Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2022, 18:03   #21
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Hmm..hartinfarcten en beroertes kunnen daar geen oorzaak van zijn hé, vooral dan bij jonge gezonde mensen en sporters.
Maar het zal wel bijdragen bij het totaalplaatje.
Toch wel maar er zijn inderdaad teveel mensen die plomp dood vallen, uitgestelde zorg lijkt me dus geen uitleg voor alles.

We gaan het ooit wel te weten komen als ze alle data gaan uitpluizen, tenzij ze alles op covid steken natuurlijk.

In dit onderzoek zien ze al een connectie tussen vaccinatiegraad en oversterfte

"Heat wave, excess mortality and Covid19 vaccination: the case of 31 European countries in 2022"
https://www.researchgate.net/publica...ntries_in_2022

We have just demonstrated that a certain significant correlation links excess mortality inthe summer of 2022 and the level of Covid19 vaccination for all European countries. It is clear that this excess mortality is multifactorial: Thus highly vaccinated very northern countries that have not suffered from the heat wavehave a reasonable excess mortality, such is the case of Sweden. But, at the same time, very little vaccinated countries like Bulgaria or Romania also have avery low excess mortality.In conclusion, we can reasonably say that this excess mortality is partially due to the sideeffects of the Covid19 vaccination...

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 22 september 2022 om 18:12.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 18:19   #22
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Misschien kan je eens meedenken.
Het Verenigd Koninkrijk.
9,4 deaths/1.000 inwoners (2018 est.)
12 births/1.000 inwoners (2018 est.)
65.105.246 United Kingdom (Juli 2018 est.)
constituent countries by percentage of total population:
England 84%
Scotland 8%
Wales 5%
Northern Ireland 3%

Tel daar nu 1000 extra doden per week bij.

Het totaalplaatje bekomt dan meer doden dan geboorten.

Vermenigvuldig dit mondiaal.

En je komt aan miljarden op termijn.

Definitie van Sterftecijfer: Dit gegeven geeft het gemiddelde jaarlijkse aantal sterfgevallen tijdens een jaar per 1000 inwoners halverwege het jaar; ook bekend als ruw sterftecijfer. Het sterftecijfer geeft slechts een ruwe indicatie van de mortaliteitssituatie in een land, maar geeft juist de huidige mortaliteitsimpact op de bevolkingsgroei weer. Deze indicator wordt aanzienlijk beïnvloed door de leeftijdsverdeling, en de meeste landen zullen uiteindelijk een stijging van het totale sterftecijfer laten zien, ondanks de aanhoudende daling van de sterfte op alle leeftijden, aangezien een afnemende vruchtbaarheid resulteert in een vergrijzende bevolking.

Miljarden...


Doet me een beetje denken aan Albert Einstein die zei dat samengestelde intrest de grootste kracht in het universum is. Hij noemde dat badinerend het 'achtste wereldwonder'.

Wappies willen zich 'rijk rekenen' binnen hun dogmatische geloof strekking...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 19:02   #23
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Miljarden...


Doet me een beetje denken aan Albert Einstein die zei dat samengestelde intrest de grootste kracht in het universum is. Hij noemde dat badinerend het 'achtste wereldwonder'.

Wappies willen zich 'rijk rekenen' binnen hun dogmatische geloof strekking...
Inclusief de corona cijfers zitten we al met vele miljoenen.
Ze zijn er nog niet aan uit hoeveel precies.
15 of 18 miljoen of meer?
En het is nog lang niet gestopt.
De oversterfte gaat in stijgende lijn door.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 19:57   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...je hebt het over "een paar"... Dat is in dit subforum niet het geval, hier vormen die een meerderheid.
Welke posters hebben volgens jou al beweerd dat er miljarden vaccinatie doden zouden vallen. Buiten Mambo weet ik niet wie.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 23:01   #25
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welke posters hebben volgens jou al beweerd dat er miljarden vaccinatie doden zouden vallen. Buiten Mambo weet ik niet wie.
Ik heb bezwaar tegen de term "doodvallen". Ik zou zeggen significant minder oud worden en ziektes ontwikkelen vanwege een aangetast immuunsysteem.
Dan mag je mij daar ook bij tellen. Dat uit zich dan niet in het plots allemaal neervallen. Maar wel in oversterfte die aanhoudt.

Mijn grootvader hebben ze vroeger wijsgemaakt dat werken in een arsenicumfabriek geen enkel probleem was voor de gezondheid. Toen klonk het ook van "awel, er is toch niemand dood neergevallen?" Maar dat is een drogreden, en diezelfde drogreden wordt hier ook gebruikt.

Quasi geen enkele van die arbeiders is veel ouder geworden dan 50.
Systemisch zijn ze gewoon aangetast. En dat verwacht ik hier ook. Ze mogen me nog jaren een wappie noemen. Maar uiteindelijk komt het uit.

Houd de oversterfte maar in de gaten, en vooral de nieuwe studies over schadelijke neveneffecten.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 september 2022 om 23:02.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 06:07   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik heb bezwaar tegen de term "doodvallen". Ik zou zeggen significant minder oud worden en ziektes ontwikkelen vanwege een aangetast immuunsysteem.
Dan mag je mij daar ook bij tellen. Dat uit zich dan niet in het plots allemaal neervallen. Maar wel in oversterfte die aanhoudt.
Dat is ook wel een bewering zonder veel grond. Pas op, ik zeg niet dat er geen zulke effecten kunnen zijn die subtiel, klein en langdurig zijn, dat is ALTIJD een mogelijkheid als men iets nieuws doet. Maar het is niet omdat men niet 100% aangetoond heeft dat dat NIET het geval is (wat trouwens niet kan, gezien de korte termijnen van studie) dat dat zou moeten betekenen dat dat WEL het geval is.

Maar ZELFS mocht het het geval zijn dat er nefaste lange-termijn effecten zijn, dan zullen die subtiel, klein en bijna onmeetbaar blijven. Zoals bijvoorbeeld na Chernobyl in de buurt ginder. Zoals de Hiroshima bestraalden. Als zo een effect al zou bestaan, moet het heel moeilijk waar te nemen zijn.

Wat trouwens het geval is bij de meeste "grote gezondheidsschandalen", het gaat om heel kleine effecten. Enkel bij dingen zoals de softenon babies en zo valt het gewoon zo hard op dat het echt "algemeen" is. Maar de meeste dinges die "kankerverwekkend" zijn, zijn dat heel subtiel. Enkel roken is een kankerverwekkend ding dat eigenlijk vrij goed opvalt.

"uw immuunsysteem beschadigd" is gewoon niet mogelijk op grote schaal, want dat zouden we al heel ferm gemerkt hebben, mensen zouden plots zwaar ziek worden van banale dingen. Ziekenhuizen zouden overbelast worden. Met een beschadigd immuunsysteem val je niet plots dood. Je wordt een soort van AIDS patient he, die niet kan genezen van een verzworen vinger.

Het gegeven dat de meeste gevaccineerden terug covid opdoen en daar niet speciaal zwaar ziek van worden, is een indicatie dat er niet op grote schaal iets kapot is aan het immuunsysteem. Het gegeven dat er nu geen epidemieen vastgesteld worden van bijzonder zware keelontstekingen en zo, wil zeggen dat het immuunsysteem van de meeste mensen goed werkt.

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 september 2022 om 06:11.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 07:16   #27
Big Karma
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 januari 2022
Berichten: 22
Standaard

Al die 'over'doden al gecontroleerd tussen hun tenen ? Het is gewoon Lagarde die door oversterfte de inflatie wil terugdringen. Vernietiging van de vraag. Gesponsord door de insuline industrie.

patrickve kan dat toch uitrekenen ? hoeveel oversterfte is er nodig om de inflatie op 2% te krijgen ?
Big Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 09:09   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Ze moeten gewoon de zorg massaal uitbreiden.
Ze willen wel doen alsof ze solidair zijn, maar al wie echte zorg nodig had/heeft weet wel hoe erg het gesteld is in bepaalde regio’s.
Het ontbreekt ook aan artsen vrij van de belangen van hun vertegenwoordigers. Dan heb je nog politici die lobbyen en vaccins van corrupte en frauduleuze fabrikanten willen opdringen.
Hoe lomp nemen ze ons? Very insulting.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 09:57   #29
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...je hebt het over "een paar"... Dat is in dit subforum niet het geval, hier vormen die een meerderheid.
Regelrechte onzin. Je hebt er hier minstens evenveel zitten die mordicus in iedereen zijn arm een paar spuiten wil steken. Jij bent er daar 1 van.

De grote meerderheid op dit forum is dat gezever van u en van de andere kant van het spectrum zodanig beu dat ze gewoon zwijgen. En weet je waarom? Omdat mensen zoals mezelf in het "wappie" kamp geduwd worden omdat ze spuit nr 3 en 4 een compleet nutteloos gegeven vinden.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 23 september 2022 om 09:57.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 10:11   #30
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Regelrechte onzin. Je hebt er hier minstens evenveel zitten die mordicus in iedereen zijn arm een paar spuiten wil steken. Jij bent er daar 1 van.

De grote meerderheid op dit forum is dat gezever van u en van de andere kant van het spectrum zodanig beu dat ze gewoon zwijgen. En weet je waarom? Omdat mensen zoals mezelf in het "wappie" kamp geduwd worden omdat ze spuit nr 3 en 4 een compleet nutteloos gegeven vinden.
2
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 10:16   #31
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Regelrechte onzin. Je hebt er hier minstens evenveel zitten die mordicus in iedereen zijn arm een paar spuiten wil steken. Jij bent er daar 1 van.

De grote meerderheid op dit forum is dat gezever van u en van de andere kant van het spectrum zodanig beu dat ze gewoon zwijgen. En weet je waarom? Omdat mensen zoals mezelf in het "wappie" kamp geduwd worden omdat ze spuit nr 3 en 4 een compleet nutteloos gegeven vinden.
Jamaar, zij hebben wel de moral high ground he! Want in hun woke redenering redden ze bomma's met hun houding.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 11:05   #32
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Regelrechte onzin. Je hebt er hier minstens evenveel zitten die mordicus in iedereen zijn arm een paar spuiten wil steken. Jij bent er daar 1 van.

De grote meerderheid op dit forum is dat gezever van u en van de andere kant van het spectrum zodanig beu dat ze gewoon zwijgen. En weet je waarom? Omdat mensen zoals mezelf in het "wappie" kamp geduwd worden omdat ze spuit nr 3 en 4 een compleet nutteloos gegeven vinden.
En omdat feiten blijven ontkend worden dat oversterfte een duidelijk verband heeft met vaccinatieschade door de aantallen gezonde maar gevaccineerde mensen in alle leeftijdscategorieën, zelfs kinderen en topatleten, die onverklaarbaar en plots in hun slaap, op het veld, in kleedkamers doodvallen of onverwachts overlijden aan hartinfarcten, beroertes etc...dat gelinkt kan worden aan bijwerkingen van covid-vaccins zoals myocarditits/bloedklontering dat farmaceuten zelf toegeven.
Meer oversterfte in landen met hogere vaccinatiegraad bewijst nogmaals dat verband met vaccinatie.
De sterfte vóór de vaccinaties betrof oude en zieke mensen, de oversterfte na vaccinatie betreft gezonde, jonge gevaccineerden en zelfs supergezonde topatleten.

De vaccins zijn dus niet zo veilig als ons werd voorgespiegeld met het verzwijgen van de risico's op schadelijke bijwerkingen die reeds gekend waren bij de farmaceuten door eerdere proeven - dat bleek door de gedwongen vrijgave van interne documenten van pfizer.
De gevolgen van deze vaccinatieschade door bijwerkingen uit zich nu in oversterfte bij gezonde, gevaccineerde mensen.

Het is belachelijk en idioot om dan nog te blijven ontkennen wat er overduidelijk werkelijk aan de hand is en ja, dat oeverloze gezever van ontkenning en onterechte verwijten naar ongevaccineerden door fanatieke vaxxers verhindert elke zinvolle discussie, die dan ook nog het belangrijkste is voor henzelf als gevaccineerde.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 11:36   #33
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Bwa, er is nog geen causaal verband aangetoond. Het is te prematuur om conclusies te trekken.
Verzin eens een ander causaal verband dan.

Hittegolf pakt al niet meer.

Co2?
Putin?
5G?
De Walen?
Aliens?
Nog niet dood van iets anders?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 september 2022 om 11:41.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 11:43   #34
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Regelrechte onzin. Je hebt er hier minstens evenveel zitten die mordicus in iedereen zijn arm een paar spuiten wil steken. Jij bent er daar 1 van.

De grote meerderheid op dit forum is dat gezever van u en van de andere kant van het spectrum zodanig beu dat ze gewoon zwijgen. En weet je waarom? Omdat mensen zoals mezelf in het "wappie" kamp geduwd worden omdat ze spuit nr 3 en 4 een compleet nutteloos gegeven vinden.
Het is onmogelijk voor vaxscisten hun ongelijk toe te geven.

Immers, ze zouden moeten toegeven dat ze ongelijk hadden.

En dan volgen de lantaarnpalen natuurlijk. Met dank aan een zekere mede-forummer.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 september 2022 om 11:43.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 11:44   #35
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Karma Bekijk bericht
Al die 'over'doden al gecontroleerd tussen hun tenen ? Het is gewoon Lagarde die door oversterfte de inflatie wil terugdringen. Vernietiging van de vraag. Gesponsord door de insuline industrie.

patrickve kan dat toch uitrekenen ? hoeveel oversterfte is er nodig om de inflatie op 2% te krijgen ?
Met slechts 6 bijdragen kent U reeds intieme details van andere forummers?

Vreemd.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 11:49   #36
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is ook wel een bewering zonder veel grond. Pas op, ik zeg niet dat er geen zulke effecten kunnen zijn die subtiel, klein en langdurig zijn, dat is ALTIJD een mogelijkheid als men iets nieuws doet. Maar het is niet omdat men niet 100% aangetoond heeft dat dat NIET het geval is (wat trouwens niet kan, gezien de korte termijnen van studie) dat dat zou moeten betekenen dat dat WEL het geval is.

Maar ZELFS mocht het het geval zijn dat er nefaste lange-termijn effecten zijn, dan zullen die subtiel, klein en bijna onmeetbaar blijven. Zoals bijvoorbeeld na Chernobyl in de buurt ginder. Zoals de Hiroshima bestraalden. Als zo een effect al zou bestaan, moet het heel moeilijk waar te nemen zijn.

Wat trouwens het geval is bij de meeste "grote gezondheidsschandalen", het gaat om heel kleine effecten. Enkel bij dingen zoals de softenon babies en zo valt het gewoon zo hard op dat het echt "algemeen" is. Maar de meeste dinges die "kankerverwekkend" zijn, zijn dat heel subtiel. Enkel roken is een kankerverwekkend ding dat eigenlijk vrij goed opvalt.

"uw immuunsysteem beschadigd" is gewoon niet mogelijk op grote schaal, want dat zouden we al heel ferm gemerkt hebben, mensen zouden plots zwaar ziek worden van banale dingen. Ziekenhuizen zouden overbelast worden. Met een beschadigd immuunsysteem val je niet plots dood. Je wordt een soort van AIDS patient he, die niet kan genezen van een verzworen vinger.

Het gegeven dat de meeste gevaccineerden terug covid opdoen en daar niet speciaal zwaar ziek van worden, is een indicatie dat er niet op grote schaal iets kapot is aan het immuunsysteem. Het gegeven dat er nu geen epidemieen vastgesteld worden van bijzonder zware keelontstekingen en zo, wil zeggen dat het immuunsysteem van de meeste mensen goed werkt.
Zij die wensen dat mrna-injecties mensen vermoorden zijn zeer subtiel te werk gegaan. Het mag inderdaad niet (erg) opvallen.
Er moet "plausible deniability" zijn.
En, gezien den uitleg ook hier op het forum "ja maar, da was omdat ze ons opgesloten hebben," ewel, het zijn dezelfde die ons opgesloten hebben, die ons gechanteerd hebben om ons te laten injecteren.
Dus, wat is het punt dan?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 12:11   #37
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Regelrechte onzin. Je hebt er hier minstens evenveel zitten die mordicus in iedereen zijn arm een paar spuiten wil steken. Jij bent er daar 1 van.

De grote meerderheid op dit forum is dat gezever van u en van de andere kant van het spectrum zodanig beu dat ze gewoon zwijgen. En weet je waarom? Omdat mensen zoals mezelf in het "wappie" kamp geduwd worden omdat ze spuit nr 3 en 4 een compleet nutteloos gegeven vinden.
Och, dat is toch de uitgesproken tactiek van extreem links:

Trachten mensen te bedriegen en hun idiologie & dogma's verspreiden door hun tegenstanders door allerlei laakbare praktijken zwart te maken, zoals ontwijken, beledigen, drogredenen, verketteren, belachelijke maken, etc...
Om toch maar niet in een eerlijke dicussie terecht te komen want daar maken ze totaal geen kans aangezien ze teren op emotionele in plaats van rationele argumenten die nooit slaagkans hebben...de mens staat niet buiten de algemene natuurwetten en dus logica wint altijd (in the end). (dit is algemeen uiteraard en niet exclusief voor dit sub-forum)

Laatst gewijzigd door StV : 23 september 2022 om 12:15.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 12:21   #38
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Verzin eens een ander causaal verband dan.

Hittegolf pakt al niet meer.

Co2?
Putin?
5G?
De Walen?
Aliens?
Nog niet dood van iets anders?
Bewijsvoering door eliminatie is hier niet relevant omdat het waarschijnlijk niet 1 oorzaak is, maar een combinatie van verschillende zaken.
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 12:31   #39
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Verzin eens een ander causaal verband dan.

Hittegolf pakt al niet meer.

Co2?
Putin?
5G?
De Walen?
Aliens?
Nog niet dood van iets anders?
Eerlijk gezegd, ik denk dat de algemene vermindering van welvaart en welzijn door het gemaatregel, de schrik en dergelijke meer gewoon maken dat de mortaliteit omhoog gaat, zoals die ook hoger was toen onze levensstandaard lager lag.

Daarnaast is het ook mogelijk dat covid zelf (de ziekte dus) misschien niet zo onschuldig is geweest, en inderdaad bij sommigen of bij velen subtiele schade heeft aangericht, zoals men beweert dat de vaccins het deden. En ja, het is niet uitgesloten dat de vaccins ertoe bijdragen maar dat zou met een specifieke correlatie moeten aangetoond worden.

Kortom, dat na de periode met repressie, angst, verminderen van levensstandaard, opsluiting, ontnemen van levensplezier en vermaak en dergelijke merkt dat de maatschappij wat minder goed gaat en zich dat uit in een wat toegenomen mortaliteit, is voor mij geen wonder.

Wat de jongeren betreft, zonder te weten wat de doodsoorzaken zijn, kan men eigenlijk niks zeggen. Zijn het bijvoorbeeld niet vooral ongelukken en dergelijke ? Als je als pre-adolescent 2 jaar min of meer opgesloten was, en dan mag je weer gewoon buiten en vanalles doen, ben je ondertussen niet wat onhandiger, roekelozer en dergelijke geworden ? Heb je misschien niet geleerd hoe voorzichtig te zijn bij het oversteken, omdat je gewoon thuis zat en eigenlijk nergens heen kon ?

Er zijn zo enorm veel mogelijke verklaringen voor een toegenomen mortaliteit nu, dat daar direct de link mee leggen naar de vaccins gewoon ongegrond is. Wat niet uitsluit dat het mogelijk zou zijn, maar totaal maar dan ook totaal niet aangegeven is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2022, 12:45   #40
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daarnaast is het ook mogelijk dat covid zelf (de ziekte dus) misschien niet zo onschuldig is geweest, en inderdaad bij sommigen of bij velen subtiele schade heeft aangericht, zoals men beweert dat de vaccins het deden. En ja, het is niet uitgesloten dat de vaccins ertoe bijdragen maar dat zou met een specifieke correlatie moeten aangetoond worden.
Iets zegt me, door de manier er propaganda werd gevoerd om je te laten vaccineren (naar het pyschopatische af -> CST, clowns, gratis ijsjes, feestje met dj's en al iemand ?), dat men dit dan toch wel al zou uitgemolken hebben ondertussen als argument om toch maar die booster te halen.

Dus die kans lijkt me zéér klein eigenlijk

Laatst gewijzigd door StV : 23 september 2022 om 12:46.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be