Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 4 januari 2013, 18:11   #21
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De vrouwen die verkracht gaan worden moeten minstens 14 jaar oud.
Walgelijk uitschot.
in Islam zijn vrouwen vanaf hun 12de als volwassen beschouwt. Dan zijn ze dat vanaf hun 14de zeker.

En idd... dat is een waarde-verschil tussen Islam & het Westen... zo zijn er nog wel meer
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 4 januari 2013, 18:21   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
in Islam zijn vrouwen vanaf hun 12de als volwassen beschouwt. Dan zijn ze dat vanaf hun 14de zeker.

En idd... dat is een waarde-verschil tussen Islam & het Westen... zo zijn er nog wel meer
verkrachten mag ook volgens Mohammed. Ze moeten zelfs geen coitus interruptus toepassen, want Allah kiest zelf wel of er kinderen van komen of niet (en bezwangerde oorlogsslavinnen zijn wel minder waard dan een verse maagd).

En jij noemt dat een "waarde-verschil" tussen Islam en het Westen? Je wil zeggen een VERRIJKING zeker! (want zo moeten wij westerlingen het toch bezien hoor).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 4 januari 2013, 18:47   #23
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.837
Standaard

Dit is wat in de jaren tachtig "toegepast" werd in Algerije door de strijders van het Islamitisch heilsfront(we zijn blijkbaar vergeten welke beestachtigheden daar uitgespookt werden,het stond constant in het nieuws)...Dit werd ook "gesanctioneerd" door een of ander pervers oud ventje dat de Koran kon lezen en meende ZIJN interpretaties te moeten ventileren richting "strijders"...

Bon,het zal wel in hun eigen gezicht terechtgekomen zijn,ik kan me geen familie voorstellen die graag hoort dat een dochter binnen de 24 uur "getrouwd" is met een volslagen onbekende en dan prompt verlaten(en zwanger....)

Het Algerijnse leger en politie,waarschijnlijk samen met de bevolking,hebben de overhand gehaald tegen die beesten.

De situatie in Syrie is veel gecompliceerder(onderandere wegens geostrategische moeierij van buitenaf)...maar dergelijke "oproepen" kunnen als een boomerang in het gezicht van de "democratische helden" terechtkomen.....

We zijn in Syrie ongetwijfeld heel dicht bij een Libanisering van de situatie.De verschillende strekkingen van de "helden" zullen elkaar moeten bekampen om te bewijzen wie het meest " democratisch" is.We mogen aannemen dat ook het Syrische leger ondertussen min of meer uiteen gevallen is in grote milities(ik kan me echt niet voorstellen waar normale uitbetaling van soldij nog vandaan zou moeten komen,soldaten en politielui vechten nu voor zichzelf en hun clan vrees ik)......Dat wordt dus steeds leuker....

Laatst gewijzigd door kelt : 4 januari 2013 om 18:50.
kelt is offline  
Oud 4 januari 2013, 20:59   #24
poekieJ
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Berichten: 2.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
We mogen aannemen dat ook het Syrische leger ondertussen min of meer uiteen gevallen is in grote milities(ik kan me echt niet voorstellen waar normale uitbetaling van soldij nog vandaan zou moeten komen,soldaten en politielui vechten nu voor zichzelf en hun clan vrees ik)......Dat wordt dus steeds leuker....
Zover is het voorlopig nog niet denk ik. De aard van chaos, oorlog en geweld is niet in elke regio van Syrië hetzelfde. Onderstaande wikipediapagina levert daarvoor een geschikte tabel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Casualt...rian_civil_war

Elke 'provincie' staat er vermeld met het gekend aantal doden die er vielen. Latakia en Tartus bv. zijn provincies waar een Alawitische meerderheid woont, net als Al-Suwayda waar de meerderheid Druzen zijn (met een bijkomend redelijk aantal christenen). Hier is het tot nog toe relatief rustig gebleven en deze (vooral Latakia en Tartous, die ook beide door de zee worden begrensd) zijn de ruggengraat van het Alawitisch regime van Assad. Als Damascus en omgeving nog vrij goed onder controle kunnen worden gehouden -wat voorlopig nog relatief lukt- en de toegangswegen tussen deze belangrijke steden en de achterliggende provincies in handen blijven van het regime, dan is een behoorlijk organisatie van het leger en uitbetaling van soldij nog altijd mogelijk. Problematisch is wel dat de soldij in het reguliere leger vrij laag is, zeker in vergelijking met wat sommige rebellen krijgen uitbetaald.
poekieJ is offline  
Oud 5 januari 2013, 00:10   #25
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
We mogen aannemen dat ook het Syrische leger ondertussen min of meer uiteen gevallen is in grote milities(ik kan me echt niet voorstellen waar normale uitbetaling van soldij nog vandaan zou moeten komen,soldaten en politielui vechten nu voor zichzelf en hun clan vrees ik)......Dat wordt dus steeds leuker....
Soldij? Vrees dat het zeer weinig zal zijn wat die militairen zullen krijgen, als ze zelfs al uitbetaald worden. Assads leger is voor een groot deel een dienstplichtigen leger.

Of al die jongens vooraan staan om te willen vechten? Vergis je er niet in, het is een dictatuur met een zeer straffe veiligheidsdienst en elke man zal hij nodig hebben.

Anderzijds lijkt me er zeker wat van aan, zoals u stelt, dat het moeilijk wordt het leger nog intact te kunnen houden, dan wel zoals een leger behoort te functioneren.
De meeste slachtoffers, meer dan 60.000, zijn burgers. Plus men vecht onder/tegen elkaar en het landgenoten zijn. Dit moet hoe dan ook invloed hebben op het moreel van
die militairen als ze opdrachten krijgen waar eigenfamilie leden, clanleden, door gedood raken.
Adrian M is offline  
Oud 5 januari 2013, 00:16   #26
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ Bekijk bericht
Zover is het voorlopig nog niet denk ik. De aard van chaos, oorlog en geweld is niet in elke regio van Syrië hetzelfde. Onderstaande wikipediapagina levert daarvoor een geschikte tabel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Casualt...rian_civil_war

Elke 'provincie' staat er vermeld met het gekend aantal doden die er vielen. Latakia en Tartus bv. zijn provincies waar een Alawitische meerderheid woont, net als Al-Suwayda waar de meerderheid Druzen zijn (met een bijkomend redelijk aantal christenen). Hier is het tot nog toe relatief rustig gebleven en deze (vooral Latakia en Tartous, die ook beide door de zee worden begrensd) zijn de ruggengraat van het Alawitisch regime van Assad. Als Damascus en omgeving nog vrij goed onder controle kunnen worden gehouden -wat voorlopig nog relatief lukt- en de toegangswegen tussen deze belangrijke steden en de achterliggende provincies in handen blijven van het regime, dan is een behoorlijk organisatie van het leger en uitbetaling van soldij nog altijd mogelijk. Problematisch is wel dat de soldij in het reguliere leger vrij laag is, zeker in vergelijking met wat sommige rebellen krijgen uitbetaald.
Vrees dat wiki nog geen betrouwbare info zal kunnen geven
In het laatste verslag naar de tweede kamer (NL), werd aangegeven dat men nauwelijks of geen betrouwbare informatie heeft om aan te kunnen geven hoe de toestand momenteel in Syrië werkelijk is.
Adrian M is offline  
Oud 5 januari 2013, 01:01   #27
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Soldij? Vrees dat het zeer weinig zal zijn wat die militairen zullen krijgen, als ze zelfs al uitbetaald worden. Assads leger is voor een groot deel een dienstplichtigen leger.

Of al die jongens vooraan staan om te willen vechten? Vergis je er niet in, het is een dictatuur met een zeer straffe veiligheidsdienst en elke man zal hij nodig hebben.

Anderzijds lijkt me er zeker wat van aan, zoals u stelt, dat het moeilijk wordt het leger nog intact te kunnen houden, dan wel zoals een leger behoort te functioneren.
De meeste slachtoffers, meer dan 60.000, zijn burgers. Plus men vecht onder/tegen elkaar en het landgenoten zijn. Dit moet hoe dan ook invloed hebben op het moreel van
die militairen als ze opdrachten krijgen waar eigenfamilie leden, clanleden, door gedood raken.
Tja, ik ken nog wel landen met een zeer straffe veiligheidsdienst waar men volop de dictatuur kan beleven. Of dat daadwerkelijk het geval is op buitenmaatse wijze in Syrie en dit nog steeds gebeurt tijdens de huidige problemen is maar zeer de vraag. Ik zet daar in elk geval grote vraagtekens bij.

Met straffe veiligheidsdiensten had Assad de onruststokers wel spoedig bij de lurven gehad alvorens de hel uitbrak. Maar nee... en dictatuur ? Nou euhm... nee hoor.

En twijfel er niet aan, die jongens van Assad houden het wel vol. Die doen het niet voor het geld hoor, maar de terroristen doen dat wel.

Die moedige mannen verdedigen hun land tot de laatste snik.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 januari 2013 om 01:10.
zonbron is offline  
Oud 5 januari 2013, 01:04   #28
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Vrees dat wiki nog geen betrouwbare info zal kunnen geven
In het laatste verslag naar de tweede kamer (NL), werd aangegeven dat men nauwelijks of geen betrouwbare informatie heeft om aan te kunnen geven hoe de toestand momenteel in Syrië werkelijk is.
Inderdaad, we kunnen er weinig van geloven. Dit vanwege de moeilijke situatie in het land en informatie afkomstig uit 'biased' bronnen. In de toekomst zal dat nog wel duidelijk worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 5 januari 2013, 01:48   #29
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Bashar heeft het land geërfd van zijn papa in 2000, en de Assads zijn ondertussen al 42 jaar onophoudelijk aan de macht.

Dan vrees ik toch dat uw standaard om iemand als 'legitiem president' te beschouwen, euh, bijzonder laag ligt.
???
Sinds wanneer is de periode van staat van dienst of erfopvolging (wat in Syrië dan nog niet het geval was zoals in vergelijking met West-Europese monarchieën) een maatstaf om legitimiteit te bepalen?
-Jo- is offline  
Oud 5 januari 2013, 01:51   #30
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Inderdaad, Assad roept niet op tot het verkrachten van vrouwen, hij laat ze gewoon bombarderen voor bakkerijen, aan benzinestations.
Bewijzen? De terreurgroepen vervalsen en liegen aan de lopende band. Wil dat zeggen dat er door bombardementen vanwege het syrische leger nog geen burgers gedood zijn? Natuurlijk niet, jammergenoeg. Maar zeggen dat president Assad terreur verspreid is gewoon liegen.

Citaat:
Dat er geen verzet is in Syrië is zo van de pot gerukt dat ik er eventjes niet weet wat zeggen...
Terreurgroepen kunnen moeilijk "verzet" genoemd worden.
-Jo- is offline  
Oud 5 januari 2013, 02:06   #31
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Vrouwen en kinderen in de benzinestations en de rebellen met hun kinderen in een rij van duizenden hongerigen aan de bakkerij.

Blijkbaar zijn deze extremistische geloofsbelijders en andere terroristen zeer vooruitstrevend...

Vooral die gebombardeerde vrouwen en kinderen met baard en/of kaal hoofd met kogelvrije vesten en camo-jasjes zijn zeer opmerkelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 5 januari 2013 om 02:14.
zonbron is offline  
Oud 5 januari 2013, 02:53   #32
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Hoeveel keer heb je deze onzin al getrold? Het wordt tijd dat de moderatie ingrijpt.
het wordt idd tijd dat neo nazi's en antisemieten hier worden verwijderd
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 5 januari 2013, 02:54   #33
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Inderdaad, Assad roept niet op tot het verkrachten van vrouwen, hij laat ze gewoon bombarderen voor bakkerijen, aan benzinestations.

Dat er geen verzet is in Syrië is zo van de pot gerukt dat ik er eventjes niet weet wat zeggen...
hear hear!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 5 januari 2013, 02:59   #34
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

Vooral die gebombardeerde vrouwen en kinderen met baard en/of kaal hoofd met kogelvrije vesten en camo-jasjes zijn zeer opmerkelijk.
het ontkennen dat er vrouwen en kinderen het slachtoffer zijn is gewoon walgelijk!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 5 januari 2013, 10:40   #35
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dit is wat in de jaren tachtig "toegepast" werd in Algerije door de strijders van het Islamitisch heilsfront(we zijn blijkbaar vergeten welke beestachtigheden daar uitgespookt werden,het stond constant in het nieuws)...Dit werd ook "gesanctioneerd" door een of ander pervers oud ventje dat de Koran kon lezen en meende ZIJN interpretaties te moeten ventileren richting "strijders"...

Bon,het zal wel in hun eigen gezicht terechtgekomen zijn,ik kan me geen familie voorstellen die graag hoort dat een dochter binnen de 24 uur "getrouwd" is met een volslagen onbekende en dan prompt verlaten(en zwanger....)

Het Algerijnse leger en politie,waarschijnlijk samen met de bevolking,hebben de overhand gehaald tegen die beesten.

De situatie in Syrie is veel gecompliceerder(onderandere wegens geostrategische moeierij van buitenaf)...maar dergelijke "oproepen" kunnen als een boomerang in het gezicht van de "democratische helden" terechtkomen.....

We zijn in Syrie ongetwijfeld heel dicht bij een Libanisering van de situatie.De verschillende strekkingen van de "helden" zullen elkaar moeten bekampen om te bewijzen wie het meest " democratisch" is.We mogen aannemen dat ook het Syrische leger ondertussen min of meer uiteen gevallen is in grote milities(ik kan me echt niet voorstellen waar normale uitbetaling van soldij nog vandaan zou moeten komen,soldaten en politielui vechten nu voor zichzelf en hun clan vrees ik)......Dat wordt dus steeds leuker....
Kelt,

Algerije, in de jaren tachtig maar in zekere mate nog vandaag ook, was gevallen in een burgeroorlog, die verkrachtingen werden zowel door voor als tegenstanders van de islamitische partij (die de verkiezingen gewonnen hadden, en AANLEIDING/niet oorzaak gaven tot de oorlog), gebruikt als wapen. Het algerijnse leger verkrachtten evenzeer in de stammengebieden.

Syrie is gelijkaardig, denk je dat de Syrische troepen zich niet bezondigen aan vrouwen in de rebellengebieden? Wat denk je dat de Duitsers deden toen die hier de plak zwaaiden? Of de Amerikanen toen ze het hier hadden bevrijd? Nooit gehoord van de horror begaan door de Russen in duitsland tot jaren n�* de oorlog zelfs?

T'is simpel, dat is oorlog....
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 5 januari 2013, 10:45   #36
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Inderdaad, we kunnen er weinig van geloven. Dit vanwege de moeilijke situatie in het land en informatie afkomstig uit 'biased' bronnen. In de toekomst zal dat nog wel duidelijk worden.
Wiki is, op z'n zacht uitgedrukt nu een confrontatie tussen 1 + n versies van de realiteit (zijnde 1, Assad, en n de diverse rebellengroepen). Zodra duidelijk wordt of dat Assad ofwel een-of-meer van die rebellengroepen hebben gewonnen, zal de juiste versie online worden gezet.

noot: als een rebellengroep wint, zal er nog wel even oorlog zijn om uit te maken wie nu eigenlijk de nieuwe dictator levert... bv. de jihadisten uit Saudi-Arabie, huurlinggroepen van China of Rusland, groeperingen gesteund door de US..... dat stelletje stenengooiers echter (de gewone Syrier die initieel protesteerden) zijn allang neergeslagen, vermoord/verkracht, gevlucht...
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 5 januari 2013, 11:01   #37
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Over verkrachtingen door moslims ten tijde van hun profeet.
Leuk dat ze het woord niet kennen. Ze noemen het gewoon "sex met de gevangenen", wie vraagt daar nu aan of ze er zin in hebben?

Citaat:
When having sex with your captive, it's better if you do not pull out at the endNarrated Abu Said Al-Khudri: that while he was sitting with Allah's Apostle he said, "O Allah's Apostle! We get female captives as our share of booty, and we are interested in their prices, what is your opinion about coitus interruptus?" The Prophet said, "Do you really do that? It is better for you not to do it. No soul that which Allah has destined to exist, but will surely come into existence."

Sahih Bukhari 3:34:432
Narrated Ibn Muhairiz: I saw Abu Said and asked him about coitus interruptus. Abu Said said, "We went with Allah's Apostle, in the Ghazwa of Barli Al-Mustaliq and we captured some of the 'Arabs as captives, and the long separation from our wives was pressing us hard and we wanted to practice coitus interruptus. We asked Allah's Apostle (whether it was permissible). He said, "It is better for you not to do so. No soul, (that which Allah has) destined to exist, up to the Day of Resurrection, but will definitely come, into existence."

Sahih Bukhari 3:46:718
Narrated Ibn Muhairiz: I entered the Mosque and saw Abu Said Al-Khudri and sat beside him and asked him about Al-Azl (i.e. coitus interruptus). Abu Said said, "We went out with Allah's Apostle for the Ghazwa of Banu Al-Mustaliq and we received captives from among the Arab captives and we desired women and celibacy became hard on us and we loved to do coitus interruptus. So when we intended to do coitus interruptus, we said, 'How can we do coitus interruptus before asking Allah's Apostle who is present among us?" We asked (him) about it and he said, "It is better for you not to do so, for if any soul (till the Day of Resurrection) is predestined to exist, it will exist."

Sahih Bukhari 5:59:459
Ik heb trouwens nooit gehoord van massale verkrachtingen door de amerikaanse GI's bij de bevrijding van Europa(niet dat die er niet zullen geweest zijn), wel van de massale verkrachtingen in Duitsland door de Russen.

Gewoonlijk wordt er verkracht door de overwinnaars op de vrouwen van de overwonnenen.

Ik heb echter geen weet van een pauselijke bul die verklaart dat de kruisridders in geval van verkrachting zeker geen coitus interruptus moesten toepassen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 januari 2013 om 11:02.
circe is offline  
Oud 5 januari 2013, 20:52   #38
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
de neo nazi's hier kicken op dictaturen meer moet je er niet achter zoeken...
Grapppig hoe de zionisten hier de kant kiezen van de salafisten.

Denken jullie echt dat er nog plaats zal zijn voor Israël binnen het grote Islamitische Rijk ?

Het loutere anti-Iran kortetermijndenken van de zionistjes zal hen op langere termijn zuur opbreken.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 5 januari 2013, 20:56   #39
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Grapppig hoe de zionisten hier de kant kiezen van de salafisten.

Denken jullie echt dat er nog plaats zal zijn voor Israël binnen het grote Islamitische Rijk ?

Het loutere anti-Iran kortetermijndenken van de zionistjes zal hen op langere termijn zuur opbreken.
Het punt is, dat mensen als jij helemaal geen compassie hebben met de Palestijnen. Mensen als jij, willen gewoon lekker tegen de joden aan trappen.

En nee, ik ben geen zionist.
Nietzsche is offline  
Oud 5 januari 2013, 22:42   #40
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het punt is, dat mensen als jij helemaal geen compassie hebben met de Palestijnen. Mensen als jij, willen gewoon lekker tegen de joden aan trappen.

En nee, ik ben geen zionist.
En die bewering kan u natuurlijk ook bewijzen veronderstel ik. Stel dat we je van laster zouden moeten beschuldigen...
-Jo- is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be