Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 februari 2020, 08:45   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard Neergeschoten terrorist Londen was net vrijgelaten.

Neergeschoten terrorist Londen was net vrijgelaten.

Citaat:
Volgens de politie droeg de dader een soort van nepbommengordel. Het incident wordt door de politie beschouwd als een ‘islamistisch geïnspireerde’ daad ‘aan terreur gelinkt’.
Men zal toch wat nieuwe wetteksten moeten inbouwen (niet alleen in het UK) als het gaat om terroristen en hun vrijlating.

Ineens komaf met maken, zou dat een betere optie zijn?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 3 februari 2020, 09:33   #2
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.211
Standaard

stoepkrijt
bloemen
zang

op naar de volgende
__________________
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 3 februari 2020, 09:35   #3
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
stoepkrijt
bloemen
zang

op naar de volgende
Vergeet de kaarsjes niet...
Kumbayaaa...
quercus is offline  
Oud 3 februari 2020, 09:36   #4
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
stoepkrijt
bloemen
zang

op naar de volgende
De poco oplossing, in enkele woorden helemaal geschetst.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline  
Oud 3 februari 2020, 09:40   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.241
Standaard

en hij had al een slechte jeugd gehad...
Skobelev is offline  
Oud 3 februari 2020, 10:03   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
en hij had al een slechte jeugd gehad...
Ik schreef het al eerder dat mocht ik rechter geweest zijn men daar bij mij echt niet moest met afkomen met die zever van 'ik heb een slechte jeugd gehad' want er zijn zoveel mensen die een niet al te beste jeugd genoten hebben maar die er toch in zijn/haar leven wel wat van gemaakt hebben en niet in de criminaliteit terecht gekomen zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 februari 2020 om 10:06.
Universalia is offline  
Oud 4 februari 2020, 00:57   #7
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 4 februari 2020, 07:08   #8
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”
Toen pas?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 4 februari 2020, 08:25   #9
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Bijna elke dag maken we dit soort koloniaal geweld mee maar vrees niet:



met dank aan onze elites

Binnen vijftig jaar zijn de Britten en Duitsers een minderheid in eigen land. In België zal het ook wel zoiets zijn. Aan onze universiteiten doceert men ondertussen dekolonisatie terwijl we zelf middenin een kolonisatie zitten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 4 februari 2020, 10:30   #10
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.
De foto van Amman vertoont ook tekenen van inteelt...
quercus is offline  
Oud 4 februari 2020, 10:34   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Gezien op facebook: let op de woorden "bij ons" :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bijna elke dag maken we dit soort koloniaal geweld mee maar vrees niet:



met dank aan onze elites

Binnen vijftig jaar zijn de Britten en Duitsers een minderheid in eigen land. In België zal het ook wel zoiets zijn. Aan onze universiteiten doceert men ondertussen dekolonisatie terwijl we zelf middenin een kolonisatie zitten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 4 februari 2020, 10:35   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.
Ewel, ik wist echt niet dat er zo'n domme vrouwen bestaan.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 4 februari 2020, 10:41   #13
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zelfs van de vrouwen die omgaan met dit soort gestoorden, is er ne serieuze hoek af:

"De vrouw hield het een jaar bij Amman uit. “Eerst leek alles koek en ei, maar dat veranderde snel. Hij fantaseerde erover om ongelovigen af te slachten met messen”, getuigt ze anoniem bij de ’Daily Mail. “Hij had ook zorgvuldig uitgedokterd hoe hij zo’n aanval moest uitvoeren. Toen hij uiteindelijk vroeg om mijn familie te vermoorden, knapte er bij mij iets. Het was genoeg geweest.”

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fden~a73c103d/

Fucked up.
Ook in Engeland leren ze niet bij. Slechts 3 jaar cel voor terroristische activiteiten. En dan nog maar de helft laten uitzitten. 30 Jaar cel lijkt mij gepast.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
Oud 5 februari 2020, 00:13   #14
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Toen pas?
Wel, toen ik dat las had ik ook zoiets van wtf…Viel de penny écht niet vroeger ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 5 februari 2020, 00:18   #15
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De foto van Amman vertoont ook tekenen van inteelt...
Daar verschieten we niet van, gezien de Arabische wereld de hoogste cijfers haalt betreffende familiale betrekkingen, om het beleefd uit te drukken.
De resultaten zijn er dan ook naar:

“However, data on genetic disorders in Arab populations as extracted from the Catalogue of Transmission Genetics in Arabs (CTGA) database indicate a relative abundance of recessive disorders in the region that is clearly associated with the practice of consanguinity.”

En verder:

“Consanguineous marriages have been practiced since the early existence of modern humans. At present, about 20% of world populations live in communities with a preference for consanguineous marriage [2]. Consanguinity rates vary from one population to another depending on religion, culture, and geography. Noticeably, many Arab countries display some of the highest rates of consanguineous marriages in the world ranging around 20-50% of all marriages, and specifically favoring first cousin marriages with average rates of about 20-30% (Table 1, Figure 1, Additional file 1).

https://reproductive-health-journal....1742-4755-6-17

In het westen is de buitenproportionele import van religie- en inteelt gestoorde bevolkingsgroepen blijkbaar de regel geworden, maar uiteraard wordt daar door politici in alle talen over gezwegen.
Politieke correctheid ==> Censuur
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 5 februari 2020, 00:21   #16
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ewel, ik wist echt niet dat er zo'n domme vrouwen bestaan.
Vrouwen denken veeleer emotioneel/zorgzaam dan praktisch en zijn daartoe in staat om een verbazingwekkend gehalte begrip, geduld en vergiffenis op te brengen, vooral voor (hun) kinderen, maar ook voor de meeste klootzakken waar ze een kloteleven mee delen, in de hoop ‘dat het allemaal wel zal goedkomen’.
Angst voor mishandeling/wraak bij verbreking van de relatie is ook een mogelijke factor, dat vrouwen het soms lang uithouden bij een partner die psychotische trekken vertoont.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 5 februari 2020, 00:26   #17
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ook in Engeland leren ze niet bij. Slechts 3 jaar cel voor terroristische activiteiten. En dan nog maar de helft laten uitzitten. 30 Jaar cel lijkt mij gepast.
Ja, 30 jaar lijkt me wel wat.., to start with, maar het imo zou nóg gepaster zijn om the enemy within, mn de islam an sich, niet meer te erkennen en buiten de wet te stellen, net zoals dat met het fascisme/nazisme gedaan is.
Motieven zát:

Mohammed, een ware fascist.

http://westerse-beschaving.org/is-mohammed-een-fascist/

Welke niet-moslim durft met de hand op het hart en het hart op de tong én met onderbouwde argumenten beweren, dat de islam een 'verrijking' zou zijn voor het Westen ?
Weinig kandidaten, vermoed ik.
Kortom, de Europese bevolking én de moslims zouden beter af zijn in een islamvrij Europa.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 5 februari 2020, 07:16   #18
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gezien op facebook: let op de woorden "bij ons" :
Ge begrijpt er niets van. De witte mag het woord ons niet gebruiken omdat hij zich in een geprivilegieerde positie bevindt. De onderdrukten mogen het woord ons wel gebruiken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 5 februari 2020, 07:23   #19
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ja, 30 jaar lijkt me wel wat.., to start with, maar het imo zou nóg gepaster zijn om the enemy within, mn de islam an sich, niet meer te erkennen en buiten de wet te stellen, net zoals dat met het fascisme/nazisme gedaan is.
Motieven zát:

Mohammed, een ware fascist.

http://westerse-beschaving.org/is-mohammed-een-fascist/

Welke niet-moslim durft met de hand op het hart en het hart op de tong én met onderbouwde argumenten beweren, dat de islam een 'verrijking' zou zijn voor het Westen ?
Weinig kandidaten, vermoed ik.
Kortom, de Europese bevolking én de moslims zouden beter af zijn in een islamvrij Europa.
Dat laatste klopt.
Bij uitbreiding: "De wereld zou beter af zijn zonder Godsdienst."
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 5 februari 2020, 11:05   #20
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat laatste klopt.
Bij uitbreiding: "De wereld zou beter af zijn zonder Godsdienst."
Hier sluit ik mij volmondig bij aan.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be