Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 februari 2016, 14:31   #1
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard Vluchtelingen Calais naar rechter tegen ontruiming.

De vluchtelingen van het kamp in Calais stappen naar de rechter om hun uitzetting tegen te houden. De Franse overheid wil de helft van het kamp morgenavond laten ontruimen, maar dat zou volgens de vrijwilligers een ramp zijn voor meer dan 3.000 mensen.

Als de rechter de uitzetting laat doorgaan, vrezen de vrijwilligers dat de vluchtelingen naar ons land zullen komen en hier een nieuw kamp zullen opslaan, bijvoorbeeld in Zeebrugge.

Het illegale tentenkamp wordt de 'Jungle' genoemd. De inwoners komen voornamelijk uit Syrië, Irak en Afghanistan. De omstandigheden in het kamp zijn slecht. In het ontruimingsbevel geven de Fransen als reden dat er spanningen zijn met extreemrechtse demonstranten, dat er gebrek aan hygiëne is in het kamp en dat bewoners geweld gebruiken om op vrachtwagens te klimmen.

Met dank aan HLN.

Deze rechter kan toch niet anders oordelen dat de ontruiming moet doorgaan want het 'junglekamp' in Calais is illegaal.
Ben zeer benieuwd naar de uitspraak van die rechter.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 14:37   #2
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
De vluchtelingen van het kamp in Calais stappen naar de rechter om hun uitzetting tegen te houden. De Franse overheid wil de helft van het kamp morgenavond laten ontruimen, maar dat zou volgens de vrijwilligers een ramp zijn voor meer dan 3.000 mensen.

Als de rechter de uitzetting laat doorgaan, vrezen de vrijwilligers dat de vluchtelingen naar ons land zullen komen en hier een nieuw kamp zullen opslaan, bijvoorbeeld in Zeebrugge.

Het illegale tentenkamp wordt de 'Jungle' genoemd. De inwoners komen voornamelijk uit Syrië, Irak en Afghanistan. De omstandigheden in het kamp zijn slecht. In het ontruimingsbevel geven de Fransen als reden dat er spanningen zijn met extreemrechtse demonstranten, dat er gebrek aan hygiëne is in het kamp en dat bewoners geweld gebruiken om op vrachtwagens te klimmen.

Met dank aan HLN.

Deze rechter kan toch niet anders oordelen dat de ontruiming moet doorgaan want het 'junglekamp' in Calais is illegaal.
Ben zeer benieuwd naar de uitspraak van die rechter.
Tja ik ook, maar bedenk Frankrijk is in hetzelfde bedje ziek als België, tientallen jaren linkse benoemingen. Ik heb heel lang gedacht dat die mensen alleen maar deden alsof ze links zijn voor het geld en de benoeming maar nee hoor die zijn echt zo, je kan voor een beetje geld en een vaste benoeming je volk toch niet blijven verraden?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 14:34   #3
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Vonnis is al uitgesteld.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:11   #4
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja ik ook, maar bedenk Frankrijk is in hetzelfde bedje ziek als België, tientallen jaren linkse benoemingen. Ik heb heel lang gedacht dat die mensen alleen maar deden alsof ze links zijn voor het geld en de benoeming maar nee hoor die zijn echt zo, je kan voor een beetje geld en een vaste benoeming je volk toch niet blijven verraden?
"je kan voor een beetje geld en een vaste benoeming je volk toch niet blijven verraden?"

Nochtans is dit net wat de NVA NU doet volgens.......de partij van het "eigen volk" !
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:27   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
De vluchtelingen van het kamp in Calais stappen naar de rechter om hun uitzetting tegen te houden. De Franse overheid wil de helft van het kamp morgenavond laten ontruimen, maar dat zou volgens de vrijwilligers een ramp zijn voor meer dan 3.000 mensen.

Als de rechter de uitzetting laat doorgaan, vrezen de vrijwilligers dat de vluchtelingen naar ons land zullen komen en hier een nieuw kamp zullen opslaan, bijvoorbeeld in Zeebrugge.

Het illegale tentenkamp wordt de 'Jungle' genoemd. De inwoners komen voornamelijk uit Syrië, Irak en Afghanistan. De omstandigheden in het kamp zijn slecht. In het ontruimingsbevel geven de Fransen als reden dat er spanningen zijn met extreemrechtse demonstranten, dat er gebrek aan hygiëne is in het kamp en dat bewoners geweld gebruiken om op vrachtwagens te klimmen.

Met dank aan HLN.

Deze rechter kan toch niet anders oordelen dat de ontruiming moet doorgaan want het 'junglekamp' in Calais is illegaal.
Ben zeer benieuwd naar de uitspraak van die rechter.
Dat denk ik ook.
Maar met rechters weet je nooit.
Dat kamp mocht er nooit gekomen zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:30   #6
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"je kan voor een beetje geld en een vaste benoeming je volk toch niet blijven verraden?"

Nochtans is dit net wat de NVA NU doet volgens.......de partij van het "eigen volk" !
'T is een record.
Vier posts voor een trol opduikt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 16:06   #7
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
'T is een record.
Vier posts voor een trol opduikt.
Beweer jij nu dat de uitspraken van de "andere Vlaamse nationalisten" trollenpraat is Bobke ? Dat zal je in café "de leeuw van Vlaanderen" niet in dank afgenomen worden
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 16:20   #8
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Beweer jij nu dat de uitspraken van de "andere Vlaamse nationalisten" trollenpraat is Bobke ? Dat zal je in café "de leeuw van Vlaanderen" niet in dank afgenomen worden
Nee, ik beweer dat het over de ontruiming van het kamp in Calais gaat.
Ge gaat snel achteruit om bij het onderwerp te blijven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:03   #9
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Wanneer gaan die vrijwilligers eens leren dat mensen hun eigen drollen moeten leren opkuisen? Precies of die vluchtelingen zijn hun baby's... walgelijk.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:05   #10
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Kamp in Calais had er nooit mogen komen, vanaf dat de eerste tenten daar stonden had de Franse regering moeten ingrijpen.
Een autochtone Fransman mag toch ook niet wild parkeren.
Neem dat ik met mijn moto en mijn tentje ga wild kamperen in Frankrijk en vanaf dat de Franse politie mij mijn tentje wilt laten opbreken zeg ik dat als dat in Calais mag dan mag ik dat hier ook.
Ik denk dat ik de volgende nacht in een Franse politiecel doorbreng en dat ze mijne moto aanslaan.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:06   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Leugenachtige titel.
Vluchtelingen Calais naar rechter ???

Mijn gat ja.

Een paar linkiewinkies die naar de rechter stappen, zogezegd in naam van die vluchtelingen ... ja.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:10   #12
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Kamp in Calais had er nooit mogen komen, vanaf dat de eerste tenten daar stonden had de Franse regering moeten ingrijpen.
Een autochtone Fransman mag toch ook niet wild parkeren.
Neem dat ik met mijn moto en mijn tentje ga wild kamperen in Frankrijk en vanaf dat de Franse politie mij mijn tentje wilt laten opbreken zeg ik dat als dat in Calais mag dan mag ik dat hier ook.
Ik denk dat ik de volgende nacht in een Franse politiecel doorbreng en dat ze mijne moto aanslaan.
Inderdaad.
Wie zouden die vrijwilligers zijn die daar gaan helpen en wat verdienen ze eraan?
Kan daar geen onderzoek naar gedaan worden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:13   #13
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Leugenachtige titel.
Vluchtelingen Calais naar rechter ???

Mijn gat ja.

Een paar linkiewinkies die naar de rechter stappen, zogezegd in naam van die vluchtelingen ... ja.

.
dacht gij dan echt dat het zo'n vluchteling zelf was die hier ff naar een advocaat was gestapt ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:16   #14
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Leugenachtige titel.
Vluchtelingen Calais naar rechter ???

Mijn gat ja.

Een paar linkiewinkies die naar de rechter stappen, zogezegd in naam van die vluchtelingen ... ja.

.
Mislukte advokaadjes die anders niet aan de bak geraken ?
Daar zou beter eens een onderzoek naar gedaan worden.
Wat is het verschil met mensensmokkel vraag ik mij af.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:20   #15
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Die "bewoners" van de jungle ook: eerst illegaal Europa binnenkomen, dan illegaal naar Frankrijk reizen om daar in een illegaal kamp te kamperen in de hoop illegaal in het VK te raken en ondertussen een hoop overlast veroorzaken en zielig doen.

Er zal ongetwijfeld wel een links rechtertje te vinden zijn in Frankrijk die spontaan begint te snotteren bij deze toestanden.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:22   #16
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Inderdaad.
Wie zouden die vrijwilligers zijn die daar gaan helpen en wat verdienen ze eraan?
Kan daar geen onderzoek naar gedaan worden?
Kijk die verdienen daar niets aan , maar in die enge linkse kringetjes worden die aanzien als helden met alle voordelen die daar bij horen. Snap je.
Ik heb ooit zo is een jaar of 2 doorgebracht in zo een linkse omgeving dat is echt hallucinant geloof me maar. Zodra iemand iets verteld dat niet in hun rode leidraad staat is het paniek en die persoon is al zijn vrienden kwijt.Als normale mens met een uitgebreide vriendenkring kan je daar met je verstand echt niet bij.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:24   #17
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Mislukte advokaadjes die anders niet aan de bak geraken ?
Daar zou beter eens een onderzoek naar gedaan worden.
Wat is het verschil met mensensmokkel vraag ik mij af.
Ook mijn mening. Die advocaten zijn mediageil en hopen zo bekend te geraken. Ze zouden die allemaal samen met alle vluchtelingen op de kusttram moeten zetten. Richting ... Ausw...
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:26   #18
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk die verdienen daar niets aan , maar in die enge linkse kringetjes worden die aanzien als helden met alle voordelen die daar bij horen. Snap je.
Ik heb ooit zo is een jaar of 2 doorgebracht in zo een linkse omgeving dat is echt hallucinant geloof me maar. Zodra iemand iets verteld dat niet in hun rode leidraad staat is het paniek en die persoon is al zijn vrienden kwijt.Als normale mens met een uitgebreide vriendenkring kan je daar met je verstand echt niet bij.
Zo zijn die linkse vriendjes wel: onverdraagzaam tot haatdragend tegenover alles wat niet in hun bekrompen linkse kraampje past. Die ruiken al van ver dat je hun gedachtegoed niet deelt.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 18:47   #19
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Kijk die verdienen daar niets aan , maar in die enge linkse kringetjes worden die aanzien als helden met alle voordelen die daar bij horen. Snap je.
Ik heb ooit zo is een jaar of 2 doorgebracht in zo een linkse omgeving dat is echt hallucinant geloof me maar. Zodra iemand iets verteld dat niet in hun rode leidraad staat is het paniek en die persoon is al zijn vrienden kwijt.Als normale mens met een uitgebreide vriendenkring kan je daar met je verstand echt niet bij.
E n wat doen ze voor de kost ?
Ik kan mij moeilijk inbeelden dat ze later op pensioen willen gaan om die asielzoekers hun OCMW steun op te hoesten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 20:05   #20
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Leugenachtige titel.
Vluchtelingen Calais naar rechter ???

Mijn gat ja.

Een paar linkiewinkies die naar de rechter stappen, zogezegd in naam van die vluchtelingen ... ja.

.
linkiewinkie theofiel asiel zal ze wel binnenhalen, en dan nog zonder schaamrood op zijn kaken.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be