Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2003, 21:15   #21
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Bah, gewoon eens ingaan op haarzelf. Heb ze net te kakken gezet, toen ik haar vroeg wat haar een échte VN maakte, en mij een valse... Daar kwam een heel grappig antwoord op...

Er zit niet veel in, maar er komt wel veel uit. Vlaanderen72 is onschuldig. Guderian, dat is pas een slimme, consistente kerel (althans, in zijn wereldbeeld).
Gij matigt je heel wat aan en bent zelf niet meer dan een scheet in een fles!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2003, 21:25   #22
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Aan iedereen die dit al dan niet wil lezen en er al dan niet wil op ingaan!
Ik ben wie ik ben ,zeer fanatiek en geen persoon van de 1eurocent woorden die velen zich aanmeten om wat belangerijker over te komen.
Er zijn erbij die zich heel wat vinden (maar of dat ook zo is )
ik stel je alvast gerust ik vertrek niet!
Ieder zijn vrije meningsuiting past het niet in jullie kraampje of is het niet geschreven hoe het jullie willen ,niet in de bekende koning der letteren geschriften (want velen voelen zich echt zo! )awel brute pech!
Ik ben nu eenmaal recht door zee niet achterbaks en als ge het niet kunt verdragen lees erover en reageer niet,zolang ik mijn ding kan doen trek ik het me niet aan.
Zoals jullie wel weten ben ik vlaams blok gezind omdat deze partij mij het meeste licht qua progammapunten,ze zijn belange na nog niet zo extreem zoals ik zou willen of dat ze het ook ooit zullen worden.
Het zij zo,en wat betreft de schelden historie ,wie zonder zonde is werpe de eerste steen ,ge lokt veel zelf uit en daarna gaan bleren ,me dunkt hier zitten veel piano's.
Ik verwoord me dus op mijn manier ,zo klinkt het zo botst ,zo is het en niet anders!
En ik vind het reuze grappig een topic ter mijner ere,en dat cordon sanitaire OEN!!!
DAAAAAAAAAAAAAAAGGGG LUITJES!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2003, 10:15   #23
Jorge
Gouverneur
 
Jorge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2003
Locatie: Londerzeel
Berichten: 1.364
Standaard

Ik vind ook dat ons archy-type van het Vlaams Blok op het forum moet blijven, ongeloofelijk sterk dat iemand er in slaagt meer dan 2000 posts heeft zonder inhoud, ReZpeCt!!!
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2003, 16:59   #24
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Ik vind ook dat ons archy-type van het Vlaams Blok op het forum moet blijven, ongeloofelijk sterk dat iemand er in slaagt meer dan 2000 posts heeft zonder inhoud, ReZpeCt!!!
Jij met je 352 postings bent ook al op de goede weg !
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be