Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2019, 08:30   #18401
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Serieus? En van welke planeet komen ze?

Oei, da doe ik eigenlijk nooit, ik denk er nooit het mijne van. Ik zou dat beter meer doen. wat denkt gij?

https://www.youtube.com/watch?v=Ud7cE6FozPo
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2019, 21:49   #18402
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Interessant weetje.




Vers van de pers.

Washington, D.C., July 22, 2019). Today, Larry Klayman the founder of both Judicial Watch and Freedom Watch, a former federal prosecutor, and currently the chairman and general counsel of Freedom Watch, announced the filing of a lawsuit to obtain records concerning and expose the government's cover-up of the now accepted truth that UFOs do exist.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 12:51   #18403
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Interessant weetje.




Vers van de pers.

Washington, D.C., July 22, 2019). Today, Larry Klayman the founder of both Judicial Watch and Freedom Watch, a former federal prosecutor, and currently the chairman and general counsel of Freedom Watch, announced the filing of a lawsuit to obtain records concerning and expose the government's cover-up of the now accepted truth that UFOs do exist.
Hou ons maar op de hoogte hoe het verloopt en wat de uitkomst is, ik zet er in ieder geval geen geld op in.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 13:26   #18404
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Af en toe kom ik eens kijken op deze draad om te zien of er al een UFO is gevonden, of beter, een alien.

Ik ben altijd heel ontgoocheld.

Maar misschien volgende keer beter.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2019, 16:26   #18405
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Af en toe kom ik eens kijken op deze draad om te zien of er al een UFO is gevonden, of beter, een alien.

Ik ben altijd heel ontgoocheld.

Maar misschien volgende keer beter.
Die hebben ze al lang volgens heel wat getuigen. Maar ik steun me vooral op de getuigenissen van (nu wijlen) Bill Uhouse (en ook anderen). De man beweert dat hij jaaaren heeft gewerkt aan 'reverse technology'. Technologie afgekeken van een gerecupereerde ufo. Helaas ook, een ufo-technologie die de Amerikaanse ingenieurs en wetenschapslui zelf niet goed snapten.

Nogmaals de getuigenis van Bill Uhouse:
https://www.youtube.com/watch?v=XLPdwdp12jQ

Maar goed, misschien verzint Uhouse dit allemaal (mogelijk, maar waarom zou iemand van zijn leeftijd en zijn ervaring dit nu doen?), een echt bewijs voor het bestaan van ufo's is het niet. En vergis u niet , ook ik zou graag een ufo in het echt willen zien. Wie niet?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 juli 2019 om 16:50.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2019, 21:03   #18406
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Die hebben ze al lang volgens heel wat getuigen. Maar ik steun me vooral op de getuigenissen van (nu wijlen) Bill Uhouse (en ook anderen). De man beweert dat hij jaaaren heeft gewerkt aan 'reverse technology'. Technologie afgekeken van een gerecupereerde ufo. Helaas ook, een ufo-technologie die de Amerikaanse ingenieurs en wetenschapslui zelf niet goed snapten.

Nogmaals de getuigenis van Bill Uhouse:
https://www.youtube.com/watch?v=XLPdwdp12jQ

Maar goed, misschien verzint Uhouse dit allemaal (mogelijk, maar waarom zou iemand van zijn leeftijd en zijn ervaring dit nu doen?), een echt bewijs voor het bestaan van ufo's is het niet. En vergis u niet , ook ik zou graag een ufo in het echt willen zien. Wie niet?
En hij kon natuurlijk geen foto's maken, een onderdeeltje meesmokkelen, of ook maar iets tastbaars? Iets anders dan alleen een getuigenis, zoals altijd?
En waarom zou hij niet liegen? Wat maakt het zo onmogelijk dat hij iets verzint? Ik heb gisteren een groep kabouters gezien die een sasquatch gevangen hadden. Waarom zou ik het verzinnen?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 07:19   #18407
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
En hij kon natuurlijk geen foto's maken, een onderdeeltje meesmokkelen, of ook maar iets tastbaars? Iets anders dan alleen een getuigenis, zoals altijd?
En waarom zou hij niet liegen? Wat maakt het zo onmogelijk dat hij iets verzint? Ik heb gisteren een groep kabouters gezien die een sasquatch gevangen hadden. Waarom zou ik het verzinnen?
Bill Uhouse zegt nog meer:

https://www.youtube.com/watch?v=1mNV...Sv5z61&index=4

Vanaf minuut 14: 35.


Waar? Verzonnen? Wie zal het zeggen.

Er wordt ook tussen de regels gesuggereerd dat men (=?) eigenlijk wil dat heel het verhaal stilletjes uitlekt. Men bereidt de mensen met andere woorden langzaam voor.

Immers, moest het waar zijn, dan is het nogal evident dat dit het meest spectaculaire en verpletterend nieuws zou zijn sinds het bestaan van de mensheid. Nieuws dat beetje bij beetje moet worden kenbaar gemaakt om alle paniek of vertwijfeling te vermijden bij de grote massa. En met heel die story van Luis Elizondo lijkt die voorzichtige aanpak ook aan de gang te zijn, zo te zien.

Maar... het kan ook allemaal fake zijn. Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of het waar is, of het niet waar is, of dat het waar zou kunnen zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 juli 2019 om 07:33.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 14:04   #18408
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bill Uhouse zegt nog meer:

https://www.youtube.com/watch?v=1mNV...Sv5z61&index=4

Vanaf minuut 14: 35.


Waar? Verzonnen? Wie zal het zeggen.

Er wordt ook tussen de regels gesuggereerd dat men (=?) eigenlijk wil dat heel het verhaal stilletjes uitlekt. Men bereidt de mensen met andere woorden langzaam voor.

Immers, moest het waar zijn, dan is het nogal evident dat dit het meest spectaculaire en verpletterend nieuws zou zijn sinds het bestaan van de mensheid. Nieuws dat beetje bij beetje moet worden kenbaar gemaakt om alle paniek of vertwijfeling te vermijden bij de grote massa. En met heel die story van Luis Elizondo lijkt die voorzichtige aanpak ook aan de gang te zijn, zo te zien.

Maar... het kan ook allemaal fake zijn. Iedereen moet maar voor zichzelf uitmaken of het waar is, of het niet waar is, of dat het waar zou kunnen zijn.
Man toch, die onzin wordt al tientallen jaren verkondigd, dat we langzaam voorbereid worden. "Close encounters of the third kind" zou al bedoeld geweest zijn om ons voor te bereiden. En hoeveel verder staan we intussen? Niets, dezelfde herkauwde fabels.
Ik zeg het nog eens: kom met iets tastbaars voor de dag. Een buitenaards wezen, levend of dood, desnoods slechts een orgaan of stukjes bot (als die wezens botten zouden hebben natuurlijk), onderdelen van een ruimteschip, om het even wat! Iets dat onderzocht en bestudeerd kan worden, een getuigenis alleen is niet voldoende. Zo lang het blijft bij een verhaaltje zonder iets concreets om dat te onderbouwen pas ik het scheermes van Occam toe en is het een verzinsel. Waarom zou iemand het verzinnen? Aandacht, geld, waanideeën, ...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 14:52   #18409
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Man toch, die onzin wordt al tientallen jaren verkondigd, dat we langzaam voorbereid worden. "Close encounters of the third kind" zou al bedoeld geweest zijn om ons voor te bereiden. En hoeveel verder staan we intussen? Niets, dezelfde herkauwde fabels.
Ik zeg het nog eens: kom met iets tastbaars voor de dag. Een buitenaards wezen, levend of dood, desnoods slechts een orgaan of stukjes bot (als die wezens botten zouden hebben natuurlijk), onderdelen van een ruimteschip, om het even wat! Iets dat onderzocht en bestudeerd kan worden, een getuigenis alleen is niet voldoende. Zo lang het blijft bij een verhaaltje zonder iets concreets om dat te onderbouwen pas ik het scheermes van Occam toe en is het een verzinsel. Waarom zou iemand het verzinnen? Aandacht, geld, waanideeën, ...
Uw herkauwde fabel:
When you're dead, you don't know that you're dead. .

Daar weet u toch maar mooi niets over.

Ofte: het blijft bij een verhaaltje zonder iets concreets om dat te onderbouwen en dus pas ik het scheermes van Occam toe, en is het een verzinsel.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2019, 19:52   #18410
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Uw herkauwde fabel:
When you're dead, you don't know that you're dead. .

Daar weet u toch maar mooi niets over.

Ofte: het blijft bij een verhaaltje zonder iets concreets om dat te onderbouwen en dus pas ik het scheermes van Occam toe, en is het een verzinsel.
Blijf eens bij het onderwerp!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 08:25   #18411
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Blijf eens bij het onderwerp!


Wel , de typische kenmerken (van deze tuigen) die we kunnen distilleren zijn vrijwel altijd dezelfde, welke piloot of getuige de waarneming ook doet.

Te weten:
1)Anti-gravity lift.
2) Sudden and instantaneous acceleration.
3) Hypersonic velocities without signatures.
4) Low observability, or cloaking.
5) Trans-medium travel (space, the earth’s atmosphere and even water).


Observaties die gedaan werden in alle werelddelen en onafhankelijk van mekaar . En dat wil al wat zeggen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2019 om 08:26.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2019, 09:00   #18412
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Man toch, die onzin wordt al tientallen jaren verkondigd, dat we langzaam voorbereid worden. "Close encounters of the third kind" zou al bedoeld geweest zijn om ons voor te bereiden. En hoeveel verder staan we intussen? Niets, dezelfde herkauwde fabels.
Ik zeg het nog eens: kom met iets tastbaars voor de dag. Een buitenaards wezen, levend of dood, desnoods slechts een orgaan of stukjes bot (als die wezens botten zouden hebben natuurlijk), onderdelen van een ruimteschip, om het even wat! Iets dat onderzocht en bestudeerd kan worden, een getuigenis alleen is niet voldoende. [color="Blue"][b]Zo lang het blijft bij een verhaaltje zonder iets concreets om dat te onderbouwen pas ik het scheermes van Occam toe en is het een verzinsel. Waarom zou iemand het verzinnen? Aandacht, geld, waanideeën, ...
U schudt dit alles zo maar los uit uw pols. Maar in feite weet u hier geen bal over. In dit filmpje ziet men zelfs hoe een ('aardse') ufo wordt gefabriceerd. Het filmpje kan natuurlijk fake zijn, maar het lijkt er sterk op dat dit niet het geval is.

https://www.youtube.com/watch?v=xXIW...Sv5z61&index=2

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 augustus 2019 om 09:13.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2019, 18:07   #18413
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Af en toe kom ik eens kijken op deze draad om te zien of er al een UFO is gevonden, of beter, een alien.

Ik ben altijd heel ontgoocheld.

Maar misschien volgende keer beter.
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2019, 22:23   #18414
droge humor kassa404
Burger
 
Geregistreerd: 15 oktober 2011
Berichten: 181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Af en toe kom ik eens kijken op deze draad om te zien of er al een UFO is gevonden, of beter, een alien.

Ik ben altijd heel ontgoocheld.

Maar misschien volgende keer beter.
20 september in de Nevada woestijn.
Zorg wel dat uw Naruto run in orde is.
droge humor kassa404 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2019, 18:46   #18415
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Spitfires: ze bestaan nog altijd:
2 Britse piloten gaan de wereld rond vliegen met een Spitfire van 76 jaar oud !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2019, 10:58   #18416
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht



U maakt er een karikatuur van. En dat mag. Maar deze Richard Doty (Special Agent for Counter-Intelligence for the Air Force Office of Special Investigations -AFOSI- ), denkt er toch anders over.

https://www.youtube.com/watch?v=Y3xK...ature=youtu.be

Een leugenaar?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 augustus 2019 om 11:00.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2019, 11:55   #18417
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Die hebben ze al lang volgens heel wat getuigen. Maar ik steun me vooral op de getuigenissen van (nu wijlen) Bill Uhouse (en ook anderen). De man beweert dat hij jaaaren heeft gewerkt aan 'reverse technology'. Technologie afgekeken van een gerecupereerde ufo. Helaas ook, een ufo-technologie die de Amerikaanse ingenieurs en wetenschapslui zelf niet goed snapten.

Nogmaals de getuigenis van Bill Uhouse:
https://www.youtube.com/watch?v=XLPdwdp12jQ

Maar goed, misschien verzint Uhouse dit allemaal (mogelijk, maar waarom zou iemand van zijn leeftijd en zijn ervaring dit nu doen?), een echt bewijs voor het bestaan van ufo's is het niet. En vergis u niet , ook ik zou graag een ufo in het echt willen zien. Wie niet?
re: leeftijd, ik volg u ergens. maar om bruut te zijn; sommige mensen op leeftijd met weinig vrienden, of aandacht, voelen dat iets uit de duim zuigen dat niet gestaafd kan worden hen nog eens goed kan doen voelen.

Genoeg death bed confessions die leugens bleken te zijn.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2019, 14:08   #18418
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
re: leeftijd, ik volg u ergens. maar om bruut te zijn; sommige mensen op leeftijd met weinig vrienden, of aandacht, voelen dat iets uit de duim zuigen dat niet gestaafd kan worden hen nog eens goed kan doen voelen.

Genoeg death bed confessions die leugens bleken te zijn.
Het zijn er wel heel veel dan, die dingen zouden fantaseren . Té veel whistleblowers in deze aangelegenheid in mijn ogen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 augustus 2019 om 14:12.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2019, 14:27   #18419
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het zijn er wel heel veel dan, die dingen zouden fantaseren . Té veel whistleblowers in deze aangelegenheid in mijn ogen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Inderdaad, System, je vergist je.

Andermaal.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2019, 15:36   #18420
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Spitfires: ze bestaan nog altijd:
2 Britse piloten gaan de wereld rond vliegen met een Spitfire van 76 jaar oud !!!
En?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be