Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2022, 09:51   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Tuurlijk was het kot te klein. Nederlanders zijn gewoon barbaars qua eetcultuur. Als ze dan meer Michelinsterren krijgen is dat gewoon een schande voor de verfijnde Vlaamse gastronomie.

Karnemelk tijdens het middageten. Hoe kom je erbij.
Ik ben toch aangenaam verrast geweest tijdens een lang weekend met mijn motorclub, als we eens ipv de Ardennen of de Moezel naar Nederland gingen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2022, 23:59   #22
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Tuurlijk was het kot te klein. Nederlanders zijn gewoon barbaars qua eetcultuur. Als ze dan meer Michelinsterren krijgen is dat gewoon een schande voor de verfijnde Vlaamse gastronomie.

Karnemelk tijdens het middageten. Hoe kom je erbij.
Quod erat demonstrandum. Als het op dit aankomt zijn er Vlamingen met net zulke lange tenen als deze Waal. Dus ik zou niet uit de hoogte doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben toch aangenaam verrast geweest tijdens een lang weekend met mijn motorclub, als we eens ipv de Ardennen of de Moezel naar Nederland gingen.
Nederland is gastronomisch enorm gegroeid. Maar als men karnemelk bij zijn of haar lunch wilt, kan dat ook, meestal niet in dezelfde zaak. Ik zie deze diversiteit aan keuzes als iets goeds, dus @fox blijf maar lekker hautain jongen.

@De Schhoofzak, Nederland komt net zoals het beruchte VK culinair van ver. Ik ben blij dat u dat erkent. Tuurlijk is het aanbod divers, ook in België kan je pech hebben. Maar veel keuzes is ook een weelde, soms wil je Michelin-niveau, maar soms is ook gewoon de Frituur om de hoek lekker. De grootste winst is alles daar tussen en de gegroeide culinaire cultuur hier.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 11:31   #23
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Quod erat demonstrandum. Als het op dit aankomt zijn er Vlamingen met net zulke lange tenen als deze Waal. Dus ik zou niet uit de hoogte doen.
Spreek niet over restaurants, want daarin heb ik niet veel ervaring in Nederland, maar:

Jaarlijks gaan wij elk jaar rond november naar een bungalowpark in Nederland (vooral het Noord-Oosten: Groningen, Friesland, Drencthe, Gelderland, Overijssel). Elke dag ga ik in de ochtend naar het dichtstbijzijnde dorp voor vers brood van de bakker, charcuterie en vlees van de slager en de groenten en co voor 's middags en 's avonds te eten (ik kook zelf in de bungalow, wij gaan niet op restaurant daar). En toch is het eten in Nederland minder van smaak als in België, en ik kook nogthans hetzelfde. Idem voor charcuterie. Een goede vishandel is zelfs zeer moeilijk te vinden daar, ondanks de 300 + km kust dat jullie daar hebben...

Voor de rest vind ik Nederland en ongeloofelijk zalig land om in te vertoeven, maar op etensvlak (gewone keuken dan, geen restaurants) kom ik echt niet zo aan mijn trekken daar...
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.

Laatst gewijzigd door Schelfie : 23 september 2022 om 11:32.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 11:52   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Quod erat demonstrandum. Als het op dit aankomt zijn er Vlamingen met net zulke lange tenen als deze Waal. Dus ik zou niet uit de hoogte doen.



Nederland is gastronomisch enorm gegroeid. Maar als men karnemelk bij zijn of haar lunch wilt, kan dat ook, meestal niet in dezelfde zaak. Ik zie deze diversiteit aan keuzes als iets goeds, dus @fox blijf maar lekker hautain jongen.

@De Schhoofzak, Nederland komt net zoals het beruchte VK culinair van ver. Ik ben blij dat u dat erkent. Tuurlijk is het aanbod divers, ook in België kan je pech hebben. Maar veel keuzes is ook een weelde, soms wil je Michelin-niveau, maar soms is ook gewoon de Frituur om de hoek lekker. De grootste winst is alles daar tussen en de gegroeide culinaire cultuur hier.
De beste Zeetong met Champagnesaus heb ik in Zeeland gegeten.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 13:59   #25
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Quod erat demonstrandum. Als het op dit aankomt zijn er Vlamingen met net zulke lange tenen als deze Waal. Dus ik zou niet uit de hoogte doen.



Nederland is gastronomisch enorm gegroeid. Maar als men karnemelk bij zijn of haar lunch wilt, kan dat ook, meestal niet in dezelfde zaak. Ik zie deze diversiteit aan keuzes als iets goeds, dus @fox blijf maar lekker hautain jongen.

@De Schhoofzak, Nederland komt net zoals het beruchte VK culinair van ver. Ik ben blij dat u dat erkent. Tuurlijk is het aanbod divers, ook in België kan je pech hebben. Maar veel keuzes is ook een weelde, soms wil je Michelin-niveau, maar soms is ook gewoon de Frituur om de hoek lekker. De grootste winst is alles daar tussen en de gegroeide culinaire cultuur hier.
Het spijt me dat mijn grapje u niet meteen duidelijk was.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be