Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen?
Ja 11 15,49%
Nee 60 84,51%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2018, 20:51   #1781
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Dat klopt. Dat heeft onze premier beslist en Theo's potje ging overkoken.
Theo's potje dat overkookt? Dat wil ik nog zien gebeuren. Dagenlang heeft JULLIE potje op dit eigenste forum overgekookt omdat Francken een Syrisch gezin visa weigerde. Francken moest de rechters gehoorzamen die hem een dwangsom oplegden als hij niet over de brug kwam met de geëste visa. Francken bracht de democratie in gevaar. De verwijten een aanvallen konden niet op, maar Francken gaf geen krimp.

En Francken kreeg gelijk. Hij heeft geen geen visa moeten afleveren, en de dwangsom die hij volgens een Fransdolle rechter aan het Syrisch gezin moest betalen, en die intussen tot bijna een absurd half miljoen euro was opgelopen, heeft Francken niet moeten betalen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...alen~acb55688/

https://www.demorgen.be/binnenland/f...iets-b267bac4/

Ook van het Europees Hof van Justitie kreeg Francken gelijk.

https://sceptr.net/2017/03/francken-...-hof-justitie/

https://www.youtube.com/watch?v=jldk6yQZZik

Nog een overwinning voor Francken: http://www.gva.be/cnt/dmf20170209_02...achte-vrijliet

En wéér kreeg Francken krijgt: geen visum voor Turkse imams voor niet erkende moskeeën.

Het is nu even wachten op het volgende pak rammel dat de criticasters van van Francken verdienen. Ze zullen het nooit leren, de onnozele kindertjes.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 21:01   #1782
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
In elk geval hebben de psychopaten in de wetstraat nu toch een ideetje wat de bevolking wil: GEEN moslimvluchtelingen meer vanuit afrika, midden-oosten of gelijk waar! En dat zal meewegen in de komende verkiezingen. Ze zijn nu tenminste gewaarschuwd...38.652 handtekeningen voor steun van Francken, steun voor zijn handelswijze betreffende ILLEGALEN en de teller loopt nog steeds..het mag duidelijk zijn: als deze regeringEN niet van richting veranderen dan zullen ze nog wat bearcats moeten gaan bijkopen!
Dat weet de debiele bende in de wetstraat al veel langer maar ze zijn zo vastgeroest in hun politiek correcte patronen dat ze niet meer in staat zijn om het roer om te gooien.

Laat ze vooral doen. Het brengt de N-VA, die zij zo hartsgrondig haten dat hun verstand eronder lijdt stemmen op. Na de verkiezingen staan ze daar weer, eens te meer als geslagen honden, niet begrijpend hoe dat is kunnen gebeuren. Waar ze dat ocharme aan hebben verdiend.
Dat ze godverdomme eens beginnen met hun eigen volk te vertegenwoordigen zoals het hoort. Daar dienen ze niet alleen voor. Daar worden ze voor betaald.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:34   #1783
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
die uitspraak komt idd van Tobback Senior.
En ook de oproep om geweld te gebruiken tegen het VB kwam van datzelfde heerschap.

Citaat:
Als we ze niet in het stemhokje kunnen verslaan moeten we er maar op kloppen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:36   #1784
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Er staat in dat artikel niets over een stort met meeuwen.

Of heeft Knuppel dat erbij verzonnen ?
Knuppel heeft dat helemaal niet verzonnen, dat is de waarheid !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:37   #1785
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja en? Maakt dat de uitspraak van Tobback aanvaardbaarder?
Wel als dat van een linkse komt, niet als dat van Francken of De Winter moest komen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:41   #1786
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Doe eens wat minder uit de hoogte. Het topic gaat over een opiniestuk van JMDD waarin hij over CD&V het volgende zegt: 'Als Beke het ontslag van Francken eist, belandt CD&V in 2019 in de palliatieve zorgen'. Als ik dan schrijf dat CD&V afgestraft zou worden mochten het nu verkiezingen, dan is dat zeker relevant vermits Beke zichzelf en zijn partij flink in de voet heeft geschoten.

Met de nodige excuses hoor. Wat u zegt is inderdaad juist maar ik had die zin die u vermeldt over het hoofd gezien. Of mogelijk vergeten.
Ik probeer wel te volgen hoor. Maar er worden hier zoveel nonsens verteld dat ik mij beter niet te veel moei met alles. Op de duur kom ik ook in de verleiding om nonsens te vertellen. Het milieu hier verziekt de mens.
Ik heb mij voorgenomen met het nieuwe jaar om mij nog minder te moeien.
Ik krijg trouwens schrik om ook ziek te worden in het kopke zoals er hier een belangrijk aantal rond loopt. Het is zoals een griepvirus. Wie teveel naar gekken luistert vergeet dat hij waarschijnlijk in Geel of Lovenjoel zit.
Efkes nadenken en dan blijkt dat je beter even buitenshuis frisse lucht opsnuift. Want al die drollen van trollen zijn soms wel niet te harden.
Ze zijn zoals katten. Als je die ziet dan is het om uw tuin onder te zeiken.
En volgevreten vetzakken komen niet om woelmuizen te vangen.
Feitelijk is dit forum wel overbodig. Het leidt niet tot samenspraak en evenmin tot zinnige conclusies. Het is een nieuwe Franse revolutie waar het plebs het opneemt tegen het andere plebs.
Het is nog een paar generaties te vroeg om het besef te doen groeien dat ze de verkeerde vijanden viseren. Maar.....dan zal het te laat zijn.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:41   #1787
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet overdrijven Schoofke. Ik kreeg negen euro meer pensioen. Daarmee kan ik per jaar nog geen vijfde van de belastingen op mijn appartementje betalen.
De staatschuld is, ondanks alle extra belastingen die op de nek terecht komen van de gewone burger, nooit hoger geweest.
Inderdaad Knuppel.
Ik vraag mij af wanneer het we effect van al die besparen eens gaan zien.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:50   #1788
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Knuppel heeft dat helemaal niet verzonnen, dat is de waarheid !
Dat klopt,het was een artikel dat is verschenen in de Humo ergens eind 1991...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:56   #1789
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wel als dat van een linkse komt, niet als dat van Francken of De Winter moest komen.
Moest Francken nu hetzelfde gezegd hebben als Tobback destijds....

Je zou de rode en groene frustato's nogal horen huilen in hun gedeelde hypocritie....

Het Kalfke,johnnyboy,Wouterke en het almanakske,ze zouden speeksel te kort komen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 22:58   #1790
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
JMDD laat weten dat hij in zak en as zit hierover.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 23:26   #1791
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat klopt,het was een artikel dat is verschenen in de Humo ergens eind 1991...

Moet ik nu blij zijn? De gebroeders Dardenne gebieden Michel om Francken te ontslaan. Nu heb ik altijd gedacht dat de Vlamingen uit waren op de splitsing van dit land maar nu zijn het nog wel de zuivere (?) Walen zeker!
Zover zijn we dus. Ja Michel; ze laten U niet veel keus he. Oprotten of ze gaan voor de communisten stemmen. Dat is geen dreigement natuurlijk. Dat is een advies. Van uw goede Waalse vrienden zelfs. En nog wel in een open brief gedaan. Feitelijk is gewoonlijk een open brief een verkiezingspamflet.
Voor een paar dagen nog maar zei Dewever : "Er zal onder de gordel worden geslagen. Het spel zal vuil gespeeld worden"
En op hetzelfde tijdstip doet groene Calvo ook een uitval.
Het zal wel een samenloop van toevalligheden zijn zeker?
Het einde werd voorspeld. Het is ingezet.
Maar......feitelijk kan het mij geen bal schelen.
Ik weet hoe kleinzielig de moderne mens kan zijn en het resultaat van hun betrachtingen gun ik hen. Het plebs; in massa; krijgt steeds waar het naar verlangt. De hebben alleen een paar Hitlers nodig om op te ruien.
Benieuwd hoe Europa zal reageren. Kan niet; kan wel; zal niet; zal wel; is niet; is wel; mag niet; mag wel;..............help!!!!!
Misschien een paar vrachtwagens vol vers gedrukte Euro's sturen zou kunnen helpen?
Och kom. In Vlaanderen volgen bijna geen jongeren nog beroepsonderwijs.
Natuurlijk. Iedereen haalt een universitair diploma. Dat is toch niet een papiertje om nog mee te werken? Alleen nog goed om in de politiek te gaan als er toch geen werk meer is.
Goed. We hebben het ver gebracht. Zelfs met logisch denken is er geen oplossing te vinden. Wat nu?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2018, 23:57   #1792
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Theoke, zal bij de volgende verkiezingen door partijgenoten het mes in de rug gestoken krijgen. De tsjeven zijn al erg, maar bij de supertsjeven, zullen de postjes en wat er aan vast hangt, nog meer gaan meespelen.
Je weet wel, ikke en de rest kan stikken.

Tja; als je uit het gat van een werkvrouw gekropen bent dan ondervindt je dat vlugger. Mij hebben ze destijds met de ijzers moeten halen. In één oogopslag had ik het al door en wilde terug kruipen.
Mijn ongeluk was dat dit laatste tegen de deontologie van een gelovig arts was.
Nochtans heeft zijn deontologie mijn ouders een aardige frank gekost.
Toen al moest deontologie betaald worden.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 00:11   #1793
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat weet de debiele bende in de wetstraat al veel langer maar ze zijn zo vastgeroest in hun politiek correcte patronen dat ze niet meer in staat zijn om het roer om te gooien.

Laat ze vooral doen. Het brengt de N-VA, die zij zo hartsgrondig haten dat hun verstand eronder lijdt stemmen op. Na de verkiezingen staan ze daar weer, eens te meer als geslagen honden, niet begrijpend hoe dat is kunnen gebeuren. Waar ze dat ocharme aan hebben verdiend.
Dat ze godverdomme eens beginnen met hun eigen volk te vertegenwoordigen zoals het hoort. Daar dienen ze niet alleen voor. Daar worden ze voor betaald.
Komaan, Knuppel, je gaat mij nu toch niet vertellen dat je niet weet dat nva de verrottings- en vooral de verarmingsstrategie van eigen volk niet enkel verderzet maar er nog een schép bovenop doet?!
Moet het met een tekeningske bij? In 2 jaar tijd dat nva in de regering zit, hebben de láágste inkomens 10 miljárd euro éxtra ingeleverd! en wáár werd die 10 miljard extra een besteedt? Geen HOND die het weet!
Dat werd gehaald bij zieken, gepensioneerden, werklozen, overál werd gesneden.......Loonmatiging voor de werkende mens, als énige in europa, 2016, waardoor vermindering van koopkracht en nog grotere kloof mbt levensduurte, maw: verárming! Indexsprong van hetzelfde. Dan de taxshift: de politiek heeft zo een gát bijgemaakt van 6,6 miljárd euro want 58% van de taxshift werd financieel NIET afgedekt....intussen deelden ze kwistig subsidies uit, krijgen bedrijven loonlastenverláging, wordt de vennootschapsbelasting, die nooit correct werd betaald, nog maar eens verlaagd etc...etc....etc...

Dus kom niet af met dat zootje collaborateurs van nva die het voorál op eigen, autochtone bevolking gemunt heeft!!
Francken sproeit rookgordijnen want dit geval met illegale soedanezen is een druppel op een hete plaat, een experiment om te polsen hoe de bevolking zal reageren op een volgende 'vluchtelingen/moslim invasie' vanuit afrika, georkestreerd door de eu-criminelen want merkel is al geniepig maanden bezig met afrikaanse moslims/alleenstaande mánnen, binnen te halen via nachtelijke vluchten naar Berlijn.

Let maar eens op de leugenpers, hoe die hun best doen om heel afrika af te schilderen als sukkelaars die wij, europeanen zouden moeten 'helpen', élke dag krijgt het publiek miserie door de strot geduwd, vooral kinderen worden daarvoor misbruikt om medelijden op te wekken: de rohingya, stervende kinderen uit soedan, nigeria, ethiopië, kameroen enz...enz....

Wel, ik ben dat gemanipuleer SPUUGZAT! Wij zijn NIET verantwoordelijk voor andere volkeren, hun regeringen zijn dat!
En ONZE regering is verantwoordelijk voor het welzijn van onze bevolking, niet voor arabieren uit afghanistan, syrië of afrikanen uit soedan! PUNT.
ONZE miserie om het hoofd boven water te houden, ONZE groeiende verarming om de maand nog door te komen op een menswaardige manier kan geen hond schelen, wij hebben het 'nog goed' hé, ondanks dat er ook bij ons steeds meer mensen honger lijden, kou lijden, dakloos worden omdat de levensduurte steeds stijgt, prijzen kunstmatig omhoog worden gejaagd door de rovende overheid (die ocmw speelt voor de hele wereld behalve haar eigen volk!) terwijl ons inkomen krimpt en onze welvaart bewust wordt kapot gemaakt door dat zootje in de wetstraat.
Er is géén enkele vertegenwoordiging van de autochtone Belg/Vlaming in dat politieke addernest, géén énkele!
Nochtans zwéren ze állemaal om ten dienste te staan van de Bélgische bevolking! Ze plegen dus allemaal meineed.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 00:24   #1794
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Moet ik nu blij zijn?
Mwa,dat hoeft niet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
De gebroeders Dardenne gebieden Michel om Francken te ontslaan.
De Dardennekes denken enkel aan hun subsidies mijn beste....
Daarom gebruiken ze nu grote woorden,en de ping voor hun volgende filmproject is ongetwijfeld binnen,en dit met dank aan hun rode broeders...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Zover zijn we dus. Ja Michel; ze laten U niet veel keus he. Oprotten of ze gaan voor de communisten stemmen. Dat is geen dreigement natuurlijk. Dat is een advies. Van uw goede Waalse vrienden zelfs. En nog wel in een open brief gedaan. Feitelijk is gewoonlijk een open brief een verkiezingspamflet.
Voor een paar dagen nog maar zei Dewever : "Er zal onder de gordel worden geslagen. Het spel zal vuil gespeeld worden"
Natuurlijk,het wordt altijd vuil gespeeld...

Dit is immers belgië nietwaar.....

Eigen belang,partij belang,en de belangen van de famillie én vriendjes...

Verder gaat het niet....

Desnoods kruipen alle verliezers samen in een coalitie....

Dat gaat ongetwijfeld vuurwerk geven voor het verdelen van de belangrijkste postjes...

Maar zo gaat het immers altijd,iedere regerende partij zijn vice-premier....

Only in Belgium,maar tja ,de ego's moeten ook gestreeld worden...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 00:31   #1795
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Zeg oma,denk je dat wij dat niet weten...

Denk je dat het met andere partijen beter gaat worden...

De laatste 40 jaar hebben de rooien,blauwen en de tsjeven in de voorgaande regeringen de dienst uitgemaakt...

Het resultaat was voordurende inleveringen door middel van belastings verhogingen,indexsprongen en zelfs een devaluatie....

Desondanks ging de staatsschuld naar méér dan 130 %.....

U hebt zich toen nooit afgevraagd waar al dat geld destijds is gebleven...

Ik denk het niet....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 02:07   #1796
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Toen Francken indertijd minister werd, heb ik gevloekt.
Ik kon die gast niet zien of rieken.

Nu, als ik zie wat hij al bereikt heeft, moet ik mijn mening wel herzien.
Hij heeft al meer bereikt dan wat de anderen voor hem bereikt hebben.
't is nog altijd niet mijne beste maat, verre van, maar ere wie ere toekomt.

Hij heeft nu een fout gemaakt, en nu willen alle tegenstanders hem pers sé nekken om er zelf dan profijt uit te kunnen halen bij de volgende verkiezingen...

'Wie dat vrij van zonde is, werpe de eerste steen', zeg ik dan altijd.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 07:10   #1797
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet zolang De Wever het voor het zeggen zal hebben als partijvoorzitter.
Hopelijk vindt je troost bij de PVDA als jouw glazen bol je een mes in de rug steekt.
De grote leider zal nog dikwijls huilie huilie doen voor 2019.

Zijn partaai zal niet kunnen blijven verbergen dat de kracht van verandering er enkel is om de gewone werkmens te blijven beroven, net als de andere trado's altijd al gedaan hebben.

Weet je wat ik ook nog zie in mijn glazen bol?
Voor 2019 zullen nog enkele kleine cadeautjes worden uitgedeeld, je weet wel, gepensioneerden krijgen bruto iets meer en netto blijft er niets van over.
Werkenden krijgen een zeker sommetje meer, maar dat word hun dubbel en dik afgenomen, door wat meer verdoken belastingen en accijnzen overal, en voornamelijk in nutsvoorzieningen te pompen.

Je kent dat toch, ik neem 2500€ en geef je 1250€ terug. Zo gaat het al 6 decennia.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 07:21   #1798
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Als Beke het ontslag van Francken eist, belandt CD&V in 2019 in de palliatieve zorgen'


Jean-Marie Dedecker springt in de bres voor Theo Francken, die al meer dan een week in het oog van de storm staat. 'De Soedanenquête wordt uitgespeeld als de achilleshiel van Francken, maar het zou wel eens een pyrrhusoverwinning kunnen worden voor zijn belagers.'


Hij blijft verbazen in zijn opiniestukken.

Lees, geniet en geef hem gelijk!

http://www.knack.be/nieuws/belgie/al...=2877270665151
Hij kan dan één van de velen zijn die eenmaal aan het potje lekker zou mee eten maar hij weet en durft zeggen hoe de vork in de steel zit.
En ... hij slaat nagels met koppen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 07:50   #1799
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Hij kan dan één van de velen zijn die eenmaal aan het potje lekker zou mee eten maar hij weet en durft zeggen hoe de vork in de steel zit.
En ... hij slaat nagels met koppen.
Inderdaad!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2018, 08:25   #1800
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De grote leider zal nog dikwijls huilie huilie doen voor 2019.

Zijn partaai zal niet kunnen blijven verbergen dat de kracht van verandering er enkel is om de gewone werkmens te blijven beroven, net als de andere trado's altijd al gedaan hebben.

Weet je wat ik ook nog zie in mijn glazen bol?
Voor 2019 zullen nog enkele kleine cadeautjes worden uitgedeeld, je weet wel, gepensioneerden krijgen bruto iets meer en netto blijft er niets van over.
Werkenden krijgen een zeker sommetje meer, maar dat word hun dubbel en dik afgenomen, door wat meer verdoken belastingen en accijnzen overal, en voornamelijk in nutsvoorzieningen te pompen.

Je kent dat toch, ik neem 2500€ en geef je 1250€ terug. Zo gaat het al 6 decennia.
Gooi uwen glazen bol maar op het stort, ben eens benieuwd wat jouw partijtje er zou van maken, nog meer mensen bedriegen??
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be