Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 maart 2003, 22:18   #1
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

ik heb gehoord dat ze hier in belgie na het homohuwelijk nu het huisdierhuwelijk willen mogelijk maken.
de dierenliefhebbers zouden maar al te graag hebben dat hun wens in vervulling gaat.
en op langere termijn zouden ze willen dat het hen mogelijk wordt gemaakt om een hondje of een poesje te kunnen adopteren.
als homo's mogen trouwen , waarom dan niet een vrouwtje met haar duitse herder ?

de meeste belgische partijen zien zo'n wet wel zitten, en zouden maar al te graag als eerste europees land willen zijn die zo'n wet heeft.
we leven immers in het jaar 2003 waar de vrijheid boven alles staat.
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2003, 23:28   #2
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
ik heb gehoord dat ze hier in belgie na het homohuwelijk nu het huisdierhuwelijk willen mogelijk maken.
de dierenliefhebbers zouden maar al te graag hebben dat hun wens in vervulling gaat.
en op langere termijn zouden ze willen dat het hen mogelijk wordt gemaakt om een hondje of een poesje te kunnen adopteren.
als homo's mogen trouwen , waarom dan niet een vrouwtje met haar duitse herder ?

de meeste belgische partijen zien zo'n wet wel zitten, en zouden maar al te graag als eerste europees land willen zijn die zo'n wet heeft.
we leven immers in het jaar 2003 waar de vrijheid boven alles staat.
Hier kan teveel en de dump waar jij vandaan komt awel daar mag :NIETS!!!!!!!!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 00:09   #3
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Wel Vlaanderen72, ik ken u niet. En ik ben geneigd het zo te willen houden. Maar wat je hier verkondigd (kort maar bondig) is wat ik ongelooflijk ergerlijk vind in de politiek. Dat is het aanduiden van pijnpunten. Dat op zich valt nog mee, want tenslotte doet iedereen dat. Maar daar worden dan zo'n onsamenhagende (en meestal geen) argumenten aan verbonden dat het absoluut geen steek meer houdt.

Het is alsof je naar een dokter gaat en de dokter zegt je waar je pijn hebt, maar een remedie krijg je er niet van. Dan kan je enkel bevestigen: inderdaad dokter daar heb ik pijn. Eind van het verhaal.

Zeg nu toch zelf, gaat politiek niet meer over antwoorden dan over vragen???
__________________
Politiek is vloeibare geschiedenis, geschiedenis is gestolde politiek
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 16:07   #4
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Wel Vlaanderen72, ik ken u niet. En ik ben geneigd het zo te willen houden. Maar wat je hier verkondigd (kort maar bondig) is wat ik ongelooflijk ergerlijk vind in de politiek. Dat is het aanduiden van pijnpunten. Dat op zich valt nog mee, want tenslotte doet iedereen dat. Maar daar worden dan zo'n onsamenhagende (en meestal geen) argumenten aan verbonden dat het absoluut geen steek meer houdt.

Het is alsof je naar een dokter gaat en de dokter zegt je waar je pijn hebt, maar een remedie krijg je er niet van. Dan kan je enkel bevestigen: inderdaad dokter daar heb ik pijn. Eind van het verhaal.

Zeg nu toch zelf, gaat politiek niet meer over antwoorden dan over vragen???
Awel jij lijkt me nu toch ook niet iemand om goede vriendjes mee te worden hoor,geen schrik ,heheheh.... 8)
En antwoorden zijn er genoeg ,al is dat voor zo een kwezels alla nva politie incorrect,waar zijn jullie o zo grote beantwoordigen op de vraagstukken dezer eeuw?!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 16:27   #5
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Awel jij lijkt me nu toch ook niet iemand om goede vriendjes mee te worden hoor,geen schrik ,heheheh.... 8)
En antwoorden zijn er genoeg ,al is dat voor zo een kwezels alla nva politie incorrect,waar zijn jullie o zo grote beantwoordigen op de vraagstukken dezer eeuw?!
Wel ik zou willen beginnen met te zeggen dat in de politiek volgens mij geen pasklare antwoorden bestaan. En al wie daar op hoopt moet maar VB stemmen. Zij zullen niet instaan voor de vele desillusies......en ik nog veel minder
__________________
Politiek is vloeibare geschiedenis, geschiedenis is gestolde politiek
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 20:20   #6
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Awel jij lijkt me nu toch ook niet iemand om goede vriendjes mee te worden hoor,geen schrik ,heheheh.... 8)
En antwoorden zijn er genoeg ,al is dat voor zo een kwezels alla nva politie incorrect,waar zijn jullie o zo grote beantwoordigen op de vraagstukken dezer eeuw?!
Wel ik zou willen beginnen met te zeggen dat in de politiek volgens mij geen pasklare antwoorden bestaan. En al wie daar op hoopt moet maar VB stemmen. Zij zullen niet instaan voor de vele desillusies......en ik nog veel minder
De politiek zou die antwoorden toch moeten hebben nietwaar,wat is anders het nut van hen!
En de nva daar moet men inderdaad niet al teveel van verwachten ,het stelletje salonflaminganten!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 20:40   #7
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

De politiek zou die antwoorden toch moeten hebben nietwaar,wat is anders het nut van hen!
En de nva daar moet men inderdaad niet al teveel van verwachten ,het stelletje salonflaminganten!

Normaal gezien zou de politiek enkell antwoorden moeten kunnen bieden (maar nooit geen pasklare antwoorden). Maar u weet net zo goed als ik dat deze regering meer gezorgd heeft voor vragen dan voor antwoorden. Nog nooit was de eenduidigheid en de duidelijkheid zó ver zoek.

Sommige mensen zijn nu eenmaal van het principe dat je je vlaamsgezindheid pas kan bewijzen als je eens hard op een ander zijn bakkes hebt geklopt. Wel inderdaad, dan ben ik liever een salonflamingant, als dat uw bedoeling was.
__________________
Politiek is vloeibare geschiedenis, geschiedenis is gestolde politiek
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 22:01   #8
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
ik heb gehoord dat ze hier in belgie na het homohuwelijk nu het huisdierhuwelijk willen mogelijk maken.
de dierenliefhebbers zouden maar al te graag hebben dat hun wens in vervulling gaat.
en op langere termijn zouden ze willen dat het hen mogelijk wordt gemaakt om een hondje of een poesje te kunnen adopteren.
als homo's mogen trouwen , waarom dan niet een vrouwtje met haar duitse herder ?

de meeste belgische partijen zien zo'n wet wel zitten, en zouden maar al te graag als eerste europees land willen zijn die zo'n wet heeft.
we leven immers in het jaar 2003 waar de vrijheid boven alles staat.
Hier kan teveel en de dump waar jij vandaan komt awel daar mag :NIETS!!!!!!!!
hola vlaams blok ik ben hier al wel 35 jaar in dit gehugt , dus ik maak er wel deel van uit of je het wilt of niet.
ik ben en blijf je landgenoot 8)
en omdat je een vrouwtje bent zie ik je nog heel graag ook al moet je niets van mij hebben.
ik heb hier bij jullie op school geleerd om zoveel mogelijk liefde te geven.
ze hebben mij ook geleerd da ik in het slechtste geval mijn andere wang moet geven waar ze op kunnen slagen.

en waarom denk je dat bij ons helemaal niets kan ?
ben je ooit eens in marokko geweest mischien?
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 23:48   #9
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard

Ali:
1) hola vlaams blok ik ben hier al wel 35 jaar in dit gehugt , dus ik maak er wel deel van uit of je het wilt of niet. ik ben en blijf je landgenoot ...

2) en waarom denk je dat bij ons helemaal niets kan ? ben je ooit eens in marokko geweest mischien?

ydde:
D'as dus wat perfecte integratie betekent zie:
1) Ik ben hier al 35 jaar ....
2) Bij ons in Marokko ...
Ik dacht dat integratie voor individuelen wel mogelijk was maar daar moet ik nog eens goed over nadenken zenne ...
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 14:23   #10
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
ik heb gehoord dat ze hier in belgie na het homohuwelijk nu het huisdierhuwelijk willen mogelijk maken.
de dierenliefhebbers zouden maar al te graag hebben dat hun wens in vervulling gaat.
en op langere termijn zouden ze willen dat het hen mogelijk wordt gemaakt om een hondje of een poesje te kunnen adopteren.
als homo's mogen trouwen , waarom dan niet een vrouwtje met haar duitse herder ?

de meeste belgische partijen zien zo'n wet wel zitten, en zouden maar al te graag als eerste europees land willen zijn die zo'n wet heeft.
we leven immers in het jaar 2003 waar de vrijheid boven alles staat.
ALI, uw vergelijking tussen het homohuwelijk en een "huisdierhuwelijk" zijn [size=5]ronduit schandalig, racistisch en totaal onaanvraardbaar![/size]

Meer woorden wil ik aan wezens zoals u niet vuilmaken.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 14:33   #11
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Hier kan teveel
Ook al tegen het homohuwelijk???
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 14:34   #12
LEFTeau
Partijlid
 
LEFTeau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2003
Locatie: Babylon
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Hier kan teveel
Ook al tegen het homohuwelijk???
vl72 is superconservatief en tegen alles wat verdraagzaamheid vergt
__________________

"War doesn't determine who is right, it determines who is left"
this is war = http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm
LEFTeau is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 14:43   #13
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LEFTeau
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Hier kan teveel
Ook al tegen het homohuwelijk???
vl72 is superconservatief en tegen alles wat verdraagzaamheid vergt
Dan moet hij niet veel zeggen over Ali, want dan is hij niet veel beter. (om niet te zeggen hetzelfde...)
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 16:34   #14
marijke
Burger
 
marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Berichten: 195
Standaard

Ali, dat ze je schrijfsels hier laten staan, bewijst hoe tollerant ze hier zijn..ook tegenover marokanen.
Die vuilnis, die je hier hebt gepost, daar zou feitelijk niet mogen op gereageerd worden..
Kijk waarvan je komt..eer dat je ons hier moet komen vertellen hoe wij moeten leven..
Hier komen stellen, dat na een homohuwelijk, ook een huwelijk met huisdieren moet kunnen, is zo ziekmakend, dat ik zou kunnen kotsen..
Vergeef me die platvoerse uitdrukking..Maar waar haal je het, om mensen (want daar gaat het om) zodanig te venederen.
Laat iedere mens vrij in zijn denken,zijn gedachten,zijn leven..
Het is al moeilijk genoeg op deze aardbol..
EN HOU GODSDIENST EN POLITIEK GESCHEIDEN, als je hier wil samenleven , en je wil inburgeren in ons land..
__________________
achter de wolken schijnt altijd de zon..
marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 18:01   #15
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Ach, daar moet je zo zwaar niet aan tillen, Dat van dat dierenhuwelijk had ik hier al eerder gelezen, als ik het me goed herinner was het een blokker die dat aanhaalde. Ze moeten dus niet voor elkaar onderdoen, trouwens waarom nog eens over die homo-wet beginnen, bij politiek binnenland staan er al een tiental discussies hierover.
Groetjes
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 18:12   #16
marijke
Burger
 
marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Berichten: 195
Standaard

George, ik erger er me alleen aan, dat Ali, met soortgelijke vuilbekkerij, alleen maar wil tegen de haren strijken, en ons burgers de kast wil opjaagen.
Ook kent hij niet het onderscheid tussen kerk en staat blijkbaar..
Maar ja, een 100 jaar geleden was het in onze landje,feitelijk nog hetzelfde.. hou jij ze dom(kerk)dan hou ik ze arm(staat)..
Véél nieuwe belgen kunnen dat onderscheid nog niet maken..
Alléé Ali 't zij je dus vergeven zeker...
__________________
achter de wolken schijnt altijd de zon..
marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 21:20   #17
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Ik bergrijp dat wel hoor Marijke. Ali is blijkbaar geen goed voorbeeld van een geïtegreerde Marokaan. Door zijn kortzichtige en ontolerante berichten maakt hij eigenlijk reclame voor het Blok maar dat besefd hij waarschijnlijk zelf niet. In elk geval, Ali, op de volgende link kun je ook al een en ander lezen betreffende "holebis". Verder zijn daar nog discussies over de voorlichtingsvideo "Sam en Lisa" en meer van dat maar dat moet je zelf maar zoeken. http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=1705
Groetjes
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 21:42   #18
michr.oscoop
Parlementslid
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: rupelmonde
Berichten: 1.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
ik heb gehoord dat ze hier in belgie na het homohuwelijk nu het huisdierhuwelijk willen mogelijk maken.
.
I.p.v een aantal huwelijken mogelijk te maken zouden ze er beter een paar afschaffen.
-Blanke vrouw met Marokkaan of Turk. Komt niets als ellende van want papa Ali gaat toch lopen met de koters naar zijn thuisland.
-Vlaming en Waalse. Binnenkort is het hier toch oorlog en dan kunnen we een vijfde kolonne missen.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 23:54   #19
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke
Ali, dat ze je schrijfsels hier laten staan, bewijst hoe tollerant ze hier zijn..ook tegenover marokanen.
Die vuilnis, die je hier hebt gepost, daar zou feitelijk niet mogen op gereageerd worden..
Kijk waarvan je komt..eer dat je ons hier moet komen vertellen hoe wij moeten leven..
Hier komen stellen, dat na een homohuwelijk, ook een huwelijk met huisdieren moet kunnen, is zo ziekmakend, dat ik zou kunnen kotsen..
Vergeef me die platvoerse uitdrukking..Maar waar haal je het, om mensen (want daar gaat het om) zodanig te venederen.
Laat iedere mens vrij in zijn denken,zijn gedachten,zijn leven..
Het is al moeilijk genoeg op deze aardbol..
EN HOU GODSDIENST EN POLITIEK GESCHEIDEN, als je hier wil samenleven , en je wil inburgeren in ons land..
is het nu zo erg als ik zo'n onderwerp hier ter sprake breng?
als jij de neiging hebt voor te kotsen door mijn redenering wat heb ik dan allemaal niet moeten horen al zoveel jaar van zo'n mensen die denken zoals vl72 hier.
is dat dan ook niet platvloers?

laat ieder mens vrij in zijn denken zeg je.
waarom laten ze mij dan niet vrij in mijn denken waarom zeggen ze dat ik mij moet aanpassen aan hun denken?
en ik hoef mij niet in te burgeren want ik ben al een burger.
hou godsdienst en politiek gescheiden zeg je.
wie zegt dat ik een godsdienst heb?
ga je daarvan uit mischien omdat ik Ali heet?
en denk je dat alle Ali's moslim zijn mischien?
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2003, 08:44   #20
marijke
Burger
 
marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Berichten: 195
Standaard

Ali, als ik naar Marokko zou gaan wonen.
Hoe zou ik mij moeten gedragen? En zéker als vrouw ?
Denkt u nu echt, dat ik mij niet aan mijn gastland zou moeten aanpassen..
Vele marokanen denken verkeerd. Zij zijn hier te gast, en willen dat de Belgen zich aanpassen aan hun zeden en gewoonten..
Hoe komt het toch, dat wij die problemen niet ondervinden, met inwijkelingen van andere landen??
__________________
achter de wolken schijnt altijd de zon..
marijke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be