Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 maart 2012, 09:09   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard Weinig animo op dit forum voor succes N-VA Roeselare

klik: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120315_105

titel: Voorzitter Knack Roeselare ruilt Open VLD voor N-VA

Blijkbaar wordt er hier niet veel aandacht aan besteed.

Pertang: ook hier hangt de VLD in de touwen van de boksring, en staat de N-VA met de armen omhoog, zegevierend naast de scheidsrechter die de KO aan het aftellen is.

Lees eens de argumenten van de overloper !
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 09:28   #2
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
klik: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120315_105

titel: Voorzitter Knack Roeselare ruilt Open VLD voor N-VA

Blijkbaar wordt er hier niet veel aandacht aan besteed.

Pertang: ook hier hangt de VLD in de touwen van de boksring, en staat de N-VA met de armen omhoog, zegevierend naast de scheidsrechter die de KO aan het aftellen is.

Lees eens de argumenten van de overloper !
Als we alle N-VA successen op gemeentelijk vlak hier gaan moeten beginnen zetten, moeten de moderatoren zich nieuwe servers aanschaffen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 10:13   #3
Operación Revolutio
Burger
 
Operación Revolutio's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2012
Locatie: Heil Di Rupini
Berichten: 132
Standaard

Hoofdargument: Als petit Croocroo zelf de stekker uit Leterme trekt, moet hij zich niet in allerlei bochten gaan wringen om in de stal van Di Rupette te kunnen staan.

Spreekt allemaal voor zich, ware het niet dat we in België leven waar de onderkruipers en bazenpoepers van de media nooit verlegen zaten om u mee te helpen ringeloren.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat de N-VA graag in dezelfde vijver van simpele zielen probeert te vissen met loze beloftes van meer Vlaams, terwijl de kiezers zich vooral aan een socio-economische darmspoeling van VOKA mogen verwachten. Alsof 50% van de Vlaamse bevolking weet wat VOKA eigenlijk is, behalve het zoveelste lettersoepinstituut.
__________________
Operación Revolutio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 10:25   #4
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Ofwel is'm oprecht en zwaar ontgoocheld in zijn partij ofwel is't een opportunist.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 10:34   #5
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Is Roeselare dan het centrum van de wereld ?

Mocht N-VA hem eens bezig houden met een betere integratie in Eu met zicht op een betere toekomst ipv de onafhankelijkheid van Vlaanderen dan zou het wat meer aandacht krijgen .

Of ga je in Roeselare een aanvalsbasis bouwen om Di Rupo uit het zadel te lichten . dan steun ik U natuurlijk
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 18:28   #6
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Is Roeselare dan het centrum van de wereld ?
Toch een belangrijke stad in Tsjevistan. Alles wat helpt om de verraders van de CD&V eruit te werken is meegenomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Of ga je in Roeselare een aanvalsbasis bouwen om Di Rupo uit het zadel te lichten . dan steun ik U natuurlijk
Dat maken we van heel Vlaanderen.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2012, 19:41   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Is Roeselare dan het centrum van de wereld ?

Mocht N-VA hem eens bezig houden met een betere integratie in Eu met zicht op een betere toekomst ipv de onafhankelijkheid van Vlaanderen dan zou het wat meer aandacht krijgen .

Of ga je in Roeselare een aanvalsbasis bouwen om Di Rupo uit het zadel te lichten . dan steun ik U natuurlijk
Bwa, ik ben best tevreden met de aandacht die de nva krijgt.
Met de aandacht die het van de mensen krijgt, bedoel ik natuurlijk. Bijvoorbeeld in verkiezingen en in peilingen.

Voor mij persoonlijk is Europa heel belangrijk; ik ben erg pro Europees, maar ik vrees dat het voor vele Vlamingen een ver van mijn bed show is. Ze vergissen zich, maar dat is niet erg. Als ze zich maar niet vergissen in het kieskotteke.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be