Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2022, 11:01   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Met al die extreemrechtse gewapende gekken is het als progressieve beter om je identiteit op ‘politieke’ forums niet openbaar te maken.
Ge denkt toch niet dat ik mijn eigen een hoop papieren rompslomp etc op de hals ga halen om ne linksen af te knallen.

gewoon geduld hebben die hebben de neiging elkaar naar de goelags te sturen of te laten doodschieten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 11:43   #62
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Er zijn technische en wetenschappelijke fora waar een mens echt iets kan bijleren. In de meeste gevallen echter een niet erg nuttig tijdverdrijf.
Verwonderd zijn over wat er allemaal rondloopt, dat wel.
Wat technische en wetenschappelijke fora betreft, daar denk ik dat wie zoekt ook vindt. En inderdaad, daar kunnen meningen nogal uiteenlopen.
Zoals hier, op een politiek forum. De meningen verschillen.
Het verschil met de echte wereld is dat hier meer wordt getolereerd dan op straat (bij wijze van spreken).
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 15:13   #63
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Met al die extreemrechtse gewapende gekken is het als progressieve beter om je identiteit op ‘politieke’ forums niet openbaar te maken.
Een extreem-"rechtse" gek zoals die fooraap die De Winter wat klappen wou verkopen?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 19:40   #64
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Met al die extreemrechtse gewapende gekken is het als progressieve beter om je identiteit op ‘politieke’ forums niet openbaar te maken.
Heeft niets te maken met progressieve of rechtse whatever te maken. Als uw echte naam gekend is kunnen de smeerlappen hun gang gaan.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 21:13   #65
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ge denkt toch niet dat ik mijn eigen een hoop papieren rompslomp etc op de hals ga halen om ne linksen af te knallen.

gewoon geduld hebben die hebben de neiging elkaar naar de goelags te sturen of te laten doodschieten.
Die terroristische moslims zijn óók conservatieven.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be