Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 december 2017, 12:49   #1561
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2017, 12:55   #1562
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Beste Kerstwensen voor brave mensen

Kerstwensen voor brave mensen: vrede op aarde aan alle mensen van goede wil en voor de rest: sla ze verrot.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2017, 14:47   #1563
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard


Mijn verwondering is groot dat een totaal achterhaalde institutie zoals de monarchie zich nog her en der in ontwikkelde democratieën met de nagels aan de rand weet vast te klampen. .

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2017 om 14:47.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2017, 03:55   #1564
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Zalige Kerst Alberto

Kuczynski geeft Alberto Fujimori humanitaire kwijtschelding van straf-
25 jaar voor mensenrechtenschendingen waarvan hij er 10 uitzat.

Zalige Kerst, Alberto.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2017, 12:49   #1565
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard What do you remember of the year that was?

The horrifying year of Trump
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2017, 13:06   #1566
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Hoop doet leven

Over het cordon sanitaire:

Citaat:
17 juni 2004, 16:54 Deze verkiezingen waren de laatste verkiezingen waarbij het cordon nog heel stond, maar de volgende wordt ze door ?*lle Vlamingen, in eendracht en met volle hoop naar hun verwachte vrije vaderland Vlaanderen, doorbroken!

Wait and see, baby
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2017, 13:23   #1567
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard migrantenstemrecht

Citaat:
Tomb: No taxation without representation.
Dan moeten vreemdelingen ook in nationale verkiezingen kunnen stemmen.

Citaat:
Ze wonen hier en werken hier, ik zie geen andere noodzakelijke criteria om deel uit te maken van onze samenleving.
Respect voor onze basiswaarden en een zekere mate van integratie is noodzakelijk.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2017, 15:50   #1568
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard DE eclatante leugens van Eno2 op politics.be

Citaat:
De onafhankelijkheid ter sprake brengen op het eerstvolgend congres van Groen, dat zal ik doen, muishond, dat zal ik doen.
Eno2
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=13
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 12:21   #1569
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Rage rage against fossil fuel exploitation

Citaat:
$180bn investment in plastic factories feeds global packaging binge
Colossal funding in manufacturing plants by fossil fuel companies will increase plastic production by 40%, risking permanent pollution of the earth



The global plastic binge which is already causing widespread damage to oceans, habitats and food chains, is set to increase dramatically over the next 10 years after multibillion dollar investments in a new generation of plastics plants in the US. https://www.theguardian.com/environm...ackaging-binge
My best youth & study friend from childhood up to industrial engineer got enthousiast for the emerging possibilities of plastic and it's production in the mid sixties. After graduation our ways parted.
He began to deal in extrusion machines and later on developed his own little plastic producing plants Imperium and I became a green activist.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 13:00   #1570
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
My best youth & study friend from childhood up to industrial engineer got enthousiast for the emerging possibilities of plastic and it's production in the mid sixties. After graduation our ways parted.
He began to deal in extrusion machines and later on developed his own little plastic producing plants Imperium and I became a green activist.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 13:09   #1571
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is die foto op El Hierro genomen?
Zoveel luxe?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 26 december 2017 om 13:10.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 13:16   #1572
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Is die foto op El Hierro genomen?
Zoveel luxe?
Ja, maar 't zijn lastige beesten. Ongelooflijk lui, maar vuilgebekt als je ze vraagt om even uit de hangmat te komen voor een fotoke.
Kijk maar wat deze mij als antwoord gaf :

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 13:48   #1573
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Godsdienst is collectieve waanzin

Ik las gister toevallig de uitspraak van JMDD in een interview in De Morgen + (het niet betalend geciteerd gedeelte) waarin de hij boud stelt dat godsdienst collectieve waanzin is.

Dat is mijn gedachte toch subtieler, want ik heb in 2004 al op forum gesteld dat:

Citaat:
Collectieve (religieuze) waanzin is toegestaan, want we moeten tolerant zijn voor elkaar, zoniet roeien we elkaar maar verder en verder uit.
Ik geloof echt dat dit de kern is;
Zoals je ziet geloof ik wel degelijk in iets.
En last but not least: collectieve waanzin is honderd keer minder erg dan persoonlijke waanzin - maar dan alleen beter op persoonlijk vlak
Duidelijk: collectieve waanzin, daar hebben de lijders geen last van. Persoonlijke waanzin: dat is een ander paar mouwen....
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 15:10   #1574
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik las gister toevallig de uitspraak van JMDD in een interview in De Morgen + (het niet betalend geciteerd gedeelte) waarin de hij boud stelt dat godsdienst collectieve waanzin is.

Dat is mijn gedachte toch subtieler, want ik heb in 2004 al op forum gesteld dat:



Duidelijk: collectieve waanzin, daar hebben de lijders geen last van. Persoonlijke waanzin: dat is een ander paar mouwen....
Persoonlijk heb ik dan weer meer last van de collectieve psychose van de anderen dan van de persoonlijke psychose van slechts één individu. De eerste kost me bvb een pak meer aan belastinggeld dan de tweede om nog maar te zwijgen van de gevolgen van terroristische aanslagen en economische crisissen door moslimlanden aangestoken . Dus ik ga toch liever mee in JMDD's visie. Het mag dan wel zo zijn dat de collectief waanzinnigen er zelf minder last van hebben dan iemand die er persoonlijk naast slaat. Ik heb veel meer last van die collectieve waanzin dan van die van de enkeling.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 26 december 2017 om 15:11.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 15:32   #1575
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Persoonlijk heb ik dan weer meer last van de collectieve psychose van de anderen dan van de persoonlijke psychose van slechts één individu. De eerste kost me bvb een pak meer aan belastinggeld dan de tweede om nog maar te zwijgen van de gevolgen van terroristische aanslagen en economische crisissen door moslimlanden aangestoken . Dus ik ga toch liever mee in JMDD's visie. Het mag dan wel zo zijn dat de collectief waanzinnigen er zelf minder last van hebben dan iemand die er persoonlijk naast slaat. Ik heb veel meer last van die collectieve waanzin dan van die van de enkeling.
Absoluut. Dat zal wel de meerderheidservaring zijn. Maar de elucubratie ontsproot uit een persoonlijke ervaring. Mijn geliefde wijlen grootmoeder zei altijd: zot zijn doet geen zeer. In feite is het ondraaglijk.

Je kan veel last hebben van de collectieve waanzin van religie, en ook dat was bij mij het geval o.a. maar niet alleen tijdens een gedwongen katholieke opvoeding bij de hersenspoelende en machtsmisbruikende zwartrokken in de jaren zestig.


Per conclusie geef ik JMDD inhoudelijk gelijk met zijn uitspraak. Een beetje een gratuite provocatie die je beter als een privé mening kan koesteren.

Want uiteindelijk moeten we blijven het pad kiezen van onze basiswaarden.
Vrijheid van godsdienst noodzakelijk. Zoals ik zei is het alternatief godsdienstvervolging en wederzijdse uitroeiing. Dat heeft de geschiedenis ons geleerd. We moeten samenwerken en overeenkomen. En niet nutteloos olie op het vuur gooien. What's the point behalve jezelf wat interessant te willen maken?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 16:08   #1576
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

JMDD is een grootpresteerder en een zwaar getalenteerde politieke aartsvijand waar ik grote bewondering voor heb.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 16:20   #1577
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

JMDD is verre van een uil, maar na zijn judo gedoe loopt hij rond als een gefrustreerd man, en dat valt op...
Op politiek vlak heeft hij het ook niet ver gebracht, en dat verklaart bovenstaande. Na 2006 was hij een gebroken man....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 17:40   #1578
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
JMDD is een grootpresteerder en een zwaar getalenteerde politieke aartsvijand waar ik grote bewondering voor heb.
Ik bedoel zwaar getalenteerd als judocoach duidelijk en ook als columnschrijver duidelijk maar niet als politicus duidelijk.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 20:53   #1579
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard Nieuwe bewonderingen

De enorme bewonderingen uit het verleden duren natuurlijk voort…Positieve dingen waar iemand zich kan aan op trekken…De nieuwe kan ik vanaf vandaag signaleren. Het geeft altijd weer een goed gevoel te zien en te volgen tot welke bewonderenswaardige prestaties mensen in staat zijn. Onderandere real action top sporting life in combinatie met cultural adventure zoals deze
Leo Houlding, Rock Climber
http://www.bbc.co.uk/programmes/w3cswcyv Klik op het luidsprekertje. De moeite.
The Documentary,Worldwide Adventures with Steve Backshall
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 00:07   #1580
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Totale vrijheid, 100% zelf over je tijd beschikken: wat kan er beter zijn?
Endlich alt!: Jetzt mach ich, was ich will
Maar ik heb enkel kunnen wachten tot mijn 51-ste.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be