Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2018, 14:07   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard be gezinsdrama draad

beste forummertjes, deze draad zal ik wijden aan gezinsdrama's die zich in dit landje (BE) afspeelden; dit om oa aan te tonen dat geweld binnen het gezin zeker geen kleurtjesmaterie is en er proportioneel gezien nogal wat gevaarlijke 'inheemse' gekken rondlopen; so follow me XD

laat men beginnen met wat zich recent in Varsenare afspeelde: moeder (verpleegster) die haar 3 kids ombrengt:

Citaat:
Jongste was amper drie maanden oud
Verpleegster brengt drie kinderen om het leven en probeert zelfmoord te plegen



JABBEKE - De politie en het parket onderzoeken het overlijden van drie jonge kinderen in het West-Vlaamse Varsenare, een deelgemeente van Jabbeke. Volgens de eerste vaststellingen bracht de moeder van de kinderen hen vannacht om het leven.

De 30-jarige vrouw, een verpleegster op de dienst neonatologie in een ziekenhuis uit de buurt, probeerde vannacht uit het leven te stappen: omstreeks 2 uur reed ze met haar wagen tegen een brugpijler op de E40 in Oostkamp. De vrouw overleefde de klap en vertelde aan de toegesnelde hulpdiensten dat ze haar kinderen iets had aangedaan. Daarna werd ze in het ziekenhuis opgenomen, waar ze werd gearresteerd.

In het huis van de vrouw werden de levenloze lichamen van haar drie jonge kinderen teruggevonden. Het gaat om een meisje van vier, een jongetje van twee en een baby van amper drie maanden oud, ook een jongetje. Alle hulp kwam voor hen te laat. Het parket, de politie en het labo zijn momenteel ter plaatse.

Het is voorlopig niet duidelijk waarom de vrouw haar kinderen precies om het leven bracht, ze wordt zo snel mogelijk verhoord door de speurders.

Wie met vragen zit rond zelfdoding, kan terecht bij de Zelfmoordlijn op het gratis nummer 1813 en op de website www.zelfmoord1813.be.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:09   #2
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

nobody cares
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:10   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mijn analyse: een zottin die wou kweken maar er psychisch niet toe in staat was. Waarschijnlijk een perfectionistische ingesteldheid waardoor het minste 'probleem' onoverkomelijk leek met alle gevolgen vandien. Problemen met de husband zullen misschien ook van toepassing geweest zijn alhoewel dat natuurlijk geen excuus is.

Discuss pls, thx.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:11   #4
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
nobody cares
awel blijf dan weg
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:13   #5
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
awel blijf dan weg
we zeggen dat ook al lang tegen u, maar ge blijft maar rondlopen in ons land
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:14   #6
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
we zeggen dat ook al lang tegen u, maar ge blijft maar rondlopen in ons land
jaja
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:17   #7
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:18   #8
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:19   #9
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:24   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

back to Varsenare: blijkbaar kampte ze met pychische problemen (uiteraard) en stond ze op een wachtlijst voor een psy...

Citaat:
Moeder gezinsdrama had al afspraak bij psychiater: “Zorg voor drie kleine kinderen werd haar te veel”



De moeder die woensdag haar drie kinderen ombracht in Varsenare, belandde een tweetal weken geleden in een negatieve spiraal van emoties. “Ze kreeg drie kinderen in korte tijd en dat werd haar wellicht te veel”, zegt haar advocaat Philip Van den Berghe. Samen met beide grootmoeders staat hij dinsdag de pers te woord.

Bieke W. (30) zette enkele dagen voor het gezinsdrama de nodige stappen om begeleiding te krijgen. Ze besefte wellicht zelf dat ze er niet goed aan toe was en hulp nodig had. Ze nam contact op met haar huisarts en zou binnenkort naar een psychiater gaan. De afspraak daarvoor lag zelfs al vast.

Maar nog voor de jonge moeder een eerste keer op gesprek kon gaan, bracht ze in Varsenare haar kinderen Elyse (4), Fabrice (2) en Arthur (bijna 3 maanden) om het leven. Wellicht door verstikking. Nadien reed ze met opzet tegen een brugpijler langs de E40.

“Ze kreeg drie kinderen op korte tijd en dat is haar wellicht te veel geworden”, zegt haar advocaat Philip Van den Berghe. “Sinds een tweetal weken is Bieke plots in een spiraal van negatieve emoties beland. Of er al sprake was van een postnatale depressie, is nooit vastgesteld geworden. Het kon zeker wel zover komen.” Een psychiater zal nu onderzoeken of het effectief om een postnatale depressie gaat.

Families blijven samen
Dinsdagnamiddag staat de advocaat samen met de moeder en schoonmoeder van Bieke de pers te woord in zijn kantoor. “Beide families staan schouder aan schouder. Ze blijven met elkaar contact houden om Bieke te steunen. Iedereen hoopt dat ze zo snel mogelijk vrijkomt. Ook haar partner Nicolas.”

Voor de familie van W. blijft het een raadsel waarom ze dinsdagnacht zo’n drastische beslissing nam. “Ik begrijp er helemaal niets van”, zucht haar vader Peter (61). “Mijn dochter is zo’n intelligente vrouw. Ik wil haar vragen waarom ze dit heeft gedaan, maar mag er voorlopig niet bij. Enkele dagen geleden ben ik met mijn twee oudste kleinkinderen naar zee gegaan. ’s Avonds ben ik bij Bieke en Nicolas blijven eten. Ik merkte helemaal niets aan haar. Ook mijn schoonzoon zit met zoveel vragen. Hij begrijpt niet hoe ze dit heeft kunnen doen. Hij is alles kwijt en ziet voorlopig geen toekomst meer.”

Citaat:
Hun foto’s in mijn woonkamer, hun gezichtjes op een kalender,... Ik moet constant aan m’n kleinkinderen denken. Ik hoop het ooit een plaats te kunnen geven

Grootvader Peter
“Telkens ik het huis passeer, denk ik aan hen”
Peter woont in een appartement op slechts enkele honderden meters van de woning van z’n dochter. Hij wordt constant geconfronteerd met het verlies van zijn kleinkinderen. “Telkens ik het huis passeer, denk ik aan hen. Dat zal ook voor altijd zo blijven. Hun foto’s in mijn woonkamer, hun gezichtjes op een kalender,... Ik moet constant aan m’n kleinkinderen denken. Ik hoop het ooit een plaats te kunnen geven.”

Bieke W. zit momenteel in de gevangenis voor drievoudige moord. Dinsdagmorgen verschijnt ze een eerste keer voor de raadkamer in Brugge.

Met vragen over zelfdoding kan je terecht op het gratis nummer 1813 van de Zelfmoordlijn of op www.zelfmoord1813.be.

daar dient ons belastingsgeld dus voor: (kinder)geld in hopeloze gevallen steken, was het niet zo triest men zou ermee lachen (not)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:26   #11
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

daar dient ons belastingsgeld dus voor: (kinder)geld in hopeloze gevallen steken, was het niet zo triest men zou ermee lachen (not)
uw belastingsgeld? Gij krijgt belastingsgeld, dus je zou beter je bek houden. En ook jij bent zo'n hopeloos geval, nog een reden meer om te zwijgen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:27   #12
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
uw belastingsgeld? Gij krijgt belastingsgeld, dus je zou beter je bek houden. En ook jij bent zo'n hopeloos geval, nog een reden meer om te zwijgen
hou uw smoel
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:28   #13
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
hou uw smoel
nee hoor

Ik ben hier thuis, dit is mijn land, en ik werk voor mijn geld. Allemaal dingen die jij niet op je lijstje hebt staan hé
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:33   #14
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Dinsdagnamiddag staat de advocaat samen met de moeder en schoonmoeder van Bieke de pers te woord in zijn kantoor. “Beide families staan schouder aan schouder. Ze blijven met elkaar contact houden om Bieke te steunen. Iedereen hoopt dat ze zo snel mogelijk vrijkomt. Ook haar partner Nicolas.”
ik vind dit toch wel opmerkelijk... moest mijn man zoiets doen ik zou zou hem nooit meer willen zien... en deze wilt haar zo snel mogelijk terug, louche als je het mij zegt, zeer louche...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:47   #15
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

hier nog zo'n zottin: deze keer in Zwevezele (was in 2013; 5 jaar eerder dan geval Varsenare, maar dat terzijde):

Citaat:
Verklaring moeder op losse schroeven na gezinsdrama Zwevezele



Nathalie Bij de Leij (41), de vrouw die verdacht wordt van de moord op haar dochtertje Dimfy, stuurde kort voor de feiten een soort laatste wilsbeschikking naar een familielid. Nochtans houdt de Zwevezeelse vol dat het meisje van vijf op eigen houtje een overdosis pillen nam. Ondertussen zit ook de vader van Dimfy in de cel, voor betrokkenheid bij een drugszaak.

Wesley C. werd aangehouden voor zijn aandeel bij het onderhouden van een recent opgerolde wietplantage. De 130 cannabisplantjes bevonden zich in een loods van een toekomstige kinderboerderij in Aartrijke. De raadkamer in Brugge bevestigde dinsdag de aanhouding van Wesley C. Zijn advocaat Jef Vermassen zal bij de Gentse KI beroep aantekenen tegen die beslissing.
Meester Vermassen legt uit dat zijn cliënt de feiten pleegde om van een grote schuldenberg af te raken. “Maar hij heeft de dood van zijn enige kind ook niet kunnen verwerken. Zijn schulden zijn er alleen maar door toegenomen. Het is een moeilijk rouwproces, vooral omdat de verdachte de moord maar blijft ontkennen. Mentaal is dat zeer zwaar voor die mens.”

E-mail
Volgens Bij de Leij slikte haar dochtertje immers uit zichzelf een overdosis medicatie en probeerde ze daarna zelfmoord te plegen omdat ze zich geen leven zonder Dimfy kon voorstellen. Maar een e-mail aan een tante suggereert dat de moeder minstens nadacht over een mogelijk gezinsdrama. Zo bepaalde ze in die laatste wilsbeschikking al de kleur van de doodskisten voor haar dochtertje en zichzelf. Bovendien koos ze ook al muziek voor op de begrafenis.
Nathalie Bij de Leij en Wesley C. waren voor de dood van Dimfy al een tijdje geen koppel meer. Die relatiebreuk was een mogelijke aanleiding voor de tragische feiten van 16 november 2012. Vorige zaterdag hertrouwde Wesley C., met zijn nieuwe partner zou hij binnenkort een café in Wingene heropenen.
Hé ben....; trieste boel daar in Zwevezele....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 14:51   #16
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 15:07   #17
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

nou reeds 2 gevaarlijke troela's ontmaskerd, hier de derde: deze maal in Diest:

Citaat:



18 december 2012, 17:17
Gezinsdrama Diest: moeder blijft aangehouden
Ils G., de 36-jarige vrouw uit Molenstede bij Diest die woensdag drie van haar vijf kinderen zou gedood hebben, blijft minstens nog een maand in de cel. Dat heeft de Leuvense raadkamer dinsdag beslist. De vrouw was om medische redenen zelf niet aanwezig op de zitting van de raadkamer. Haar advocaat, meester Hans Rieder, wou […]

Ils G., de 36-jarige vrouw uit Molenstede bij Diest die woensdag drie van haar vijf kinderen zou gedood hebben, blijft minstens nog een maand in de cel. Dat heeft de Leuvense raadkamer dinsdag beslist.

De vrouw was om medische redenen zelf niet aanwezig op de zitting van de raadkamer. Haar advocaat, meester Hans Rieder, wou geen enkele commentaar kwijt over het dossier.

Het gezinsdrama vond vorige week woensdag plaats. Ils G. zou eerst haar drie jongste kinderen van 2, 4 en 6 jaar oud omgebracht hebben en zou vervolgens een aanval van hysterie of epilepsie gekregen hebben. Haar twee oudste kinderen belden daarop de hulpdiensten die de vrouw naar het ziekenhuis brachten.

Omdat een buurvrouw dacht dat de kleinste drie op dat moment lagen te slapen, werd toen nog geen alarm geslagen. Dat gebeurde pas toen de oudste, 11-jarige zoon merkte dat ze niet meer ademden. De hulpdiensten snelden een tweede maal toe maar konden de kinderen niet meer reanimeren.

“Psychische toestand onrustwekkend”
Ils G. zou nog geen verklaring kunnen afleggen hebben over de feiten. Bij haar verhoor door de onderzoeksrechter herinnerde ze zich naar eigen zeggen niets van de feiten. Wel zou haar psychische toestand onrustwekkend zijn.

Over de juiste doodsoorzaak van de drie slachtoffertjes bestaat nog geen duidelijkheid. Er is een autopsie uitgevoerd maar de resultaten van het toxicologisch onderzoek zijn nog niet bekend.
5 kinderen waarvan ze er 3 doodt, enfin toch 3x kindergeld minder voor de gemeenschap (sarcasm on)

men zou zowaar schrik krijgen om met een blanke 'Vlaamse' aan te pappen laat staan kweken....

Laatst gewijzigd door bembem : 14 oktober 2018 om 15:09.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 15:20   #18
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
men zou zowaar schrik krijgen om met een blanke 'Vlaamse' aan te pappen laat staan kweken....
alhoewel, de mannen kunnen er ook wat van, hier een gevaarlijke zot uit Anzegem:

Citaat:
Gezinsdrama in Anzegem: vader neemt twee dochtertjes mee in de dood

19/07/2017 om 03:00


ANZEGEM - Een vader heeft gisteravond in het West-Vlaamse Anzegem zijn twee dochtertjes van zeven en negen jaar oud om het leven gebracht, om daarna ook zelf uit het leven te stappen. Vader Gunther S. (40) leefde gescheiden van de moeder van de meisjes. Volgens kennissen van het koppel had de vader eerder gedreigd om de meisjes te ontvoeren.

Een buurvrouw ontdekte gisteravond rond 19.30 uur wat er zich in de woning in Anzegem had afgespeeld. Omdat ze zich ongerust maakte, was ze bij haar buurman Gunther S. gaan aankloppen. Door het raam zag ze dat de vader in zijn keuken met enkele zeilen een constructie had opgezet. Hij had zijn twee dochtertjes daaronder meegenomen. Met helium bracht hij hen en zichzelf om het leven.

De moeder (43) kwam gisteravond aan bij het huis van haar ex-man om haar kinderen Marie-Lien en Helena op te halen, en zag de politie staan. Die hadden het huis afgezet, en brachten de moeder op de hoogte van het drama.

Uit elkaar

Het koppel trouwde in 2007 in Zwevegem. Ze woonden in Heestert, en ze hadden samen jarenlang een bedrijf dat spandoeken bedrukte. Gunther S. was afkomstig uit Diksmuide, maar hij was een bekende in het lokale leven van Zwevegem. Zo trad hij in 2011 toe tot het lokale N-VA-bestuur.

“De laatste jaren werkte het huwelijk niet meer”, zeggen vrienden. Twee jaar geleden besloten ze om uit elkaar te gaan. De moeder ging met de kinderen in Moen wonen, een deelgemeente van Zwevegem. De vader vertrok naar Anzegem.

Ruzie over de kinderen

“Maar er was vaak ruzie over de kinderen. Ze verbleven meestal bij haar, maar daar was de vader het niet mee eens. Hij had al eerder gedreigd om de kinderen te ontvoeren. Of erger.”

Het bedrijf dat de man alleen probeerde voort te zetten, ging bovendien over de kop. De rechtbank in Gent sprak in augustus vorig jaar het faillissement uit. De man kende sindsdien ernstige ?*financiële problemen.

Het parket van West-Vlaanderen bevestigde gisteravond dat er een gerechtelijk onderzoek is geopend en dat een onderzoeksrechter is aangesteld.

Expert: “Alles wijst op zeer grondige voorbereiding”

Dat Gunther S. helium heeft gebruikt om zijn dochtertjes en zichzelf om het leven te brengen, toont volgens Jan Tytgat, professor toxicologie aan de KU Leuven, aan dat hij zijn plan heel grondig heeft voorbereid. ?*“Vermoedelijk wilde hij zijn kinderen zo veel mogelijk leed besparen en hen zo pijnloos ?*mogelijk laten sterven”, klinkt het.

“Helium is een gas dat zuurstof verdrijft. Zeker in een afgesloten ruimte, zoals een tent, gaat dat proces snel. Wie het in een grote dosis inademt, zal eerst bewusteloos ?*raken, daarna in?*slapen en uiteindelijk sterven.”

Gunther S. kon de ?*helium ook gemakkelijk kopen: het gas is in ons land volstrekt legaal. “Vermoedelijk is hij het gaan kopen onder het mom van een verjaardagsfeestje”, zegt Tytgat. “In de winkel en mogelijk tegen zijn kinderen zal hij wel hebben gezegd dat het diende om ?*ballonnen te vullen.”

Gezinsdrama’s met helium komen niet vaak voor, maar het drama in Anzegem is niet het eerste met het gas. Onlangs nam in Wallonië een moeder haar kinderen op dezelfde manier mee in de dood.

INFO

Wie vragen heeft over zelfdoding, kan terecht op het gratis nummer 1813 of op www.zelfmoord1813.be.
gezellig.......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 15:23   #19
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

bilan: al 9 kinderen dood door 4 zotte aboriginals.......

en dan zeggen ze iets van Dutroux
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 15:35   #20
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
bilan: al 9 kinderen dood door 4 zotte aboriginals.......

en dan zeggen ze iets van Dutroux
Inderdaad, Dutroux is onschuldig.

Of wat is uw punt?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be