Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2003, 03:18   #21
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder
Er gaan hier geruchten in de streek dat ook BARCO zijn productie gaat verhuizen naar lageloonlanden.
Zolang onze bevolking blijft uitsterven, zullen alle bedrijven een voor een vertrekken. Niet zozeer owv de lage lonen, maar wel op zoek naar afzetmerkten. Het antwoord is en blijft een poisitef gezinsbeleid! Geen drugs, homo-promotie, geboortebeperking, euthanasie, abortus, echtscheidingen, zelfmoorden, gecultiveerd egoïsme,...
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2003, 10:37   #22
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder
Er gaan hier geruchten in de streek dat ook BARCO zijn productie gaat verhuizen naar lageloonlanden.
Zolang onze bevolking blijft uitsterven, zullen alle bedrijven een voor een vertrekken. Niet zozeer owv de lage lonen, maar wel op zoek naar afzetmerkten. Het antwoord is en blijft een poisitef gezinsbeleid! Geen drugs, homo-promotie, geboortebeperking, euthanasie, abortus, echtscheidingen, zelfmoorden, gecultiveerd egoïsme,...
Graag wat meer uitleg wat het ene met het andere te maken heeft. Dus liever iemand zien tieren en huilen van de pijn ipv euthanasie, liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo, liever een totaal zwaar gehandicapt kind wiens leven een hel zal zijn dan een abortus; geboortebeperking; iedereen kiest hoeveel kinderen hij wil, wil je er geen dan moet je dat respecteren wil je er 10 dan moet je dat evengoed respecteren. En wat die andere zaken daar mee te maken hebben die je opnoemt???? Dus graag wat meer uitleg aub?
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 02:48   #23
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Graag wat meer uitleg wat het ene met het andere te maken heeft. Dus liever iemand zien tieren en huilen van de pijn ipv euthanasie, liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo, liever een totaal zwaar gehandicapt kind wiens leven een hel zal zijn dan een abortus; geboortebeperking; iedereen kiest hoeveel kinderen hij wil, wil je er geen dan moet je dat respecteren wil je er 10 dan moet je dat evengoed respecteren. En wat die andere zaken daar mee te maken hebben die je opnoemt???? Dus graag wat meer uitleg aub?
Hebt gij ooit leren lezen op de lagere school? Ok, hier nog eens:

Natuurlijk niet. Zo werkt economische ontwikkeling. Spanje was vroeger een emigratieland, nu willen we er allemaal (of toch velen) overwinteren en/of permanent wonen. En wie herinnert er zich nog de tijd dat Japan een ontwikkelingsland was?

Uit ervaring weet ik dat bedrijven al lang niet meer reloceren om lage lonen op te zoeken. Tegenover lage lonen staan immers hoge transportkosten, gevaarlijke werkomstandigheden, onstabiele politieke regimes, enz. Bovendien blijven de lonen niet eeuwig laag he. Van zodra er meer bedrijven komen, onstaat er schaarste op de arbeidsmarkt en beginnen de lonen te stijgen. En geloof mij: het is niet economisch rendabel om elke 5 jaar van land te veranderen. Er bestaat nog zoiets als omschakelingskosten ook he.

Wat ik wilde zeggen: de bedrijven zoeken dus niet in de eerste plaats lage lonen (=kortzichtig), maar wel afzetmarkten! Consumenten met andere woorden. Bedrijven trekken naar China of India met de redenering: stel dat daar nog maar 5% van de bevolking welgesteld is, dan hebt ge een gigantische afzetmarkt voor uw product.

Daarom is het zo verschrikkelijk dramatisch wat Europa aan het uitsterven is en deze evolutie door onze dwaze politici nog aangemoedigd wordt door een actieve ontmanteling van ons maatschappelijk en moreel weefsel.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 08:29   #24
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

En uiteraard blijven de bewijzen uit en is de uitleg weer geen uitleg en een verdraaiing van de woorden. En ja ik heb leren lezen mocht je er aan twijfelen!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 09:39   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bartje, Ik zal Godfrieds standpunt proberen uit te leggen op Uw politiek niveau.

Als iedereen een TV heeft, dan verkoopt men niet genoeg TV's meer om een fabriek hier te hebben.Op een bepaald moment is het goedkoper 1 vrachtwagen met TV's naar hier te sturen dan scheepsladingen TV's naar Indië.

Oftewel ,de VLD's goed nieuws show zal gekeken worden op een TV gemaakt in El Cheapo Landen, niet op een Philips gemaakt in Hasselt.

Oftewel, als er maar 500 000 Belgen zouden zijn, Milieuvriendelijk en wel, is hier geen grote industrie meer, omdat die niet nodig is. maar geen industrie=geen rollend geld=geen economie=3de wereld land X

Kunnen we allemaal ons eigen veldje bemesten.En naar Groene filosofie gaan leven.Omdat we geen keuze meer hebben.

Maar, de Boer, die ploegde voort(als ie tijd krijgt daarvoor, het invullen van formuliere A tot en met Z² van garantie van gebruik van niet GGO's tot en met de vrachtbrieven voor het MAP vraagt ook tijd.)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 10:36   #26
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

En natuurlijk uiteraard weer geen uitleg, een uitleg die idd geen uitleg is. Godfried en helaas nog anderen zien liever iemand kreunen van de pijn, zien liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige hetero etc. Dat m'n zo rond de pot draait en eingelijk zaken zegt die er totaal geen beslag op hebben betekent véél.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 12:30   #27
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
En natuurlijk uiteraard weer geen uitleg, een uitleg die idd geen uitleg is. Godfried en helaas nog anderen zien liever iemand kreunen van de pijn, zien liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige hetero etc. Dat m'n zo rond de pot draait en eingelijk zaken zegt die er totaal geen beslag op hebben betekent véél.
Tjonge jonge, dit wordt echt lachwekkend. Ik probeer een militant van de VLD een beetje neo-liberale economische theorie bij te brengen, en hij gelooft mij niet! Bartje, zit gij toevallig niet in de verkeerde partij? Misschien is de SP eerder iets voor u?

Als er geen afzetmarkt is, is er geen economie, zoals Maddox terecht mijn uitleg hertaalde. Als de regering een beleid voert dat gericht is -gewild of ongewild- op bevolkingsafname (abortus, euthanasie, huwelijkstaks, gezinsonvriendelijke fiscaliteit, promotie van homofilie, zedelijk verval en promiscuïteit, contraceptie,...), dan kan het niet anders of vroeg of laat gaat de economie mee ten onder.

Tenzij er een voldoende grote immigratiestroom op gang gebracht wordt natuurlijk. Maar deze oplossing lijkt mij volstrekt onethisch en het prefecte recept voor enkele decennia van burgeroorlogen. Denken we maar aan wat er gebeurd is na de val van het West-Romeinse Rijk. Europa is de invallen van de barbaren pas na goed 2-300 jaar te boven gekomen.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 12:35   #28
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Jij wordt lachwekkend daar je telkens weigert bewijzen te leveren nu al ruim één maand!!!! En ik had het hier over euthansie, abortus, homohuwelijk etc... goed dat die zaken bestaan, om nog meer ongeluk in het leven te voorkomen. Maar ja uiteraard moet er weer van onderwerp veranderd worden en rond de pot gedraaid worden.

Graag eventjes uitleg hoe de economie ten onder kan gaan door promotie van homofilie. Trouwens wat is promotie. Ik noem dat geen promotie, dat is mensen proberen te helpen; maar ja dat mag ook alweer niet meer volgens sommige oerconservatieve principes. Maar goed sommigen zien dus mensen liever tieren van de pijn, zetten liever een héél zwaar gehandicapt kind op de wereld...
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 13:06   #29
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Jij wordt lachwekkend daar je telkens weigert bewijzen te leveren nu al ruim één maand!!!! En ik had het hier over euthansie, abortus, homohuwelijk etc... goed dat die zaken bestaan, om nog meer ongeluk in het leven te voorkomen. Maar ja uiteraard moet er weer van onderwerp veranderd worden en rond de pot gedraaid worden.

Graag eventjes uitleg hoe de economie ten onder kan gaan door promotie van homofilie. Trouwens wat is promotie. Ik noem dat geen promotie, dat is mensen proberen te helpen; maar ja dat mag ook alweer niet meer volgens sommige oerconservatieve principes. Maar goed sommigen zien dus mensen liever tieren van de pijn, zetten liever een héél zwaar gehandicapt kind op de wereld...
Gehandicapten hebben geen recht op leven dus? Ik ken nog iemand die zo'n beleid voerde. Hitler, Adolf was de naam.

Maddox en ikzelf hebben u net uitgelegd hoe promotie van homofilie leidt tot economische achteruitgang. Als gij onze uitleg niet begrijpt, heeft dat meer te maken met uw gebrekkige verstandelijke vermogens dan met mijn uitleg.

Er is genoeg wetenschappelijk bewijsmateriaal voorhanden dat aantoont dat homofilie een maatschappelijke component heeft, dus aangeleerd is. (zie hiervoor de referenties die ik op andere fora heb gezet) Het is dus te vermijden door een juist beleid. En evenzo kan het gepromoot worden. Hetero's kunnen aangezet worden tot homofilie. Kijk maar naar de zgz. "bisexuelen".

Trouwens, het zijt gij die afwijkt van het onderwerp. De discussie gaat over relocatie van multinationals. Niet over homofilie. Daar hebt gij al meer dan genoeg fora over opgericht en ik heb er eerlijk gezegd het sch***t van om altijd maar dezelfde argumenten te moeten horen en weerleggen. Ge hebt ongelijk, gisteren, vroeger en altijd. Twee mannen kunnen geen kinderen krijgen en een anus dient om excrementen af te scheiden. Ge moogt nog honderd wetten stemmen die het tegendeel beweren, de natuur kunt ge niet veranderen.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 13:27   #30
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

IOk heb het over ZWAAR gehandciapten die niet eens van het leven zouden weten, dat is het!!!! Ik had het eerst over euthanasite etc, dus helemaal geen afwijking!!!!

En hetero's kunnen aangezet worden tot homofilie. Wat een klucht. En bisexualiteit, ook al problemen mee zeker??? Je kan bi zijn maar perfect een gans leven samenzijn met iemand van het andere geslacht.

Dus nogmaals bewijs dat homosexualiteit effect heeft op de economie. Ik wacht er nog steeds op net als op de andere 101 bewijzen die je mij nog moet geven maar weigert te geven. En nog iets wat wil je zeggen met gebrekkelijke verstandelijke vermogens. Graag enige uitleg aub!n En de bewijzen dat homosexualiteit zou aangeleerd zijn.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 13:28   #31
LEFTeau
Partijlid
 
LEFTeau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2003
Locatie: Babylon
Berichten: 216
Standaard

die dwaze gedachten en angesten over homosexualiteit DAT is pas aangeleerd
__________________

"War doesn't determine who is right, it determines who is left"
this is war = http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm
LEFTeau is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 23:09   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Economie zoals we ze nu kennen, dus het Kapitalistisch systeem heeft een afzetmarkt nodig.

Een afzetmarkt betekend genoeg consumenten om het product rendabel af te nemen.
Als je morgen een playstation aan een Eskimo wil verkopen zal jij of die eskimo opdraaien voor de verzendkosten.Maar om een fabriek bij die eskimo te plaatsen ,dat is toch duidelijk.

Nu de link met Homosexualiteit, Abortus en Euthanasie.

Homosexualiteit is aangeleerd. Zoveel is duidelijk. mannetjes KWEKEN nu eenmaal niet lekker met elkaar. Alleen sommige soorten amfibien kunnen zichzelf aanpassen naar de nood.
Als er een biologisch component bijzit ,dan is het toch verdund met een scheutje heterosexualiteit.
Abortus, en zijn post natale variatie Eutanasie. Een dooie consumeerd niet.

Godfried bekijkt het door de bril van een gelovige van de katholieke kerk, die uitdrukkelijk steld dat een mens doden alleen iets is dat aan god is gegeven(laat onze christelijke oorlogsstokers in de VS daar eens over denken)
Ik bekijk het gewoon praktisch,als agnost.
Sex is leuk. mannetje onderling, of vrouwtjes onderling, of in groep.. wat maakt het uit, als het maar fun is.
Abortus is een laatste redmiddel om een bestaand leven niet te verknoeien.Maar is ook alleen maar een laatste redmiddel, en naar mijn mening iets dat alleen uit puur uit medische redenen kan overwogen worden, of in gevallen van zware misdrijven(Incest en/of verkrachting dus)
Als je plezier kan hebben kan je ook de gevolgen dragen. Een condoom bestaat(ook handig om die vervelende SOA's een beetje van je lijf te houden, of in andere gevallen alleeen in jouw lijf te laten blijven), evenals enkele 10tallen andere trukken van anticoceptie.Keus te over, het vergt alleen wat geduld en nadenken.
Euthanasie.. tja, mensen die dood willen en het zelf kunnen, proberen het dan ,en lukken er soms nog in ook.
Iemand ongeneselijk ziek kan erom vragen... maar dan ook alleen als ie het zelf weet en kan beslissen.
Maar wat met mensen die gewoon geen besef van hun omgeving.. die gaan er niet om vragen he.

't zijn wel consumenten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 10:36   #33
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

In heel deze thread zie ik ineens één van de grote levensvragen opgelost:

MOEDER WAAROM LEVEN WIJ?
Om te kunnen consumeren kindje!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 11:24   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Klopt.
En als ergens geen behoefte voor is, dan wordt deze wel even kunstmatig geschapen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 11:31   #35
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Economie zoals we ze nu kennen, dus het Kapitalistisch systeem heeft een afzetmarkt nodig.
Mensen toch, waar komt gij nu toch nog mee af! "Kapitalisme" is een totaal voorbijgestreefd begrip, een uitvinding van Marx om zijn communistisch systeem te kunnen legitimeren. Het gaat gewoon om vrijhandel, en dit is altijd al de beste manier geweest om tot de hoogste welvaart te komen voor het grootste aantal mensen. In de Oudheid en onder de holbewoners werd er ook handel gedreven.

Nu de link met Homosexualiteit, Abortus en Euthanasie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Godfried bekijkt het door de bril van een gelovige van de katholieke kerk, die uitdrukkelijk steld dat een mens doden alleen iets is dat aan god is gegeven(laat onze christelijke oorlogsstokers in de VS daar eens over denken)
Bull shit! Mijn betoog in deze discussie was puur economisch. Geen consumenten, geen economie, geen welvaart. En abortus, euthanasie, contraceptie, homofilie, ontmoediging van gezinsvorming, zijn nu eenmaal allemaal mechanismen die de bevolkingsaanwas remmen of teniet doen. Daar kunt ge niet rond, hoewel bartje het waarschijnlijk weer niet bewezen zal achten dat bv. een abortus een dood kind tot gevolg heeft, dat misschien een groot geleerde had kunnen worden die een medicament tegen kanker ontwikkelt.

Uiteraard loopt het gelovige betoog over andere lijnen, maar komt tot dezelfde conclusie. Wat nog maar eens de diepere Waarheid aantoont die in het geloof vervat ligt.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 11:43   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Hoe euthanasie de bevolkingsaanwas kan remmen of teniet doen is mij toch niet duidelijk hoor.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 12:23   #37
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Een man produceert tot aan zijn dood spermatozoiden.Tegen het einde aan een stuk minder ,en minder goeie kwaliteit,maar een stervende 108 jarige kan met een stukje geluk nog een jongedame zwanger maken.
Bij vrouwen ligt dat iets anders.

Maar een dode consumeert niet.
Een oorlogswijsheid. Je kan beter gewonden hebben dan doden.Gewonden leggen een last op de voorraden en mankracht van de getroffen partij.

Ook in het hedendaagse "vredestijdperk" is dit zo.Je hebt een beter consument aan een langdurig stervende dan aan een korte geëuthanaseerde.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2003, 04:11   #38
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Hoe euthanasie de bevolkingsaanwas kan remmen of teniet doen is mij toch niet duidelijk hoor.
De huidige euthanasiewet laat toe dat depressieve 20ers en 30ers zich laten begeleiden bij hun zelfmoord. Dat is de essentie van onze nieuwe euthanasiewet; maak u maar geen illusies. Impliciet levensverkortend handelen bij terminale patiënten is immers nooit verboden geweest.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2003, 08:44   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Mijn betoog in deze discussie was puur economisch. Geen consumenten, geen economie, geen welvaart. En abortus, euthanasie, contraceptie, homofilie, ontmoediging van gezinsvorming, zijn nu eenmaal allemaal mechanismen die de bevolkingsaanwas remmen of teniet doen.
Godfried is gekant tegen euthanasie, en wil bijgevolg terminale zieken in hun laatste dagen nog wat laten 'medisch consumeren'.
  • een nodeloos onderzoekje hier en daar,
    een onnodig testje links en rechts,
    nog een hoorapparaatje aanmeten,
    een vals gebit om ziekenhuispap mee te verorberen,
    als het kan nog een operatietje,
    de beademingsmachine nog wat laten opbrengen,
    in stille periodes de bezettingsgraad der bedden wat opdrijven
    .............

Zijn morbide vorm van marketing doet me vermoeden dat zijn roeping in de medische sector ligt. Ben jij misschien die freak die hier in het ASZ de geamputeerde ledematen 'verwerkt'? Of ambieer je de functie van opvuller der Cola-automaat in de rokerskamer van het Elisabeth-gasthuis? Met een beetje geluk kan je onze vorst er nog begroeten als hij zijn goede doch zwakke hart komt laten controleren door dokter Van Ermen.............
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2003, 11:47   #40
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Mijn betoog in deze discussie was puur economisch. Geen consumenten, geen economie, geen welvaart. En abortus, euthanasie, contraceptie, homofilie, ontmoediging van gezinsvorming, zijn nu eenmaal allemaal mechanismen die de bevolkingsaanwas remmen of teniet doen.
Godfried is gekant tegen euthanasie, en wil bijgevolg terminale zieken in hun laatste dagen nog wat laten 'medisch consumeren'.
Vrije euthanasie en abortus leiden tot bevolkingsafname. En daar gaat (onder meer) de economie onder lijden. Ik weet dat die waarheid pijn doet voor u die uit een geperverteerd milieubewustzijn vindt dat we maar beter in vrede uitsterven. U zal er echter niet rondkunnen dat ontvolking een menselijke catastrofe is die onnoemelijk veel leed gaat veroorzaken aan de overblijvenden. En uiteindelijk krijgt u toch ongelijk, want nieuwe generaties zullen uw prefiede gedachtegoed niet voortzetten.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be