Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 april 2018, 17:56   #1381
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ik heb het ook gezien dat die terugkomen (ABBA), ik ben van mijn stoel gevallen daarna.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2018, 16:44   #1382
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb het ook gezien dat die terugkomen (ABBA), ik ben van mijn stoel gevallen daarna.
Zouden ze 'Waterloo' terug in 'beeld' brengen?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2018, 16:50   #1383
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Vooral Agnetha is oud geworden. Ik schrok toen ik ze zag.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2018, 16:59   #1384
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Vooral Agnetha is oud geworden. Ik schrok toen ik ze zag.
Ze stamt uit de jaren 1950 dacht ik (seffens eens opzoeken)

Dit sfeerbeeld is inderdaad al even geleden.


Maar kom we worden allemaal ouder zeker?

Wat ik mij wel afvraag is of die hun stem het nog gaat halen of is dat de studio induiken en wat met de 'knopjes' spelen.

Ze zullen er zelf niet zijn bij de optredens want ze zullen gebruik maken van hologrammen

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2018, 08:02   #1385
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Het voorgaande was nog niet erg genoeg in Zweden en dan dit ook nog ...

Jury Nobelprijs voor Literatuur loopt leeg na klachten rond seksueel misbruik

Citaat:
Er stapt opnieuw een lid op van de jury die de Nobelprijs voor de Literatuur uitreikt. In totaal zijn nu al acht van de achttien leden opgestapt uit de Zweedse Academie na klachten rond seksueel misbruik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2018, 09:16   #1386
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Huh, grappig. Ik dacht dat "die blonde van Abba" een lebensborn kind was, maar het was inderdaad die andere. Aghneya is vijf jaar jonger dan Frida. Heb ik mijn nutteloze feiten toch verkeerd.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2018, 17:07   #1387
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het voorgaande was nog niet erg genoeg in Zweden en dan dit ook nog ...

Jury Nobelprijs voor Literatuur loopt leeg na klachten rond seksueel misbruik



Allé, ik wist niet dat ze asielzoekers toelieten in de Nobelprijs jury
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains

Laatst gewijzigd door Voltian : 29 april 2018 om 17:08.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2018, 23:46   #1388
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ze stamt uit de jaren 1950 dacht ik (seffens eens opzoeken)

Dit sfeerbeeld is inderdaad al even geleden.


Zelfs een sfeerbeeld met alleen blonde poppen zou tegenwoordig aanstootgevend zijn.
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 30 april 2018 om 00:02.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2018, 02:47   #1389
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Vooral Agnetha is oud geworden. Ik schrok toen ik ze zag.
Schrikken? Koop es ne spiegel. Dan zult ge pas weten wat schrikken is.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2018, 06:09   #1390
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
Zweedse stad geeft toelating voor oproep tot vrijdaggebed via luidsprekers


In Araby, een district van de Zweedse stad Växjö, heeft de lokale overheid de moskee toegelaten om de oproep tot het vrijdaggebed (azan) door luidsprekers te laten galmen vanaf de minaret. Het gaat om de zogenaamde muezzin, die in de islam dezelfde functie vervult als de kerkklokken in het christendom. Aan de beslissing ging een verhit debat vooraf, waarbij vele burgers zich tegen de toelating keerden.

In Zweden - waar binnen 5 maanden verkiezingen worden gehouden - vragen velen zich nu af of de toelating de voorbode is van erger of de gevolgen voor de Zweedse seculaire maatschappij dan wel verwaarloosbaar zijn. Amnesty International steunde de aanvraag, net als de plaatselijke bisschop Fredrik Modéus. bron.

Zolang de kerkklokken maar blijven lawaai maken he ....
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2018, 06:39   #1391
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Citaat:
Vorige week kreeg een derde moskee in Zweden toestemming om via luidsprekers op te roepen tot gebed. In de toekomst moet dat in alle Zweedse moskeeën kunnen, vindt de moslimgemeenschap in Zweden. “Veel Zweedse burgers zijn moslims”, aldus woordvoerder Avdi Islami. “Zij hebben dezelfde rechten als alle anderen in dit land.” Bron.
Haha domme Zweden. Dra vijf keer per dag onverstaanbaar vals gesmeek en gejank door luidsprekers op hun dak.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2018, 06:41   #1392
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

In Finland is seks hebben met een meisje van 10 geen verkrachting meer ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2018, 23:38   #1393
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ze zal wellicht geen "nee" gezegd hebben.
Waaruit volgt:

But a virgin may not be married off without her permission. If she is too shy to express her opinion her silence will be considered as implicit agreement [Al Bukhari:6968]

En als het geen moslima'tje was maakt het sowieso niks uit.
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 13 mei 2018 om 23:41.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2018, 23:53   #1394
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

West-Europa moet weg. Dit smerige nest werkt zo verschrikkelijk op mijn zenuwen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 05:47   #1395
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.417
Standaard

Castreer dat stuk uitschot :

http://www.friatider.se/v-ldtog-13-r...-nakenbilderna
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 19:56   #1396
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.515
Standaard

Bij ons kan aanranden ook geen kwaad als ze maar geïntegreerd zijn ...

Citaat:
De 24-jarige Afghaanse vluchteling F.K. heeft een werkstraf van 120 uur gekregen voor de aanranding van een 19-jarig meisje in Brugge. Het openbaar ministerie vorderde een effectieve celstraf van 2 jaar, maar daar ging de rechter niet op in. De advocaat van de Afghaan pleitte dat de man zich goed geïntegreerd heeft in België, waardoor hij een milde straf kreeg. Bron.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2018, 21:37   #1397
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bij ons kan aanranden ook geen kwaad als ze maar geïntegreerd zijn ...
Vooral dat causaal verband: “goed geintegreerd dus lichte srtaf”. Heerlijk toch hoe dat er zo makkelijk in gaat.

Ernst van de feiten, blanco strafblad, bekentenis dat zal er allemaal geen rol in spelen he.

Weet ge eigenlijk hoeveel aanrandingen geseponeerd worden? Meestel dan nog als de dader een autochtoon is want die weet wat em moet doen om zijn straf te ontlopen.

Maar dit is een vluchting. Lynchen maar!
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2018, 05:22   #1398
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.417
Standaard

Kan het nog gekker? Tuurlijk wel:

Verschillende gemeentelijke kleuterscholen in Stockholm, Gotenburg en Malmo hebben verklaard dat ze kinderen zullen dwingen om een sluier te dragen als de ouders het willen. Van de 40 gemeentelijke kleuterscholen antwoordden er 27 dat ze geen probleem hebben met het controleren of de kinderen een sluier dragen.

Volgens een onderzoek van de krant Göteborg Post zijn veel kleuterscholen in de “kwetsbare gebieden” bereidwillig aan het voldoen aan de religieuze eisen van ouders door kinderen te dwingen een sluier te dragen.

40 scholen in kwetsbare gebieden in Gotenburg, Malmo en Stockholm zijn gevraagd of ze bereid zijn om kinderen actief te controleren en tegen hun wil te dwingen een sluier te dragen, ook al overtreden ze hiermee de wet. 27 van de 40 kleuterscholen die de vraag voorgelegd kregen, antwoorden dat ze bereid zijn de kleine meisjes te controleren.

Meerdere schooldirecteuren en leraren vertellen over hoe religieus pesten steeds vaker voorkomt op Zweedse scholen en veel ouders eisen dat de school zich aanpast aan hun religie.

Veel van de werknemers in scholen en kleuterscholen geven aan dat ze onzeker zijn over hoe ver ze moeten gaan om zich aan te passen aan de religieuze eisen van de ouders.

Op een kleuterschool in Gotenburg worden kinderen door de leraren bedekt met handdoeken tijdens het omkleden voor de zwemlessen, zodat ze niet gezien kunnen worden en zodat ze geen andere naakte kinderen kunnen zien. Op een andere gemeentelijke kleuterschool hebben de medewerkers afgesproken om een meisje met Facetime te filmen om de ouders in staat te stellen te controleren of de dochter nooit haar sluier afdoet.

https://fenixx.org/2018/06/07/dhimmi...ier-te-dragen/

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 juni 2018 om 05:23.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2018, 07:32   #1399
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Verschillende gemeentelijke kleuterscholen in Stockholm, Gotenburg en Malmo hebben verklaard dat ze kinderen zullen dwingen om een sluier te dragen als de ouders het willen. Van de 40 gemeentelijke kleuterscholen antwoordden er 27 dat ze geen probleem hebben met het controleren of de kinderen een sluier dragen.
Om te vermijden dat ongelovige Thomassen "nepnieuws!" beginnen te kraaien, hier een artikel uit de Göteborgs-Posten:

https://translate.google.be/translat...214&edit-text=

Citaat:
GP has been able to reveal how several Swedish schools today adapt to religious parents' demands. It is about schools where individual children are covered with towels at the changeover, where some children are invited to shower only and where the staff actively supervise children stuck and dress properly. At a Swedish preschool, the staff have agreed to film a girl via Facetime to enable parents to check that the girl is always wearing veil.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2018, 07:43   #1400
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Om te vermijden dat ongelovige Voltianen "nepnieuws!" beginnen te kraaien, hier een artikel uit de Göteborgs-Posten:

https://translate.google.be/translat...214&edit-text=
FiFY

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 juni 2018 om 07:49.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be