Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juli 2019, 15:17   #81
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je zou toch moeten beseffen dat de forumgenoten jou reeds lang doorzien hebben. Je gaat steeds volgens hetzelfde patroontje tewerk: vraagjes stellen en daarna arrogant en uitdagend trollen. Of ik nu al of niet een religie heb gaat jou geen barst aan. En wat jij al of niet “gelooft” omtrent mijn meningen zal mij een zorg wezen...
2
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 15:22   #82
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Daar ben ik nog niet zo erg van overtuigd. De LGTB’s zijn in onze samenleving aanvaard en geen zinnig mens denkt er ook maar aan om daaraan te tornen. Behalve dan door een bepaald percentage van de moslims en diehard ultra conservatieve takken van het christendom. Maar is dat dan een reden voor de LGTB’s om met het regenboog insigne een soort publiciteit te maken voor hun lobby?
De reden waarom ik er niets van geloof wat ge hierboven schrijft is omdat ge 3 jaar geleden dit schreef:
Kijk, homofilie is evenmin "my cup of tea", maar wat kun je eraan doen wanneer een jonge snaak niet het minste spoor van erectie krijgt wanneer een bloedmooi meisje hem komt knuffelen? IK begrijp het ook niet. We weten nog steeds niet met 100 % zekerheid waar het precies aan gelegen is, ondanks verwoede pogingen van (homofiele) wetenschappers om in het menselijk lichaam de "homo-factor" te vinden.

>Gij gelooft in een samenzwering van homofiele wetenschappers die een aangeboren factor willen bewijzen van homosexueel gedrag. Dat is achterlijk!

En dan wijst gij een beschuldigend vingerke naar 'diehard ultra conservatieve takken van het christendom.'

Dat is wel het toppunt!

wat denkt uw godsdienst over homosexualiteit eigenlijk?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 15:48   #83
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Voila, da’s duidelijk.
Inderdaad.
En van zodra je ook maar iets toelaat gaan de poppen aan het dansen...
Niet doen. Ik hoef niet te weten of de persoon aan het guichet homo is of niet.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 21:41   #84
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
De reden waarom ik er niets van geloof wat ge hierboven schrijft is omdat ge 3 jaar geleden dit schreef:
Kijk, homofilie is evenmin "my cup of tea", maar wat kun je eraan doen wanneer een jonge snaak niet het minste spoor van erectie krijgt wanneer een bloedmooi meisje hem komt knuffelen? IK begrijp het ook niet. We weten nog steeds niet met 100 % zekerheid waar het precies aan gelegen is, ondanks verwoede pogingen van (homofiele) wetenschappers om in het menselijk lichaam de "homo-factor" te vinden.

>Gij gelooft in een samenzwering van homofiele wetenschappers die een aangeboren factor willen bewijzen van homosexueel gedrag. Dat is achterlijk!

En dan wijst gij een beschuldigend vingerke naar 'diehard ultra conservatieve takken van het christendom.'

Dat is wel het toppunt!

wat denkt uw godsdienst over homosexualiteit eigenlijk?
Geertje, de mening van jouw persoontje over hetgeen ik geschreven heb, hetgeen ik schrijf en hetgeen ik zal schrijven, dat interesseert mij geen reet. Het is voor een opdringerig en arrogant personage zoals jij blijkbaar moeilijk om dat te aanvaarden. Je zult er moeten leren mee leven...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be