Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 november 2007, 18:48   #41
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Wat nog meer?
Ik weet het niet veel hoop ik dat hij de volgende keer 2x nadenkt he...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:50   #42
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Doe jij zo dom, of ben je zo dom?

Je weet goed genoeg dat kritiek hebben op de joden niet gelijk staat aan antisemitisme!
Arabieren zijn toch ook semitisch?
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:52   #43
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ik weet het niet veel hoop ik dat hij de volgende keer 2x nadenkt he...
Zo'n hetse errond maken, en daarna nog capsones krijgen ook, het toont toch wel dat er zoiets is als een joodse lobby (ja, liefste kameraden, spring maar op die vorige twee woorden) die er alles zal aan doen om een gepriviligeerde positie voor de joden in de maatschappij op te eisen.

Arabische tekens op winkels -> weg ermee! Maar zeg dat eens over Hebreeuws en het kot is te klein...
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 6 november 2007 om 18:52.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:53   #44
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
antwoord gun met zijn anti-joodse(en imaginaire achterban)-rot (ROT!)-attitude...
De kans is reëel dat ik dagelijks meer Joden tegenkom dan jij, dat ik er met meer samen werk, dat ik er met meer ga pinten drinken, dat ik er met meer tot 's ochtends zit computerspelletjes te spelen, dat ik er met meer feestjes bouw, ...

Schrap dus maar uw imaginair gebrainwashed denkpatroon dat jij moet denken omdat het jou zo is ingelepeld door diegen die willen dat jij zo denkt en dat zijn niet de Joden die ik ken.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 6 november 2007 om 18:55.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:53   #45
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Voor velen binnen zgn "rechts" vallen de maskers af wat de joden betreft. Eindelijk. Die joden veroorzaken in tegenstelling tot de moslims geen directe overlast, maar ze spelen het veel behoedzamer en eigenlijk veel smeriger. Zij werken samen en zitten feitelijk in het mechanisme dat de Vlaamse volk onderdrukt : de Belgische staat.

Daarom dat ze ook direct op de kar springen om een politicus die gevaarlijk zou kunnen zijn voor het regime te beschadigen.

We mogen uiteraard niet alle joden over de zelfde kam scheren. Er zijn ongetwijfeld onschudigde joden die hier zich niet met politiek bemoeien. Maar het is die machtige en vaak zionistische toplaag die moet verwijderd worden. Vergeet niet dat de joodse toplaag politiek en economisch een veel grotere invloed heeft in dit land dan bijvoorbeeld de leiders van de moslimexecutieve. Daarom is joodse machtswellust en zionisme zeer gevaarlijk voor de toekomst van ons volk.
Niet alle joden steunen de belgische staat. Er zaten er ook in de vlaamse beweging, als burgers en volksgenoten hebben ze dat recht.

Nu snap ik niet waarom, ze nu eigenlijk nog moeilijk doen? Ik vond het wel jammer dat BDW Israël en de fouten van het idf in de gebieden erbij betrok, het heeft er weinig mee te maken.
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:55   #46
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Zo'n hetse errond maken, en daarna nog capsones krijgen ook, het toont toch wel dat er zoiets is als een joodse lobby (ja, liefste kameraden, spring maar op die vorige twee woorden) die er alles zal aan doen om een gepriviligeerde positie voor de joden in de maatschappij op te eisen.

Arabische tekens op winkels -> weg ermee! Maar zeg dat eens over Hebreeuws en het kot is te klein...
de blokkertjes en aanhang zien de kans weer groot
de nwo-clan kijkt toe en lacht (he gun )

Niet te geloven...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:56   #47
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
De kans is reëel dat ik dagelijks meer Joden tegenkom dan jij, dat ik er met meer samen werk, dat ik er met meer ga pinten drinken, dat ik er met meer tot 's ochtends zit computerspelletjes te spelen, dat ik er met meer feestjes bouw, ...

Schrap dus maar uw imaginair gebrainwashed denkpatroon dat jij moet denken omdat het jou zo is ingelepeld door diegen die willen dat jij zo denkt en dat zijn niet de Joden die ik ken.
Ik geloof niet in uw nwo troep

Tof dat je joodje vrienden hebt...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:58   #48
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
de blokkertjes en aanhang zien de kans weer groot
de nwo-clan kijkt toe en lacht (he gun )

Niet te geloven...
Allee, weerleg dan maar mijn stelling.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:59   #49
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Voor velen binnen zgn "rechts" vallen de maskers af wat de joden betreft. Eindelijk. Die joden veroorzaken in tegenstelling tot de moslims geen directe overlast, maar ze spelen het veel behoedzamer en eigenlijk veel smeriger. Zij werken samen en zitten feitelijk in het mechanisme dat de Vlaamse volk onderdrukt : de Belgische staat.

Daarom dat ze ook direct op de kar springen om een politicus die gevaarlijk zou kunnen zijn voor het regime te beschadigen.

We mogen uiteraard niet alle joden over de zelfde kam scheren. Er zijn ongetwijfeld onschudigde joden die hier zich niet met politiek bemoeien. Maar het is die machtige en vaak zionistische toplaag die moet verwijderd worden. Vergeet niet dat de joodse toplaag politiek en economisch een veel grotere invloed heeft in dit land dan bijvoorbeeld de leiders van de moslimexecutieve. Daarom is joodse machtswellust en zionisme zeer gevaarlijk voor de toekomst van ons volk.
Wat bedoel je met : "moet verwijderd worden" ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:00   #50
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ik geloof niet in uw nwo troep
Het was al langer duidelijk dat jij enkel main stream gecatalyseerde informatie toelaat tot jou daardoor beperkte brein

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Tof dat je Joodse vrienden hebt.
Inderdaad, en er zijn er bij waar jij zou achteruit vallen van het verschieten wanneer ze hun standpunten over de internationale politiek duidelijk maken
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:03   #51
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Allee, weerleg dan maar mijn stelling.
Dit zal ik niet doen... Ik zal je gelijk geven en uw stelling als waarheid aannemen; what's next?

Ik geloof in de individuele mens; volksdenken en groepsdenken is spijtig genoeg (?) niet aan mij besteed; zelf niet voor het joodse volk!
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:09   #52
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
volksdenken en groepsdenken is spijtig genoeg (?) niet aan mij besteed; zelf niet voor het joodse volk!
Dus De Wever kan zich volgens die stelling niet excuseren aan het joodse volk (dat volgens u immers niet bestaat). Als we dat doortrekken, kan hij joden ook niet beledigd hebben...
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:09   #53
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Heel flauw Pietje, heel flauw
Best mogelijk, maar BDW is zelf verantwoordelijk voor de heisa rond zijn persoon. Hij had beter moeten weten. Of had je verwacht dat de Joodse Gemeenschap hem met nen boekee bloemen zouden opgewacht hebben ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:11   #54
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Dus De Wever kan zich volgens die stelling niet excuseren aan het joodse volk (dat volgens u immers niet bestaat). Als we dat doortrekken, kan hij joden ook niet beledigd hebben...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:12   #55
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Best mogelijk, maar BDW is zelf verantwoordelijk voor de heisa rond zijn persoon. Hij had beter moeten weten. Of had je verwacht dat de Joodse Gemeenschap hem met nen boekee bloemen zouden opgewacht hebben ??
Volmondig mee eens Pietje, maar jouw eerdere opmerking vond ik flauw en laag bij de grond, iets on-Pietjes.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:21   #56
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Dus De Wever kan zich volgens die stelling niet excuseren aan het joodse volk (dat volgens u immers niet bestaat). Als we dat doortrekken, kan hij joden ook niet beledigd hebben...
Nop er is wel een joodse gemeenschap... de gemeenschap aan wie jansens zich excuseerde...
Hij heeft een groep mensen beledigd! Nu moet hij maar een beetje kruipen hij had beter moeten weten that's all...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:24   #57
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Best mogelijk, maar BDW is zelf verantwoordelijk voor de heisa rond zijn persoon. Hij had beter moeten weten. Of had je verwacht dat de Joodse Gemeenschap hem met nen boekee bloemen zouden opgewacht hebben ??
Nee, maar ze hadden zich wel populairder kunnen maken.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:25   #58
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Nee, maar ze hadden zich wel populairder kunnen maken.
Dat is helemaal niet het punt in feite...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:29   #59
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Joden die zich hebben rijk gemaakt aan de oorlog?

Weinig of geen!

Of waren dat toch Joden?

De Rothschilds claimen dat ze van Joodse origine zijn maar volgens Arthur Koestler zijn het Khazaren, het oorspronkelijke land Khazaria, het land tussen de Zwarte Zee en de Kaspische Zee dat vandaag deel uit maakt van Georgië

Arthur Koestler, Hongaars Asjkenazisch Joods historicus, schrijft dat de reden waarom de Rothschilds claimen dat ze Joods zijn is te vinden in het feit dat de koning van de Khazaren in 740 n.c. alle inwoners converteerde naar het Jodendom, dit betekent niet de genetische convertie, de Aziatisch Mongolische oorsprong blijven ze behouden

Het onderzoek van Arthur Koestler wordt door allerlei bronnen halstarrig ontkend, later zal ook duidelijk blijken waarom dit spoor niet mag worden bewandeld

Onderzoek wijst uit dat het overgrote deel (sommigen zeggen 85%) van de mensen die zich vandaag Joods noemen afkomstig zijn van de Khazaren of liever Asjkenazische Joden

Deze mensen worden dus bedrogen wanneer ze moeten claimen dat Israël hun land van oorsprong is en dat ze daar hun geboorterecht terug vinden terwijl dat eigenlijk 1.200 km ten noorden ligt

Volgende keer dat u de premier van Israël hoort klagen over land van oorsprong en geboorterecht van de Joden vergeet niet dat ook zijn stamboom afkomstig is uit Kazaria en dat hij dus een Asjkenazische Jood is

Wel gek dat ze zich zelf Asjkenazische Joods noemen en tegelijkertijd toch liegen over het feit dat ze van Israël afkomstig zijn

De grootste slachtoffers van deze machinatie zijn de Joden zelf, spijtig genoeg willen, kunnen, mogen de meesten onder hen dat niet inzien
en dan gaan mensen als jij lullen over dat Israël racistisch is...
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 19:32   #60
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Dat is helemaal niet het punt in feite...
Ergens wel. Politiek heeft er veel mee te maken, met jezelf populair maken. Men krijgt het meest klaar, als men de underdog speelt.

Decennia lang zijn dankzij de Holocaust de andere anti-Joodse propaganda uit het begin van de vorige eeuw, de Joden de underdogs geweest. Als ze excuses aanvaarden en gewoon verder leven, dreigen ze deze positie te verliezen.

Nu maken ze, al hoogst waarschijnlijk onbewust, BDW tot de underdog. De flamminganten zijn dat momenteel. Groot probleem is dat de moslims ook vechten voor de titel.

Met andere woorden: iedereen vecht voor zijn rol als slachtoffer. Alle partijen vechten voor hun rol als underdog, want enkel zo kunnen ze hun macht bewerkstelligen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be