Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 oktober 2018, 07:53   #5341
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De 'priester' liep wel een veroordeling op. En daar hij sinds enkele jaren vast zit was zijn straf bijna uitgezeten in voorhechtenis. Interessanter is waarom juist deze Amerikaan zoveel reactie vanwege de VS veroorzaakte. Priester lijkt me wel een leuke dekmantel voor een opstanden steunend CIA asset. Je kan onverdacht vergaderingen organiseren in je 'kerk'.
Het gerecht in Turkije ligt aan de bot van Erdogan. Die veroordeling is alleen maar "une porte de sortie honorable" voor hem. Hij is plat gegaan voor Trump, die casht bij de belangrijke steun van zijn religieus kiezerspubliek.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 07:54   #5342
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Na verschillende en in crescendo economische sancties is de fiere Erdogan uiteindelijk geplooid voor Trump en heeft de Amerikaanse dominee Andrew Brunson vrijgelaten die werd afgehaald met een Amerikaans militair vliegtuig. Mooi persoonlijk succes voor Trump.


http://www.lefigaro.fr/international...ew-brunson.php
Gelukkig is de EU sterk genoeg om afdreigingen door de USA te weerstaan. Als indivudueel land staan we er net zoals Turkije en Zwitserland machteloos tegenover.
Dat los van het feit of de vrijlating van Brunson nu een goede zaak is of niet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 08:13   #5343
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gelukkig is de EU sterk genoeg om afdreigingen door de USA te weerstaan. Als indivudueel land staan we er net zoals Turkije en Zwitserland machteloos tegenover.
Dat los van het feit of de vrijlating van Brunson nu een goede zaak is of niet.
Dat zou ik betwijfelen, het handelsdeficit tussen US en EU is 150 miljard. Merkel en andere Europese leiders haten Trump maar ze gaan plat uit schrik dat hij een open economische oorlog begint. It's the money stupid, dat was het ook met Turkije.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 08:17   #5344
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het gerecht in Turkije ligt aan de bot van Erdogan. Die veroordeling is alleen maar "une porte de sortie honorable" voor hem. Hij is plat gegaan voor Trump, die casht bij de belangrijke steun van zijn religieus kiezerspubliek.
U impliceert hier dat de man in feite een hogere straf verdient had. Dat kan gerust zijn.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 08:22   #5345
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat zou ik betwijfelen, het handelsdeficit tussen US en EU is 150 miljard. Merkel en andere Europese leiders haten Trump maar ze gaan plat uit schrik dat hij een open economische oorlog begint. It's the money stupid, dat was het ook met Turkije.
De chantage van de VS lukt omdat Europa juist nog veel te zwak en te afhankelijk is van de VS. Moge het gedrag van het Trump regime een wake up call zijn voor Europa eindelijk eens een keer op eigen benen te staan en bij belangrijke zaken zoals defensie niet uit handen te geven. Voor een Europa zonder overheersers uit oost noch west.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 08:27   #5346
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat zou ik betwijfelen, het handelsdeficit tussen US en EU is 150 miljard. Merkel en andere Europese leiders haten Trump maar ze gaan plat uit schrik dat hij een open economische oorlog begint. It's the money stupid, dat was het ook met Turkije.
De EU heeft tegenmaatregelen getroffen (oa op Harley Davidsons ). Sindsdien houdt Trump zich koest.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 08:52   #5347
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U impliceert hier dat de man in feite een hogere straf verdient had. Dat kan gerust zijn.
Absoluut niet, die man had geen straf verdiend. Hij is gewoon aangehouden omdat hij kritiek had op het Erdogan regime. Wat in Turkije letterlijk en figuurlijk dodelijk kan zijn.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 09:37   #5348
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Absoluut niet, die man had geen straf verdiend. Hij is gewoon aangehouden omdat hij kritiek had op het Erdogan regime. Wat in Turkije letterlijk en figuurlijk dodelijk kan zijn.
Dat is speculatie. Gezien de ophef die de VS over deze zaak maakte lijkt het me zelfs meer voor de hand liggend dat Erdogan iemand te pakken had die met steun van de VS een Gulen coup hielp voorbereiden. Als zo iemand zou praten zit je met een embarrassing situatie voor de VS. Dat kan de schijnbaar overdreven reactie van de VS verklaren. De VS hadden even goed kunnen zeggen "laat het gerecht maar zijn gang gaan". Als hij toch ons onschuldig zou zijn dan heeft men niet veel te vrezen. En het heeft ook weinig zin van Erdogan ergens lukraak een toerist te gaan veroordelen.

Elementary.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 oktober 2018 om 09:37.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 10:31   #5349
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat is speculatie. Gezien de ophef die de VS over deze zaak maakte lijkt het me zelfs meer voor de hand liggend dat Erdogan iemand te pakken had die met steun van de VS een Gulen coup hielp voorbereiden. Als zo iemand zou praten zit je met een embarrassing situatie voor de VS. Dat kan de schijnbaar overdreven reactie van de VS verklaren. De VS hadden even goed kunnen zeggen "laat het gerecht maar zijn gang gaan". Als hij toch ons onschuldig zou zijn dan heeft men niet veel te vrezen. En het heeft ook weinig zin van Erdogan ergens lukraak een toerist te gaan veroordelen.

Elementary.
Dossierkennis is precies ook uwe fort niet. Andrew Brunson was reeds meer dan 20 jaar dominee in Turkije. Ver van een "toerist" dus. Ge fantaseert er maar op los. De man is gewoon in een dictatuur in het gevang gevlogen om een mening te uiten. Ligt in de lijn van uw ander groot idool Putin.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 10:38   #5350
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dossierkennis is precies ook uwe fort niet. Andrew Brunson was reeds meer dan 20 jaar dominee in Turkije. Ver van een "toerist" dus. Ge fantaseert er maar op los. De man is gewoon in een dictatuur in het gevang gevlogen om een mening te uiten. Ligt in de lijn van uw ander groot idool Putin.
Ik weet dat hij geen toerist is. Zelfs voor een toerist zou de Vs dit niet doen normaal gezien. Waarom veronderstelt de VS dan dat iemand die 20 jaar in Turkije woont onschuldig zou zijn? Hoe kunnen ze dat weten? Niet. Dus waarom al die inspanningen vanwege de VS? Lijkt dat het hier om meer dan een priester gaat.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 11:10   #5351
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik weet dat hij geen toerist is. Zelfs voor een toerist zou de Vs dit niet doen normaal gezien. Waarom veronderstelt de VS dan dat iemand die 20 jaar in Turkije woont onschuldig zou zijn? Hoe kunnen ze dat weten? Niet. Dus waarom al die inspanningen vanwege de VS? Lijkt dat het hier om meer dan een priester gaat.
Tenzij ze betrokken zijn in drugs, doodslag of andere criminele feiten hebben de Amerikanen de gewoonte hun burgers trachten vrij te krijgen zoals elke normale democratie, en dat is Turkije al niet. Er is geen enkel bewijs ook dat Brunson, buiten zijn mening te uiten, betrokken was.

Daar komt nog eens bij dat Trump het merendeel van alle religieuze kiezers achter zich heeft daarom is die man nog meer waard. Daarom die harde economische bestraffing. Daarom zal dit op het thuisfront een grote overwinning zijn voor hem.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 13 oktober 2018 om 11:11.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 13:07   #5352
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Hoe kunnen ze dat weten? Niet. Dus waarom al die inspanningen vanwege de VS? Lijkt dat het hier om meer dan een priester gaat.
Waarom lijkt het er dan wel op volgens u ?

Is het regime van Erdogan er misschien er een die geen steken laat vallen als het om ''politieke'' gevangenen gaat ?

Als het aan u had gelegen zou (bijna?) niemand onschuldig in den gevang zitten, en dus een reden hen weg te laten kwijnen. Tenminste die indruk krijg ik steeds meer bij u.

Deze recente quotes van u maakt het telkenmaal triester, Uw zaak heeft veel weg met Alfred Dreyfus een eeuw geleden ; gedetineerd; Frans Guyana gevangenkamp.

De wereld stond als een man/blok om deze onschuldige officier vrij te krijgen; eenmaal ontslag uit Duivelseiland deed hij verbitterd weinig om lotgenoten vrij te krijgen..

Het zal wel in de aard van de mens liggen. JAMMER !!!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 oktober 2018 om 13:09.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2018, 13:31   #5353
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarom lijkt het er dan wel op volgens u ?
Is het regime van Erdogan er misschien er een die geen steken laat vallen als het om ''politieke'' gevangenen gaat ?
Als het aan u had gelegen zou (bijna?) niemand onschuldig in den gevang zitten, en dus een reden hen weg te laten kwijnen. Tenminste die indruk krijg ik steeds meer bij u.
Deze recente quotes van u maakt het telkenmaal triester, Uw zaak heeft veel weg met Alfred Dreyfus een eeuw geleden ; gedetineerd; Frans Guyana gevangenkamp.
De wereld stond als een man/blok om deze onschuldige officier vrij te krijgen; eenmaal ontslag uit Duivelseiland deed hij verbitterd weinig om lotgenoten vrij te krijgen..
Het zal wel in de aard van de mens liggen. JAMMER !!!
Leukerd 2
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 00:16   #5354
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik heb geen behoefte om een eigen definitie te hebben*. Ik gebruik dat woord niet te pas en te onpas.


Mja, dacht ik wel. Zo veel mogelijk de handen vrij houden, zodat niemand u erop kan pakken. Clever.

Bon, het is uiteindelijk een irrelevante nevendiscussie (het is maar een etiket).

Ik vroeg me dus eigenlijk gewoon af welke leider je ok vindt en welke niet; ik trachtte een logica te vinden. Misschien op deze manier proberen; kan je deze leiders quoteren tussen 0 en 10 in jouw aanvoelen? Absolute schaal niet zo belangrijk, vooral het relatief verschil. Ik zal 't makkelijk maken, gewoon een cijferke tussen 0 en 10 achter deze namen zetten.

Duterte
Trump
Johnson (Boris dus)
Le Pen
Wilders
Erdogan
Maduro
Bolsonaro
Orban
Obama
Putin


Ben benieuwd of je dat wel gaat doen
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 00:32   #5355
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht


Mja, dacht ik wel. Zo veel mogelijk de handen vrij houden, zodat niemand u erop kan pakken. Clever.

Bon, het is uiteindelijk een irrelevante nevendiscussie (het is maar een etiket).

Ik vroeg me dus eigenlijk gewoon af welke leider je ok vindt en welke niet; ik trachtte een logica te vinden. Misschien op deze manier proberen; kan je deze leiders quoteren tussen 0 en 10 in jouw aanvoelen? Absolute schaal niet zo belangrijk, vooral het relatief verschil. Ik zal 't makkelijk maken, gewoon een cijferke tussen 0 en 10 achter deze namen zetten.

Duterte
Trump
Johnson (Boris dus)
Le Pen
Wilders
Erdogan
Maduro
Bolsonaro
Orban
Obama
Putin


Ben benieuwd of je dat wel gaat doen
Kom aan. U geeft zelf geen definitie behalve "idioten", en het is u niet ik die het over populisten heeft. Ik gebruik die term niet zo graag, juist omdat de term zelf dikwijks populistisch gebruikt wordt, in de zin van een ridiculisatie van degene over wie ben een oordeel velt, alsof diens politiek geen diepgang heeft. Uw "idioten" zegt in feite alles.

Ik stel voor dat u de zinnen na die eerste zin niet vergeet. In feite ontkrachten ze uw conclusie.

Jammer. Ik denk dat ik me in u vergist heb. Als ik u was zou ik Nethanyanu nog aan het lijstje toevoegen. Met zijn leugen cartoons voor de VN verslaat hij ze allemaal. Colin Powell lijkt me ook een goed kandidaat. Oorlogsstoker Mccain ook. Maar ik vrees dat dat niet in uw verbazend goed aan de westerse main stream media parallel lopende wereldbeeld past.

Mensen die anderen de dood insturen op basis van leugens voor een heel volk. De waarlijke populisten.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 oktober 2018 om 00:41.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 01:02   #5356
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Tenzij ze betrokken zijn in drugs, doodslag of andere criminele feiten hebben de Amerikanen de gewoonte hun burgers trachten vrij te krijgen zoals elke normale democratie, en dat is Turkije al niet. Er is geen enkel bewijs ook dat Brunson, buiten zijn mening te uiten, betrokken was.

Daar komt nog eens bij dat Trump het merendeel van alle religieuze kiezers achter zich heeft daarom is die man nog meer waard. Daarom die harde economische bestraffing. Daarom zal dit op het thuisfront een grote overwinning zijn voor hem.
U verwerpt gerechtelijke uitspraken of aanvaard ze naargelang het u goed uitkomt precies. Het is de westerse pers die zegt dat de bewijzen niet deugen.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 oktober 2018 om 01:12.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 01:05   #5357
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waarom lijkt het er dan wel op volgens u ?

Is het regime van Erdogan er misschien er een die geen steken laat vallen als het om ''politieke'' gevangenen gaat ?

Als het aan u had gelegen zou (bijna?) niemand onschuldig in den gevang zitten, en dus een reden hen weg te laten kwijnen. Tenminste die indruk krijg ik steeds meer bij u.

Deze recente quotes van u maakt het telkenmaal triester, Uw zaak heeft veel weg met Alfred Dreyfus een eeuw geleden ; gedetineerd; Frans Guyana gevangenkamp.

De wereld stond als een man/blok om deze onschuldige officier vrij te krijgen; eenmaal ontslag uit Duivelseiland deed hij verbitterd weinig om lotgenoten vrij te krijgen..

Het zal wel in de aard van de mens liggen. JAMMER !!!
Er zitten genoeg onschuldigen vast. Ik spreek me niet uit over schuld of onschuld van de Brunson. Anderen doen dat wel. Wat weten zij daarvan? Niets. Speculatie.

Mbt Dreyfus. Ik volgde de zaak op van Doctor Jhery. Als de rechters zelf al zeggen op een feestje dat ze die man onschuldig tot moord en verkrachting op een baby veroordeelden heb je wat meer argumenten om aan de uitspraak te twijfelen.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 oktober 2018 om 01:10.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 01:56   #5358
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Er zitten genoeg onschuldigen vast. Ik spreek me niet uit over schuld of onschuld van de Brunson. Anderen doen dat wel. Wat weten zij daarvan? Niets. Speculatie.

Mbt Dreyfus. Ik volgde de zaak op van Doctor Jhery. Als de rechters zelf al zeggen op een feestje dat ze die man onschuldig tot moord en verkrachting op een baby veroordeelden heb je wat meer argumenten om aan de uitspraak te twijfelen.
Waar rook is vuur. Typisch staaltje van Amerikaans denken, dat helaas ook de weg naar Latijns Amerika heeft gevonden waarmee u (mogelijk) geslachtofferd bent en helaas gevolgelijk besmet geraakt. Ik ken u niet meer terug.

Het is een soort van mistig kracht vergelijkbaar met Yezidi kinderen die na gevangenschap van ISIS tegen hun eigen dorpen vechten. Bizar !! Wordt wakker voor u verder uw verstand in vrijheid verliest.

Brunson is onschuldig; please juist u ga geen uitwegen zoeken dat deze dominee wel schuldig is aan de hand van rookgordijnen, vermoeden, knip en plakbewijs van een ambtenaar die zijn werk iets te serieus neemt (sic).

U maakt zich op dit pad volkomen ongeloofwaardig en stelt mensen/forummers (zwaar) teleur die u in moeilijke tijden hebben trachten te ondersteunen..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 oktober 2018 om 02:11.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 07:32   #5359
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Kom aan. U geeft zelf geen definitie behalve "idioten", en het is u niet ik die het over populisten heeft. Ik gebruik die term niet zo graag, juist omdat de term zelf dikwijks populistisch gebruikt wordt, in de zin van een ridiculisatie van degene over wie ben een oordeel velt, alsof diens politiek geen diepgang heeft. Uw "idioten" zegt in feite alles.

Ik stel voor dat u de zinnen na die eerste zin niet vergeet. In feite ontkrachten ze uw conclusie.

Jammer. Ik denk dat ik me in u vergist heb. Als ik u was zou ik Nethanyanu nog aan het lijstje toevoegen. Met zijn leugen cartoons voor de VN verslaat hij ze allemaal. Colin Powell lijkt me ook een goed kandidaat. Oorlogsstoker Mccain ook. Maar ik vrees dat dat niet in uw verbazend goed aan de westerse main stream media parallel lopende wereldbeeld past.

Mensen die anderen de dood insturen op basis van leugens voor een heel volk. De waarlijke populisten.
Hehehe, soms zijt ge zoooooo klein Bach.

Ik tracht dus gewoon te achterhalen welke politieke leider ge ok vindt en welke niet. Da’s al.

Ach ja. Laat maar
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2018, 07:49   #5360
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Waar rook is vuur. Typisch staaltje van Amerikaans denken, dat helaas ook de weg naar Latijns Amerika heeft gevonden waarmee u (mogelijk) geslachtofferd bent en helaas gevolgelijk besmet geraakt. Ik ken u niet meer terug.

Het is een soort van mistig kracht vergelijkbaar met Yezidi kinderen die na gevangenschap van ISIS tegen hun eigen dorpen vechten. Bizar !! Wordt wakker voor u verder uw verstand in vrijheid verliest.

Brunson is onschuldig; please juist u ga geen uitwegen zoeken dat deze dominee wel schuldig is aan de hand van rookgordijnen, vermoeden, knip en plakbewijs van een ambtenaar die zijn werk iets te serieus neemt (sic).

U maakt zich op dit pad volkomen ongeloofwaardig en stelt mensen/forummers (zwaar) teleur die u in moeilijke tijden hebben trachten te ondersteunen..
Waar rook is is vuur? Dat is een zwakte argument. Maar helaas populair. Een uitspraak van een rechthof is een iets sterker argument toch? Die kunnen ook onschuldigen veroordelen zoals in het geval van Jhery (een zaak die u waarschijnlijk niet kent) maar dan ga je al sterkere argumenten nodig hebben dan wat speculatie of insinuaties. Tegen Erdogan zijn is onvoldoende argument om iemand onschuldig te willen verklaren vanachter een toetsenbord zonder de zaak van dichtbij te hebben bestudeerd.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be