Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 januari 2018, 04:54   #501
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Nu zou ik inderdaad de weg niet meer moeten vragen.
Maar toen ik destijds twintig jaar in Brussel gewerkt heb en ook globetrotter moest spelen in alle duistere steegjes waar geïmproviseerde maatschappelijke zetels gehuisvest waren bestond de smartphone nog niet.
En je kon toen nog verloren lopen in de krotten waar sommige bedrijven zogezegd hun hoofdzetel hadden. Eén dag per jaar toch als wij de boekhouding kwamen nazien. Nu ja; nazien is veel gezegd. 95 % van mijn collega's waren beginnelingen die meestal onbekwaam waren.
Juist daarom hadden die bedrijven hun verzonnen hoofdzetel in Brussel.
Stuur geroutineerde ambtenaren naar de hoofdstad en betaal ze een tweetaligheidspremie en tussen dit en één jaar zullen er geen krotten meer gebruikt worden om de maatschappelijke zetels van frauderende bedrijven te vestigen.
Ik ken de grootstad dus beter dan dezen die hier een dikke nek opzetten.
Vooral dan nog wel de achterbuurten. Spijtig nog wel. Toen heb ik het overleefd. Maar in vele van die verloederde steegjes kom je best heden niet te veel. Wij werkten destijds tot 17 uur en dan kon het al behoorlijk donker zijn als men een station moest terug vinden. Ik ben meermaals echt niet gerust geweest. Want rond die tijd waren gewoonlijk de dorpsjongsten die bestuursvergaderingen hielden op straat voor wat hun wijk betrof.
Tevreden met de uitleg? Brussel is mogelijk nu veranderd want ik ben er 25 jaar niet meer geweest. Maar geloof me of niet; ik heb echt geen goesting meer om er te komen. Geef mij maar den boerenbuiten.
En voor hangende hespen en blote billen te zien heb ik ook al minder behoefte.
Brussel kan mij dus gestolen worden.
En ja; ik heb een smartphone.
En nee; ik gebruik hem niet om naar onnozelaars te bellen.
Dubbel tevreden met de uitleg nu?
Neen niet direct. Die achterbuurtjes dat boekhoudkundig werk en dat dan allemaal overgoten met blote billen. Ik kan dat allemaal moeilijk volgen.
Ik heb daar nooit oog of tijd voor gehad tijdens mijn werk.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 07:58   #502
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ondertussen in Antwerpen .....zelfs in de sjieke buurten.Kogels vliegen er in het rond. The far west


https://www.hln.be/regio/schilde/kog...amer~a08543e7/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2018, 08:40   #503
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.374
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

En wat denkt u dat de overeenkomst is, beste Fred? Wetsvrezende burgers die bang in een hoekje kruipen, bang voor zowel de criminelen als de overheid... Of criminelen die weten dat zelfs de ergste straf minder erg is dan wat ze anders zou overkomen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2018, 10:08   #504
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.460
Standaard

Hellhole? Vooral voor vrouwen klaarblijkelijk:

https://fenixx.org/2018/01/09/negen-...astiggevallen/
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2018, 10:38   #505
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Ik had al gelezen dat 90% van de vrouwen in Brussel worden lastig gevallen, maar wilde het bewaren voor later gebruik. Bijvoorbeeld als de Brusselaars die dit forum frequenteren weer eens in actie schieten om hun fantastische stad te bewieroken.

Maar dat kan nog altijd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2018, 10:49   #506
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ondertussen in Antwerpen .....zelfs in de sjieke buurten.Kogels vliegen er in het rond. The far west

https://www.hln.be/regio/schilde/kog...amer~a08543e7/
Wat denk je hiermee te bewijzen, Fretje?

Je zou beter de lijst met terroristische "incidenten" in Belgique eens bekijken.
Maar liefst 18 terroristische aanslagen werden in Brussel en Wallonië gepleegd.
6 in Vlaanderen waarvan 2 in Antwerpen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...in_Belgi%C3%AB
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2018, 11:01   #507
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ondertussen worden in Bruxelles en de baronieën aan de lopende band mensen van hun sokken gereden door waanzinnige autobestuurders. Waarom staan de linkse keffertjes nu niet op hun achterpoten zoals een tijdje geleden toen dit in Antwerpen gebeurde? Twee maten en twee gewichten zoals gewoonlijk.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2018, 15:24   #508
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

In Antwerpen wordt, voor zover ik weet, ook geen 1 op 10 vrouwen NIET lastig gevallen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be