Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2018, 14:36   #61
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee;8812605[B
]Ik denk niet dat er iets ille gaal aan is.[/b]Veel steden bevoordelen hun sportclubs via oa goedkope accomodatie en steun voor jeugdwerking.
En VDL zal wel veel sponsors aanbrengen via zijn connecties (is Electrawinds ooit sponsor geweest?).

Maar voor de Belgische basketcompetitie is het wel een pest. Oostende al 5 keer op rij kampioen zonder enige tegenstand. Het is alsof Real Madrid in de Belgische Voetbalcompetitie zou spelen.

En dat is nu juist het democratisch deficiet van heel dat Belgisch maffiagedoe; 'er is niets illegaal aan' juist omdat de Belgische machthebbers het allemaal, achter de rug van de Belgische burgers en onder oorverdovend stilzwijgen van de gesubsidieerde vriendenmedia, zo geregeld heeft...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 15:06   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Men mag van Vande Lanotte beweren wat men wil maar hij is slim genoeg om géén geld door te sluizen.
Sorry maar je een oude aap geen muilen leren trekken.
Je hebt er zo te zien niets van gemerkt, maar ik reageerde bijna uitsluitend op de commentaren van fans van Vande Lanotte. ZIJ noemen het een publiek geheim dat "hij" via de stadskas geld doorsluisde naar de Oostendse basketbalclub.
Als er dan ene de subsidies bij betrekt die het Antwerpse stadsbestuur officieel goedkeurde voor haar voetbalstadion, dan geef ik antwoord op de vraag. Maar als IK een nochtans terechte wedervraag stel "moet ik leren bij het onderwerp blijven".

Ik weet maar al te goed dat ik een oude aap zoals Vandela geen muilen moet leren trekken. Ik wéét dat "hij" gepokt en gemazeld is in zaakjes waar een reukje aan zit, of wat betekent het woord "vervalsing"? Zelfs als het aan het woord "competitie" vasthangt?

Ook het zilverfonds was puur bedrog. Alleen een stuk krapuul kan dergelijke constructies bedenken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 15:21   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En nu ga jij aantonen dat het Oostends stadsbestuur een miljoenenbedrag als steun aan de Oostendse basketbalclub goedkeurde. En dat Vandela daar geen graantje van meepikte.
Geen antwoord. Ik mag er dus van uitgaan dat datgene dat alle Oostendenaars weten én goedkeuren klopt. Vandela heeft via het stadsbestuur miljoenen doorgesluisd naar de Oostendse basketbalclub. ZONDER dat dit vooraf door het stadsbestuur werd goedgekeurd.

Niet dat me dit verwondert van een oude aap die de rode knepen van het vak kent. DAT hij die kent bewijst het feit dat De Decker, die Vandela nochtans beschuldigde van belangenvermening in het dossier van het groenestroombedrijf van Electrawinbds en E-port, ook in beroep werd vrijgesproken. Het was dus géén sprake van laster en eerroof.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 15:29   #64
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Joepie

https://nl-be.facebook.com/johanvand...6549245039711/
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 15:37   #65
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Dat wat alle Oostendenaars weten én toejuichen (volgens dadeemelee) gebeurde dus idd "in stilte".

https://www.demorgen.be/politiek/-jo...ende-b984828b/

Daarom ontweek hij mijn vraag dus.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 16:02   #66
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Men mag van Vande Lanotte beweren wat men wil maar hij is slim genoeg om géén geld door te sluizen.
Sorry maar je een oude aap geen muilen leren trekken.
Sossen hebben nog niet zelden de neiging om te geloven dat ze onschendbaar zijn wanneer ze hun criminele gangetje al jaren aan een stuk ongestoord kunnen verder zetten. Feit is dat zo lang er geen haan naar kraait die zaken meestal niet aan de oppervlakte komen.

Nu NVA in Oostende de beerput een klein beetje geopend heeft begint het een klein beetje te stinken. Men moet echter niet verwachten dat de Vlaamse msm zich nu als bloedhonden hier op gaan storten, nee hoor Vandela mag zichzelf doodleuk komen verschonen in de afspraak.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 16:31   #67
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Hier gaat de N-VA toch wat kort door de bocht.

https://www.bcoostende.be/fans/react...jorn-aanseeuw/
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 16:34   #68
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Is DAT een bewijs dat de N-VA uit de bocht gaat?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 16:47   #69
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat wat alle Oostendenaars weten én toejuichen (volgens dadeemelee) gebeurde dus idd "in stilte".

https://www.demorgen.be/politiek/-jo...ende-b984828b/

Daarom ontweek hij mijn vraag dus.
Herlees nog eens goed mijn posts in deze draad en probeer er niets bij te fantaseren.
Al je vragen vinden daar een antwoord
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 17:15   #70
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Is DAT een bewijs dat de N-VA uit de bocht gaat?
Neen, dat de NVA een beetje de Vlaamse trumpisten aan het worden is.

Leugens verkopen als waarheid.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 17:52   #71
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Neen, dat de NVA een beetje de Vlaamse trumpisten aan het worden is.

Leugens verkopen als waarheid.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 18:19   #72
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Sossen hebben nog niet zelden de neiging om te geloven dat ze onschendbaar zijn wanneer ze hun criminele gangetje al jaren aan een stuk ongestoord kunnen verder zetten. Feit is dat zo lang er geen haan naar kraait die zaken meestal niet aan de oppervlakte komen.

Nu NVA in Oostende de beerput een klein beetje geopend heeft begint het een klein beetje te stinken. Men moet echter niet verwachten dat de Vlaamse msm zich nu als bloedhonden hier op gaan storten, nee hoor Vandela mag zichzelf doodleuk komen verschonen in de afspraak.
Het is daarom dat de Vlaamse profiteurs en collabo's voor la Belgique zijn en blijven. Ze doen het in hun broek om hun onrechtmatige previleges hen als omkoopprijs geschonken door la Belgique of crimineel toegelaten met hetzelfde doel, te verliezen en, al of niet voor het gerecht, dan toch voor de ogen van de mensen herleid te worden tot wat ze in werkelijk zijn, nl. platvloerse collaborateurs die geen snars geven om de Vlaamse bevolking...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 19:08   #73
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Herlees nog eens goed mijn posts in deze draad en probeer er niets bij te fantaseren.
Al je vragen vinden daar een antwoord
Lulkoek die zelfs niet waard is om één keer gelezen te worden ga ik niet herlezen. ik ben niet gek.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 20:18   #74
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Hier gaat de N-VA toch wat kort door de bocht.

https://www.bcoostende.be/fans/react...jorn-aanseeuw/


Wat wil dit zeggen : "Voor het overige kan ik enkel bevestigen dat er nooit vergoedingen zijn betaald aan Johan Vande Lanotte. Er is in het seizoen 2011 -2012 door hem een kost ten laste genomen (31000 euro) en een deel daarvan is terugbetaald (9000 euro)." ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2018, 21:12   #75
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wat wil dit zeggen : "Voor het overige kan ik enkel bevestigen dat er nooit vergoedingen zijn betaald aan Johan Vande Lanotte. Er is in het seizoen 2011 -2012 door hem een kost ten laste genomen (31000 euro) en een deel daarvan is terugbetaald (9000 euro)." ?
Dat het over peanuts gaat.

Niemand in Oostende of in de basketwereld gaat ontkennen dat VDL BC Oostende goed gezind was/is, dat hij alle wettelijke middelen heeft gebruikt om de club te steunen en zijn connecties steeds gebruikt heeft om de club te helpen.

Maar iets illegaals? Nope, daar is niets van terug te vinden.

En mocht BC Oostende dezelfde staatshulp had gekregen als Spirou Charleroi, speelden ze Europees wel mee.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 02:44   #76
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Jah, want eens sos die zijn zakken vult dat is natuurlijk nog nooit voorgekomen...
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 06:18   #77
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dat het over peanuts gaat.

Niemand in Oostende of in de basketwereld gaat ontkennen dat VDL BC Oostende goed gezind was/is, dat hij alle wettelijke middelen heeft gebruikt om de club te steunen en zijn connecties steeds gebruikt heeft om de club te helpen.

Maar iets illegaals? Nope, daar is niets van terug te vinden.

En mocht BC Oostende dezelfde staatshulp had gekregen als Spirou Charleroi, speelden ze Europees wel mee.

Schrijf dan maar eens 22.000 euro peanuts over naar mijn rekeningnr. aub :
BE014247254934
Kan ik de garage kopen hier in de buurt om mijn fiets van 500 euro in te stallen.

Dank bij voorbaat.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2018, 09:31   #78
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Schrijf dan maar eens 22.000 euro peanuts over naar mijn rekeningnr. aub :
BE014247254934
Kan ik de garage kopen hier in de buurt om mijn fiets van 500 euro in te stallen.

Dank bij voorbaat.
Oh maar de vergoedingen die de sossenleden zichzelf toekennen voor hun zogezegde sociale bekommernissen zijn ook maar allemaal peanuts...
Waarom werd de Brusselse burgemeester dan gedwongen af te treden... Voor hem draaide het enkel om peanuts...
Wat erger was is dat het geweten is geworden??? Wie heeft hem verraden???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 07:31   #79
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Nieuwe aanval op Vande Lanotte

Citaat:
OOSTENDE Twee weken voor de verkiezingen brengt auteur Ignace Vandewalle een nieuw schandaalboek uit over burgemeester Johan Vande Lanotte (sp.a). In ‘De valse profeet’ herhaalt Vandewalle, een vroegere medewerker van Jean-Marie Dedecker, onder meer beschuldigingen uit het boek ‘De Keizer van Oostende’.
Citaat:
Dat het boek er uit wraak is gekomen, wil de auteur niet horen. “Ik doe dit uit rechtvaardigheid. De kiezer heeft het recht om te weten hoe de vork in de steel zit.
Goed dat we daar tenminste al van op de hoogte gesteld worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2018 om 07:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2018, 15:12   #80
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Nieuwe aanval op Vande Lanotte





Goed dat we daar tenminste al van op de hoogte gesteld worden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be