Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2012, 16:33   #41
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

het lijkt mij dat de allahtoon aan het pogen is medeforummers bans aan te smeren loop niet in deze val...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 16:36   #42
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
het lijkt mij dat de allahtoon aan het pogen is medeforummers bans aan te smeren loop niet in deze val...
Leuk dat jij er ook bent; maak het je gezellig.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 16:36   #43
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
het lijkt mij dat de allahtoon aan het pogen is medeforummers bans aan te smeren loop niet in deze val...
Zijn laatste draden lijken wel wat op een éénmansactie, georchestreerd op de achtergrond door de gebande bashingclub....

zou me niks verwonderen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 17:10   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Driewerf hoera!

Hopelijk kunnen ze met hun 'hooggeschooldheid' 't niveau in landen van herkomst wat gaan opkrikken, alleen zo jammer dat 't niveau van 't ontvangend land zo naar beneden wordt gekrikt door de lat steeds lager te leggen.

Allons enfants de la Patrie...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 17:10   #45
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Zijn laatste draden lijken wel wat op een éénmansactie, georchestreerd op de achtergrond door de gebande bashingclub....

zou me niks verwonderen...
Valt toch ècht niet op.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 17:26   #46
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Valt toch ècht niet op.
de volgende banneling dus
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 18:17   #47
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Beste forummers,

De Franse kwaliteitskrant Le Monde (waarschijnlijk een islamitisch propagandamagazine volgens de gestoorde complotisten onder ons) meldt dat 41% van de doctoraatsstudenten in Frankrijk, met vooral Marokkanen (11%, allemaal analfabeten volgens de complotisten onder ons), op de voet gevolgd door Chinezen, Algerijnen en Tunesiërs.

Ook blijkt dat de immigranten een belangrijk aandeel van de hooggeschoolden in Frankrijk uitmaken, met ook daar de Maghreblanden op kop.

Allemaal analfabeten, weet je wel...



http://www.lemonde.fr/education/arti...1_1473685.html
Kunt u mij eens aanduiden in het artikel waar dit staat dat van de 41% doctoraatsstudenten er 11% Marokkanen zijn, op de voet gevolgd door de chinezen, enzovoort....Die procenten slaan op de het aantal buitenlandse studenten, niet het aantal doctoraten...

Citaat:
Le premier contingent des étudiants étrangers est celui des Marocains (11 % en 2009), mais leur nombre a diminué de plus de 9 % entre 2005 et 2009. En revanche, la part des Chinois, qui représentent près de 10% de ces étudiants étrangers, a progressé de presque 65 % en cinq ans. Arrivent ensuite les Algériens et les Tunisiens. La France est le septième pays d'accueil des étudiants asiatiques et c'est l'un de ceux où cette croissance est la plus forte - la part des Vietnamiens a notamment progressé de 55 % entre 2005 et 2009.

Sur les 284 659 étudiants étrangers accueillis en 2010-2011, plus des trois-quarts étaient inscrits en université. Depuis 2006, le nombre des étudiants étrangers en master a augmenté de 10 %, ceux en doctorat de 5 %, alors que le nombre d'étudiants en licence reste stable.

Laatst gewijzigd door NoTuma : 1 juni 2012 om 18:21.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 18:21   #48
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Kunt u mij eens aanduiden in het artikel waar dit staat dat van de 41% doctoraatsstudenten er 11% Marokkanen zijn, op de voet gevolgd door de chinezen, enzovoort....Die procenten slaan op de het aantal buitenlandse studenten, niet het aantal doctoraten...

Het artikel is een beetje verwarrend. Er zijn 41% doctoraatsstudenten van "vreemde origine". De 11% Marokkanen slaat inderdaad op het aandeel in de totale studentenpopulatie.

Er wordt ook gezegd dat de "vreemde" studenten 12% van de studentenpopulatie in Frankrijk uitmaken. 12% van de totale studentenpopulatie, maar 41% van de doctoraatsstudenten. Dat betekent dat de doctoraatssstudenten in het contingent "vreemde studenten" zwaar oververtegenwoordigd zijn!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 1 juni 2012 om 18:25.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 18:27   #49
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er zijn 41% doctoraatsstudenten van "vreemde origine". De 11% Marokkanen slaat inderdaad op het aandeel in de totale studentenpopulatie.
Die elf procent slaan op het aandeel Marokkanen bij de buitenlandse studenten in 2009...niet het totaal aantal studenten.

En dit is nochtans uw eerste (verbeterde) post...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De Franse kwaliteitskrant Le Monde (waarschijnlijk een islamitisch propagandamagazine volgens de gestoorde complotisten onder ons) meldt dat 41% van de doctoraatsstudenten in Frankrijk, met vooral Marokkanen (11%, allemaal analfabeten volgens de complotisten onder ons), op de voet gevolgd door Chinezen, Algerijnen en Tunesiërs van buitenlandse origine zijn.
Hier zegt u toch iets totaal anders...

Laatst gewijzigd door NoTuma : 1 juni 2012 om 18:27.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 18:29   #50
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Zoals ik al zei:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het artikel is een beetje verwarrend. Er zijn 41% doctoraatsstudenten van "vreemde origine". De 11% Marokkanen slaat inderdaad op het aandeel in de totale studentenpopulatie.

Er wordt ook gezegd dat de "vreemde" studenten 12% van de studentenpopulatie in Frankrijk uitmaken. 12% van de totale studentenpopulatie, maar 41% van de doctoraatsstudenten. Dat betekent dat de doctoraatssstudenten in het contingent "vreemde studenten" zwaar oververtegenwoordigd zijn!
En ja, ik heb het wat slordig gelezen. Dit zal aan mijn handicap liggen, zoals smiley heeft aangetoond.

Heeft men je nooit geleerd dat je een gehandicapte niet steeds op zijn handicap moeten wijzen?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 18:42   #51
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Dus, aangezien er geen aantal doctoraatsstudenten wordt vermeld, er niet wordt vermeld hoeveel van die doctoraatsstudenten van Marokkaanse origine zijn, kunnen we niet van een overspoeling van Marokkaanse doctoraatstudenten in Frankrijk spreken zoals de titel van dit topic suggereert.

Sowieso is het artikel heel verwarrend geschreven en worden er bewust cijfers achtergehouden...dit artikel valt inderdaad onder de noemer linkse propaganda.

Sorry dat ik u zo hard moet aanpakken, ik weet dat je je laten vangen hebt door het artikel en dat je slimmer bent dan dat...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 18:49   #52
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er wordt ook gezegd dat de "vreemde" studenten 12% van de studentenpopulatie in Frankrijk uitmaken. 12% van de totale studentenpopulatie, maar 41% van de doctoraatsstudenten. Dat betekent dat de doctoraatssstudenten in het contingent "vreemde studenten" zwaar oververtegenwoordigd zijn!
U hebt uw post gewijzigd terwijl ik mijn reactie schreef dus reageer ik nu ook maar op dit deel...

Dit lijkt me ook logisch, iemand die naar het buitenland trekt om studies te volgen is normaal gezien van zin om zo ver mogelijk te studeren...dus het aantal die voor een doctoraat gaan zal dan ook hoger liggen.

Maar zoals gezegd, er worden geen cijfers gegeven over de nationaliteiten bij die groep studenten, dus dit kunnen allemaal Marokkanen zijn, maar kunnen evengoed allemaal Chinezen, Duitsers of Engelsen zijn...het is niet mogelijk om daaruit een conclusie te trekken.

Laatst gewijzigd door NoTuma : 1 juni 2012 om 18:49.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 19:27   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Integratieonwillige mannen met de islam als handicap idem. Werkloosheidvergoeding of leefloon.
Dan zijn het ineens geen overtuigde moslims meer.
Dat ze volgens de koran geen geld mogen aanvaarden dat niet uit arbeid voortkomt zijn ze dan even vergeten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 19:49   #54
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

De vraag is natuurlijk ook wat de herkomst is van de vreemdelingen..zijn het marokkanen uit het thuisland of zijn het franse immigranten...

Er zijn namelijk wel een hoop geschoolde moderne marokkanen maar die hebben we hier nog niet (veel) gezien..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:04   #55
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Dus, aangezien er geen aantal doctoraatsstudenten wordt vermeld, er niet wordt vermeld hoeveel van die doctoraatsstudenten van Marokkaanse origine zijn, kunnen we niet van een overspoeling van Marokkaanse doctoraatstudenten in Frankrijk spreken zoals de titel van dit topic suggereert.

Sowieso is het artikel heel verwarrend geschreven en worden er bewust cijfers achtergehouden...dit artikel valt inderdaad onder de noemer linkse propaganda.

Sorry dat ik u zo hard moet aanpakken, ik weet dat je je laten vangen hebt door het artikel en dat je slimmer bent dan dat...
Ja, Le Monde is inderdaad een linkse propagandagazet. Het is de laatste keer dat ik mij laat vangen. Ik haal mijn info veel liever uit Stormfront. Kwestie van een beetje objectief te blijven, hé.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:09   #56
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
U hebt uw post gewijzigd terwijl ik mijn reactie schreef dus reageer ik nu ook maar op dit deel...

Dit lijkt me ook logisch, iemand die naar het buitenland trekt om studies te volgen is normaal gezien van zin om zo ver mogelijk te studeren...dus het aantal die voor een doctoraat gaan zal dan ook hoger liggen.

Maar zoals gezegd, er worden geen cijfers gegeven over de nationaliteiten bij die groep studenten, dus dit kunnen allemaal Marokkanen zijn, maar kunnen evengoed allemaal Chinezen, Duitsers of Engelsen zijn...het is niet mogelijk om daaruit een conclusie te trekken.
Er worden wel cijfers gegeven i.v.m. het aantal hooggeschoolden.

Overigens maakt het niet uit of die doctoraatsstudenten uit China of Marokko komen: Guéant had een rondzendbrief gestuurd waardoor buitenlandse studenten na hun studies het territorium moesten verlaten, Chinees, Marokkaan of Senegalees.

Door deze waanzinnige rondzendbrief, opgesteld om de populisten te paaien en Sarkozy herverkiesbaar te maken, zijn vele van die studenten, die de Franse belastingbetaler veel geld hadden gekost, naar Canada getrokken of naar andere landen, waardoor de Fransen niets van hun investering konden verzilveren.

Dat was erg dom bekeken, en dat verklaart het debat hierover in Frankrijk.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:13   #57
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
De vraag is natuurlijk ook wat de herkomst is van de vreemdelingen..zijn het marokkanen uit het thuisland of zijn het franse immigranten...

Er zijn namelijk wel een hoop geschoolde moderne marokkanen maar die hebben we hier nog niet (veel) gezien..
De bovenstaande discussie gaat in principe over mensen die naar Frankrijk zijn getrokken om te studeren...

Maar er worden ook aantallen vermeld van de hoeveelheid mensen met een universitair diploma in Frankrijk.

Citaat:
Selon une étude du Secrétariat général de l'immigration publiée en janvier, la France compte 6,24 millions de "très diplômés" (masters, grandes écoles et doctorat), parmi lesquels 710 000 "immigrés". "La part de très diplômés est un peu supérieure parmi les immigrés que dans la population totale".

Les pays d'origine les plus représentés sont l'Algérie et le Maroc (66 000 chacun) et la Tunisie (26 000). Entre ces trois pays du Maghreb, s'intercalent le Royaume-Uni et l'Allemagne.

En France, 41 % des doctorants sont étrangers, une "proportion très élevée, caractéristique des pays très attractifs qui offrent un système d'enseignement supérieur de qualité".

6.24 miljoen met een universitair diploma waarvan 66.000 Marokkanen 66.000 Algerijnen en 26000 Tunesiërs...tussen die drie landen bevinden zich ook nog Engeland en Duitsland...

41% van de doctoraten zijn van buitenlandse afkomst...

Laatst gewijzigd door NoTuma : 1 juni 2012 om 20:14.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:16   #58
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er worden wel cijfers gegeven i.v.m. het aantal hooggeschoolden.

Overigens maakt het niet uit of die doctoraatsstudenten uit China of Marokko komen: Guéant had een rondzendbrief gestuurd waardoor buitenlandse studenten na hun studies het territorium moesten verlaten, Chinees, Marokkaan of Senegalees.

Door deze waanzinnige rondzendbrief, opgesteld om de populisten te paaien en Sarkozy herverkiesbaar te maken, zijn vele van die studenten, die de Franse belastingbetaler veel geld hadden gekost, naar Canada getrokken of naar andere landen, waardoor de Fransen niets van hun investering konden verzilveren.

Dat was erg dom bekeken, en dat verklaart het debat hierover in Frankrijk.
Een verdoken methode om de immigratiewetten te kunnen omzeilen dus...

Een wet die niet-europese studenten gratis laat studeren is zeker dom
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:17   #59
NoTuma
Provinciaal Statenlid
 
NoTuma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2009
Locatie: Haute-Savoie
Berichten: 700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er worden wel cijfers gegeven i.v.m. het aantal hooggeschoolden.

Overigens maakt het niet uit of die doctoraatsstudenten uit China of Marokko komen: Guéant had een rondzendbrief gestuurd waardoor buitenlandse studenten na hun studies het territorium moesten verlaten, Chinees, Marokkaan of Senegalees.

Door deze waanzinnige rondzendbrief, opgesteld om de populisten te paaien en Sarkozy herverkiesbaar te maken, zijn vele van die studenten, die de Franse belastingbetaler veel geld hadden gekost, naar Canada getrokken of naar andere landen, waardoor de Fransen niets van hun investering konden verzilveren.

Dat was erg dom bekeken, en dat verklaart het debat hierover in Frankrijk.
2
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2012, 20:20   #60
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
De bovenstaande discussie gaat in principe over mensen die naar Frankrijk zijn getrokken om te studeren...

Maar er worden ook aantallen vermeld van de hoeveelheid mensen met een universitair diploma in Frankrijk.




6.24 miljoen met een universitair diploma waarvan 66.000 Marokkanen 66.000 Algerijnen en 26000 Tunesiërs...tussen die drie landen bevinden zich ook nog Engeland en Duitsland...
41% van de doctoraten zijn van buitenlandse afkomst...
Een druppel op een hete (analfabete) plaat dus..en geen massale overspoeling zoals de TS insinueerde...

Ik heb al honderd keer gezegd dat statistieken na de waarheid de meest verkrachte en misbruikte wetenschap is...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be