Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juli 2019, 11:15   #21
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Dat geldt dus zeker voor de Dalai Lama en aanhangers, he.
En het is wel een probleem dat die mens zoveel andere mensen misleid. Hij gaat daar nog voor worden gebrandmerkt.
Wil je zeggen dat jouw mohamed en zijn aanhangers bevreesd zijn voor mensen die de goedheid, de verdraagzaamheid, de vrede in hun schild dragen???
Zoiets komt natuurlijk niet overeen met de golf van aanrandingen, verkrachtingen, vernielingen, bendevorming om maar niet te spreken van djihadisten waar jouw dierbare gelovigen de hele tijd voor in het nieuws komen...
Zeg mij eens waarom Saoudi Arabië, buiten slavenwerkers, hun eigen broeders in leed niet opvangen???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 11:23   #22
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.984
Standaard

Wie anno 2019 nog in "god en/of hel" gelooft, is rijp voor de psychiatrie.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 11:28   #23
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wie anno 2019 nog in "god en/of hel" gelooft, is rijp voor de psychiatrie.
Een grote meerderheid van de wereldbevolking dus, en sterk groeiende door versneld kweekgedrag.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 12:03   #24
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een grote meerderheid van de wereldbevolking dus, en sterk groeiende door versneld kweekgedrag.
Dus je wil zeggen dat de mensheid een groot krankenhuis wordt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 12:55   #25
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dus je wil zeggen dat de mensheid een groot krankenhuis wordt...
wordt?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 14:59   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.920
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Die probeerde om Amerika Indisch te maken. Zelfs vergiftigen van leidingwater hoorde daarbij. Laat me weten als je een linkje wil.

Waarschuwing: ik kan wel degelijk een linkje geven
Er is een ganse reeks over op Netflix. Aanrader!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 15:06   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat is het dan?
Boeddhisme is een levenswijze en géén godsdienst om reden van dat Boeddha zich niet zag als een god.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2019 om 15:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 18:37   #28
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Boeddhisme is een levenswijze en géén godsdienst om reden van dat Boeddha zich niet zag als een god.
Dan is het toch een personencultus?

Zoals Mohammed die ook is.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 19:17   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dan is het toch een personencultus?

Zoals Mohammed die ook is.
De Dalai-Lama-traditie

Recent hebben enkele volhardende maoïsten in Duitsland en België een nieuw klachtendossier ontwikkeld over een geheime boeddhistische agenda voor een soort “heilige oorlog”, met als kers op de taart allerlei onthullingen over bedenkelijke contacten van de Dalai Lama en andere leiders met misdadige sekten en politieke extremisten. In deze “informatie” moeten we serieus het kaf van het koren scheiden, maar waar rook is, blijkt inderdaad een beetje vuur te zijn.
Het Duitse echtpaar Victor en Victoria Trimondi voert een persoonlijke kruistocht tegen de Dalai Lama en het boeddhisme, meestal maar niet uitsluitend in zijn Tibetaanse vorm. Hij maakte in de jaren ’70 naam als extreemlinks uitgever, zij is violiste en kunsthistorica, en samen waren ze in de jaren ’80 en ’90 actief in de multiculturele sector. Via de interlevensbeschouwelijke dialoog raakten zij bevriend met de entourage van de glimlachende opper-Tibetaan. Maar zij ontdekten ook de minder fraaie elementen achter deze mediagenieke goeroe. En vandaag citeren de resterende maoïsten gretig het werk van “ex-maoïst” Victor Trimondi (www.trimondi.de) ter ondersteuning van hun polemiek tegen de “scheurmakerskliek van de Dalai Lama”.
Een genuanceerdere kritiek langs dezelfde lijnen vinden we bij de Waalse sinologe Elisabeth Martens (Bouddhisme tibétain, versant Nord, 2006). Het verschil in achtergrond zit hem naar mijn aanvoelen hierin dat zij blijkbaar haar linkse idealen nog niet helemaal verloren is. De Trimondi’s hebben, net als wel meer verzuurde oud-linksen, een louter negatieve agenda die overal sinistere uitingen van het rechtse kwaad tracht te zien, en er hun bestaan mee vullen om politieke vijanden te “ontmaskeren”. Martens ziet in de Chinese variant van het marxisme-leninisme een moderne vorm van een volkse en vagelijks materialistische filosofie die bewaard is in het daoïsme, maar waar ook de oorspronkelijke (sceptische, agnostische) leer van de Boeddha dichtbij stond.
Een lama is een “hogere”, van la, “hoog” (geschreven bLa-), zoals in La-dakh, “hoge bergpas”. Effectief beduidt de titel een volwaardige monnik binnen het Tibetaans boeddhisme. Volgens de bekende uitleg is de Dalai Lama bovendien een tulku, d.w.z. een herkenbaar reïncarnerende bodhisattva. Dit laatste is een bijna-Boeddha die zijn “uitwaaiing” (nirvana) uit het wiel van wedergeboorten in dit tranendal nog even uitstelt om eerst de mensheid te helpen.
Tulku’s kunnen kort na hun geboorte door hun vroegere medemonniken herkend worden en bij ondervraging blijk geven van kennis over leven en bezittingen van hun eigen vorige incarnatie. Dan worden ze door de monniken meegenomen voor hun opleiding. De huidige Dalai Lama zou de 14de incarnatie zijn van Avalokitesjvara, de Bodhisattva van het mededogen. Hij is hier bedrijvig sedert zijn eerste geboorte in 1391, weliswaar met korte onderbrekingen om dood te gaan, geschikte ouders uit te zoeken, geboren te worden en tandjes te krijgen in afwachting van zijn ontdekking.
Bij een vraag om bewijzen dat de islam gewelddadig is, zegt men bij wijze van inleiding wel eens dat er van de eerste vier kaliefen drie door medemoslims vermoord zijn. Welnu, van dertien incarnaties van de Dalai Lama zijn er waarschijnlijk zes (plus één pretendent) door medeboeddhisten vermoord. Nummer 14, die van ons dus (°1935), hoefde geen paleiscomplotten te vrezen dankzij de Chinese invasie in 1950, alias “de vreedzame bevrijding van het gewest Tibet”.

BRON

Uni waagt zich aan een Boeddhistische tekst voor 1 Juli:

"Van alle rijkdom is innerlijke tevredenheid het waardevolst. Zet je daarom in voor de verwezenlijking van innerlijke tevredenheid. Dan zul je ervaren dat je altijd rijk voorzien bent, ook al leef je daarbij in armoede."

(Dat kwam uit een boekje dat ik uit mijn vader zijn bib even 'ontleende': 365 Boeddhistische wijsheden van de hand van Vimalo Kulbarz)

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2019 om 19:20.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 19:33   #30
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De Dalai-Lama-traditie

Recent hebben enkele volhardende maoïsten in Duitsland en België een nieuw klachtendossier ontwikkeld over een geheime boeddhistische agenda voor een soort “heilige oorlog”, met als kers op de taart allerlei onthullingen over bedenkelijke contacten van de Dalai Lama en andere leiders met misdadige sekten en politieke extremisten. In deze “informatie” moeten we serieus het kaf van het koren scheiden, maar waar rook is, blijkt inderdaad een beetje vuur te zijn.
Het Duitse echtpaar Victor en Victoria Trimondi voert een persoonlijke kruistocht tegen de Dalai Lama en het boeddhisme, meestal maar niet uitsluitend in zijn Tibetaanse vorm. Hij maakte in de jaren ’70 naam als extreemlinks uitgever, zij is violiste en kunsthistorica, en samen waren ze in de jaren ’80 en ’90 actief in de multiculturele sector. Via de interlevensbeschouwelijke dialoog raakten zij bevriend met de entourage van de glimlachende opper-Tibetaan. Maar zij ontdekten ook de minder fraaie elementen achter deze mediagenieke goeroe. En vandaag citeren de resterende maoïsten gretig het werk van “ex-maoïst” Victor Trimondi (www.trimondi.de) ter ondersteuning van hun polemiek tegen de “scheurmakerskliek van de Dalai Lama”.
Een genuanceerdere kritiek langs dezelfde lijnen vinden we bij de Waalse sinologe Elisabeth Martens (Bouddhisme tibétain, versant Nord, 2006). Het verschil in achtergrond zit hem naar mijn aanvoelen hierin dat zij blijkbaar haar linkse idealen nog niet helemaal verloren is. De Trimondi’s hebben, net als wel meer verzuurde oud-linksen, een louter negatieve agenda die overal sinistere uitingen van het rechtse kwaad tracht te zien, en er hun bestaan mee vullen om politieke vijanden te “ontmaskeren”. Martens ziet in de Chinese variant van het marxisme-leninisme een moderne vorm van een volkse en vagelijks materialistische filosofie die bewaard is in het daoïsme, maar waar ook de oorspronkelijke (sceptische, agnostische) leer van de Boeddha dichtbij stond.
Een lama is een “hogere”, van la, “hoog” (geschreven bLa-), zoals in La-dakh, “hoge bergpas”. Effectief beduidt de titel een volwaardige monnik binnen het Tibetaans boeddhisme. Volgens de bekende uitleg is de Dalai Lama bovendien een tulku, d.w.z. een herkenbaar reïncarnerende bodhisattva. Dit laatste is een bijna-Boeddha die zijn “uitwaaiing” (nirvana) uit het wiel van wedergeboorten in dit tranendal nog even uitstelt om eerst de mensheid te helpen.
Tulku’s kunnen kort na hun geboorte door hun vroegere medemonniken herkend worden en bij ondervraging blijk geven van kennis over leven en bezittingen van hun eigen vorige incarnatie. Dan worden ze door de monniken meegenomen voor hun opleiding. De huidige Dalai Lama zou de 14de incarnatie zijn van Avalokitesjvara, de Bodhisattva van het mededogen. Hij is hier bedrijvig sedert zijn eerste geboorte in 1391, weliswaar met korte onderbrekingen om dood te gaan, geschikte ouders uit te zoeken, geboren te worden en tandjes te krijgen in afwachting van zijn ontdekking.
Bij een vraag om bewijzen dat de islam gewelddadig is, zegt men bij wijze van inleiding wel eens dat er van de eerste vier kaliefen drie door medemoslims vermoord zijn. Welnu, van dertien incarnaties van de Dalai Lama zijn er waarschijnlijk zes (plus één pretendent) door medeboeddhisten vermoord. Nummer 14, die van ons dus (°1935), hoefde geen paleiscomplotten te vrezen dankzij de Chinese invasie in 1950, alias “de vreedzame bevrijding van het gewest Tibet”.

BRON

Uni waagt zich aan een Boeddhistische tekst voor 1 Juli:

"Van alle rijkdom is innerlijke tevredenheid het waardevolst. Zet je daarom in voor de verwezenlijking van innerlijke tevredenheid. Dan zul je ervaren dat je altijd rijk voorzien bent, ook al leef je daarbij in armoede."

(Dat kwam uit een boekje dat ik uit mijn vader zijn bib even 'ontleende': 365 Boeddhistische wijsheden van de hand van Vimalo Kulbarz)

Oké en wat is nu je punt???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2019, 19:36   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oké en wat is nu je punt???
Dat was louter informatief de lange tekst en de link maar ik blijf bij de tekst die ik in de openingspost geschreven heb.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2019 om 19:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2019, 10:21   #32
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ooit dacht ik ook dat Amerika van de Indianen was of Australië van de Aboriginals, maar blijkbaar is dat ook niet meer het geval.

Sjonge jonge hoe hard kun je huilen? En maar blijven huilen, huilen, huilen? Ik begin de Vlamingen steeds meer zielige hoopjes snot te vinden.
Doe je boerka "achterste-voren" aan en je hebt nergens last meer van...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2019, 10:25   #33
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als iemand een rake observatie maakt, dat religie die observatie niet minder raak maakt.

Nu is het wachten tot de Dalaï Lama als Islamofoob bestempeld wordt.
Je moet stilaan een achterlijke gek zijn om niet "islamofoob" te zijn...

De islam is een pest voor de mensheid, vooral omdat hun "gelovigen" zich zo gemakkelijk over al onze landen kunnen verspreiden. En we moeten ze nog opvangen en kweken ook...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 11:21   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je moet stilaan een achterlijke gek zijn om niet "islamofoob" te zijn...

De islam is een pest voor de mensheid, vooral omdat hun "gelovigen" zich zo gemakkelijk over al onze landen kunnen verspreiden. En we moeten ze nog opvangen en kweken ook...
De massa migratie blijft tot vervelens toe ook maar aanhouden.

DIE MASSENZUWANDERUNG HÄLT AN: 2018 FAST 1,4 MILLIONEN!


En nog steeds roept men het géén HALT toe.


Europa wordt onder de voet gelopen. (<<- door Sarcasmus)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juli 2019 om 11:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 12:13   #35
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ooit dacht ik ook dat Amerika van de Indianen was of Australië van de Aboriginals, maar blijkbaar is dat ook niet meer het geval.

Sjonge jonge hoe hard kun je huilen? En maar blijven huilen, huilen, huilen? Ik begin de Vlamingen steeds meer zielige hoopjes snot te vinden.
Wanneer u denkt dat wij ons laten koloniseren door uw " vreedzame islam" moeten we vooral hard lachen.

Vlaanderen heeft nogal wat ervaring met kolonisten, in buiten schoppen zijn ze ervaringsdeskundigen. Trouwens, wat doet u hier toch?
Wie wil nu wonen in een land waarvan je de normen en waarden niet deelt en neer kijkt, vanuit je superieure ivoren toren met zicht op een God, op de oorspronkelijke bevolking?



Extreem rechts heeft geen betere vertegenwoordiging dan u, gezien uw uitlatingen. U bewijst hun gelijk, maar bent u wel intelligent genoeg om tot dat besef te komen?

Vrees er voor....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 12:22   #36
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Dat geldt dus zeker voor de Dalai Lama en aanhangers, he.
En het is wel een probleem dat die mens zoveel andere mensen misleid. Hij gaat daar nog voor worden gebrandmerkt.
Sorry hoor...wat doet religie toch met iemands geestelijke gezondheid?
Wie het niet met me eens is, ik de aanhanger van het enige en ware geloof beslis even dat een geestelijke leider van een van werelds grootste levensovertuigingen, anderen mis leidt.
Niet dat ik weet waarover die levensovertuiging gaat, maar dat hoeft ook niet, het is niet islamitisch en dus fout.


Dat moet gebrandmerkt worden... jawel we lezen het goed, of dit nu wel of niet letterlijk te nemen valt wil je toch gewoon niet eens weten.

Wie met deze attitude in de samenleving staat draagt een gedachtengoed uit wat werkt als een pesticide.

Het soort mentale gifwolk waar we mee moeten leren leven.

Of niet.. doe keuze is nog steeds niet gemaakt, we kunnen perfect samenleven met iedereen die deze gifwolk niet wil delen en dat zijn ook heel wat stilzwijgende moslims.


We moeten focussen op attitude, wie gifwolken verspreidt mag van mij opzouten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 12:22   #37
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ooit dacht ik ook dat Amerika van de Indianen was of Australië van de Aboriginals, maar blijkbaar is dat ook niet meer het geval.

Sjonge jonge hoe hard kun je huilen? En maar blijven huilen, huilen, huilen? Ik begin de Vlamingen steeds meer zielige hoopjes snot te vinden.
Komende van een moslim die al 100 jaar zielig huilie huilie doen over Westerse colonies en 1000 jaar over de Joden, Think About The Jews, is dat best grappig.

Het echt triestige is dat Vlamingen en hun politiekers en EU overlords zelf de horde moslims binnen halen, in zoverre dat veel moslims zelfs al zeggen dat het genoeg is (zeker nu ze beginnen inteelt Afghanen binnen te halen in treinladingen).
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 19:12   #38
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Leuke Engelstalige discussie:
https://www.quora.com/Do-you-agree-w...uld-they-leave

Die Dalai Lama heeft ook recht op z'n mening !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2019, 20:02   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Leuke Engelstalige discussie:
https://www.quora.com/Do-you-agree-w...uld-they-leave

Die Dalai Lama heeft ook recht op z'n mening !!
Best leuk om even na te lezen.

Wat mij ook opgevallen is was deze tekst op de site: "What are the biggest tracker networks and what can I do about them?"

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juli 2019 om 20:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be