Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2022, 10:37   #1
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.775
Standaard Bewoners Europees Hell Hole verhuizen massaal naar Vlaanderen

https://www.tijd.be/politiek-economi.../10405157.html

"
Recordaantal Brusselaars verhuist naar Vlaanderen
Vooral de uittocht van Brusselaars richting Vlaanderen valt op: een recordaantal van 23.980 Brusselaars trok naar Vlaanderen. "


Om deze toevloed van anderstalige nieuwkomers in de Vlaamse Rand te kunnen assimileren moeten we zo vlug mogelijk de Vlaamse onafhankelijkheid uitroepen.

Dan pas zullen die Brusselse inwijkelingen beseffen dat ze niet meer in La Belgique/belgië wonen ,maar in de Nederlandstalige Republiek Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 augustus 2022 om 11:00.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 10:49   #2
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10405157.html

"
Recordaantal Brusselaars verhuist naar Vlaanderen
Vooral de uittocht van Brusselaars richting Vlaanderen valt op: een recordaantal van 23.980 Brusselaars trok naar Vlaanderen. "


Om deze toevloed van anderstalige nieuwkomers in de Vlaamse Rand te kunnen assimileren moeten we zo vlug mogelijk de Vlaamse onafhankelijkheid uitroepen.

Dan pas zullen die Brusselse uitwijkelingen beseffen dat ze niet meer in La Belgique/belgië wonen ,maar in de Nederlandstalige Republiek Vlaanderen.
Ik vertrok er iets meer dan 20jaar geleden, en zo te zien is er weinig in goede zin veranderd. De helft van Brussel (de "volkse" en dus goedkoopste gemeenten) is een mesthoop, een vuilbak.
De enige gemeenten die enigszins voor Westerlingen nog leefbaar zijn, zijn, de 2 Woluwe's, Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, Elsene (zéér gedeeltelijk), Ukkel en heel gedeeltelijk Etterbeek.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 13:20   #3
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
https://www.tijd.be/politiek-economi.../10405157.html

"
Recordaantal Brusselaars verhuist naar Vlaanderen
Vooral de uittocht van Brusselaars richting Vlaanderen valt op: een recordaantal van 23.980 Brusselaars trok naar Vlaanderen. "


Om deze toevloed van anderstalige nieuwkomers in de Vlaamse Rand te kunnen assimileren moeten we zo vlug mogelijk de Vlaamse onafhankelijkheid uitroepen.

Dan pas zullen die Brusselse inwijkelingen beseffen dat ze niet meer in La Belgique/belgië wonen ,maar in de Nederlandstalige Republiek Vlaanderen.
Kaproen en Zipper verbergen zeer slecht hun ongenoegen tegenover het feit dat zoveel Franstaligen naar Vlaanderen verhuizen. Ze zijn constant bezig met hun gratis haat en stereotypes tegenover hen en moeten tegelijkertijd vaststellen dat de Franstaligen helemaal geen boodschap tegenover het Vlaams-Nationalisme hebben.

Ik ken persoonlijk Franstaligen die nu in Vlaanderen wonen en waar Kaproen een zeer grote kemel maakt, is het feit dat hij enkel en alleen het over het Vlaamse Rand hebt. Ik ken Franstaligen die hebben besloten naar het diepe Vlaanderen te verhuizen. En weet u wat? Ze voelen zich daar prima! Vlaams-Nationalisten ?* la Kaproen of Zipper zullen zich er veel minder op hun gemak voelen maar is het erg? Het zijn toch MAAR Vlaams-Nationalisten voor die Franstaligen.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 13:35   #4
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Hopelijk geraken ze vlot geïntegreerd.

Als dat bij Syriërs lukt, moet dat bij Franstalige Brusselaars ook lukken.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 13:39   #5
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Hopelijk geraken ze vlot geïntegreerd.

Als dat bij Syriërs lukt, moet dat bij Franstalige Brusselaars ook lukken.


A bon, jij denkt dat het bij die soort lukt?

__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 13:41   #6
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Kaproen en Zipper verbergen zeer slecht hun ongenoegen tegenover het feit dat zoveel Franstaligen naar Vlaanderen verhuizen. Ze zijn constant bezig met hun gratis haat en stereotypes tegenover hen en moeten tegelijkertijd vaststellen dat de Franstaligen helemaal geen boodschap tegenover het Vlaams-Nationalisme hebben.

Ik ken persoonlijk Franstaligen die nu in Vlaanderen wonen en waar Kaproen een zeer grote kemel maakt, is het feit dat hij enkel en alleen het over het Vlaamse Rand hebt. Ik ken Franstaligen die hebben besloten naar het diepe Vlaanderen te verhuizen. En weet u wat? Ze voelen zich daar prima! Vlaams-Nationalisten ?* la Kaproen of Zipper zullen zich er veel minder op hun gemak voelen maar is het erg? Het zijn toch MAAR Vlaams-Nationalisten voor die Franstaligen.
Waarom zouden al die Franstaligen hun zo geliefde Francofonie ontvluchten en in Vlaanderen komen wonen Every?
Zijn ze het Frans getater zonder resultaat beu geraakt? Of hebben ze angst dat Wallo-Brux hun pensioen niet meer zal kunnen betalen na de Vlaamse Onafhankelijkheid?

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 augustus 2022 om 13:46.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 13:53   #7
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht


A bon, jij denkt dat het bij die soort lukt?

Ik ken twee Syriërs die:
1) erg goed Nederlands spreken (weliswaar met een accent, maar toch veel beter dan de Franstalige ministers in onze federale regering)
2) hier werken
3) op hun huidskleur na, perfect autochtonen zouden kunnen zijn. Met andere woorden: je merkt niets van hun geloofsovertuiging.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 13:57   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ken twee Syriërs die:
1) erg goed Nederlands spreken (weliswaar met een accent, maar toch veel beter dan de Franstalige ministers in onze federale regering)
2) hier werken
3) op hun huidskleur na, perfect autochtonen zouden kunnen zijn. Met andere woorden: je merkt niets van hun geloofsovertuiging.
Ik ken ook Marokkanen die zich gedragen....toch zitten de gevangenissen vol van die soort.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 augustus 2022 om 13:58.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 14:27   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Die uittocht zou pijnlijk kunnen zijn voor de Brusselse financiën.

Tenzij het van die mensen zijn die vooral richting Denderleeuw en Ninove trekken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 14:31   #10
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Waarom zouden al die Franstaligen hun zo geliefde Francofonie ontvluchten en in Vlaanderen komen wonen Every?
Zijn ze het Frans getater zonder resultaat beu geraakt? Of hebben ze angst dat Wallo-Brux hun pensioen niet meer zal kunnen betalen na de Vlaamse Onafhankelijkheid?
Ze ontvluchten helemaal niets aangezien ze nog steeds in België blijven. Het is niet omdat u hen niet graag hebt dat ze rekening met uw brol zouden houden.
U verbergt, zoals ik het zei, heel slecht uw ongenoegen over die realiteit .
Grimbergen is trouwens vol Franstaligen. Grimbergen kan nog meer Franstaligen tellen en vooral waar Kaproen leeft.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 14:39   #11
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ze ontvluchten helemaal niets aangezien ze nog steeds in België blijven. Het is niet omdat u hen niet graag hebt dat ze rekening met uw brol zouden houden.
U verbergt, zoals ik het zei, heel slecht uw ongenoegen over die realiteit .
Grimbergen is trouwens vol Franstaligen. Grimbergen kan nog meer Franstaligen tellen en vooral waar Kaproen leeft.
Grimbergen zit inderdaad vol Franstaligen. Ik heb daar mijn hele jeugd gewoond en ik kan u verzekeren, die passen zich geen kloot aan!

Nee, nog eisen dat ze in de gemeente in het Frans werden aangesproken.

Ben daar samen met Bart Laeremans véél stickertjes en posters van de VU gaan rondplakken !
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!

Laatst gewijzigd door Infowarrior : 3 augustus 2022 om 14:40.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 14:40   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ze ontvluchten helemaal niets aangezien ze nog steeds in België blijven. Het is niet omdat u hen niet graag hebt dat ze rekening met uw brol zouden houden.
U verbergt, zoals ik het zei, heel slecht uw ongenoegen over die realiteit .
Grimbergen is trouwens vol Franstaligen. Grimbergen kan nog meer Franstaligen tellen en vooral waar Kaproen leeft.
Zolang ze snappen dat ze daar geen faciliteiten moeten verwachten en het gemeentehuis daar in het nederlands werkt is dat allemaal ok he.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 14:41   #13
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ken twee Syriërs die:
1) erg goed Nederlands spreken (weliswaar met een accent, maar toch veel beter dan de Franstalige ministers in onze federale regering)
2) hier werken
3) op hun huidskleur na, perfect autochtonen zouden kunnen zijn. Met andere woorden: je merkt niets van hun geloofsovertuiging.
Er is nood aan Syriërs met zoveel potentieel om hun thuisland terug op te bouwen nadat ons land het heeft platgebombardeerd in alliantie met de EU en de USA.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 14:46   #14
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Er is nood aan Syriërs met zoveel potentieel om hun thuisland terug op te bouwen nadat ons land het heeft platgebombardeerd in alliantie met de EU en de USA.
Dat platbombarderen dat hebben vooral Bachar al-Assad en de Russen gedaan.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 15:32   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ze ontvluchten helemaal niets aangezien ze nog steeds in België blijven. Het is niet omdat u hen niet graag hebt dat ze rekening met uw brol zouden houden.
U verbergt, zoals ik het zei, heel slecht uw ongenoegen over die realiteit .
Grimbergen is trouwens vol Franstaligen. Grimbergen kan nog meer Franstaligen tellen en vooral waar Kaproen leeft.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 15:34   #16
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik ken ook Marokkanen die zich gedragen....toch zitten de gevangenissen vol van die soort.
Het toont toch aan dat ze het kunnen. Of ze het allemaal willen is nog een andere vraag.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 15:36   #17
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Er is nood aan Syriërs met zoveel potentieel om hun thuisland terug op te bouwen nadat ons land het heeft platgebombardeerd in alliantie met de EU en de USA.
De echt platgebombardeerde delen zijn niet aan ons te wijten. Wij richtten ons vooral op het Noordoosten van Syrië. Daar waar ISIS zat.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 3 augustus 2022 om 15:37.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 16:35   #18
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die uittocht zou pijnlijk kunnen zijn voor de Brusselse financiën.

Tenzij het van die mensen zijn die vooral richting Denderleeuw en Ninove trekken.
En wat als Franstaligen zich massaal vestigen waar zo'n Vlamingen leven?
https://www.youtube.com/results?sear...=ijzerwake+vnj

Wat met klassen van die jongeren vol Franstaligen? Wat denkt u ervan?

Laatst gewijzigd door Everytime : 3 augustus 2022 om 16:37.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 17:57   #19
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ken twee Syriërs die:
1) erg goed Nederlands spreken (weliswaar met een accent, maar toch veel beter dan de Franstalige ministers in onze federale regering)
2) hier werken
3) op hun huidskleur na, perfect autochtonen zouden kunnen zijn. Met andere woorden: je merkt niets van hun geloofsovertuiging.
Tot als het puntje bij het paaltje komt ...
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2022, 18:31   #20
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ken twee Syriërs die:
1) erg goed Nederlands spreken (weliswaar met een accent, maar toch veel beter dan de Franstalige ministers in onze federale regering)
2) hier werken
3) op hun huidskleur na, perfect autochtonen zouden kunnen zijn. Met andere woorden: je merkt niets van hun geloofsovertuiging.
Iedereen zal wel een paar excuus-islamieten kennen. In Europa zou 10% islamitisch zijn, wat overeenkomt met 50.000.000 stuks.
Als nog maar 1% daarvan extremistisch zou zijn (wat imo serieus onderschat is), dan lopen hier in de EU nog altijd 500.000 wacko's vrij rond.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be