Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 januari 2008, 02:04   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Het VB is net nu veroordeeld voor deze zever,altijd kappen, stigmatiseren van bevolkingsgroepen, haat en angst zaaien,paranoide schizofrene beelden scheppen die niet stroken met de werkelijkheid ect.... of het nu een Chinees of Indiaan is doet er niet toe, das bijzaak.
Het VB is niet veroordeeld.

Er is ook geen 'extreem-rechtse' schuldige gevonden in de zaak Remmery.

Noch werden in St Niklaas de racistische koppels gevonden die niet getrouwd wilden worden door een 'zwarte'.

En Rob werd al evenmin veroordeeld voor klop.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 02:06   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
of het nu een Chinees of Indiaan is doet er niet toe, das bijzaak.
Natuurlijk!
Zolang het maar niemand is met een VB-tante, hé?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 02:07   #23
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Het VB is net nu veroordeeld voor deze zever,altijd kappen, stigmatiseren van bevolkingsgroepen, haat en angst zaaien,paranoide schizofrene beelden scheppen die niet stroken met de werkelijkheid ect.... of het nu een Chinees of Indiaan is doet er niet toe, das bijzaak.
Denk jij eigenlijk na als je hier iets post? Of schrijf je zomaar iets op?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 02:26   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Marlientje is de vriendin van filo. Wat wil je.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 05:03   #25
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Enerzijds moeten "de makakken" zoals iedereen gestrafd worden als ze iets mis doen. Anderzijds moet hun afkomst geweten zijn, dus ZO "zoals iedereen" zijn die "makakken" dus niet. Rechts en hypocrisie gaan hand in hand.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 07:27   #26
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
...of het nu een Chinees of Indiaan is doet er niet toe, das bijzaak.
Op papier ben ik met u akkoord. Wanneer echter blijkt dat 'Chinezen' veel meer criminele feiten plegen dan 'Indianen' of 'autochtonen' dan is het simpelweg dom om dit te negeren.

Ten eerste zou men dan eens serieus moeten kijken waarom 'Chinezen' veel meer criminele feiten plegen dan anderen, ten tweede zou men zich dan toch eens serieus vragen mogen stellen of er geen héél zorgvuldige screening moet komen van 'chinezen' die men hier nog binnenlaat.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 07:30   #27
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Op papier ben ik met u akkoord. Wanneer echter blijkt dat 'Chinezen' veel meer criminele feiten plegen dan 'Indianen' of 'autochtonen' dan is het simpelweg dom om dit te negeren.

Ten eerste zou men dan eens serieus moeten kijken waarom 'Chinezen' veel meer criminele feiten plegen dan anderen, ten tweede zou men zich dan toch eens serieus vragen mogen stellen of er geen héél zorgvuldige screening moet komen van 'chinezen' die men hier nog binnenlaat.
Dit argument gebruikt de eerder conservatieve laag onder de bevolking om hun racisme te rechtvaardigen, dat is praktisch het enigste reden waarom ze dat willen weten. De rest word uitgevochten door het theater "politiek" in de media.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 07:42   #28
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Galip Kurum (29) , Nourredine Cheikni (30) en Hassan Iasir.De federale politie van Charleroi beschouwde de plaatselijke zware jongens meteen als verdachten. Zij hadden het ideale profiel voor de feiten van Beersel. Ze maken al jaren deel uit van dezelfde bende en waren bovendien ook nog niet lang op vrije voeten. Bovendien bleek dat ze daags na de feiten van Beersel met de noorderzon verdwenen waren.
De overlevenden van de combi moeten zwaar gestraft worden.Foei seg,deze brave gelovigen storen in hun hobby.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 20 januari 2008 om 07:45.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 07:52   #29
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Dit argument gebruikt de eerder conservatieve laag onder de bevolking om hun racisme te rechtvaardigen, dat is praktisch het enigste reden waarom ze dat willen weten. De rest word uitgevochten door het theater "politiek" in de media.
En hoe verandert dat het feit dat 'Chinezen' overgerepresenteerd zijn? Of hou bestrijdt u 'racisme' door niet iets aan die feiten te doen, maar de feiten gewoon onder de mat te vegen?

Ik beschouw mezelf ten eerste al niet als 'racist', u zal mij ongetwijfeld wél zo beschouwen maar dat betekent niet dat ik daar mee akkoord moet gaan. Maar kom, stel dat ik iemand zou zijn die denkt dat 'chinezen' meer criminele feiten plegen dan anderen, zonder aanwijzingen te hebben dat dit werkelijk zo is, gewoon omdat ik geboren ben / opgevoed ben met een diepe afkeer van 'gele boeddhisten'.

Dan is het toch goed dat ik probeer te evalueren of dit waar is of niet? Als het niet zo zou blijken te zijn, zou ik misschien mijn beeld over 'chinezen' bijstellen. Als blijkt dat het wél zo is, dan zou de overheid die werkelijk racisme wil bestrijden er haar eerste prioriteit van moeten maken om te zorgen dat de 'feiten' veranderen.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 januari 2008 om 08:17.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 08:00   #30
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Al diegenen die hun medeleven uitgedrukt hebben aan collega's en familie,mogen zich verwachten aan een oproepingsbrief van het cgkr.
Want valt onder racisme,moesten alleen wachten van weten,wie de daders waren.

Vanuit de Wetstraat komende zal er wel een bericht komen in de aard van.

We gaan een sterk signaal geven naar de allachtoonse bevolking ,dat dit niet zomaar kan.De daders zullen een strenge berisping krijgen.


Nu dat de daders bekend zijn,eens diep in de familiegeschiedenis duiken van die vermoorde agente,wedden dat er wel één of ander betovergrootvader uit de kast zal rollen,met neigingen tot racisme.

Die kwamen waarschijnlijk terug om hun maandgeld ocmw en dop op te strijken.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 20 januari 2008 om 08:14.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 08:17   #31
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

We kunnen toch wel vaststellen dat de "gewone" politie keer op keer goed haar werk doet,en dat de "milieu's" niet voldoen voor een verdachte om zich in weg te stoppen,zelfs niet in het zogenaamd "hopeloze" Charleroi....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 08:24   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Wat mij eerder dan hun afkomst frappeert, is hetgeen ik rood geschilderd heb in het artikel hieronder.

Ik vind namelijk dat gasten die met zo'n speelgoed rondlopen, die aan zo'n speelgoed geraken en dat kunnen bedienen, enz. voor minimum 25 jaar recht hebben op dag-, avond- en nachtkursus in de univ-instelling van Van Deurzen- ex-Onkeldinges.

De Standaard Online
zondag 20 januari 2008
Zware jongens uit Charleroi waren nog maar net op vrije voeten




Galip Kurum (29) , Nourredine Cheikni (30) en Hassan Iasir, de drie verdachten die vandaag voor de Brusselse onderzoeksrechter Thierry Freyne verschijnen, zijn heel zware jongens uit het banditismemilieu van Charleroi.

Kurum en Cheikni zijn nog niet zo lang uit de gevangenis nadat ze in 2002 door het hof van beroep in Bergen veroordeeld werden voor verschillende zware overvallen.

Kurum en Cheikni kregen daar respectievelijk zes en vijf jaar cel. Hun belangrijkste wapenfeit pleegden ze op 7 april 1999 toen ze het postkantoor van Lodelinsart overvielen. Ze droegen bij hun overvallen kogelvrije vesten en bivakmutsen en ze waren zwaar gewapend.

Bij hun overvallen maakten ze gebruik van een Mercedes die ze dag voordien met geweld gecarjackt hadden in Jumet. Bij hun overval op De Post maakten ze nog geen tienduizend oude Belgische frank buit. Op hun vlucht kwam het bovendien toen ook al tot een schietpartij met de politie toen de overvallers door een wegversperring wilden rijden. Bij die schietpartij kreeg Kurum een politiekogel in de onderrug en sindsdien loopt hij met een stok.

Aan boord van de Mercedes vonden de speurders een Colt 357 magnum, een Smith and Wesson en een geweer. In 2004 werden Kurum en Cheikni nog eens veroordeeld tot respectievelijk twee jaar en achttien maanden extra wegens een zwendel in luxewagens, ze hadden geprobeerd twee gestolen Ferraris, een Testarossa en een F 355, te verkopen.

Wat de motieven van de drie in de nacht van 3 op 4 december waren om op strooptocht te gaan in de streek van Beersel, zal nog moeten blijken uit het onderzoek. Allicht waren ze uit op de oude, lichte vrachtwagen van een bewoner langs de Beerselstraat. De politie gaat ervan uit dat ze daar later een ramkraak wilden mee plegen.

De onderzoekers menen dat de drie gangsters tijdens hun diefstal gemerkt hebben dat de combi van Peter Van Stalle en Kitty Van Nieuwenhuysen die toevallig in de buurt was - in aantocht was. De overvallers wilden de vlucht nemen met een snelle Volvo die ze een paar weken tevoren gestolen hadden in de streek van Thuin. Maar die wagen blokkeerde, allicht omdat er een anti-diefstalsysteem op de wagen zit dat in werking treedt als één van de deuren te lang open blijft staan. De gangsters zaten in de val en besloten daarom de Peugeot van buurman Ismaël Saccoor te stelen. Ze drongen zijn huis binnen en schoten de man neer toen hij zich verzette. Hij werd zwaargewond maar is niet meer in levensgevaar.

Eén keer buiten openden de gangsters met een machinegeweer het vuur op de combi van agenten Kitty Van Nieuwenhuysen en Peter Van Stalle. Agente Van Nieuwenhuysen werd dodelijk getroffen in het hoofd. Haar partner werd zwaargewond maar hij overleefde de kogels

De federale politie van Charleroi beschouwde de plaatselijke zware jongens Galip Kurum, Nourredine Cheikni en Hassan Iasir meteen als verdachten. Zij hadden het ideale profiel voor de feiten van Beersel. Ze maken al jaren deel uit van dezelfde bende en waren bovendien ook nog niet lang op vrije voeten. Bovendien bleek dat ze daags na de feiten van Beersel met de noorderzon verdwenen waren.

Kurum was vertrokken naar zijn thuisland Turkije. De andere twee naar Marokko. Daar ze alle drie hun roots in België hebben, was het maar een kwestie van tijd eer ze terug naar huis zouden komen. En dat is de voorbije dagen gebeurd. (me)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 08:49   #33
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
En hoe verandert dat het feit dat 'Chinezen' overgerepresenteerd zijn? Of hou bestrijdt u 'racisme' door niet iets aan die feiten te doen, maar de feiten gewoon onder de mat te vegen?

Ik beschouw mezelf ten eerste al niet als 'racist', u zal mij ongetwijfeld wél zo beschouwen maar dat betekent niet dat ik daar mee akkoord moet gaan. Maar kom, stel dat ik iemand zou zijn die denkt dat 'chinezen' meer criminele feiten plegen dan anderen, zonder aanwijzingen te hebben dat dit werkelijk zo is, gewoon omdat ik geboren ben / opgevoed ben met een diepe afkeer van 'gele boeddhisten'.

Dan is het toch goed dat ik probeer te evalueren of dit waar is of niet? Als het niet zo zou blijken te zijn, zou ik misschien mijn beeld over 'chinezen' bijstellen. Als blijkt dat het wél zo is, dan zou de overheid die werkelijk racisme wil bestrijden er haar eerste prioriteit van moeten maken om te zorgen dat de 'feiten' veranderen.
Ik ontken niks wat gij zegt, ik zeg gewoon dat het in de eerste plaats als een excuus wordt gebruikt om racistisch te zijn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 09:02   #34
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Binnenlandse Zaken is waarschijnlijk aan het zweten,om de nota op te stellen naar de politiediensten toe,van 100% te vermijden allachtonen te controleren,of er zelfs naar te kijken.Dat zouden ze kunnen opvatten als racisme en wraak.In feite speelt deze moord volledig in hun kaart.Ze zullen zich nogal wentelen in hun bekende rol van slachtoffer.En je moet ze toch tonen dat ze nog altijd zeer geliefd zijn.

Volgende maand kan dan die organisator uit Genkse een rockfestival geven van de grote verzoening.Alles goed bekeken,kan hij er zelfs een maandelijks evenement van maken.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 09:08   #35
RASPOUTINE
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 6.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Onze samenleving moet verlost worden van deze gevaarlijke mensen, en een redelijk strenge straf is daarvoor toch wel nodig.

Dat het mediacircus nu ook maar op volle toeren gaat draaien zoals bij hans van themsche.
De moord van politiemensen die instaan voor onze veiligheid moet inderdaad zwaar aangepakt worden.

Western toestanden willen wij hier niet!
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 09:29   #36
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Het VB is net nu veroordeeld voor deze zever,altijd kappen, stigmatiseren van bevolkingsgroepen, haat en angst zaaien,paranoide schizofrene beelden scheppen die niet stroken met de werkelijkheid ect.... of het nu een Chinees of Indiaan is doet er niet toe, das bijzaak.
Marlien, face it... Het waren Marokkanen en Turken die een politieagente vermoord hebben.

Moet je nu ook al gaan liegen om toch maar niet "racistisch" te worden?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 09:32   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat mij eerder dan hun afkomst frappeert, is hetgeen ik rood geschilderd heb in het artikel hieronder.

Ik vind namelijk dat gasten die met zo'n speelgoed rondlopen, die aan zo'n speelgoed geraken en dat kunnen bedienen, enz. voor minimum 25 jaar recht hebben op dag-, avond- en nachtkursus in de univ-instelling van Van Deurzen- ex-Onkeldinges.

De Standaard Online
zondag 20 januari 2008
Zware jongens uit Charleroi waren nog maar net op vrije voeten




Galip Kurum (29) , Nourredine Cheikni (30) en Hassan Iasir, de drie verdachten die vandaag voor de Brusselse onderzoeksrechter Thierry Freyne verschijnen, zijn heel zware jongens uit het banditismemilieu van Charleroi.

Kurum en Cheikni zijn nog niet zo lang uit de gevangenis nadat ze in 2002 door het hof van beroep in Bergen veroordeeld werden voor verschillende zware overvallen.

Kurum en Cheikni kregen daar respectievelijk zes en vijf jaar cel. Hun belangrijkste wapenfeit pleegden ze op 7 april 1999 toen ze het postkantoor van Lodelinsart overvielen. Ze droegen bij hun overvallen kogelvrije vesten en bivakmutsen en ze waren zwaar gewapend.

Bij hun overvallen maakten ze gebruik van een Mercedes die ze dag voordien met geweld gecarjackt hadden in Jumet. Bij hun overval op De Post maakten ze nog geen tienduizend oude Belgische frank buit. Op hun vlucht kwam het bovendien toen ook al tot een schietpartij met de politie toen de overvallers door een wegversperring wilden rijden. Bij die schietpartij kreeg Kurum een politiekogel in de onderrug en sindsdien loopt hij met een stok.

Aan boord van de Mercedes vonden de speurders een Colt 357 magnum, een Smith and Wesson en een geweer. In 2004 werden Kurum en Cheikni nog eens veroordeeld tot respectievelijk twee jaar en achttien maanden extra wegens een zwendel in luxewagens, ze hadden geprobeerd twee gestolen Ferraris, een Testarossa en een F 355, te verkopen.

Wat de motieven van de drie in de nacht van 3 op 4 december waren om op strooptocht te gaan in de streek van Beersel, zal nog moeten blijken uit het onderzoek. Allicht waren ze uit op de oude, lichte vrachtwagen van een bewoner langs de Beerselstraat. De politie gaat ervan uit dat ze daar later een ramkraak wilden mee plegen.

De onderzoekers menen dat de drie gangsters tijdens hun diefstal gemerkt hebben dat de combi van Peter Van Stalle en Kitty Van Nieuwenhuysen die toevallig in de buurt was - in aantocht was. De overvallers wilden de vlucht nemen met een snelle Volvo die ze een paar weken tevoren gestolen hadden in de streek van Thuin. Maar die wagen blokkeerde, allicht omdat er een anti-diefstalsysteem op de wagen zit dat in werking treedt als één van de deuren te lang open blijft staan. De gangsters zaten in de val en besloten daarom de Peugeot van buurman Ismaël Saccoor te stelen. Ze drongen zijn huis binnen en schoten de man neer toen hij zich verzette. Hij werd zwaargewond maar is niet meer in levensgevaar.

Eén keer buiten openden de gangsters met een machinegeweer het vuur op de combi van agenten Kitty Van Nieuwenhuysen en Peter Van Stalle. Agente Van Nieuwenhuysen werd dodelijk getroffen in het hoofd. Haar partner werd zwaargewond maar hij overleefde de kogels

De federale politie van Charleroi beschouwde de plaatselijke zware jongens Galip Kurum, Nourredine Cheikni en Hassan Iasir meteen als verdachten. Zij hadden het ideale profiel voor de feiten van Beersel. Ze maken al jaren deel uit van dezelfde bende en waren bovendien ook nog niet lang op vrije voeten. Bovendien bleek dat ze daags na de feiten van Beersel met de noorderzon verdwenen waren.

Kurum was vertrokken naar zijn thuisland Turkije. De andere twee naar Marokko. Daar ze alle drie hun roots in België hebben, was het maar een kwestie van tijd eer ze terug naar huis zouden komen. En dat is de voorbije dagen gebeurd. (me)
Afkomst heeft idd geen enkel belang. Geen enkel!
Hun afkomst is immers toeval, en hun misdadig verleden eveneens. Het zijn stuk voor stuk jonge Belgen die perfect geïntegreerd zijn in onze westerse maatschappij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 09:34   #38
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Het VB is net nu veroordeeld voor deze zever,altijd kappen, stigmatiseren van bevolkingsgroepen, haat en angst zaaien,paranoide schizofrene beelden scheppen die niet stroken met de werkelijkheid ect.... of het nu een Chinees of Indiaan is doet er niet toe, das bijzaak.
Zoveel is zeker.

Laatst gewijzigd door system : 20 januari 2008 om 09:35.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 09:35   #39
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Rechts en hypocrisie gaan hand in hand.
Wat een onzin kraam jij regelmatig uit,rechts is al jaaaaaren van de macht.
Rechts staat nog altijd voor meer orde in de samenleving waar links er een zootje van gemaakt heeft, of sluit ook jij liever je ogen.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2008, 09:42   #40
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Wat een onzin kraam jij regelmatig uit,rechts is al jaaaaaren van de macht.
Rechts staat nog altijd voor meer orde in de samenleving waar links er een zootje van gemaakt heeft, of sluit ook jij liever je ogen.


Open je ogen voor (het) links (beleid) ze sluit.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be