Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 november 2012, 17:10   #21
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
De eerste drie puntjes zijn de normale gang van zaken bij de VLD?
aha...verhip...nu pas heb ik hem door...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 17:52   #22
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
dan weet ge het nu hé Jackie....
Maar weet ge wa?...wie zegt dat Goris dat heeft gezegd?
Wie zegt dat Goris uberhaupt bestaat?
Ik zeg het hier formeel...er is helemaal geen loge in België....

Voila...tjonge tjonge...
Ik zeg gewoon dat Goris noch zijn Groot Oosten representatief zijn voor de hele Belgische maçonnieke wereld.

Is dat nu zo moelijk te begrijpen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 18:00   #23
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.719
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Heeft er dan niemand in het parlement vragen gesteld over de plotse prijsdaling van de Financietoren en de gigantische kost van de sales-and-lease back operatie? Verkopen voor 275 Miljoen en terughuren voor 765 Miljoen, daar moet je wel een echte liberaal voor zijn. Natuurlijk zijn daar wel vragen over gesteld.


Maar het onderzoek naar de criminele daden, ttz. de firma Breevast die via een lobbyist Rik Daems en/of zijn kabinet omkochten, dat kan alleen door justitie gedaan worden. Maar daar zitten de loge-jongens om de liberale politici uit de wind te zetten. En dus mocht de rol van Rik Daems niet eens onderzocht worden, ondanks duidelijke aanwijzingen uit het onderzoek en vergeefs aandringen tot verder uitspitten van de rol van Rik Daems bij de omkoperij door het parket.
Justitie kan hier niet in tussenkomen omdat het over het uitvoeren van een politiek mandaat gaat. Als je er van overtuigd bent van je zaak tegen Rik Daems kan je jouw favoriete volksvertegenwoordiger hierop aanspreken en die kan een parlementair onderzoek laten opstarten.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 20:30   #24
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik zeg gewoon dat Goris noch zijn Groot Oosten representatief zijn voor de hele Belgische maçonnieke wereld.

Is dat nu zo moelijk te begrijpen?
U mag dat zeggen Jacky...maar ge moet an niet zeveren als ik u uitlach...want Goris is uiteraard wél representatief voor de ganse maçonieke wereld...

Maar ik herhaal...u mag zelfs zeggen dat Goris niet bestaat, dat er geen loge is...en dat het VB én België eigenlijk ook niet bestaan...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 november 2012 om 20:30.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 22:24   #25
graaf de bethune
Gouverneur
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 1.253
Standaard

Ik weet niet welke rechter deze charlatans het hand boven het hoofd houdt. Ik weet wel waar deze cornuiten elkaar ontmoeten, in de loge en nergens anders meer bepaald in Het Grootoosten van Belgie. Trouwens de loge waar verhofstadt in de tijd het lot van het Vlaams Blok bezegelde. Hij zei toch dat hij het VB in Gent zou verslaan en daarmee bedoelde hij niet op de verkiezingen maar op de rechters die hij via de loge tot dergelijke uitspraak kon overhalen.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2012, 22:27   #26
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Justitie kan hier niet in tussenkomen omdat het over het uitvoeren van een politiek mandaat gaat. Als je er van overtuigd bent van je zaak tegen Rik Daems kan je jouw favoriete volksvertegenwoordiger hierop aanspreken en die kan een parlementair onderzoek laten opstarten.
Onzin, justitie kan dat onderzoeken en eventueel de opheffing van de parlementaire onschendbaarheid van de minister vragen. Smeergeld aannemen behoort niet tot het uitvoeren van het politiek mandaat. Nu ja, zuiver legaal gezien toch niet.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2012, 00:13   #27
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Ik weet niet welke rechter deze charlatans het hand boven het hoofd houdt. Ik weet wel waar deze cornuiten elkaar ontmoeten, in de loge en nergens anders meer bepaald in Het Grootoosten van Belgie. Trouwens de loge waar verhofstadt in de tijd het lot van het Vlaams Blok bezegelde. Hij zei toch dat hij het VB in Gent zou verslaan en daarmee bedoelde hij niet op de verkiezingen maar op de rechters die hij via de loge tot dergelijke uitspraak kon overhalen.
correct
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be