Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 november 2017, 00:08   #21
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je moet zo verontwaardigd niet reageren.

Als je met de nodige poeha nonsens verkoopt op een openbaar forum kun je reacties verwachten, zo simpel is het. Of dacht je nu echt dat iedereen steil achterover valt van je inzichten ?

Een andere fout die je maakt is dat je geen vraag stelt in je openingspost, maar gewoon wat gedachtegangen neerschrijft. Even ter opfrissing: dit is geen blog waar je alles ongebreideld kunt neerschrijven zonder de minste vorm van kritiek te verwachten, maar een openbaar forum.

Probeer iets minder te vibreren en meer in de realiteit te leven.
Ik reageer zoals ik reageren wil, dat doet u ook. Toch?
Ik schrijf ook zoals ik dat wil.. iedereen hier doet dat.
En iedereen is daar ook vrij in.. openbaar forum of niet.

En als u met veel poeha wil duidelijk maken dat iets nonsens is, maak dan misschien ook duidelijk waarom dat zo is.

Waarom is de uitspraak "as above so below, as below so above" nonsens?
Want dat is wat u beweert.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 09:55   #22
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik reageer zoals ik reageren wil, dat doet u ook. Toch?
Ik schrijf ook zoals ik dat wil.. iedereen hier doet dat.
En iedereen is daar ook vrij in.. openbaar forum of niet.

En als u met veel poeha wil duidelijk maken dat iets nonsens is, maak dan misschien ook duidelijk waarom dat zo is.

Waarom is de uitspraak "as above so below, as below so above" nonsens?
Want dat is wat u beweert.
Eens te meer fout: je schrijft hier niet om het even wat je wil. Misschien toch nog even het forumreglement lezen.

En ik ben geenszins van plan om elk puntje van je gebazel van maar liefst 10 pagina's lang te bepreken.

Hou je draden, thema's en vragen kort en to the point, en je zal meer reactie krijgen dan wanneer je daar gigantische lappen tekst zonder concrete vraagstelling plaatst.

99 pct. van de forumleden doet geen moeite om zoiets te lezen, en ik geef hen geen ongelijk.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 11:29   #23
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Waarom is de uitspraak "as above so below, as below so above" nonsens?
Want dat is wat u beweert.
Het is nonsens omdat de hemel hier "boven" een hogere wereld is als hier op aarde.
Het is ook nonsens omdat de microkosmos hoger ontwikkeld is dan de macrokosmos.

Niet alles is hetzelfde.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 17:46   #24
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Het gaat er niet om of iets door een anoniem iemand of een wereldberoemdheid gepost wordt, het gaat om de stelling zelf.
Wel spijtig voor je dat je juist de 7 punten hebt geciteerd want die vormen precies het allerzwakste gedeelte van de tekst.

Een aantal zijn triviaal, een aantal zijn verkeerd en een aantal zijn gewoon aannames.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 20:01   #25
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Wel spijtig voor je dat je juist de 7 punten hebt geciteerd want die vormen precies het allerzwakste gedeelte van de tekst.

Een aantal zijn triviaal, een aantal zijn verkeerd en een aantal zijn gewoon aannames.
Ik dacht juist dat de 7 principes een samenvatting vormden van de OP.
Maar bon, ik zal trachten de correctheid ervan uit te spellen.

- alles is mentaal;

In die andere post heb ik een - uiteraard onvolledige - uitleg gegeven over het mentale aspect waarin we leven:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=20

- alles werkt in overeenstemming;

Actie => reactie of oorzaak => gevolg, een natuurwet waaraan niet kan getornd worden.

- alles vibreert, beweegt en verandert;

Panta rei, elk deeltje in het universum, hoe klein of hoe groot ook, heeft een bepaalde energetische trillingsfrequentie dat het in stand houdt (for the time being).

- alles bestaat uit tegenpolen en is dus duaal;

Alles bestaat uit een positieve en een negatieve component, die elkaar in stand houden.
Verder ga ik het lijstje simpel houden, JeeBee:

http://www.jekanmewat.nl/woordlijst/tegenstellingen.pdf

- alles beweegt volgens ritme;

Dag en nacht, seizoenen, de loop der planeten en de sterren die rond het middelpunt van de Melkweg bewegen, leven en dood, atoomvibraties…, alles heeft een intrinsiek ritme, wat uiteraard kan beïnvloed/geagiteerd worden door impulsen van ‘buitenaf’.

- alles is actie en reactie, oorzaak en gevolg;

Zie: alles werkt in overeenstemming (door voorafgaande impulsen).

- alles heeft man en vrouw in zich, enkel zo kan creatie ontstaan;

Elke energetische entiteit – gaande van een atoom tot een planeet/zon/melkweg en zelfs het hele (zichtbare) universum - is samengesteld/opgebouwd uit polaire tegenstellingen, dwz, een positieve (mannelijke) en een negatieve (vrouwelijke) impuls, die samen een energievector vormen, de torus:

https://www.youtube.com/watch?v=5i2NlruQec0

In de torus ontstaat dan creatie/leven.

Het kan best zijn dat sommige van die principes elkaar overlappen of aanvullen, maar de grote lijnen ervan stemmen imo overeen met de inhoud van de OP.
Aan jou om van bovenstaande verklaring ‘de triviale, de verkeerde en de gewone aannames’ aan te duiden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 november 2017 om 20:06.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 09:29   #26
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Aan jou om van bovenstaande verklaring ‘de triviale, de verkeerde en de gewone aannames’ aan te duiden.
Ik ga mijn tijd niet verdoen met het beantwoorden van flutpraat.

Daarom kort:

Punt 1: alles is mentaal.

Nog nooit zo'n naïef narcisme tegen het lijf gelopen. Bezit een paar schamele mentale eigenschappen en misbruikt die om hard op de borst te kloppen.

Leg eens uit hoe 'alles' - bijvoorbeeld een steen die van een berg rolt -'mentaal' is. De kosmos was best in orde gedurende 13,7 miljard jaar voordat iemand het woord mentaal in de mond nam.

Punt 2 tot en met 7.

Vermits punt 1 hierboven werd afgevoerd stort de hele constructie in elkaar. Het fundament is slecht en de rest staat ook op drijfzand.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 11:54   #27
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik ga mijn tijd niet verdoen met het beantwoorden van flutpraat.

Daarom kort:

Punt 1: alles is mentaal.

Nog nooit zo'n naïef narcisme tegen het lijf gelopen. Bezit een paar schamele mentale eigenschappen en misbruikt die om hard op de borst te kloppen.

Leg eens uit hoe 'alles' - bijvoorbeeld een steen die van een berg rolt -'mentaal' is. De kosmos was best in orde gedurende 13,7 miljard jaar voordat iemand het woord mentaal in de mond nam.

Punt 2 tot en met 7.

Vermits punt 1 hierboven werd afgevoerd stort de hele constructie in elkaar. Het fundament is slecht en de rest staat ook op drijfzand.
Geen probleem, JeeBee, gewoon al het feit dat je m’n post mentaal opnam/verwerkte en vanuit je mentale constructie daarop reageerde, onderschrijft m’n stelling.
Of kan jij iets ervaren buiten je bewustzijn om ?
Straffe gast ben je dan.

Voor de rest nog ’n fijn weekend gewenst.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 12:25   #28
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik dacht juist dat de 7 principes een samenvatting vormden van de OP.
Maar bon, ik zal trachten de correctheid ervan uit te spellen.

- alles is mentaal;

In die andere post heb ik een - uiteraard onvolledige - uitleg gegeven over het mentale aspect waarin we leven:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=20

- alles werkt in overeenstemming;

Actie => reactie of oorzaak => gevolg, een natuurwet waaraan niet kan getornd worden.

- alles vibreert, beweegt en verandert;

Panta rei, elk deeltje in het universum, hoe klein of hoe groot ook, heeft een bepaalde energetische trillingsfrequentie dat het in stand houdt (for the time being).

- alles bestaat uit tegenpolen en is dus duaal;

Alles bestaat uit een positieve en een negatieve component, die elkaar in stand houden.
Verder ga ik het lijstje simpel houden, JeeBee:

http://www.jekanmewat.nl/woordlijst/tegenstellingen.pdf

- alles beweegt volgens ritme;

Dag en nacht, seizoenen, de loop der planeten en de sterren die rond het middelpunt van de Melkweg bewegen, leven en dood, atoomvibraties…, alles heeft een intrinsiek ritme, wat uiteraard kan beïnvloed/geagiteerd worden door impulsen van ‘buitenaf’.

- alles is actie en reactie, oorzaak en gevolg;

Zie: alles werkt in overeenstemming (door voorafgaande impulsen).

- alles heeft man en vrouw in zich, enkel zo kan creatie ontstaan;

Elke energetische entiteit – gaande van een atoom tot een planeet/zon/melkweg en zelfs het hele (zichtbare) universum - is samengesteld/opgebouwd uit polaire tegenstellingen, dwz, een positieve (mannelijke) en een negatieve (vrouwelijke) impuls, die samen een energievector vormen, de torus:

https://www.youtube.com/watch?v=5i2NlruQec0

In de torus ontstaat dan creatie/leven.

Het kan best zijn dat sommige van die principes elkaar overlappen of aanvullen, maar de grote lijnen ervan stemmen imo overeen met de inhoud van de OP.
Aan jou om van bovenstaande verklaring ‘de triviale, de verkeerde en de gewone aannames’ aan te duiden.
Ik ga mijn tijd ook niet verdoen met het beantwoorden van flutpraat.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 13:50   #29
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik dacht juist dat de 7 principes een samenvatting vormden van de OP.
Maar bon, ik zal trachten de correctheid ervan uit te spellen.

- alles is mentaal;
Alles is uit de Geest van God, dat is al veel beter.

En als zodanig is een steen bijvoorbeeld niet mentaal, want deze bezit geen hersenen om te denken, het is slechts een uiterlijk ding.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 13:55   #30
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik dacht juist dat de 7 principes een samenvatting vormden van de OP.
Maar bon, ik zal trachten de correctheid ervan uit te spellen.

- alles is mentaal;

In die andere post heb ik een - uiteraard onvolledige - uitleg gegeven over het mentale aspect waarin we leven:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=20

- alles werkt in overeenstemming;

Actie => reactie of oorzaak => gevolg, een natuurwet waaraan niet kan getornd worden.
Ook dat is niet waar, want er is ook veel strijd, chaos in de natuur en in de mensenmaatschappij, en willekeur waarin alles botst met elkaar.

Bedenk wel: aan elke stelling laat zich een tegendeel bedenken.

Zodra je gaat zeggen: alles dit of alles dat....weet dan zeker dat het ook niet anders kan zijn.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 14:27   #31
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Geen probleem, JeeBee, gewoon al het feit dat je m’n post mentaal opnam/verwerkte en vanuit je mentale constructie daarop reageerde, onderschrijft m’n stelling.
Of kan jij iets ervaren buiten je bewustzijn om ?
Straffe gast ben je dan.

Voor de rest nog ’n fijn weekend gewenst.
'Alles'.....gaat dat over mij of over jou? Grootheidswaan. Belachelijk.

Of doe je alleen maar belachelijk?
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 14:32   #32
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Geen probleem, JeeBee, gewoon al het feit dat je m’n post mentaal opnam/verwerkte en vanuit je mentale constructie daarop reageerde, onderschrijft m’n stelling.
Of kan jij iets ervaren buiten je bewustzijn om ?
Straffe gast ben je dan.

Voor de rest nog ’n fijn weekend gewenst.
Alle andere blabla even achterwege latend, bedoel je dan ook dat als je geen bewustzijn hebt je ook geen ervaringen kan hebben?
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 14:37   #33
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Ook het "actie reactie principe" is al lang ouwe koek, zowel in de fysica als in het dagdagelijks leven.

Zo kan ik ook inzichten neerschrijven. Gewoon basiskennis neerpennen, en vervolgens wat opsmukken met metafysische nonsens.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 18:14   #34
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Alle andere blabla even achterwege latend, bedoel je dan ook dat als je geen bewustzijn hebt je ook geen ervaringen kan hebben?
Of dat alle leven in min of meerdere mate bewustzijn bezit???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 19:57   #35
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Alle andere blabla even achterwege latend, bedoel je dan ook dat als je geen bewustzijn hebt je ook geen ervaringen kan hebben?
Laten we eerst eens definiëren wat bewustzijn in sé is en dat laat ik met graagte over aan ene Brian Josephson, theoretisch natuurkundige die op 33-jarige leeftijd in 1973 met Leo Esaki en Ivar Giaever de Nobelprijs voor de Natuurkunde mocht ontvangen.

Hier alvast ’n korte samenvatting van z’n publieke lezing in de University of Cambridge:

“The problem of how life came into existence is a major challenge for biology. I shall argue for an explanation involving the idea that a more elementary form of life, not dependent on matter, existed prior to the big bang, and evolved at the level of ideas in the same way that human societies evolve at the level of ideas. Just as human society discovered how to use matter in a range of technological applications, the hypothesised life before the big bang discovered how to organise energy to make physical universes, and to make fruitful use of the matter available in such universes. In addition, our various creative abilities are in part expressions of aspects of this original life.”

https://sms.cam.ac.uk/media/871489

Bij deze worden degenen die het onderwerp in de OP en mijn reactie daarop als ‘nonsens, flutpraat, belachelijk en blabla’ bestempelen – zonder evenwel uit te leggen waaróm dat zo zou zijn -, vriendelijk uitgenodigd om dat eveneens over bovenstaande hypothese te doen.
Ik ben benieuwd.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 20:47   #36
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Laten we eerst eens definiëren wat bewustzijn in sé is en dat laat ik met graagte over aan ene Brian Josephson, theoretisch natuurkundige die op 33-jarige leeftijd in 1973 met Leo Esaki en Ivar Giaever de Nobelprijs voor de Natuurkunde mocht ontvangen.

Hier alvast ’n korte samenvatting van z’n publieke lezing in de University of Cambridge:

“The problem of how life came into existence is a major challenge for biology. I shall argue for an explanation involving the idea that a more elementary form of life, not dependent on matter, existed prior to the big bang, and evolved at the level of ideas in the same way that human societies evolve at the level of ideas. Just as human society discovered how to use matter in a range of technological applications, the hypothesised life before the big bang discovered how to organise energy to make physical universes, and to make fruitful use of the matter available in such universes. In addition, our various creative abilities are in part expressions of aspects of this original life.”

https://sms.cam.ac.uk/media/871489

Bij deze worden degenen die het onderwerp in de OP en mijn reactie daarop als ‘nonsens, flutpraat, belachelijk en blabla’ bestempelen – zonder evenwel uit te leggen waaróm dat zo zou zijn -, vriendelijk uitgenodigd om dat eveneens over bovenstaande hypothese te doen.
Ik ben benieuwd.
Het bovenstaande is gewoon een idee, een hypothese... meer niet. Wat zinnig kun je daar op zeggen ?

Als die mens dat gelooft, is dat goed voor hem.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 22:35   #37
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het bovenstaande is gewoon een idee, een hypothese... meer niet. Wat zinnig kun je daar op zeggen ?

Als die mens dat gelooft, is dat goed voor hem.
Mjah.., je kan je vraag ook omdraaien, zoiets als: 'Wat zinnig kun je daar op tegen zeggen ?'
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 22:58   #38
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mjah.., je kan je vraag ook omdraaien, zoiets als: 'Wat zinnig kun je daar op tegen zeggen ?'
Je ziet toch in dat zoiets in cirkels draaien is ?

Als ik overtuigd ben dat ik na de dood zal reïncarneren als een regenboog, wat kun jij daar dan tegen inbrengen ? Niets.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 23:06   #39
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je ziet toch in dat zoiets in cirkels draaien is ?

Als ik overtuigd ben dat ik na de dood zal reïncarneren als een regenboog, wat kun jij daar dan tegen inbrengen ? Niets.
Momentje, even de vraag recapituleren die ik net stelde: 'Wat zinnig kun je daar op tegen zeggen ?'

Aan de hand van je escapistische poging daartoe, niets dus, net zoals je geen enkel argument kunt opwerpen tegen post 25 of de OP.
Troost je, je medestanders kunnen dat ook niet.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 23:13   #40
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Momentje, even de vraag recapituleren die ik net stelde: 'Wat zinnig kun je daar op tegen zeggen ?'

Aan de hand van je escapistische poging daartoe, niets dus, net zoals je geen enkel argument kunt opwerpen tegen post 25 of de OP.
Maar mijn voorbeeld is 100 pct. hetzelfde. Dergelijke beweringen zijn immers onmogelijk te bewijzen of te ontkrachten.

Dat jij zoiets simpels niet inziet, tja.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be