Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart Als Limburgs lijsttrekker werd Bert Schoofs op 13 juni 1999 verkozen voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Op 18 mei 2003 werd hij opnieuw als lijsttrekker voor de Kamer verkozen. Voor de verkiezingen van 10 juni 2007 werd hij door de partijtop opnieuw aangeduid als Limburgs kopman.

 
 
Discussietools
Oud 3 maart 2007, 13:08   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Daar ging het dan ook niet over, het ging over het geweld van de NSV en niet dat van linksen.
Ik dacht dat het over zinloos geweld ging. En daar heeft 'extreem rechts' geen monopolie op.

De antwoorden van de heer Schoofs lijken mij trouwens gespeend van de hypocrisie die bij links hoogtij viert.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 maart 2007, 13:38   #42
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik dacht dat het over zinloos geweld ging. En daar heeft 'extreem rechts' geen monopolie op.

De antwoorden van de heer Schoofs lijken mij trouwens gespeend van de hypocrisie die bij links hoogtij viert.

Die vraag ging over het zinloos geweld van rechts, niet zo zeer over zinloos geweld als een geheel.
Je mag de topicstarter hypocrisie verwijten, maar dan moet je de heer Schoofs ook verwijten dat hij zich de moeite troost dit rechts geweld te veroordelen.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 3 maart 2007, 14:30   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

De vraag ging idd enkel over zinloos rechts geweld.

De Heer Schoofs keurde niet alleen elk geweld af, hij had het ook over het ontwijken in deze discussie van het geweld dat ter linkerzijde gepleegd wordt en haar -vaak- selectieve benadering.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 maart 2007, 14:42   #44
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ok, som mij 5 verwezenlijkingen op die tot een verandering hebben geleid op maatschappelijk of politiek vlak die zonder geweld zijn geïntroduceerd en die niet tot geweld hebben geleid.
1. De landbouw.

2. De baksteen.

3. Het mandenvlechten.

4. Het weefgetouw.

5. Het alfabet.

6. De windmolen.

7. Het zeilschip.

8. De schroevendraaier.

9. Het kompas.

10. De viool.

11. De leesbril.

12. De boekdrukkunst.

13. De stoommachine.

14. De microscoop.

15. De fotografie.

16. De elektrische lamp.

17. De film.

18. De fonograaf.

19. De radio.

20. De televisie.

...

123. Elvis Presley.

...

531. Gina Lollobrigida.

...

7 835. Apollo 11.

...

12 358. Martin Luther King.

...

327 404. ABBA.

...

8 555 212. Google Maps.

...

ENZOVOORT
djimi is offline  
Oud 3 maart 2007, 14:44   #45
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. De landbouw.

2. De baksteen.

3. Het mandenvlechten.

4. Het weefgetouw.

5. Het alfabet.

6. De windmolen.

7. Het zeilschip.

8. De schroevendraaier.

9. Het kompas.

10. De viool.

11. De leesbril.

12. De boekdrukkunst.

13. De stoommachine.

14. De microscoop.

15. De fotografie.

16. De elektrische lamp.

17. De film.

18. De fonograaf.

19. De radio.

20. De televisie.

...

123. Elvis Presley.

...

531. Gina Lollobrigida.

...

7 835. Apollo 11.

...

12 358. Martin Luther King.

...

327 404. ABBA.

...

8 555 212. Google Maps.

...

ENZOVOORT
Schitterend Djimi!!!!
Pluche is offline  
Oud 3 maart 2007, 14:44   #46
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. De landbouw.

2. De baksteen.

...

123. Elvis Presley.

...

531. Gina Lollobrigida.

...

7 835. Apollo 11.

...

12 358. Martin Luther King.

...

327 404. ABBA.

...

8 555 212. Google Maps.

...

ENZOVOORT
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:02   #47
john bell hood
Banneling
 
 
john bell hood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2006
Berichten: 3.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Schoofs Bekijk bericht
In Leuven heb ik afwisselend slaag gekregen van en slaag gegeven aan linkse studenten. In het eerste geval ging ik echter niet janken bij de gazettenmannekes. En links studentenprotest is niet altijd zo vreedzaam hoor. In antwerpen deelden de linksen deze keer in de klappen. En dan gaan ze dus janken (en betogen)...
Recht in de roos.
john bell hood is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:05   #48
john bell hood
Banneling
 
 
john bell hood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2006
Berichten: 3.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
Als ik al die macho-praat op dit forum lees vraag ik me steevast af hoeveel er hier zitten die ooit een kind in hun handen hebben zien sterven dat o.w.v. zijn afkomst met machetes werd bewerkt (Afrika).
Of een vrouw die letterlijk in tweeën gespleten is door extreem nationalisten (Balkan). Of een stapel mannenlijken heeft zien roken.
Onnozele praat.
john bell hood is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:07   #49
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Onnozele praat.
Overkomt het je af en toe ook eens om als een normaal mens te reageren ??

Laatst gewijzigd door Pietje : 3 maart 2007 om 15:07.
Pietje is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:08   #50
john bell hood
Banneling
 
 
john bell hood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 augustus 2006
Berichten: 3.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas B. Bekijk bericht
toen ik mij aansloot bij de ALS was dat niet om te gaan knokken op straat hoor maar om mee een arbeiders beweging te helpen uitbouwen. Moest ik dan ook aangevallen worden zou ik terecht verontwaardicht zijn meen ik.
Linksen zijn altijd gewelddadig;ik heb er geweld van ondergaan en het met plezier ook tegen hen gebruikt;Linksen verdienen niet beter.
john bell hood is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:26   #51
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De vraag ging idd enkel over zinloos rechts geweld.

De Heer Schoofs keurde niet alleen elk geweld af, hij had het ook over het ontwijken in deze discussie van het geweld dat ter linkerzijde gepleegd wordt en haar -vaak- selectieve benadering.

Ik heb hem thans deze vorm van geweld niet horen afkeuren, ik heb hem wel links geweld erbij horen halen hoewel het daar geenszins overging.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:29   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Schoofs
Ik keur geweld niet goed, en als politiek mandataris neem ik er afstand van.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:31   #53
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Had zijn tweede reactie niet gelezen.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:34   #54
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HFV Bekijk bericht
Neem jij afstand van het geweld die Jan Vlegels en ander krapuul plegen?

Ben je die politieagent vergeten die door LSP'ers halfdood is gegooid?
1) ik heb geen weet van een politie-agent die door LSP'ers halfdood is gegooid
2) zeur niet: het is een te bekende truuk van de jullie soort om snelsnel over iets anders te beginnen als het hullie te heet onder de voeten wordt.
driewerf is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:37   #55
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Even een paar uitlichten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. De landbouw.
Djenghis Khan wou de argrarische gemeenschappen vernietigen en enkel de nomadische levensstijl overhouden. Slechts onder zijn opvolger is dat gestopt.
Citaat:
2. De baksteen.
Geen politieke of maatschappelijke gevolgen. Slechts een verandering in bouwstijlen zonder dat daar heel de wereldorde dooreen geschud werd.
Citaat:
3. Het mandenvlechten.
Zie bovenstaande
Citaat:
4. Het weefgetouw.
Zodra dit iewat geïndustrialiseerd werd, kreeg je de Luddisten.
Citaat:
5. Het alfabet.
Anti-dogmatici zoals Socrates waren gekant tegen het schrift, ook in de oude Chinese keizerrijken was men wantrouwig tegenover vele geschreven dingen.
Citaat:
7. Het zeilschip.
Welk zeilschip? De fregatten of de eerste mensen die op een vlot een zeil bevestigden?
Citaat:
8. De schroevendraaier.
Welke politiek-maatschappelijke invloed heeft dit gehad?
Citaat:
12. De boekdrukkunst.
Zeer sterk ingezet in de eerste propaganda-oorlogen, kerk en staat probeerden de drukpersen zoveel mogelijk onder controle te houden en indien mogelijk te vernietigen.
Citaat:
13. De stoommachine.
Vergelijkbaar protest met de Luddisten.
Citaat:
14. De microscoop.
Wetenschappelijke/medische uitvinding.
Citaat:
15. De fotografie.
Zie hierboven.
Citaat:
7 835. Apollo 11.
Wetenschappelijk
Citaat:
12 358. Martin Luther King.
Doodgeschoten met rellen tot gevolg.

Ik zal toegeven dat het wat extreem gesteld was van mij, maar dingen zoals de rechten van arbeiders, de sociale zekerheid, etc... zijn er niet gekomen door vreedzaam protesteren, maar door keiharde straatactie. De tsaar in Rusland besloot ook niet op een mooie dag om even troonafstand te doen en heel de boel aan Lenin over te laten.
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 3 maart 2007 om 15:43.
Metternich is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:51   #56
Slasty
Burgemeester
 
Slasty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2005
Berichten: 584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Als je ziet dat links zelfs met geweld probeert te verhinderen dat het VB nog vergaderingen houdt dan ziet men hoe totalitair en leeg hun ideologie is.

blijkbaar kunnen ze nooit vopor hun eigen gedachtegeod betogen maar enkel tegen rechts. Zielepoten.

Mocht links rechts gewoon met rust laten en zich zelf op de eigen thema's concentreren het zou nooit tot rellen komen.
Zoals wij bij een vergadering van dev STER (studenten tegen racisme) meemaakten zeker, toen de leden van de NSV ons na elke vergadering opwachtten om te beginnen vechten. Ze zijn gewoon niet intelligent genoeg om te discussiëren, want we vroegen ze binnen om te debatteren maar dat durfden ze niet, nu ja er is natuurlijk niets lolligs aan om een woordenduel aan te gaan met een NSV'er; ze zijn ongewapend qua verstand, het lijkt op een vlieg platslaan met een voorhamer.
__________________
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool)
Slasty is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:53   #57
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty Bekijk bericht
Zoals wij bij een vergadering van dev STER (studenten tegen racisme) meemaakten zeker, toen de leden van de NSV ons na elke vergadering opwachtten om te beginnen vechten. Ze zijn gewoon niet intelligent genoeg om te discussiëren, want we vroegen ze binnen om te debatteren maar dat durfden ze niet, nu ja er is natuurlijk niets lolligs aan om een woordenduel aan te gaan met een NSV'er; ze zijn ongewapend qua verstand, het lijkt op een vlieg platslaan met een voorhamer.
En nu het volledige verhaal aub.
__________________


Metternich is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:55   #58
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Djenghis Khan wou de argrarische gemeenschappen vernietigen en enkel de nomadische levensstijl overhouden. Slechts onder zijn opvolger is dat gestopt.Geen politieke of maatschappelijke gevolgen. Slechts een verandering in bouwstijlen zonder dat daar heel de wereldorde dooreen geschud werd.Zie bovenstaande

De reikwijdte van Djenghis Khan's 'agriculturofobie' was voor zover ik weet beperkt tot een stuk van Azië.

De baksteen liet de mens toe stadsmuren en graansilo's te bouwen in gebieden waar te weinig natuursteen voorhanden was, zodat hoogbeschaafde gemeenschappen zich konden beschermen en verdedigen tegen allerlei gevaren, zowel van 'natuurlijke' als van 'culturele' aard.
De toename van de overlevingskansen van deze hoogbeschaafde gemeenschappen had wel degelijk grote gevolgen.


De kunst van het 'mandenvlechten' (eigenlijk 'rietvlechten') liet de mens toe allerlei voorwerpen te maken die de voedselvoorziening en -bewaring optimaliseerden (visvangst, keukengereedschap, transport, ...), met een gelijkaardig resultaat als hierboven reeds beschreven.


Bij elk van de menselijke 'uitvindingen' en 'ontdekkingen' kan een gelijkaardige analyse gemaakt worden.


Zelfs de 'ontdekking' van zoiets 'onnozels' als verfstoffen (en dus ook bijvoorbeeld 'make-up') had verreikende gevolgen, al was het maar omdat aan het communicatie-arsenaal van de mens een heel nieuw instrument werd toegevoegd.


Zou het kunnen dat u enerzijds de complexiteit en de inventiviteit van 'homo sapiens sapiens' en diens 'culturen' schromelijk onderschat, en anderzijds teveel gefixeerd bent op 'geweld' als middel en doel van menselijke activiteit ?
djimi is offline  
Oud 3 maart 2007, 15:56   #59
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Even een paar uitlichten:

Djenghis Khan wou de argrarische gemeenschappen vernietigen en enkel de nomadische levensstijl overhouden. Slechts onder zijn opvolger is dat gestopt.Geen politieke of maatschappelijke gevolgen. Slechts een verandering in bouwstijlen zonder dat daar heel de wereldorde dooreen geschud werd.Zie bovenstaande Zodra dit iewat geïndustrialiseerd werd, kreeg je de Luddisten.Anti-dogmatici zoals Socrates waren gekant tegen het schrift, ook in de oude Chinese keizerrijken was men wantrouwig tegenover vele geschreven dingen.Welk zeilschip? De fregatten of de eerste mensen die op een vlot een zeil bevestigden?Welke politiek-maatschappelijke invloed heeft dit gehad?Zeer sterk ingezet in de eerste propaganda-oorlogen, kerk en staat probeerden de drukpersen zoveel mogelijk onder controle te houden en indien mogelijk te vernietigen.Vergelijkbaar protest met de Luddisten.Wetenschappelijke/medische uitvinding.Zie hierboven.WetenschappelijkDoodgeschoten met rellen tot gevolg.

Ik zal toegeven dat het wat extreem gesteld was van mij, maar dingen zoals de rechten van arbeiders, de sociale zekerheid, etc... zijn er niet gekomen door vreedzaam protesteren, maar door keiharde straatactie. De tsaar in Rusland besloot ook niet op een mooie dag om even troonafstand te doen en heel de boel aan Lenin over te laten.
Sociale straatacties van arbeiders hebben niks, maar dan ook niks te maken met het gratuite "geweld om het geweld" zoals we dat van extreemrechts gewend zijn.
Pietje is offline  
Oud 3 maart 2007, 16:00   #60
Patrik
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 27 januari 2007
Berichten: 366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas B. Bekijk bericht
Wat is uw mening over dit voorval? Als partij die veiligheid toch hoog in het vaandel draagt.

Nieuw geval van zinloos geweld in Antwerpen. NSV-voorzitter leidt fysieke raid op linkse studenten


Het Vlaams Belang beweert zich te verzetten tegen criminaliteit en zinloos geweld. In Antwerpen echter gaat de leiding van haar eigen studentenclub over tot zinloos geweld tegenover andersdenkenden. Gelukkig niet zo doortastend als Hans Van Themse (die in mei willekeurig migranten neerschoot), maar gisteravond laat vielen er toch rake klappen in de Antwerpse binnenstad. Een groep onder leiding van de Antwerpse NSV-praeses (voorzitter) ging er over tot een fysieke aanval op enkele politieke tegenstanders.
De NSV (Nationalistische Studentenvereniging) is de officieuze studentenclub van het Vlaams Belang. De groep organiseert jaarlijks een betoging door een studentenstad en dit jaar is Antwerpen aan de beurt. De campagne van NSV loopt niet van leien dakje waardoor de frustraties in de extreem-rechtse rangen toenemen. Die frustratie wordt nu op een gewelddadige wijze geuit.
Gisteravond trokken drie linkse studenten na een vergadering nog naar een café in de Wolstraat in de binnenstad. Daarbij moesten ze voorbij de buurt van het extreem-rechtse café 'De Leeuw van Vlaanderen' waar een groep NSV'ers druk aan het telefoneren leek te zijn. De studenten trokken gewoon verder en gingen naar een café. Enige tijd later werd het café binnengevallen door een groep gefrustreerde NSV'ers die er kwamen provoceren. Ze haalden onder meer uit naar een artikel dat de dag voordien op deze website verscheen over de problemen waarmee hun campagne wordt geconfronteerd. Ook stelden ze dat ze reeds minstens 1.000 exemplaren van het studentenblad Dwars hadden vernietigd. Dat blad bracht een kritisch artikel over de NSV en daar hebben de rechtse studenten het blijkbaar moeilijk mee.
De drie linkse studenten, waaronder Antwerps LSP-voorzitter Jan Vlegels en ALS-voorzitter Farid Rasoolzadeh, besloten om niet in te gaan op de provocaties en verder iets te drinken tot de rechtse studenten zouden afdruipen. Een tijdje nadat de rechtse studenten waren verdwenen, dachten ze dat de kust vrij was om ongestoord naar huis te gaan. Aan de tramhalte vlak naast het café wachtten ze op de tram toen ze werden aangevallen door een groepje NSV'ers.
De groep NSV'ers werd geleid door hun Antwerpse voorzitter Jeroen Serpieters. Ze stormden op de linkse studenten af in de hoop hen snel een flinke rammeling te geven. Er vielen raken klappen, maar aan beide kanten. Toen de NSV'ers merkten dat de linkse studenten zich niet zomaar lieten doen, moesten ze na enige tijd wegvluchten. Ze beseften immers het gevaar dat er politie ter plaatse zou komen en hen zou oppakken wegens hun zinloos geweld. Er is heerst momenteel een gevoeligheid rond zinloos geweld en het komt de NSV politiek dan ook niet goed uit dat ze zelf betrokken zijn bij dergelijk geweld. Dat bleek overigens ook uit het feit dat het café 'De Leeuw van Vlaanderen' onmiddellijk na de fysieke aanval op de politieke tegenstanders plots de deuren bleek te hebben gesloten...
Nochtans is dat geweld op zich niet nieuw. Het VB-kopstuk Bruno Valkeniers stelde enkele weken geleden in een interview met De Standaard dat hij zich niet schaamt voor het "occasionele straatgeweld" van de NSV. Valkeniers lag eind jaren 1970 mee aan de basis van de NSV. Wij veroordelen het extreem-rechtse geweld van NSV en roepen op om massaal naar de anti-NSV betoging van 8 maart te komen. Ook roepen we op om contact met ons op te nemen om de campagne-momenten van de komende dagen in Antwerpen te komen versterken. Het is duidelijk dat de NSV'ers gefrustreerd rondlopen omwille van het succes van de campagne voor de anti-NSV betoging. Hierdoor is er echter een groter gevaar voor gewelddaden van extreem-rechts. Wij laten ons daar niet door intimideren en willen hen van antwoord dienen met een stevige en vreedzame anti-NSV betoging op 8 maart. Afspraak: 19u, voor Berchem-station in Antwerpen. Om de campagnemomenten te versterken: contacteer ons via [email protected].

Hier wordt maar een klok geluid. Ik zou graag wel eens willen weten op
welke provocatie het NSV gereageerd heeft. Maar die kant krijgen wij nooit te lezen.

Een oog voor een oog en een tand voor een tand!

Ik ben blij over de reactie van de studenten! Wij mogen ons niet laten doen en soms keur ik geweld onder provocatie goed.

Herinner u maar eventjes de wapens (knuppels met nagels, ijzeren staven
messen en andere gevaarlijke wapens) waarmee het NSV door het linkse
schorremorrie is aangevallen.

Proficiat NSV!

Laatst gewijzigd door Patrik : 3 maart 2007 om 16:02.
Patrik is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be