinderen te maken.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 20 november 2022 om 14:33.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 16:34   #738
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

In Australië duikelt het geboortecijfer naar beneden, blijkt uit cijfers van het Australische CBS. Van oktober tot november 2021 werden er 21 procent minder baby’s geboren dan gemiddeld. Van november tot december kwamen er maar liefst 63 procent minder baby’s ter wereld.

Er is iets heel erg mis
In december was het negen maanden geleden dat de coronavaccins werden uitgerold, bericht LifeSiteNews. Als deze trend doorzet, zijn de kraamafdelingen in Australië straks leeg. Hoe gaan de overheid en media dat probleem verbergen?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 18:43   #739
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

VICTORIA, 1 juni 2022 (IPS/The Conversation) -

Dit jaar nog zal de Chinese bevolking voor het eerst in meer dan een halve eeuw krimpen. Het is een begin van een grote verschuiving, met gevolgen voor de geopolitiek en wereldeconomie, schrijft Xiujian Peng, econoom aan de Universiteit van Victoria.
Het team van de Universiteit voor Sociale Wetenschappen voorspelt na 2021 een jaarlijkse gemiddelde daling van 1,1 procent, waardoor de Chinese bevolking in 2100 zal teruglopen tot 587 miljoen, minder dan de helft van ze nu is.

https://www.ipsnews.be/artikel/china...de-hele-wereld
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 18:50   #740
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
In Australië duikelt het geboortecijfer naar beneden, blijkt uit cijfers van het Australische CBS. Van oktober tot november 2021 werden er 21 procent minder baby’s geboren dan gemiddeld. Van november tot december kwamen er maar liefst 63 procent minder baby’s ter wereld.

Er is iets heel erg mis
In december was het negen maanden geleden dat de coronavaccins werden uitgerold, bericht LifeSiteNews. Als deze trend doorzet, zijn de kraamafdelingen in Australië straks leeg. Hoe gaan de overheid en media dat probleem verbergen?
De cijfers zeggen anders, stop eens met al die zever.

https://www.macrotrends.net/countrie...fertility-rate

The current fertility rate for Australia in 2022 is 1.794 births per woman, a 0.5% decline from 2021.
The fertility rate for Australia in 2021 was 1.803 births per woman, a 0.55% decline from 2020.
The fertility rate for Australia in 2020 was 1.813 births per woman, a 0.49% decline from 2019.
The fertility rate for Australia in 2019 was 1.822 births per woman, a 0.55% decline from 2018.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be