Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 30 juni 2014, 16:55   #41
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

De vraag was wat de meerwaarde en verdienste is van Siegfried Bracke voor N-VA dat hij in aanspraak komt voor deze functie?

En of het werkelijk een goeie zaak is voor N-VA dat men iemand naar voor wil schuiven die door zijn uitspraken bewijst bitter weinig voeling te hebben met het ideeëngoed van de partij, en de partij door diezelfde uitspraken om de haverklap in diskrediet brengt.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 30 juni 2014 om 17:03.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:01   #42
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

ware ik de cd&v, ik zou lichtelijk nerveus beginnen te worden
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:02   #43
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Een N-VA-er als Kamervoorzitter is altijd een pluspunt.
Als men een bekwaam en loyaal persoon naar voren schuift, ja!

(En ik vraag me nog steeds af wat men bij N-VA daarom in hemelsnaam in Bracke ziet).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1
Wellicht is Bracke te licht bevonden.
Voor één keer ben ik geneigd u gelijk te geven!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:07   #44
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.539
Standaard

Valère De Scherp komt er bekaaid van af ...
BWarrior is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:10   #45
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
De vraag was wat de meerwaarde en verdienste is van Siegfried Bracke voor N-VA dat hij in aanspraak komt voor deze functie?

En of het werkelijk een goeie zaak is voor N-VA dat men iemand naar voor wil schuiven die door zijn uitspraken bewijst bitter weinig voeling te hebben met het ideeëngoed van de partij, en de partij om de haverklap in diskrediet brengt door allerhande bedenkelijke uitspraken.
.. wat een interessante hersenkronkel .. een kamervoorzitter die de vlaems-nazionalisten meerwaarde zou moeten bieden .. lap zie .. meneer Peumans reputatie ligt te grabbel ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:13   #46
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Valère De Scherp komt er bekaaid van af ...
.. om dan nog niet over het Grootoosten te spreken .. wat een afknapper ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 juni 2014 om 17:13.
4x10E6 is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:17   #47
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. wat een interessante hersenkronkel .. een kamervoorzitter die de vlaems-nazionalisten meerwaarde zou moeten bieden .. lap zie .. meneer Peumans reputatie ligt te grabbel ..
Neen, het is normaal om voor een belangrijke functie een persoon naar voor te schuiven die je partij om de haverklap in diskrediet brengt...

En welke hersenkronkels mag jij dan hebben hier Peumans te moeten bijsleuren, die zijn job naar behoren uitvoert en met deze discussie niks te maken heeft?

Te moeilijk om een onderscheid te maken tussen twee totaal verschillende persoonlijkheden als Bracke en Jan Peumans?
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:18   #48
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 30 juni 2014 om 17:19.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:18   #49
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
...vlaems-nazionalisten ..
En juiste spelling schijnt voor u ook te moeilijk te zijn.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:25   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
De vraag was wat de meerwaarde en verdienste is van Siegfried Bracke voor N-VA dat hij in aanspraak komt voor deze functie?

En of het werkelijk een goeie zaak is voor N-VA dat men iemand naar voor wil schuiven die door zijn uitspraken bewijst bitter weinig voeling te hebben met het ideeëngoed van de partij, en de partij door diezelfde uitspraken om de haverklap in diskrediet brengt.
Bent u lid van de partij, dat u meent iets te weten van voeling met ons ideeëngoed?
Heeft u er een notie van hoeveel kiezers er op het ideeëngoed van het Vlaams Strikske gestemd hebben ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:41   #51
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bent u lid van de partij, dat u meent iets te weten van voeling met ons ideeëngoed?
Heeft u er een notie van hoeveel kiezers er op het ideeëngoed van het Vlaams Strikske gestemd hebben ?

.
Mij heeft hij tot nog toe absoluut niet kunnen overtuigen loyaal te willen zijn aan de partij waar hij lid van is. Het kan best zijn dat sommigen in hem wel enig vertrouwen kunnen hebben maar het is mij een raadsel waarom men absoluut iemand die nog bitter weinig bewezen heeft voor de partij deze functie wil gunnen en niet iemand die reeds jaren voor de partij actief is.

Als Bracke verder, volgens u, dan toch zo populair is binnen of buiten de partij ben ik zeer benieuwd te horen waar als die fans dan mogen te vinden zijn.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:50   #52
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Bent u lid van de partij, dat u meent iets te weten van voeling met ons ideeëngoed?
Heeft u er een notie van hoeveel kiezers er op het ideeëngoed van het Vlaams Strikske gestemd hebben ?

.
Ik ben geen lid van de partij maar mag mijzelf wél rekenen als één van de sympathisanten van het eerste uur, toen half het land nog stond te roepen "met deze partij wordt het niks". Ik ben heel de periode daarna steeds sympathisant gebleven, eveneens trouw kiezer, heb meermaals N-VA verdedigd tegen de meest onmogelijke kritieken ... Pas de laatste twee jaar, toen de top van de N-VA met zijn sociaal-economisch programma zonodig de liberale toer op moest, en ik het oorspronkelijke N-VA-programma hoe langer hoe minder herkende, is die sympathie beginnen kwijnen.

Is dit alles overtuigend genoeg voor u om te maken dat het toegestaan is om af en toe een kritische noot over de partij te laten klinken?

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 30 juni 2014 om 17:53.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 17:54   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Mij heeft hij tot nog toe absoluut niet kunnen overtuigen loyaal te willen zijn aan de partij waar hij lid van is. Het kan best zijn dat sommigen in hem wel enig vertrouwen kunnen hebben maar het is mij een raadsel waarom men absoluut iemand die nog bitter weinig bewezen heeft voor de partij deze functie wil gunnen en niet iemand die reeds jaren voor de partij actief is.

Als Bracke verder, volgens u, dan toch zo populair is binnen of buiten de partij ben ik zeer benieuwd te horen waar als die fans dan mogen te vinden zijn.
Je antwoordt niet op mijn vragen, èn je legt me woorden in mijn mond die ik niet uitgesproken heb.
Wees gerust, wat Bracke betreft is er in de partij waardering, gemixt met het spreekwoord "vertrouwen is goed, maar controle is beter".

Verder is de Schoof natuurlijk zo trouw als een hond. Ik ben een Su�*rez als een van mijn vriendjes aangevallen wordt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 30 juni 2014, 18:12   #54
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zal De Wael een (tijdelijke) voorzitter van alle kamerleden zijn ?

Afijn, de grootste lol is wel dat Flawieter van zijn troon gestoten is.

.
Zou Bracke dat dan wel geweest zijn ?
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 30 juni 2014, 18:19   #55
speurneus
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 8.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maakt heel veel uit.
Al eens geteld hoeveel parlementairen een kramp in hun teelballen krijgen, als ze daar van voor een nva-er zien zitten ?

Alleen daarvoor ... !!!

.
Waarschijnlijk dat alleen al daarom Bracke het pleit heeft verloren.
speurneus is offline  
Oud 30 juni 2014, 18:27   #56
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Waarschijnlijk dat alleen al daarom Bracke het pleit heeft verloren.
Ik denk eerder dat ze Bracke niet zagen zitten omdat het een wijsneus is.
Henri1 is offline  
Oud 30 juni 2014, 19:24   #57
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik denk eerder dat ze Bracke niet zagen zitten omdat het een wijsneus is.
Het is inderdaad beter dat ze daar een notoire dronkaard zetten. Perfecte opvolger van Flahaut in die optiek om die bende onnozelaars te gaan voorzitten.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 30 juni 2014, 19:50   #58
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je antwoordt niet op mijn vragen, èn je legt me woorden in mijn mond die ik niet uitgesproken heb.
Wees gerust, wat Bracke betreft is er in de partij waardering, gemixt met het spreekwoord "vertrouwen is goed, maar controle is beter".

Verder is de Schoof natuurlijk zo trouw als een hond. Ik ben een Su�*rez als een van mijn vriendjes aangevallen wordt.
Hij vindt het Vlaamse nationaal symbool 'een vod', meent dat taal 'niets met identiteit te maken heeft'... slechts enkele van zijn uitspraken... (Zélfs een niet-nationalist of -flamingant weet dat er wel degelijk een verband is tussen taal en cultuur). Het is mij een raadsel wat velen binnen N-VA dan wel in die man zien. Als wat jij meent, dat hij binnen de partij wél waardering geniet, waar is, wél het zij dan zo, maar verbazen doet mij dat zeker.

Gezien zijn met enige regelmaat bedenkelijke uitspraken in de media heb ik weinig vertrouwen in die mens. Mij komt hij over als een onberekenbaar projectiel, in het slechtste geval erger. Misschien is dat onterecht, maar als dat onterecht is zal hij mij toch moeten overtuigen van het tegendeel. Dat is mijn gedacht erover.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 30 juni 2014 om 19:51.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline  
Oud 30 juni 2014, 19:55   #59
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Waardering in die zin van hij heeft naambekendheid....
ilfalco is offline  
Oud 30 juni 2014, 20:00   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
...
Is dit alles overtuigend genoeg voor u om te maken dat het toegestaan is om af en toe een kritische noot over de partij te laten klinken?
Het is jou evenveel (en zelfs ietske meer) toegestaan als het mij toegestaan is om eenderwie aan zijn/haar figuurlijke oren te trekken, als ik daar zin in heb.

Maar toegegeven: je uitleg nadien vind ik wel hout snijden.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be