Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2016, 12:16   #121
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
IS dit nu een goede uitslag? Trump zei enkele verontrustende dingen over minderheden en vrouwen, en is tegen het recht op abortus en heeft geen goede socio-economische visie, dus je zou denken van niet.
Maar toch heb ik Amerikaanse vrienden gezegd dat ik op Trump zou stemmen.
Hillary is zoals reeds gezegd het exponent van de economische elite, een mens dat 650000 dollar vraagt voor een speech, en nog erger ook het exponent van de agressieve interventionisten, die heel de wereld als een speelbal van de VS zien.
Trump kreeg de steun van de armere, blanke arbeidende bevolking, een deel van de bevolking dat door de neoliberale politiek van de laatste decennia steeds armer werd, een evolutie die je hier trouwens ook begint te zien. Hopelijk doet hij nu iets terug voor de mensen die hem verkozen hebben, en houdt hij woord dat hij de relaties met Rusland zal verbeteren, de vrijhandelsakkoorden zal heronderhandelen, en geen avonturen meer zal beginnen in het Midden-Oosten, met uitzondering van het uitroeien van IS.

Als hij woord houdt, dan mogen we erg blij zijn met de resultaat. Ik ben geen zwangere vrouw die abortus wil plegen, ook geen illegale Mexicaan, wat mij interesseert is de Amerikaanse buitenlandse politiek, en op dat vlak mogen we blij zijn met Trump.
Ik ben het grotendeels eens met wat u zegt. Als Amerikaan zou ik nooit voor Trump gestemd hebben, maar qua buitenlandpolitiek lijkt me een president die voor minder inmenging in het Midden-Oosten is en betere relaties met Rusland wil onderhouden enkel maar voordelig als Europeaan.

Hoewel ik absoluut geen Poetin fan ben, heb ik nog altijd tien keer liever een goede band met Rusland dan de banden die we hebben met criminele staten zoals Saoedi-Arabië
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 12:42   #122
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ben het grotendeels eens met wat u zegt. Als Amerikaan zou ik nooit voor Trump gestemd hebben, maar qua buitenlandpolitiek lijkt me een president die voor minder inmenging in het Midden-Oosten is en betere relaties met Rusland wil onderhouden enkel maar voordelig als Europeaan.

Hoewel ik absoluut geen Poetin fan ben, heb ik nog altijd tien keer liever een goede band met Rusland dan de banden die we hebben met criminele staten zoals Saoedi-Arabië
zolang Putin Oost Europa vrijwillig niet terug annexeert ? :/
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 12:55   #123
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.935
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ben het grotendeels eens met wat u zegt. Als Amerikaan zou ik nooit voor Trump gestemd hebben, maar qua buitenlandpolitiek lijkt me een president die voor minder inmenging in het Midden-Oosten is en betere relaties met Rusland wil onderhouden enkel maar voordelig als Europeaan.

Hoewel ik absoluut geen Poetin fan ben, heb ik nog altijd tien keer liever een goede band met Rusland dan de banden die we hebben met criminele staten zoals Saoedi-Arabië
Ik dacht dat hij IS ging nuken
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:18   #124
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik ben het grotendeels eens met wat u zegt. Als Amerikaan zou ik nooit voor Trump gestemd hebben, maar qua buitenlandpolitiek lijkt me een president die voor minder inmenging in het Midden-Oosten is en betere relaties met Rusland wil onderhouden enkel maar voordelig als Europeaan.

Hoewel ik absoluut geen Poetin fan ben, heb ik nog altijd tien keer liever een goede band met Rusland dan de banden die we hebben met criminele staten zoals Saoedi-Arabië
Zo is het.
Wat betreft de VS zelf, ook niet zeker dat het zo'n slechte keuze is. Hillary ging vast en zeker enkel de belangen van haar bankiersvriendjes verdedigen zoals ze altijd gedaan heeft. En als die illegale Mexicanen teruggestuurd worden, is dat goed nieuws voor werkloze Amerikanen of Amerikanen met een "mcjob".
Andere standpunten zoals het recht op wapens te dragen, abortus, etc. ben ik het niet mee eens. (wat wapens betreft, ook in Rusland heeft bijna iedereen wel een jachtwapen, en er gebeuren niet meer schietpartijen dan hier, maar goed, dat mensen met een psychisch gestoorde achtergrond wapens kunnen kopen, vind ik niet kunnen)
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:29   #125
N-Vb
Minister-President
 
N-Vb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Locatie: Vlaanderen, België, Europa
Berichten: 4.344
Standaard

http://forum.politics.be/attachment....1&d=1478694543
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  trumpie.gif‎
Bekeken: 130
Grootte:  14,5 KB
ID: 104679  

N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:32   #126
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
IS dit nu een goede uitslag? Trump zei enkele verontrustende dingen over minderheden en vrouwen, en is tegen het recht op abortus en heeft geen goede socio-economische visie, dus je zou denken van niet.
Maar toch heb ik Amerikaanse vrienden gezegd dat ik op Trump zou stemmen.
Hillary is zoals reeds gezegd het exponent van de economische elite, een mens dat 650000 dollar vraagt voor een speech, en nog erger ook het exponent van de agressieve interventionisten, die heel de wereld als een speelbal van de VS zien.
Trump kreeg de steun van de armere, blanke arbeidende bevolking, een deel van de bevolking dat door de neoliberale politiek van de laatste decennia steeds armer werd, een evolutie die je hier trouwens ook begint te zien. Hopelijk doet hij nu iets terug voor de mensen die hem verkozen hebben, en houdt hij woord dat hij de relaties met Rusland zal verbeteren, de vrijhandelsakkoorden zal heronderhandelen, en geen avonturen meer zal beginnen in het Midden-Oosten, met uitzondering van het uitroeien van IS.

Als hij woord houdt, dan mogen we erg blij zijn met de resultaat. Ik ben geen zwangere vrouw die abortus wil plegen, ook geen illegale Mexicaan, wat mij interesseert is de Amerikaanse buitenlandse politiek, en op dat vlak mogen we blij zijn met Trump.
'k Denk dat veel Amerikanen van alle kleur en strekking zo denken, maar zich niet durven uiten.

Sommige ondemocraten gaan verder doen vrees ik met baldadigheden :

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ly-scenes.html
__________________
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555)
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:38   #127
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

En wanneer gaat dwazekloot Donald duck trump Clinton in jail stoppen, jongens toch wat een klucht is dit...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:41   #128
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.072
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Waar lees je dat?
Op VRT noch VTM zeggen ze daar iets van.
Verwondert je dat?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:45   #129
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
En wanneer gaat dwazekloot Donald duck trump Clinton in jail stoppen, jongens toch wat een klucht is dit...
Sommige linkse jongens hebben het toch echt wel moeilijk met het democratisch bestel als het uitdraait op een uitslag die hen niet zint...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:46   #130
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.072
Standaard

Citaat:
Hoewel ik absoluut geen Poetin fan ben, heb ik nog altijd tien keer liever een goede band met Rusland dan de banden die we hebben met criminele staten zoals Saoedi-Arabië
Rusland is anders ook een criminele staat, maar het is zoals altijd kiezen tussen de cholera en de pest. Als vrouw kies ik ook liever voor het criminele Rusland dan voor een vrouwvijandig moslimland.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:46   #131
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Sommige linkse jongens hebben het toch echt wel moeilijk met het democratisch bestel als het uitdraait op een uitslag die hen niet zint...
Ik ben geen linkse jongen. De toekomst zal uitwijzen of dit een juiste of verkeerde keuze was dus dat zal de enige maatstaf zijn die zal bepalend zijn.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:47   #132
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.072
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Sommige linkse jongens hebben het toch echt wel moeilijk met het democratisch bestel als het uitdraait op een uitslag die hen niet zint...
....En andersom....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:50   #133
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
...

U begtijpt nog steeds niet welke aardverschuiving heeft plaatsgevonden.
Het 'establishment', de 'Reptilians', de 'New World Order', ... hangen met z'n allen samen uitgeteld in de touwen, in het goede gezelschap van al de 'conspiracy nutters' die er rotsvast van overtuigd waren dat de 'elections' 'rigged' zouden zijn?



Hey, wie weet waren de 'elections' écht wel 'rigged', en heeft het échte 'establishment' ons wel degelijk keihard bij ons collectieve pietje?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 9 november 2016 om 13:51.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:52   #134
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
....En andersom....
O ja? Welke rellen waren er toen Obama werd verkozen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:53   #135
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Rusland is anders ook een criminele staat, maar het is zoals altijd kiezen tussen de cholera en de pest. Als vrouw kies ik ook liever voor het criminele Rusland dan voor een vrouwvijandig moslimland.
Eerder tussen een gewone griep en de pest. Rusland en Saoedi-Arabië zijn een totaal andere klasse.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:53   #136
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik ben geen linkse jongen. De toekomst zal uitwijzen of dit een juiste of verkeerde keuze was dus dat zal de enige maatstaf zijn die zal bepalend zijn.
Dan bent u nu alvast heel wat genuanceerder dan zopas toen u sprak over "wat een klucht".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:54   #137
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan bent u nu alvast heel wat genuanceerder dan zopas toen u sprak over "wat een klucht".
Ik mag het gewoonweg oneens zijn met eender wat, daar hebt u helaas niks over te zeggen. En anderen verwijten dat het linkse jongens zijn, helaas lukt het u niet om mij uit mijn hok te lokken zoals ze dat noemen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:56   #138
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
... Het is vooral de bange blanke man die voor Trump heeft gekozen...
Niks van.

De "Reptilians" hebben via gehackte stemcomputers definitief de macht gegrepen!

Er zijn gewoon niet genoeg bange blanke mannen meer over, daar in de VS.


__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 13:58   #139
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
En wanneer gaat dwazekloot Donald duck trump Clinton in jail stoppen, jongens toch wat een klucht is dit...

Ze zit al in een dwangbuis waarschijnlijk , zo'n mensen worden vrijgesteld van de gevangenis.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 14:01   #140
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik mag het gewoonweg oneens zijn met eender wat, daar hebt u helaas niks over te zeggen. En anderen verwijten dat het linkse jongens zijn, helaas lukt het u niet om mij uit mijn hok te lokken zoals ze dat noemen.
Welkom op een discussieforum!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be