Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 februari 2003, 18:51   #41
chr.wouters
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
We zijn grappig chr. wouters
Het wassen van de voeten van Jezus door Maria Magdalena is een metafoor voor masturbatie.
het is niet omdat jij daar opgewonden van wordt dat zij dat ook waren hé
Dat is nu juist de betekenis van een metafoor : door iets zeer concreets een hogere waarheid illustreren. Masturbation=Meditation!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2003, 21:33   #42
Nom@d
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Berichten: 341
Standaard

Het begon voorzichtig en aarzelend, maar daarna ging de algehele geloofsafval als een voortschuivende lawine door het land. De voorspoed kende geen grenzen en je was niet goed wijs als je nog iets voor God deed, nee God was opeens niet meer nodig.Genot volop, overal geweest zijn, alles gegeten hebben, alles gedaan hebben dat is vandaag de dag helemaal in.
Je leeft immers maar één keer, dus je moet doen wat je lekker vindt en wat je leuk vindt,elke dag !
Nom@d is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2003, 21:18   #43
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Ik weet niet of jesus ooit bestaan heeft of niet. Als het evangelie zijn geschiedenis beschrijft en hij heeft bestaan lijkt hij mij alvast niet zo'n gezellige kerel.

Ten einde trek ik mij niet zoveel aan van wat u wilt geloven zolang ge uw gedachten daarover niet op mijn boterhammen komt smeren. Enfin, veel geluk in uw zoektocht naar de eeuwigheid.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2003, 10:34   #44
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Dank u wel,


8)


Thomas
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 01:23   #45
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Waar slaat dat nu weer op. Het wassen van de voeten van Jezus door Maria Magdalena kan evengoed geïnterpretteerd worden als een bewijs dat Jezus de vrouwen als minderwaardige slaven zag.
Uit die voetwassing besluit ik dat er zand tussen Jezekes tenen zat.

Hij mocht in Maria Maddalena's bordeel niet binnen met vuile voeten, daar ze net nieuw oosters voltapijt geplaatst hadden.

Zo stelt Martin Scorsese het alleszins voor in zijn weergaloze film: The Last Temptation Of Christ (Vooraleer jullie mij hier met banbliksems bedreigen 8) )
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 15:17   #46
Nom@d
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Berichten: 341
Standaard

de titel van deze topic luid: is het christendom gebaseerd op verkeerde informatie?
mijn antwoord nee ,maar de mens heeft er verkeerde informatie uit gehaald.

Het doel van de katolieke leer is om de mens zodanig op te voeden, dat hij zich ontwikkelt van de fysieke toestand naar de morele en van de morele naar de geestelijke.

Van iemand, die de morele normen niet in acht neemt, kunnen wij niet verwachten, dat hij een geestelijk hoogstaand mens zou zijn. ik bedoel met de morele normen niet de omgangsvormen, maar de innerlijke beschaving en innerlijke vorming, die de mens in staat stelt om de sublieme en edele eigenschappen te tonen.

De mens is weliswaar een bundel van driften, doch bezit iets waardoor hij in staat is zijn driften de baas te worden en ze te overheersen. Doet men dit, dan veranderen de driften in edele eigenschappen.

De mens was in den beginne precies zo als nu, daarom heeft de zgn. eerste mens ook zonde begaan. Ware hij volmaakt geweest, zoals dit beweerd wordt, dan zou hij geen zonde hebben begaan, want de volmaaktheid eist, dat de betreffende persoon zijn driften de baas blijft.

De aangeboren neigingen zijn goed noch kwaad, indien wij ze op zich zelf beschouwen. Zij worden goed of kwaad genoemd naar de gevolgen van de daden, aan welke zij ten grondslag liggen.

Wij kunnen iemand alleen dan een moreel mens noemen indien zijn handelingen naar de volgende voorwaarden geschieden:


**Als de handelingen onder leiding van rede op de juiste plaats en tijd worden verricht.

**Als men de handelingen bewust verricht of nalaat terwijl men bij machte is het tegenovergestelde van zijn handelingen te kunnen doen.

**Als iemand zijn tegenstander niet met gelijke munt kan betalen, zullen wij hem niet als vergevensgezind prijzen.

**Iemand die zich verminkt om een bepaald kwaad te vermijden zal hierdoor geen morele staat bereiken.

**Iemand, die zich afsluit van de wereld, kan zich de hoge moraal niet toeëigenen, want dit zou betekenen, dat hij gevlucht is voor de verantwoording, die de natuur op hem legt.

**Indien men zijn natuurdriften en neigingen niet doodt, doch evenwichtig onder controle van de rede op de juiste tijd en plaats bevredigt.

**Indien de handelingen van de mens uit vrije keuze en niet onder enigerlei dwang plaats vinden.

**Indien men uit morele en geestelijke overweging zijn handelingen verricht en niet voor zelfverheerlijking of baatzuchtig.

Als men deze normen in acht neemt, zal men langzamerhand de hoogste stadia van moraal bereiken. Men zal dan als een voorbeeld zijn voor zijn medemens en als licht voor zijn omgeving.
Nom@d is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 17:50   #47
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Waar slaat dat nu weer op. Het wassen van de voeten van Jezus door Maria Magdalena kan evengoed geïnterpretteerd worden als een bewijs dat Jezus de vrouwen als minderwaardige slaven zag.
Uit die voetwassing besluit ik dat er zand tussen Jezekes tenen zat.

Hij mocht in Maria Maddalena's bordeel niet binnen met vuile voeten, daar ze net nieuw oosters voltapijt geplaatst hadden.

Zo stelt Martin Scorsese het alleszins voor in zijn weergaloze film: The Last Temptation Of Christ (Vooraleer jullie mij hier met banbliksems bedreigen 8) )
Oosters voltapijt?

Wordt dat dan op maat gemaakt?

Want met die speciale motieven moet dat toch een beetje in uw kamer uitkomen hé, dat moet toch schoon in het midden liggen en zo?

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 18:09   #48
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Oosters voltapijt?

Wordt dat dan op maat gemaakt?

Want met die speciale motieven moet dat toch een beetje in uw kamer uitkomen hé, dat moet toch schoon in het midden liggen en zo?

Zozo, een kritische lezer.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 12:40   #49
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

En dan zegt hij respect te hebben voor andermans godsdienst.

Superstaaf, dat je dat niet hebt, tot daar aan toe, maar ik kan er niet tegen dat mensen zeggen dat ze dat hebben en het toch niet hebben.
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 13:39   #50
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
En dan zegt hij respect te hebben voor andermans godsdienst.

Superstaaf, dat je dat niet hebt, tot daar aan toe, maar ik kan er niet tegen dat mensen zeggen dat ze dat hebben en het toch niet hebben.
Voor alle duidelijkheid nog even een poging om mijn opinie klaar weer te geven.

Ik heb geen greintje respect voor geen enkele godsdienst.

Ik heb enkel respect voor de mensen, welke godsdienst ze ook mogen belijden, daar hun religieuze kant slechts één deeltje van hun persoon uitmaakt, dat dan nog maakbaar en dus veranderbaar is.

Ik wil dat elk zijn religie kan beleven, zolang ze een ander niet schaadt.

Ik wil dat iedereen zijn mening over elke religie mag hebben, én moet kunnen ventileren, zelfs al is die kwetsend voor de beoefenaars.
Een opiniestrijd maakt geen wonden, en is niet levensbedreigend. Wie ideëel aangevallen wordt, heeft dezelfde wapens als verdediging ter beschikking.

Doe dus maar gerust een poging om uw katholieke bollenwinkel hier te verkopen, maar schrik niet als ik met woorden uw santekraam in de prak draai. Je doet met de overschot nog steeds wat je wil: opeten, uitkotsen, doortrekken, of op je schouw zetten en er levenslang beaat voor in aanbidding liggen. Dat is je vrijheid.

Groetjeeeeeees!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2003, 15:44   #51
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
En dan zegt hij respect te hebben voor andermans godsdienst.

Superstaaf, dat je dat niet hebt, tot daar aan toe, maar ik kan er niet tegen dat mensen zeggen dat ze dat hebben en het toch niet hebben.
Voor alle duidelijkheid nog even een poging om mijn opinie klaar weer te geven.

Ik heb geen greintje respect voor geen enkele godsdienst.

Ik heb enkel respect voor de mensen, welke godsdienst ze ook mogen belijden, daar hun religieuze kant slechts één deeltje van hun persoon uitmaakt, dat dan nog maakbaar en dus veranderbaar is.

Ik wil dat elk zijn religie kan beleven, zolang ze een ander niet schaadt.

Ik wil dat iedereen zijn mening over elke religie mag hebben, én moet kunnen ventileren, zelfs al is die kwetsend voor de beoefenaars.
Een opiniestrijd maakt geen wonden, en is niet levensbedreigend. Wie ideëel aangevallen wordt, heeft dezelfde wapens als verdediging ter beschikking.

Doe dus maar gerust een poging om uw katholieke bollenwinkel hier te verkopen, maar schrik niet als ik met woorden uw santekraam in de prak draai. Je doet met de overschot nog steeds wat je wil: opeten, uitkotsen, doortrekken, of op je schouw zetten en er levenslang beaat voor in aanbidding liggen. Dat is je vrijheid.

Groetjeeeeeees!
Nu kan ik je volgen,

eerste keer dat je toe geeft dat je godsdiensten verafschuwt
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2003, 15:50   #52
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Nu kan ik je volgen,

eerste keer dat je toe geeft dat je godsdiensten verafschuwt
Zucht
Leerde jij wel lezen, of ben je afhankelijk van de censuur van iemand die je voorleest?
Wie is het meest consekwent? Iemand die alle godsdienst verwerpt, of iemand die fulmineert tegen de islamieten, maar zelf een erectie krijgt bij het aanschouwen van 't Eilig Hert?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2003, 19:34   #53
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Nu kan ik je volgen,

eerste keer dat je toe geeft dat je godsdiensten verafschuwt
Zucht
Leerde jij wel lezen, of ben je afhankelijk van de censuur van iemand die je voorleest?
Wie is het meest consekwent? Iemand die alle godsdienst verwerpt, of iemand die fulmineert tegen de islamieten, maar zelf een erectie krijgt bij het aanschouwen van 't Eilig Hert?
Tegen discriminatie zijn, maar toch geen respect hebben, zo links zijn en toch maar uitschelden...

Het blijk ban een echte anti-haat-christen.

Respect voor de mensheid, godsdienst, andersgezinden staat niet in superstaaf zijn woordenboek.
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2003, 19:46   #54
God de Vader
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: overal
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
De theorie van Voskuilen is gebasseerd op het leven van de apostel Paulus(die eerder onder z’n echte naam Saul de christenen vervolgde.
Wat Paulus heeft gezegd of gedaan heeft geen enkel belang, evenmin als wat de paus of de bisschoppen zeggen. Ik heb een directe relatie met elk van u. Niemand anders heeft zich daarmee te bemoeien.
God de Vader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2003, 19:52   #55
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Tegen discriminatie zijn, maar toch geen respect hebben
Is dat dan zo een grote contradictie?
Ik heb geen respect voor religie of voor de zooi die mensen onder invloed ervan uit hun botten slaan.
Desondanks vind ik dat ze het recht moeten hebben hun onzin te verkondigen en te geloven wat ze willen. Zolang ik mijn idee erover even vrijelijk mag ventileren, is er toch geen vuiltje aan de lucht?

Citaat:
zo links zijn
Dat is een etiketje mij opgeplakt door een ultrarechtse flamingantische en oerkatholieke reactionair.
Ten opzichte van jou zal ik misschien relatief links staan.

Citaat:
en toch maar uitschelden...
Schelden is ook een vorm van meningsuiting.
Het is een stijl die soms tijd uitspaart en heel direct kan zijn.

Citaat:
Het blijk ban een echte anti-haat-christen.
Wat voel jij je toch steeds snel persoonlijk aangevallen, terwijl ik enkel fulmineer tegenover jouw in mijn ogen geborneerde gedachtengoed, dat dan nog niet eens van jezelf afkomstig is, maar je opgedrongen werd door je opvoeders.

Citaat:
Respect voor de mensheid, godsdienst, andersgezinden staat niet in superstaaf zijn woordenboek.
Ik heb geen respect voor de mensheid, dat klopt.
Ook zelden voor meningen, maar ik wil ze wel allemaal toelaten en vernemen.
Ik respecteer enkel de rechten van het individu. 8)

Respect moet verdiend worden.
Het is niet iets wat je krijgt door erom te zeuren.
Meestal zijn zij die er het hardst om schreeuwen diegenen die het minst respect verdienen. Ze willen hun gelijk halen via gezagsargumenten, b.v. hogere leeftijd. Respect wordt maar al te vaak geclaimd om de foute redenen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 18:08   #56
Thomas Hx
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 4.701
Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

[quote="Superstaaf®"][quote="Thomas Heynderickx"]
1

Is dat dan zo een grote contradictie?
Ik heb geen respect voor religie of voor de zooi die mensen onder invloed ervan uit hun botten slaan.
Desondanks vind ik dat ze het recht moeten hebben hun onzin te verkondigen en te geloven wat ze willen. Zolang ik mijn idee erover even vrijelijk mag ventileren, is er toch geen vuiltje aan de lucht?

2

Dat is een etiketje mij opgeplakt door een ultrarechtse flamingantische en oerkatholieke reactionair.
Ten opzichte van jou zal ik misschien relatief links staan.


3

Wat voel jij je toch steeds snel persoonlijk aangevallen, terwijl ik enkel fulmineer tegenover jouw in mijn ogen geborneerde gedachtengoed, dat dan nog niet eens van jezelf afkomstig is, maar je opgedrongen werd door je opvoeders.

4

Ik heb geen respect voor de mensheid, dat klopt.
Ook zelden voor meningen, maar ik wil ze wel allemaal toelaten en vernemen.
Ik respecteer enkel de rechten van het individu. 8)

quote]

1 çava.

2 indien je voor het individu bent ( zie 4 ) kan ik je enkel een extreem-linkse-liberale vent noemen ( vent -> niet verkeerd verstaan ) die dus best op vivant stemt. ( is uiteraard je eigen keuze ) Maar 1 stoornis, vivant respecteert altijd de meningen en alle soorten godsdiensten. -> pech voor u.

3 mag ik je er op wijzen dat ik blij ben dat ik die opvoeding heb gekregen zodanig dat ik mezelf daarin heb kunnen ontwikkellen, spijtig dat andere mensen deze overtuiging niet in leer kregen aangeboden!

-> laat mijn opvoeders er buiten, kwestie van .... nooit andere personen bij betrekken... maar dat zal je ook niet kunnen schelen zeker?

4 de rechten van het individu behoud ook in respect te hebben voor mekaars religie.

Thomas Heynderickx
__________________
christelijke humanist en centrum-democraat
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 20:01   #57
God de Vader
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: overal
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Schelden is ook een vorm van meningsuiting.
Het is een stijl die soms tijd uitspaart en heel direct kan zijn.
Ja, ge spaart tijd en zijt heel direct. Maar wat doet ge met die gespaarde tijd?

De enige tijd die gij hebt is dien ik u gegeven heb.

Probeer iets goeds te zeggen over de mens die gij uitschelden wildet.
God de Vader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2003, 14:30   #58
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door God de Vader

Probeer iets goeds te zeggen over de mens die gij uitschelden wildet.
Okay, god de Vader.
Eigenlijk wil ik u uitschelden, maar ik doe een poging om iets goeds over u te zeggen.
Het verdwijnen van jouw fantasiebeeld uit de gedachtenwereld der mensen is een goede zaak.
Ziezo.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2003, 14:40   #59
Wodan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door God de Vader

Probeer iets goeds te zeggen over de mens die gij uitschelden wildet.
Okay, god de Vader.
Eigenlijk wil ik u uitschelden, maar ik doe een poging om iets goeds over u te zeggen.
Het verdwijnen van jouw fantasiebeeld uit de gedachtenwereld der mensen is een goede zaak.
Voor ge mijn collega probeert belachelijk te maken, moet ge misschien eens bedenken of ge hem met "u" of "jij" (of desnoods "gij") wilt aanspreken. Ge profileert u hier wel heel nadrukkelijk als een doorsnee Vlaming, met andere woorden: iemand die zich ongemakkelijk voelt in zijn eigen taal.
Wodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2003, 16:43   #60
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
2 indien je voor het individu bent ( zie 4 ) kan ik je enkel een extreem-linkse-liberale vent noemen
Als dit etiketje jou de illusie geeft van een bepaalde grip op mij te hebben: �* la bonheur.

Citaat:
3 mag ik je er op wijzen dat ik blij ben dat ik die opvoeding heb gekregen zodanig dat ik mezelf daarin heb kunnen ontwikkellen
Grappig.
Ik kreeg ook een gedegen katholieke opvoeding, en begon pas mezelf te ontwikkelen, toen ik die probleemloos, zonder rancunes achter mij liet.
Reeds meer dan 40 jaar werd ik nog niet door één of andere godheid neergebliksemd, dus je merkt dat er ook zonder religie leven voor de dood is.......

Citaat:
spijtig dat andere mensen deze overtuiging niet in leer kregen aangeboden!
Wat een paternalistisch eigengereid idee!
'Wij zijn de beste en wie onze leer niet ingelepeld kreeg: zij dolen en zijn dikke sukkelaars.'

Nog nooit bedacht dat een groot deel van de wereldbevolking niet katholiek opgefokt werd? Ook zij leven en sterven probleemloos hoor.


Citaat:
-> laat mijn opvoeders er buiten, kwestie van .... nooit andere personen bij betrekken... maar dat zal je ook niet kunnen schelen zeker?
Naar de waarheid mag gerefereerd worden, wanneer ze relevant is in de discussie.
Je werd immers katholiek opgevoed.
Of zag jij zoals Paulus het licht toen je van je paard gebliksemd werd op weg naar Demaskes?

Citaat:
4 de rechten van het individu behoud ook in respect te hebben voor mekaars religie.
Het is eveneens mijn recht om religie niet respectueus te vinden.
Ik respecteer enkel in de mate van het mogelijke de mensen, zo ze dit in mijn ogen verdienen. Ook soms religieuzen, maar niet omwille van hun godsdienst, eerder desondanks.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be