Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2018, 18:50   #101
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik denk dat het probleem is dat men ze hier niet kent en nog niet bezig heeft gehoord! Een paar keren de Zeverende dag en/of andere praatprogramma's zou al een begin zijn...
Hopelijk zetten ze haar eens tegenover zo'n klojo van groen. Van Besien, Almaci, Calvo, maakt niet uit.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 18:54   #102
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En waarom zou dat slecht nieuws zijn?
Sommigen hopen wellicht teveel dat binnen 6 maanden veel mensen het spelletje van nu zullen vergeten zijn! Wellicht zijn ze zelfs in staat om tegen dan met iets op de proppen te komen dat alle aandacht opslorpt en niets met dit gedoe te maken heeft?
Het grote probleem is de integratie en de immigratie, inderdaad! Dat de multicullers liever hebben dat de mensen dat soort problemen weer vergeten is goed te begrijpen, en zou nu minder goed kunnen lukken!
Jij gaat je natuurlijk vrijwillig kandidaat melden om stembureau voorzitter te worden.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 18:57   #103
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Jij wil het over semantics hebben en ik wijs je erop dat er zelfs in BE een probleem is met genitale verminking.
Maar de linkiewinkie steekt liever zijn hoofd in t zand.

Exactly my point dus.
Ik wil het helemaal niet over semantics hebben...

Even recapituleren :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Iemand die zegt dat culturele gebruiken zoals besnijdenis uit derde wereldlanden achterlijk zijn en die nu toetreedt tot een partij die dat ook zegt, is rechts.


Iemand die zit te huilen dat wij ons moeten aanpassen aan die achterlijke gebruiken van die nieuwkomers is, naast achterlijk, links.
Stelling : een politica zegt dat culturele gebruiken zoals besnijdenis achterlijk zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Correctie : iemand die zegt dat culturele gebruiken zoals besnijdenis uit derde wereldlanden achterlijk zijn is links, en zeker niet behoudsgezind. Wat uiteraard bij die persoon niet wegneemt dat zijn op andere thema's zeker eerder rechtste reflexen kan hebben.

Maar eigenlijk zijn we hier alle 2 aan een stropop aan het meewerken ==> niemand is pro besnijdenis wat overigens een strafbaar gegeven is in België.



Als er ooit een klootzak is die publiek wil pleiten dat "wij" ons moeten aanpassen aan dergelijke gat-achterlijke gebruiken dan ben ik vrijwilliger om die de behandeling te geven (ik vraag er zelfs geen geld voor) die hij/zij wil verdedigen maar dan op zijn eigen klokkenspel of haar eigen viool.

Iedereen met die de stelling + mijn antwoord daarop leest weet dat het gaat om de mening van politici over dat probleem. Tenzij men moedwillig wil doen, of gat-achterlijk is natuurlijk maar daar bestaat geen therapie voor.

En dan krijgen we dit statement :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
laat ons toch maar vooral concluderen dat wie zijn kop daarvoor in het zand wil steken links is.
waarop ik de vraag stel : noem eens namen (van politici dus )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Noem eens namen ? Wie in België binnen het politieke linkse milieu maakt zich schuldig aan wat jij daar suggereert ?
jammer genoeg is het gezever dan begonnen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als er geen probleem is in BE zoals jij schreef (want strafbaar)

waarom trekken gynaecologen in BE dan aan de alarmbel?
Wat hebben die gynaecologen in hemelsnaam te maken met linkse politici die daarvoor hun kop in het zand zouden steken ? Lever gewoon namen van politici hee, en laat dat dwaalspoor over gynaecologen maar waar het hoort, namelijk buiten dit topic.

dus :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik vraag : welke politici van welke partij ? En jij geeft antwoord met een andere vraag, die er niks mee te maken heeft overigens ?

Ga je een JVDB'ke doen ?
en dan begin jij te zeveren over 'semantics'...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Jij wil het over semantics hebben en ik wijs je erop dat er zelfs in BE een probleem is met genitale verminking.
Maar de linkiewinkie steekt liever zijn hoofd in t zand.

Exactly my point dus.
En ondertussen blijft het wachten -vol spanning- op namen van linkse politici die daarvoor hun kop in het zand steken.

Probeer het nog eens ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 18:57   #104
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Jij gaat je natuurlijk vrijwillig kandidaat melden om stembureau voorzitter te worden.
ik zou dat nog wel eens willen doen. Maar ze gaan mij dat niet meer vragen hé. Doden mogen niet meer stemmen, laat staan voorzitter van een kiesbureau zijn. Hoewel in sommige linkse dictaturen de doden soms nog meestemmen, om vanuit het graf de steun uit te spreken voor de grote linkse leider
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:09   #105
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik wil het helemaal niet over semantics hebben...

Even recapituleren :



Stelling : een politica zegt dat culturele gebruiken zoals besnijdenis achterlijk zijn.



Iedereen met die de stelling + mijn antwoord daarop leest weet dat het gaat om de mening van politici over dat probleem. Tenzij men moedwillig wil doen, of gat-achterlijk is natuurlijk maar daar bestaat geen therapie voor.

En dan krijgen we dit statement :



waarop ik de vraag stel : noem eens namen (van politici dus )



jammer genoeg is het gezever dan begonnen...



Wat hebben die gynaecologen in hemelsnaam te maken met linkse politici die daarvoor hun kop in het zand zouden steken ? Lever gewoon namen van politici hee, en laat dat dwaalspoor over gynaecologen maar waar het hoort, namelijk buiten dit topic.

dus :



en dan begin jij te zeveren over 'semantics'...



En ondertussen blijft het wachten -vol spanning- op namen van linkse politici die daarvoor hun kop in het zand steken.

Probeer het nog eens ?
En hopla nog maar meer gebrei rond de olifant in de kamer en die kop nog wat verder in het zand.

Qed
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:10   #106
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
En hopla nog maar meer gebrei rond de olifant in de kamer en die kop nog wat verder in het zand.

Qed


Evident besluit : Anna List kan de gevraagde namen van linkse politici die die zwijnerij zouden relativeren niet leveren. Omdat ze niet bestaan ?

Aan hem om te antwoorden...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:24   #107
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Evident besluit : Anna List kan de gevraagde namen van linkse politici die die zwijnerij zouden relativeren niet leveren. Omdat ze niet bestaan ?

Aan hem om te antwoorden...
Genitale verminking van vrouwen is ook in BE een probleem vandaag.

En dat is in de meeste gevallen een islam probleem in dit land.

En de linkiewinkies en hun Marrakech partijen steken hun kop daarover in het zand.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:30   #108
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Genitale verminking van vrouwen is ook in BE een probleem vandaag.

En dat is in de meeste gevallen een islam probleem in dit land.

En de linkiewinkies en hun Marrakech partijen steken hun kop daarover in het zand.
Namen noemen, beste Anna List, namen noemen. Niet gewoon wat zitten te ouwehoeren. Allee, doe je best eens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 19:46   #109
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Namen noemen, beste Anna List, namen noemen. Niet gewoon wat zitten te ouwehoeren. Allee, doe je best eens.
Weet ge niet meer wie de Marrakech partijen zijn mss???

Dat staat daar in hé ... Respect voor culturele verscheidenheid in gezondheidszorg ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 20:07   #110
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Weet ge niet meer wie de Marrakech partijen zijn mss???

Dat staat daar in hé ... Respect voor culturele verscheidenheid in gezondheidszorg ...
De terugkeer van de medicijnman!

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 20:24   #111
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Het is niet haar bedoeling om de islam hier buiten te houden, maar wel om die hier in te passen zodanig dat die spoort met westerse democratische samenlevingen. Ik steun haar visie.
Dat dachten ze in het Romeinse Rijk ook toen die rare christenen opdoken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 20:37   #112
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
doorheen de geschiedenis is er tot nu toe slecht één manier werkzaam gebleken om de Islam terug te dringen anders.
Was ook mijn idee !
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 20:58   #113
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat dachten ze in het Romeinse Rijk ook toen die rare christenen opdoken.
Wat je hier schrijft klopt historisch van geen kanten.
Het oudste 'christelijke' geschrift (het marcus evangelie) is in Rome geschreven door een jood nadat die de triomftocht van Titus zag. In 71 dus. De personages of hun namen die model stonden voor de figuranten in zijn verhaal zijn allen door de Romeinen na en tijdens de joodse oorlog geëlimineerd.
In de decennia daarna hebben de andere 3 door de Romeinen hun eindredactie weerhouden 'evangelisten' er de huidige mysteriecultus in kunnen breien. De finale zet op het schaakbord was dan dat een Romeinse keizer dat nieuw geconstrueerde en binnen de Romeinse logica 'aanvaardbare' geloof tot staatsgodsdienst is uitgeroepen. Begonnen onder Constantijn de grote, en zijn finale vorm gekregen onder Theodosius. (inbegrepen de fameuze komedie rond de 'triniteit' )

De Romeinen zijn de eindregisseurs in heel het spel dat wij nu uiteindelijk op ons bord hebben gekregen als een soort 'eindproduct' bestaande uit 4 boeken met een heel bijzondere ontstaansgeschiedenis en erg veel eindredactie door onbekenden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 december 2018 om 21:01.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 21:22   #114
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Noem eens namen ? Wie in België binnen het politieke linkse milieu maakt zich schuldig aan wat jij daar suggereert ?
Het zal niet makkelijk zijn om zo een voorbeeld te vinden. Maar indien we criteria wat minder strikt maken:
  • geen namen
  • geen Belgen

dan moeten we niet al te ver gaan zoeken:

Citaat:
To me, the Labour Party is all talk and no action. I get trolled by its members and I have even been blocked on Twitter by members of the shadow cabinet — I think because I work with Tory MPs to end female genital mutilation.

Many on the Left still believe that FGM is a cultural issue and that we should be “talking” to abusers and prefer to “respect” differences rather than saving girls like me.

One senior Labour figure once told me they would have to see “how it plays out with the mosques” when I asked him to back me in my fight.

During my campaigning on FGM I have been open to working with anyone in power, but in my experience the Labour Party has shown little interest, while those in the Conservative Party have been quick to respond.
https://www.standard.co.uk/comment/c...-a3691736.html
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 21:26   #115
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De Romeinen zijn de eindregisseurs in heel het spel dat wij nu uiteindelijk op ons bord hebben gekregen als een soort 'eindproduct' bestaande uit 4 boeken met een heel bijzondere ontstaansgeschiedenis en erg veel eindredactie door onbekenden.
"De Romeinen" zijn heel veel opeenvolgende generaties. Sommige van die generaties hebben het christendom nooit gekend. Sommige stonden er grotendeels vijandig tegenover. En sommige van die generaties hebben hun hele leven niets anders geweten d
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 21:30   #116
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
"De Romeinen" zijn heel veel opeenvolgende generaties. Sommige van die generaties hebben het christendom nooit gekend. Sommige stonden er grotendeels vijandig tegenover. En sommige van die generaties hebben hun hele leven niets anders geweten d
Ik denk dat Panda zegt dat de Romeinen het christendom van A tot Z hebben uitgevonden en aan geschiedenisvervalsing hebben gedaan - of zoiets.

Een beetje zoals W. Bush de Islam heeft uitgevonden, om daar Europa mee te veroveren of zo ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 december 2018 om 21:32.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 21:33   #117
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Het zal niet makkelijk zijn om zo een voorbeeld te vinden. Maar indien we criteria wat minder strikt maken:
  • geen namen
  • geen Belgen
Het ziet er zo naar uit dat Anna List inderdaad enige last heeft om een voorbeeld te vinden.
Vooralsnog geen enkele naam gezien hier...

trivia over de UK zijn in dit verhaal irrelevant
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 21:42   #118
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De Romeinen zijn de eindregisseurs in heel het spel dat wij nu uiteindelijk op ons bord hebben gekregen als een soort 'eindproduct' bestaande uit 4 boeken met een heel bijzondere ontstaansgeschiedenis en erg veel eindredactie door onbekenden.
"De Romeinen" zijn heel veel opeenvolgende generaties. Sommige van die generaties hebben het christendom nooit gekend. Sommige stonden er grotendeels vijandig tegenover. En sommige van die generaties hebben hun hele leven niets anders geweten dan het christendom.

Er is nooit een moment geweest waarop "De Romeinen" bij elkaar kwamen en gezamenlijk besloten om het christendom in elkaar te knutselen. Het overkwam hen langzaam maar zeker. Zoals een klimaatverandering.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2018, 21:45   #119
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Genitale verminking van vrouwen is ook in BE een probleem vandaag.

En dat is in de meeste gevallen een islam probleem in dit land.

En de linkiewinkies en hun Marrakech partijen steken hun kop daarover in het zand.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het ziet er zo naar uit dat Anna List inderdaad enige last heeft om een voorbeeld te vinden.
Vooralsnog geen enkele naam gezien hier...

trivia over de UK zijn in dit verhaal irrelevant
Waddist Panda, gaat ge lopen? De vraag was nochtans duidelijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2018, 17:37   #120
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
doorheen de geschiedenis is er tot nu toe slecht één manier werkzaam gebleken om de Islam terug te dringen anders.

sta me toe dus sceptisch te staan tov dat 'aanpassen van de Islam' en de compatibiliteit met democratie.

ik zie daar immers geen voorbeelden van.
Ik wel, wanneer uit een enquête blijkt dat ong. 50% van de moslims in België zegt dat de wetten van de staat primeren op de voorschriften van de koran. Die andere 50% is een groot probleem, dat besef ik wel.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen

Laatst gewijzigd door No Apologies : 15 december 2018 om 17:38.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be