Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2018, 11:07   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard Leider- mensensmokkelaar opgepakt.

Citaat:
De vermoedelijke leider van een georganiseerde misdaadbende die migranten naar het Verenigd Koninkrijk probeerde te smokkelen, is opgepakt in een gezamenlijk Brits-Belgisch onderzoek. Dat meldt het Britse ordehandhavingsagentschap National Crime Agency (NCA) in een persbericht.
Het gaat om een 29-jarige Soedanees, die woensdag voor de rechter in Westminster verscheen. België had tegen hem een Europees arrestatiebevel uitgevaardigd. De arrestatie was onderdeel van een gezamenlijk Brits-Belgisch onderzoek naar een Soedanese en Eritrese misdaadgroepering, waarvan vermoed wordt dat die migranten het Verenigd Koninkrijk binnensmokkelt, vaak via koelwagens.
Volgens de Belgische aanklagers zou de Soedanees betrokken zijn geweest in minstens 18 smokkeloperaties, waarbij de migranten tussen 500 en 2.500 euro per persoon moesten betalen om het Verenigd Koninkrijk binnen te komen, aldus de NCA in het persbericht, dat donderdag is gepubliceerd.
Alweer een belangrijke arrestatie in het kader van de strijd tegen mensensmokkel dankzij onze samenwerking met het Verenigd Koninkrijk’, zei minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon vrijdag op Twitter, met de link naar het persbericht.


Jan Jambon in samenwerking met de Engelsen heeft de mensensmokkelaars weer een slag toegebracht! Eventjes vermelden omdat er te velen zwijgen in alle talen als de NVA daarvoor ter sprake komt! Alleen echte of fake negatieve nieuwsjes moeten rondgestrooid worden...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 11:25   #2
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Goed zo!

En ook; bron : http://www.standaard.be/cnt/dmf20181123_03978219
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 12:31   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Goed zo maar wat zal die zijn straf zijn dat interesseert mij meer.

Het zal wel weer zo zijn van: 'niet meer doen hé en gaat u nu maar naar huis'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 20:30   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Goed zo maar wat zal die zijn straf zijn dat interesseert mij meer.

Het zal wel weer zo zijn van: 'niet meer doen hé en gaat u nu maar naar huis'
Zoals ik al dacht komen ze er héél goed vanaf.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be