Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juli 2006, 14:14   #21
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Goh, dit is een slag in het gezicht van de familie...

Komaan zeg, geen causaal verband! Hadden die zes jongeren hem niet bedreigd, dan was hij helemaal niet in een "fight of flight syndroom" beland.

Ik heb het niet begrepen op Voorpost en co, maar wat ze hierbij komen doen ontgaat mij toch volledig... (relevantie?)
Het is erger dan erg:
De man (of hij nu een xenofoob is met ervaring of niet doet weinig ter zake) heeft zelf een jongen aangevallen en bij de nek gepakt.
De enige die in dit incident zou moeten vervolgd worden (maar dat kan niet) is hijzelf. De "moord" bestond erin dat een andere jongere tussenbeide kwam toen onze xenofoob bezig was een jongen te wurgen.

Er zijn geen slagen en verwondingen, het bevrijden van de jongeren koste "het moordslachtoffer" een blauwe plek....

Het "wij-zij" verhaal blijkt nu zo erg te zijn ingeburgerd dat het land, premier incluis, zich laten opjagen omdat een onverdraagzame racist jongeren aanvalt op een bus, jongeren die enkel wat aan het joelen waren (zelf aan het lachen!) en dan wordt tegengehouden.

Niemand is overigens gaan lopen: het slachtoffer stond nog rechtop en gaf nog commentaar over "de Marokkanen" toen ze allen waren uitgestapt.
Toen kreeg hij een herseninfarct en bezweek. Hij was trouwens al lang erg ziek, zo blijkt.

De jongeren die door de vooroordelen van het gerecht en de media zwaar werden aangepakt, ten onrechte, moeten nu hun mond houden en binnenblijven: WAAROM? Geen enkele beschuldiging die tegen hen is geuit, en die het de speciale politiemachten noodzakelijk scheen te maken om het huis van hun familieleden (en deze familieleden zelf) onder de matrak te nemen zijn doodgewoon onschuldig. Zij doodden niet, zij sloegen niet. Het slachtoffer daarentegen was een verzuurde onozelaar die jongern te lijf ging omdat hij het "te rumoerig vondt". Hij is wel degelijk schuldig geweest aan slagen en verwondingen en kan hier spijtig genoeg niet voor worden vervolgd.

Het wordt tijd dat enige zelfbeheersing wordt aangeleerd aan xenofoben: het is slecht voor hun gezondheid.
Moesten u of ik getuigen geweest zijn van deze "moord", als passagiers op deze bus zou ons relaas allicht zo luidden:
" Een aantal jongeren joelden weer op de bus. Een oude man begon hiertegen te protesteren en pakte een jongere bij de keel. Hij kreeg een boks van een andere jongere toen de eerst om hulp begon te roepen.
Toen de bus was verlaten door alle jongeren die joelden gaf de man nog wat racistische commentaar op Marokkanen en kreeg toen een beroerte. "

Ik neem aan dat een dergelijk evenement geen enkele mediaaandacht verdient, tenzij om er op te wijzen dat je als xenofoob ook kunt doodvallen van onverdraagzaamheid.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 juli 2006 om 14:22.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:15   #22
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Guido Demoor overleed aan 'vecht- of vlucht'-syndroom

[...] Guido Demoor is overleden na een hersenvliesbloeding. Die is, volgens het autopsierapport, het gevolg van het fight or flight-syndroom. Dat is een natuurlijke reflex die de mens in staat van angst of opwinding door een opstoot van adrenaline bijzondere krachten geeft. In het geval van Demoor ging die reflex gepaard met een plotse stijging van de bloeddruk. Het is het soort situaties dat we vooral kennen van diepzeeduikers die in paniek raken.

Het autopsierapport laat er geen enkele twijfel over bestaan: er is geen enkel verband tussen de door de jongeren toegebrachte slagen en de dood van Guido Demoor. Of, zoals één van de advocaten van de zes opmerkt: 'De kans is nihil dat iemand hier zal worden veroordeeld voor zelfs maar onvrijwillige doodslag. Om de eenvoudige reden dat Demoor zichzelf in een situatie heeft gebracht die hem, helaas, fataal is geworden. [...]

Na de dood van Guido Demoor ging een kleine ACOD-delegatie bij De Lijn rouwbetuigingen overbrengen bij de weduwe. In de woning zag de vakbondsdelegatie een kast vol boeken over het Vlaams Legioen en het Derde Rijk en enkele wimpels van de extreem-rechtse groep Voorpost, sinds jaar en dag de knokploeg van het Vlaams Belang. [...]

Douglas De Coninck in Humo van 18 juli 2006

vanop http://lvb.net/item/3092 bekijk ook de commentaren aldaar ...

voil�* en het slachtoffer is dader geworden ... Guido Domoor ...
Dacht ik het niet? Dachten we het niet allemaal? Het allochtone, moorddadige, bloeddorstige moslimkrapuul is het slachtoffer geworden, en Guido Demoor de racistische dader ... Hoe de linkse bloedrode sossen het telkens weer lappen is gewoon om te kotsen. 8 oktober 2006...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:16   #23
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Er staat alleen dat die klappen niet direct zijn dood hebben veroorzaakt maar die hersenbloeding.
Dat is eigenlijk een schitterende vondst!

Als ik, bij wijze van voorbeeld, een mes tussen uw ribben zou duwen en u zou overlijden, dan is dat eigenlijk niet zozeer te wijten aan mijn mes tussen uw ribben maar eerder aan uw bloeding, aan uw zijwaartse beweging terwijl ik stak, misschien aan de afwijkende ligging van uw hart of simpelweg aan uw tekort aan vlees op de plek van de steek.

In elk geval is er dan geen direct verband tussen het feit dat ik u zou steken en uw hypothetisch overlijden.

Een spijtig incident dus, zeker geen doodslag.

Fantastisch!
__________________

Laatst gewijzigd door baarle : 18 juli 2006 om 14:17.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:17   #24
vulpes
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 1.268
Standaard

De directe oorzaak van het overlijden is grosso moddo doordat het hart heeft opgehouden te kloppen...

het wurgen is derhalve geen directe oorzaak.. het is niet door het tekort aan zuurstof dat men uiteindelijk sterft.. wél omdat zuurstof nodig is voor de verbranding etc.. en uiteindelijk klopt het hart niet meer ..

(afijn.. men kan allicht ook argumenteren dat de dood intreedt eens x%percentage van de hersencellen is afgestorven .. da's allicht accurater..)
vulpes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:19   #25
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het is erger dan erg:
De man (of hij nu een xenofoob is met ervaring of niet doet weinig ter zake) heeft zelf een jongen aangevallen en bij de nek gepakt.
De enige die in dit incident zou moeten vervolgd worden (maar dat kan niet) is hijzelf. De "moord" bestond erin dat een andere jongere tussenbeide kwam toen onze xenofoob bezig was een jongen te wurgen.

Er zijn geen slagen en verwondingen, het bevrijden van de jongeren koste "het moordslachtoffer" een blauwe plek....

Het "wij-zij" verhaal blijkt nu zo erg te zijn ingeburgerd dat het land, premier incluis, zich laten opjagen omdat een onverdraagzame racist jongeren aanvalt op een bus, jongeren die enkel wat aan het joelen waren (zelf aan het lachen!) en dan wordt tegengehouden.

Niemand is overigens gaan lopen: het slachtoffer stond nog rechtop en gaf nog commentaar over "de Marokkanen" toen ze allen waren uitgestapt.

De jongeren die door de vooroordelen van het gerecht en de media zwaar werden aangepakt, ten onrechte, moeten nu hun mond houden en binnenblijven: WAAROM?
Of over hoe links bedreven is in het liegen, het verdraaien van de feiten en krapuul in bescherming te nemen. Waart g�*j soms op die bus, om zoiets te kunnen zeggen? Zo niet, graag een gefundeerd bewijs van wat gij hier loopt te spuien, want dat is meer dan walgelijk...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 18 juli 2006 om 14:20.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:20   #26
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ik heb de doodsoorzaak niet vastgesteld maar de wetsdokters.
Die doodsoorzaak kan mij geen reet schelen. Een schedelfractuur bvb. kan zowel veroorzaakt zijn doordat je van de trap valt, als doordat je van de trap bent geduwd.

Het zijn dan ook de "conclusies" die aan de doodsoorzaak worden opgehangen, die tegensteken. Vooral omdat die -zonder veel poging tot omfloerstheid- dan nog eens aanleiding geven tot karaktermoord van het slachtoffer door de bewuste journalist.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:21   #27
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het is erger dan erg:
De man (of hij nu een xenofoob is met ervaring of niet doet weinig ter zake) heeft zelf een jongen aangevallen en bij de nek gepakt.
De enige die in dit incident zou moeten vervolgd worden (maar dat kan niet) is hijzelf. De "moord" bestond erin dat een andere jongere tussenbeide kwam toen onze xenofoob bezig was een jongen te wurgen.

Er zijn geen slagen en verwondingen, het bevrijden van de jongeren koste "het moordslachtoffer" een blauwe plek....

Het "wij-zij" verhaal blijkt nu zo erg te zijn ingeburgerd dat het land, premier incluis, zich laten opjagen omdat een onverdraagzame racist jongeren aanvalt op een bus, jongeren die enkel wat aan het joelen waren (zelf aan het lachen!) en dan wordt tegengehouden.

Niemand is overigens gaan lopen: het slachtoffer stond nog rechtop en gaf nog commentaar over "de Marokkanen" toen ze allen waren uitgestapt.
Toen kreeg hij een herseninfarct en bezweek. Hij was trouwens al lang erg ziek, zo blijkt.

De jongeren die door de vooroordelen van het gerecht en de media zwaar werden aangepakt, ten onrechte, moeten nu hun mond houden en binnenblijven: WAAROM? Geen enkele beschuldiging die tegen hen is geuit, en die het de speciale politiemachten noodzakelijk scheen te maken om het huis van hun familieleden (en deze familieleden zelf) onder de matrak te nemen zijn doodgewoon onschuldig. Zij doodden niet, zij sloegen niet. Het slachtoffer daarentegen was een verzuurde onozelaar die jongern te lijf ging omdat hij het "te rumoerig vondt". Hij is wel degelijk schuldig geweest aan slagen en verwondingen en kan hier spijtig genoeg niet voor worden vervolgd.

Het wordt tijd dat enige zelfbeheersing wordt aangeleerd aan xenofoben: het is slecht voor hun gezondheid.
groot gelijk Eric ! het aanvallen van groepjes allochtonen door blanke bijna gepensioeneerde mannen is een ware pest aan het worden, zeker in Antwerpen ! daar moet dringend iets aan gedaan worden !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:21   #28
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Dat is eigenlijk een schitterende vondst!

Als ik, bij wijze van voorbeeld, een mes tussen uw ribben zou duwen en u zou overlijden, dan is dat eigenlijk niet zozeer te wijten aan mijn mes tussen uw ribben maar eerder aan uw bloeding, aan uw zijwaartse beweging terwijl ik stak, misschien aan de afwijkende ligging van uw hart of simpelweg aan uw tekort aan vlees op de plek van de steek.

In elk geval is er dan geen direct verband tussen het feit dat ik u zou steken en uw hypothetisch overlijden.

Een spijtig incident dus, zeker geen doodslag.

Fantastisch!

Ik ben geen jurist laat staan wetsdokter. Ik weet dan ook niet hoe dat precies in elkaar zit laat staan wat de juridische gevolgen zijn. Laat die mensen hun werk doen. Ik ben er echter tegen om mensen op basis van artikels van het Madouplein te veroordelen/vrij te spreken.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:22   #29
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Die doodsoorzaak kan mij geen reet schelen. Een schedelfractuur bvb. kan zowel veroorzaakt zijn doordat je van de trap valt, als doordat je van de trap bent geduwd.

Het zijn dan ook de "conclusies" die aan de doodsoorzaak worden opgehangen, die tegensteken. Vooral omdat die -zonder veel poging tot omfloerstheid- dan nog eens aanleiding geven tot karaktermoord van het slachtoffer door de bewuste journalist.
Laat de conclusie over aan de rechter, niet aan de Humo of VB.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:25   #30
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Of over hoe links bedreven is in het liegen, het verdraaien van de feiten en krapuul in bescherming te nemen. Waart g�*j soms op die bus, om zoiets te kunnen zeggen? Zo niet, graag een gefundeerd bewijs van wat gij hier loopt te spuien, want dat is meer dan walgelijk...
Ik neem aan dat de rechter mede op basis van de twee dozijn getuigenissen een uitspraak zal doen. Maar goed als deze negatief uitpakken voor u neem ik aan dat daarmee het bewijs is geleverd dat die mensen ook in het complot zitten, net zoals de politie, wetsdokters, media, politiek en ACOD.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:27   #31
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Of over hoe links bedreven is in het liegen, het verdraaien van de feiten en krapuul in bescherming te nemen. Waart g�*j soms op die bus, om zoiets te kunnen zeggen? Zo niet, graag een gefundeerd bewijs van wat gij hier loopt te spuien, want dat is meer dan walgelijk...
Het autopsierapport leidde tot onmiddellijke invrijheidsstelling van de jongeren. Na zodanig geblunderd te hebben zorgen gerecht en politie solidair voor het gedekt houden van dit potje.
Niet de linksen zijn hier schuldig aan "toedekken en goedpraten", wel integendeel!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:29   #32
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Conclusie van het verhaal? Als je 'extreem-rechts' bent en een hoge bloeddruk hebt, kan je beter te voet gaan naar het station. Je kan dan wel op straat overvallen worden dat wel, maar je kan niet alles hebben in het leven, nietwaar?

Echt, zielig, inzielig.

Het lijk is nog niet begraven,of ze staan te spuwen op zijn graf.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:30   #33
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Laat de conclusie over aan de rechter, niet aan de Humo of VB.
Ik zou willen dat de media en de daarop geilende advocaten dat zouden doen, ja. Tot dan herhaal ik wat zulke berichtgeving bij me opwekt, en dat zijn braakneigingen.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:31   #34
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik vind het eerlijk gezegd enorm laag bij de grond dat men aan deze gebeurtenis weer politieke doeleinden wil koppelen...

[denkwijze links]De man had blijkbaar sympathie voor Voorpost, dus hij was VB'er dus hij zal de zes jongeren wel uitgedaagd hebben door een racistische uitspraak te plaatsen. [/denkwijze links]

Om te walgen gewoon!
[denkwijze rechts] het zijn marrokanen dus schuldig maar het linkse gerecht gaat er één grote cover up van maken [denkwijze rechts]

Kan er misschien iemand gewoon eens naar de feiten kijken.

De getuigenverslagen komen overeen met wat de beschuldigden vertellen en met wat in de reconstructie naar voor is gekomen:
Beschuldigden maken kabaal op de bus (zonder echter aggressief te doen).
De Moor heeft een van hen aangevallen en beginnen wurgen. Eén van de andere marrokaatjes heeft De Moor twee kaaslagen gegeven (2 blauwe plekken) en 1 heeft hem nog een stamp op de borst gegeven (geen fysieke sporen van te vinden).
De Moor overlijd aan het hersenvliesontsteking die het gevolg is van een te hoge bloeddruk (en dat is op zijn beurt het gevolg van zich te veel op te winden). Twee (2) autopsierapporten komen tot deze conclusie.

Als ik o.b.v. bovenstaande conclusies moet trekken zie ik weinig grond om de marrokaantjes te beschuldigen van moord of doodslag. Ik vind het niet zo'n abnormale reactie om iemand een lap te geven als hij je vriend begint te wurgen.

Laatst gewijzigd door dejohan : 18 juli 2006 om 14:43.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:31   #35
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ik ben geen jurist laat staan wetsdokter. Ik weet dan ook niet hoe dat precies in elkaar zit laat staan wat de juridische gevolgen zijn. Laat die mensen hun werk doen.
U bent ook geen politieker. Toch meent u hier al jaar en dag een boel dingen beter te weten dan onze regering. Laat die mensen toch hun werk doen!

Citaat:
Ik ben er echter tegen om mensen op basis van artikels van het Madouplein te veroordelen/vrij te spreken.
Kom eens buiten, stap eens een willekeurig café binnen: u zal merken dat het Madouplein hier alleen maar een schamele achternaloper is. Mensen zijn het kotsbeu dat het altijd dezelfden zijn die straffeloos mogen pesten, aanvallen, stelen en verwonden. Het VB zal daar wel wat van profiteren, maar is mijns inziens op dit moment zelf al wat verlegen aan het worden van de storm die aan het opsteken is.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:31   #36
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
groot gelijk Eric ! het aanvallen van groepjes allochtonen door blanke bijna gepensioeneerde mannen is een ware pest aan het worden, zeker in Antwerpen ! daar moet dringend iets aan gedaan worden !
Slechts één antwoord daarop Anna: met z'n allen gaan zwartrijden en joelen op de tram!

Eindelijk iedereen gelijk voor de wet.

(noteer wel dat de achterste banken zijn voorbehouden voor het Herrenvolk, in tegenstelling tot vroeger geven ze daar de voorkeur aan) who cares, zolang het maar Gratis is hé Steve?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:32   #37
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Conclusie van het verhaal? Als je 'extreem-rechts' bent en een hoge bloeddruk hebt, kan je beter te voet gaan naar het station. Je kan dan wel op straat overvallen worden dat wel, maar je kan niet alles hebben in het leven, nietwaar?

Echt, zielig, inzielig.

Het lijk is nog niet begraven,of ze staan te spuwen op zijn graf.
Jullie hebben zijn lijk opgegraven en misbruikt voor politieke doeleinden. Nu de conclusies van de specialisten u niet aanstaat gaat u er gewoon mee door.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:36   #38
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ge weet het hé mensen: volgende keer, allemaal braafkes de andere kant opkijken en de domme egoïstische Janlul uithangen !! En als ge dan toch zo zot wilt zijn om tussen te komen, schaf u dan eerst een partijkaart van de groenen of sossen aan !!

Zum kotsen...
Wat Turkje zegt.

Zou het niet beter kunnen zeggen.

wat een weg-mit-uns mentaliteit heeft de Belg zichzelf aangekweekt!!

Dat kun je ook zien aan de toestand van het land, op alle vlak.
Geen wonder dat er praktisch geen Belgische bedrijven meer zijn en ze allemaal opgekocht worden.

België vraagt niet liever.

Verkocht aan de Vakbond, de PS en aan Luckas Vereertbrugghen.

En nu dit.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:36   #39
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
U bent ook geen politieker. Toch meent u hier al jaar en dag een boel dingen beter te weten dan onze regering. Laat die mensen toch hun werk doen!



Kom eens buiten, stap eens een willekeurig café binnen: u zal merken dat het Madouplein hier alleen maar een schamele achternaloper is. Mensen zijn het kotsbeu dat het altijd dezelfden zijn die straffeloos mogen pesten, aanvallen, stelen en verwonden. Het VB zal daar wel wat van profiteren, maar is mijns inziens op dit moment zelf al wat verlegen aan het worden van de storm die aan het opsteken is.

Een politieker is me dunkt nog iets anders dan een beëdigde wetsdokter en rechter.

In tegenstelling tot wat u suggereert kom ik regelmatig onder de mensen. Nja het is niet altijd mooi wat men naar de kop krijgt geslingerd maar daarom voel ik nog niet de behoefte om daarin mee te gaan.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2006, 14:37   #40
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Jullie hebben zijn lijk opgegraven en misbruikt voor politieke doeleinden. Nu de conclusies van de specialisten u niet aanstaat gaat u er gewoon mee door.
Jongen toch, het simplisme waarbij oorzaak en gevolg worden verward staat me voor geen meter aan. De oorzaak is toch duidelijk? Waarom heeft hij zich zo opgejaagd? Dat is de essentie en dat probleem negeert men hier compleet: het wangedrag van die jongeren.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be