Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juli 2022, 09:28   #61
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.735
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Vrij onnozele opmerking , toch?
Ze "mogen" in geen regering zitten, zelfs niet in een gemeentelijk schepencollege , is een correcter statement, zou ik denken.
Het was een sarcastische opmerking.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 09:38   #62
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het was een sarcastische opmerking.
Oei, de onnozeliteit langs mijn kant dan .
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 10:07   #63
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Volgens mij is dat een overduidelijke vingerwijzing naar het VB die al jaren betaald worden en nog steeds niets, nada, niënte ,nothing ,rien de knots bijgebracht hebben aan eender wat. Parasieten van het zuiverste water en blijkbaar zijn er veel Vlamingen die dat nog goed vinden ook.
Het is dus vooral een vingerwijzing naar de mensen die voorstander zijn van het cordon hé.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 10:45   #64
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.612
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
I hate to break the news, maar 90% van de bevolking is gatachterlijk, 5% van de bevolking weet dat, en profiteert ervan, en 5% van de bevolking tracht die 90% slimmer te maken.
Je hebt helaas overschot van gelijk...anderen het licht in de ogen niet gunnen en in eigen vel snijden is de mentaliteit van de gatachterlijke 90%.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2022, 10:54   #65
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.612
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Strak plan !
Zijn we zo van het VB af. Nooit iets van resultaat geboekt.
Dat wij federaal dan ook van de N-VA af zijn, wegens in oppositie en dus zeker ook niets gepresteerd is een voor mij leuk bijverschijnsel.
Je kunt nooit enig resultaat boeken als je niet mag meedoen...duh.
Dus het voordeel van de twijfel geven als kanshebber om dan resultaten te kunnen boeken.
In de oppositie wil anderzijds niet zeggen dat je geen invloed kunt hebben op beslissingen - dat is ook presteren.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2022, 19:37   #66
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
90% van de bevolking is gatachterlijk, 5% van de bevolking weet dat, en profiteert ervan, en 5% van de bevolking tracht die 90% slimmer te maken.
De Canadese psychologe Isabelle Nazare-Aga bevindt:

Citaat:
Véritables dangers pour notre intégrité physique et mentale, les manipulateurs sont des personnalités narcissiques qui représentent, selon Isabelle Nazare-Aga, auteure des Manipulateurs sont parmi nous (éditions de l’Homme), 2 ?* 3% de la population.
Citaat:
Selon mon calcul, fait ?* partir de mes groupes de formations sur les relations personnelles difficiles dans les entreprises publiques sur plusieurs années, seuls 10% des gens seraient indifférents ?* toute manipulation.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2022, 23:30   #67
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De Canadese psychologe Isabelle Nazare-Aga bevindt:
Et voila! Narcisten/psychopaten zijn aan de macht!

Is eigenlijk al altijd zo geweest. Op dit eigenste forum zwermen ze hier ook rond. Ik ga geen namen noemen, maar ge kunt ze er zo uithalen.
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 22:21   #68
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Et voila! Narcisten/psychopaten zijn aan de macht!

Is eigenlijk al altijd zo geweest. Op dit eigenste forum zwermen ze hier ook rond. Ik ga geen namen noemen, maar ge kunt ze er zo uithalen.
Wie het ook zijn, ze doen maar een povere job, als ge ze er zo kunt uithalen.

Sinds zijn slecht geregisseerd show-proces, ben ik overigens wél fan van alex jones geworden.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2022, 17:38   #69
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Wie het ook zijn, ze doen maar een povere job, als ge ze er zo kunt uithalen.

Sinds zijn slecht geregisseerd show-proces, ben ik overigens wél fan van alex jones geworden.
Bedankt voor deze humoristische insteek. Dat klopt natuurlijk. Maar "Les manipulateurs sont parmi nous" bevat criteria aan de hand waarvan jij ze er ook kunt uithalen, Gunter. Als je voorbereid bent op dit soort narcisten is het een koud kunstje ze eruit te halen.

Ik heb ooit de lijst van dertig criteria op mijn toenmalige chef, een supermanipulator in een supranationale organisatie, toegepast. Volgens Isabelle N.A. moest hij aan acht van die dertig voldoen om een narcistische psychopaat te zijn. Hij voldeed duidelijk aan 25 criteria, en van de overige 5 was ik niet zeker. Het George-Soros-type, een wandelende leugen. Sindsdien herken ik er overal van die soort, ook op dit forum, maar vooral in hoge posities, want dat zijn de mensen (meestal mannen) die over lijken gaan en ellebogen en kruiwagens gebruiken. Zij zijn degenen die de agenda van politics.be bepalen, want zonder hen zouden corona en oekraïne hier geen thema's zijn.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 10:35   #70
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is dus vooral een vingerwijzing naar de mensen die voorstander zijn van het cordon hé.
Blijkbaar is het nog niet doorgedrongen dat het VB noch Vivaldi totaal geen interesse hebben om dat Cordon op te heffen. Een bak geld verdienen zonder er iets te moeten voor doen is toch een droom die je niet mag stuk maken.??..
Ze moeten alleen enkele punten uit hun programma weglaten en ze zijn er terug bij. Dus als die dan samen gaan met de N-VA en nog een klein partijtje met 3 stemmen liggen al de anderen er uit EN WIE VAN DEZE REGERING ZOU DAT WILLEN; Dus ik vermoed dat het Cordon niet alleen in stand gehouden word door het VB maar uit eigenbelang ook door de Vivaldi partijen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 10:45   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Je hebt helaas overschot van gelijk...anderen het licht in de ogen niet gunnen en in eigen vel snijden is de mentaliteit van de gatachterlijke 90%.
Zie hen niet als achterlijk maar gebrainwasht, onder invloed van de slang.
Wij worden van jongs af bang gemaakt en via sociaal darwinisme geconditioneerd in de waan die we als politieke correctheid kennen.
Veel van die mensen weten wel dat ze belogen worden, maar vermijden liever een karaktermoord. Een karaktermoord aangeleerd via sociaal darwinisme. “Wappie, complotdenker, anti vaxxer, ...”
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be