Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 december 2009, 14:07   #1621
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Stel u voor!
Het "succes" van Alex Jones bestaat enkel in jouw verbeelding. Hij heeft enkel invloed in ultra-reactionaire en racistische kringen, en bij mensen die niet kritisch kunnen nadenken. Gelukkig nog altijd een kleine minderheid.
De mensen die niet kritisch kunnen nadenken zijn diegene die blindelings geloven dat wat het establishment hun op de mouw spelt. Al die oorlogen, al die belangen , het geld en de macht dat ermee gemoeid is. Gebruik toch eens je verstand...

Het is trouwens een flagrante leugen dat hij in racistische kringen invloed heeft. Hij zal wel best invloed hebben op sommige racisten, net zoals hij invloed zal hebben op sommige criminelen, pedofielen, jodenhaters etc... Maar dat hij invloed heeft in racistische kringen is totaal onwaar, hij distantieert daar zichzelf van en zegt zelf dat geweld geen oplossing is, en dat racisme een tool is om ons te verdelen.

Hij zegt trouwens zelf dat we ons niet mogen laten vangen in de retoriek die uit sommige kringen komt dat erop focused dat Obama zwart is. Hij zegt, en hij heeft daar gelijk in, dat dit gewoon afleidingen zijn voor de echte kern van de zaken.

Citaat:
Het magische woord hier is "en dergelijke". De zogenaamde "Truth Movement" heeft met de (overigens zielige) reactionaire anti-Obama gekte niks te maken
De 9/11 truth movement als officiele beweging komt inderdaad op voor de waarheid van 9/11. Maar zoals jij ook wel weet loopt dit sterk over in elkaar, en zijn behoorlijk succesvolle groepen zoals "We Are Change" ook bezig met 9/11, alsook met de NWO, en het feit dat Obama net zoals zijn voorgangers in dienst staat van de elite achter de schermen.

Citaat:
Ja, ze praten naar de mond van de Boze NWO.
(Het verwijt "enorm biased" is wel grappig komende van een blinde fan van Alex Jones.)
Ik ben geen blinde Alex Jones fan, dit zijn gewoon weer steken dat je geeft.

Het feit dat de ADL daar aandacht aan schenkt zegt al heel wat. Het ADL is trouwens opgezet door diezelfde elite en al meermaals gebruikt om personen en organisaties te muilkorven die kritiek hebben op de agenda van deze elite. Nu opnieuw.


Citaat:
Bottomline blijft dat de 9/11-inside-job theorie bitter weinig aanhang heeft, en politiek en maatschappelijk onbestaand is.
Dat zeggen de polls nochtans niet.

En gisteren had het nieuwe tv programma van Jesse Ventura (die gouverneur is geweest en in 9/11 inside job gelooft) 1.7 miljoen kijkers. Het ging over 9/11 inside job.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 4 december 2009 om 14:16.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 14:32   #1622
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Geen idee, 'k weet ze ook nie allemaal
Gewoon schandalig!

Hier staan er 22.

Leffe en Maredsous staan er inderdaad bij (), de Trappisten dan weer niet.
Tongerlo had ik wellicht ook moeten weten. De rest ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 15:10   #1623
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Gewoon schandalig!

Hier staan er 22.

Leffe en Maredsous staan er inderdaad bij (), de Trappisten dan weer niet.
Tongerlo had ik wellicht ook moeten weten. De rest ...
Herkenrode Tripel ontbreekt

Voor de rest ken ik er wel wat, maar wist niet dat ze erkende abdijbieren waren

Lust je ze allemaal?
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 16:34   #1624
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Wat zou je zoal doen als Ministeres van Armoedebestrijding ?
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 16:44   #1625
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Wat zou je zoal doen als Ministeres van Armoedebestrijding ?
Bestaat dat ook al?
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 17:30   #1626
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Stropopredeneringen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De mensen die niet kritisch kunnen nadenken zijn diegene die blindelings geloven dat wat het establishment hun op de mouw spelt. Al die oorlogen, al die belangen , het geld en de macht dat ermee gemoeid is. Gebruik toch eens je verstand...
Door mijn verstand te gebruiken zie ik dat de argumenten van de zogenaamde "Truth Movement" waardeloos zijn. Jouw onmacht in te gaan op wat ik schrijf en gewoon met nieuwe belegen mantra's afkomen bevestigt dat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is trouwens een flagrante leugen dat hij in racistische kringen invloed heeft. Hij zal wel best invloed hebben op sommige racisten, net zoals hij invloed zal hebben op sommige criminelen, pedofielen, jodenhaters etc... Maar dat hij invloed heeft in racistische kringen is totaal onwaar, hij distantieert daar zichzelf van en zegt zelf dat geweld geen oplossing is, en dat racisme een tool is om ons te verdelen.

Nu ja, gezien de "bronnen" die jij gebruikt is het logisch dat je dat denkt. Jouw probleem, niet het mijne

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hij zegt trouwens zelf dat we ons niet mogen laten vangen in de retoriek die uit sommige kringen komt dat erop focused dat Obama zwart is. Hij zegt, en hij heeft daar gelijk in, dat dit gewoon afleidingen zijn voor de echte kern van de zaken.
Ja ja, de "echte" kern!
De eeuwigdurende allesomvattende Rotschildiaanse samenzwering!
De enige discussie tussen conspiracisten is blijkbaar welke haat moet primeren. Zielig en oninteressant.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De 9/11 truth movement als officiele beweging komt inderdaad op voor de waarheid van 9/11. Maar zoals jij ook wel weet loopt dit sterk over in elkaar, en zijn behoorlijk succesvolle groepen zoals "We Are Change" ook bezig met 9/11, alsook met de NWO, en het feit dat Obama net zoals zijn voorgangers in dienst staat van de elite achter de schermen.
De zogenaamde "Truth movement" heeft geen enkele impact. Jouw pogingen andere bewegingen te recupereren zijn uitermate doorzichtig en spreken boekdelen. Zonder het te willen bevestig je hiermee dat de zogenaamde "Truth Movement" betekenisloos is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik ben geen blinde Alex Jones fan, dit zijn gewoon weer steken dat je geeft.
Ik stel vast, zoals anderen dat ook wel doen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het feit dat de ADL daar aandacht aan schenkt zegt al heel wat. Het ADL is trouwens opgezet door diezelfde elite en al meermaals gebruikt om personen en organisaties te muilkorven die kritiek hebben op de agenda van deze elite. Nu opnieuw.
Doorzichtige propaganda die je weer kritiekloos van racisten overneemt. Voorspelbaar, saai en bovendien irrelevant. Daar Ik nergens ben afgekomen met een artikel van de ADL als argument is dit een zoveelste stropop.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dat zeggen de polls nochtans niet.
Ja, "de polls". Zoals toen Prisonplanet het had over 84% die de zogenaamde "Truth movement" steunden of de polls waarin Ron Paul schitterend scoorde!
Nogmaals, tijdens de verkiezingen en op de betogingen van de zogenaamde "Truth movement" kan men objectief vaststellen wat ze voorstellen: bitter weinig. Allez, bitter is het natuurlijk niet dat slechts weinig mensen zich door deze onzin laten strikken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En gisteren had het nieuwe tv programma van Jesse Ventura (die gouverneur is geweest en in 9/11 inside job gelooft) 1.7 miljoen kijkers. Het ging over 9/11 inside job.
Weer zo'n waardeloos autoriteitsargument. Ventura heeft evenveel argumenten als de andere charlatans wiens zever je kritiekloos overneemt: geen enkel dus.

Het is aandoenlijk hoe jij steeds weer hoopt dat dra de wereld jouw Licht gaat zien.
Het zal niet gebeuren. De zogenaamde "Truth movement" is dood bij gebrek aan degelijke argumenten, zo eenvoudig ligt het. De dag dat iemand met een degelijk argument afkomt is er geen macht in de wereld die dat zal kunnen onderdrukken.
Tot dan laat ik je met je illusies.

Discussiëren met mensen uit de zogenaamde "Truth movement" vind ik al een tijdje nutteloos, en ik heb geen zin deze nepdiscussies opnieuw te voeren. Jullie gaan toch nooit in op argumenten, dat heb je in deze thread de laatste dagen weer eens fraai geïllustreerd.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 17:31   #1627
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Herkenrode Tripel ontbreekt

Voor de rest ken ik er wel wat, maar wist niet dat ze erkende abdijbieren waren
Jij weet echt niks, hé!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Lust je ze allemaal?
Geen enkele van deze abdijbieren heeft me ooit niet gesmaakt.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 17:39   #1628
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Jij weet echt niks, hé!

Geen enkele van deze abdijbieren heeft me ooit niet gesmaakt.
hm : heb verleden zaterdag ons amateur-rauchbier gebotteld - het moet nu nog 3 maanden op de fles nagisten. De smaakevolutie was zeer goed, het was alleen uiteindelijk niet al te alcoholisch (5,5 ° ipv de geanticipeerde 6,5) maar het zal waarschijnlijk door de nagisting nog wat meer gehalte krijgen. De hoipsmaak komt intussen nogal goed door.

Laat intussen alle hoop maar varen op 29 maart wordt de gehele voorraad waarschijnlijk soldaat gemaakt....
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas

Laatst gewijzigd door roger verhiest : 4 december 2009 om 17:40.
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 09:25   #1629
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Wat zou je zoal doen als Ministeres van Armoedebestrijding ?
Liefst benoem ik Jozef Ostyn, Knipp, Praetorian en AdrianHealey op mijn kabinet, dat zij hun hoofd maar breken over het beleid. Zo kan ik me bezig houden met werkbezoeken aan de Seychellen, Tahiti, Waikiki Beach, ...
Dat genereert leuke fotootjes voor de gazetten (de "ministeres" op de surfplank!), en bovendien prachtig seksistisch gebleit op politieke discussiefora over het schaamteloos luxeleventje van de "ministeres van Armoedebestrijding"!

Als ik voor mijn riante pree toch aan beleid moet doen (), zal ook dat me op dit forum niet populair maken.

In armoedebestrijding op zich geloof ik niet. We lijden nu al aan maatregelitis, en daar nog een pak maatregelen aan toevoegen om "de armen te helpen" lijkt me niet aangewezen.
Behalve basis noodhulp (bijvoorbeeld opvang voor daklozen) zie ik niet hoe je armoede anders kan bestrijden dan door te zorgen voor productief werk.
Ik zal dus vooral bij de collega's economie en onderwijs aandringen zoveel mogelijk te investeren in opleidingen voor laaggeschoolden en andere gelijkaardige initiatieven. Als bepaalde groepen in de samenleving door discriminatie onvoldoende toegang krijgen tot onderwijs en werk, en zo structureel in de armoede verzeild raken, zal ook dat aangepakt moeten worden.

Eens de collega's daar werk van maken kan ik alsnog op werkbezoek ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 09:29   #1630
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Bestaat dat ook al?
Wees maar blij dat hij me niet tot minister van verkeer of van volksgezondheid heeft benoemd!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 09:30   #1631
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
hm : heb verleden zaterdag ons amateur-rauchbier gebotteld - het moet nu nog 3 maanden op de fles nagisten. De smaakevolutie was zeer goed, het was alleen uiteindelijk niet al te alcoholisch (5,5 ° ipv de geanticipeerde 6,5) maar het zal waarschijnlijk door de nagisting nog wat meer gehalte krijgen. De hoipsmaak komt intussen nogal goed door.

Laat intussen alle hoop maar varen op 29 maart wordt de gehele voorraad waarschijnlijk soldaat gemaakt....
Leuke hobby!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 11:00   #1632
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Leuke hobby!

Schoonzoons en zoon die ten tijde van het bierbrouwen "op trouwen stond"
sleurden me mee in dit doldrieste avontuur nl een reisje naar Hasselt waar een bierfanaat zijn apostolische drang om de mensen over te halen hun eigen uiterest biologisch bier te vervaardigen. Behalve een zeer deskundige les (die er bij mij weliswaar van het ene oor als ingang naar het andere oor als uitgang ging) kregen we nog allerhande fijne Limburgse
fusion culinaire toestanden voorgeschoteld en beleefden dus een leuke
dag "mannen onder elkaar" (de toen nnog toekomstige schoonvader was er ook bij).

Belangstellenden die eveneens zo'n evenement willen organiseren kunnen me gerust een Pm zenden & krijgen dan aanwijzingen hoe dat geboekt moet worden... Na afloop ie. eerste gisting van zowat een maand kom je terug om het bier te bottelen en op flessen te trekken
met toevoeging van nog wat gist, zodat het nog 3 maanden op fles kan hergisten. Vanzelfsprekend krijg je vermits je een aanzienlijk bedrag moet neertellen voor deze "experience" de helft van het brouwsel mee,
aangevuld met enkele stalen van eerdere producties.

Dat er op de plaats tijdens het brouwen ook flink van voorgaande dinges geproefd wordt spreekt voor zich. Enkele samenstellingen worden overigens door een brouwerij geproduceert en door den mensch zelf verkocht/ge-exporteerd.

Een idee voor een forummmeeting : brouwen van "polletieker" een zeer donker of zeer sterk "polletiek bier" ?
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 12:31   #1633
De Sint
Burger
 
De Sint's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juli 2008
Locatie: Spanje
Berichten: 121
Standaard

Wat wil je hebben voor mijn verjaardag Vuursteentje?
De Sint is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 12:37   #1634
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
...

Een idee voor een forummmeeting : brouwen van "polletieker" een zeer donker of zeer sterk "polletiek bier" ?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 12:44   #1635
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Sint Bekijk bericht
Wat wil je hebben voor mijn verjaardag Vuursteentje?
Lieve Sint,

Ik ben dit jaar heel braaf geweest (), en thuis en op het werk flink mijn best gedaan.
In onze living staat een schouw. Mag ik daar morgen een nieuwe laptop verwachten?

Ik beloof dat ik ook volgend jaar heel braaf zal zijn, en nog flinker dan dit jaar mijn best zal doen.

Groetjes,
(geef deze aub ook door aan Zwarte Piet en Slecht Weer Vandaag)

Vuursteenje
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 5 december 2009 om 12:45.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 12:52   #1636
Jedd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3.629
Standaard

heb jij ooit een rap-CD gekocht ?
Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 15:57   #1637
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jedd Bekijk bericht
heb jij ooit een rap-CD gekocht ?
Ik denk het niet.

Ik heb wel ooit de single La tribu de Dana gekocht, maar kenners zullen dat wel geen Rap vinden, vermoed ik.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 12:29   #1638
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Heb jij ooit zin om je leven helemaal om te gooien?
Gewoon een nieuwe weg inslagen, zonder meer?

Laatst gewijzigd door parcifal : 6 december 2009 om 12:30.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 18:18   #1639
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Lieve Sint,
...
In onze living staat een schouw. Mag ik daar morgen een nieuwe laptop verwachten?
Niks!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 december 2009 om 18:23.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 18:21   #1640
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Heb jij ooit zin om je leven helemaal om te gooien?
Gewoon een nieuwe weg inslagen, zonder meer?
Ik vermoed dat iedereen dat wel eens heeft.
Als het tegenzit, of nadat je een belangrijke beslissing moet nemen of net hebt genomen.
Piekeren over "had ik toen maar ..." probeer ik te vermijden. Alternatieve toekomsten zijn zo rooskleurig als je verbeelding het wenst, en zijn verder van weinig nut.

Nu zit ik al enkele jaren in een vrij stabiele toestand (gezinsuitbreidinkje uitgezonderd). Thuis of op het werk, klagen hoor je me niet (behalve over details natuurlijk), integendeel. Op dit ogenblik overweeg ik niet een radikaal andere weg in te slaan.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be