Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2014, 18:40   #121
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
als ge geen auto hebt is die 60 km een utopie.

openbaar vervoer is nutteloos om veel bedrijven te bereiken.
Is dat 60 km vogelvlucht?

(Vogelvlucht is rechte lijn...)

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 juni 2014 om 18:40.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2014, 23:16   #122
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er blijft inderdaad niet veel over, ik meen dat artiest en of gangster de enige opties zijn die nog beschikbaar zijn.

Hoeveel instrumenten speel je? Je kan zingen neem ik aan?

ik kan met de blokfluit spelen, en een beetje piano, maar ik betwijfel dat ze naar m'n zangkunsten gaan willen luisteren
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2014, 23:19   #123
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bijna onmogelijk dat je nergens verder komt. Er scheelt iets aan je manier van solliciteren denk ik. Hopelijk solliciteer je niet via sms of een simpele email?

Behalve de werving heb je ook de werving reserve en de vervangingscontracten. In veel gevallen moet je eerst een vervanging doen van bv "zieke" alvorens je doorstroomt naar een vast contract. (aan de stad en staat zit het bomvol zieken en ze zijn bijna altijd heel erg lang ziek)
Plenty kans dus.

Mocht ik van u zijn begon ik met een lijst te maken van alle sollicitaties. Exact de datum van verzending, naar wie exact en van wie je wel en geen antwoord krijgt. Zet er een verval datum bij en reageer op die datum opnieuw. Tracht hun via telefoon te bereiken en regel een afspraak want dat is 100 keer efficiënter dan eender welk schrijven. Maar je moet wel je gegevens schriftelijk bij hebben op dat moment. Maak een nette cv van jezelf (ook af te halen via excel of word) en hou dat beknopt. Lange lijsten worden niet gelezen.
Die lijstjes kan je afhalen via excel in het menu "nieuw" en dan downloaden.

Als je kan meld je dan ook aan in de hogescholen, daar zoeken ze ook constant mensen voor van alles.

De lonen liggen in eender wat je doet of waar je het doet ongeveer op hetzelfde niveau.
Ik zou zeggen; hoog tijd dat je er eens aan begint.

Hup;
Kassierster-Aanvulster (m/v) (M/V) - nieuw
LIDL BELGIUMin Prov - West-Vlaanderen

referentie: 52900823 LIDL BELGIUM zoekt 99 Kassierster-Aanvulster (m/v) (M/V) Samen met je leidinggevenden en collega’s zorg je ervoor dat jouw filiaal een toonbeeld is voor...
Afkomstig van VDAB - 18 uur geleden
Delen - Meer hulpmiddelen

lijstjes enzo maak il al .. en bij de Lidl heb ik onlangs een resolute 'nee' gekregen, ik zit zelfs niet eens in hun wervingsreserve ..

ik moet er idd. weer wat vaart achter zetten, de afgelopen tijd heb ik het wat laten slabakken, en binnen dit en een dikke maand roept de Rva me weer op, oeioeioeioeioei

eigenlijk is het hilarisch, mijn vader had een diplomatieke functie (no kidding) en ik vind zelfs niet eens werk als kassierster LOL

Laatst gewijzigd door bembem : 28 juni 2014 om 23:22.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2014, 23:24   #124
Kaaskoppie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 oktober 2013
Berichten: 1.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ik kan met de blokfluit spelen, en een beetje piano, maar ik betwijfel dat ze naar m'n zangkunsten gaan willen luisteren
waarom ga je niet even achter de ramen werken om er achter komen wat je echt wilt
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2014, 23:31   #125
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie Bekijk bericht
waarom ga je niet even achter de ramen werken om er achter komen wat je echt wilt

.. met al die vieze ziektes, no thx! ik wil geen Aids, papilloma hoor
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2014, 23:34   #126
Kaaskoppie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 oktober 2013
Berichten: 1.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
.. met al die vieze ziektes, no thx! ik wil geen Aids, papilloma hoor
je vind altijd wel excuses
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 23:48   #127
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
lijstjes enzo maak il al .. en bij de Lidl heb ik onlangs een resolute 'nee' gekregen, ik zit zelfs niet eens in hun wervingsreserve ..

ik moet er idd. weer wat vaart achter zetten, de afgelopen tijd heb ik het wat laten slabakken, en binnen dit en een dikke maand roept de Rva me weer op, oeioeioeioeioei

eigenlijk is het hilarisch, mijn vader had een diplomatieke functie (no kidding) en ik vind zelfs niet eens werk als kassierster LOL
Ik weet niet wat een kassierster feitelijk moet kunnen behalve kassieren?
Is daar een vooropleiding voor?

Maar je hebt administratieve bediende cursus gedaan zei je. Dat geeft toch veel andere mogelijkheden in administratie?

Ik denk dat je eens uw manier van solliciteren opnieuw moet bekijken.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2014, 23:52   #128
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.213
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
.. met al die vieze ziektes, no thx! ik wil geen Aids, papilloma hoor
Kondoom.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 04:05   #129
Manus
Burger
 
Geregistreerd: 3 augustus 2013
Berichten: 134
Standaard

Waarom zo moeilijk doen?
Doe hetgeen burgers eeuwenlang deden en begin een relatie om economische redenen. Uw geldzorgen verdwijnen en die stressacne neukt u weg.
Manus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 04:58   #130
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kondoom.

wat als het knapt
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 05:10   #131
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik weet niet wat een kassierster feitelijk moet kunnen behalve kassieren?
Is daar een vooropleiding voor?

Maar je hebt administratieve bediende cursus gedaan zei je. Dat geeft toch veel andere mogelijkheden in administratie?

Ik denk dat je eens uw manier van solliciteren opnieuw moet bekijken.

vooropleiding voor kassierster? ik denk dat die dat gewoon uitgelegd krijgen al doende ..

met mijn attest administratief bediende van de Vdab ben ik tot nu toe niet ver mee geraakt, ik vraag mij soms serieus af waarom ik al die moeite heb gedaan van me om te scholen, 't is nu niet dat iedere dag om 8u30 aanwezig zijn in Etterbeek vanuit Antwerpen-Merksem een makkie is maw. ik zat om 7u17 al op de trein (vertrek om 6u40 van bij mij thuis) .. !!!

aan mijn manier van solliciteren is denk ik niet dat het ligt - dan zou de Vdab eigenlijk slecht werk geleverd hebben want ik pas oa. hun tips toe die ik tijdens hun sollicitatiecoaching heb gekregen + dan nog eens de tips van forummers hier toen ik er eens naar vroeg .. lol

nee, ik denk dat ik niets vind omdat werkgevers gemiddeld zo'n 100-tal sollicitaties binnen krijgen en maar te kiezen hebben .. dus tja, de kans dat ik ooit 'uitverkozen' zal worden is miniem .. ik maak me geen illusies meer daaromtrent ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2014, 05:20   #132
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manus Bekijk bericht
Waarom zo moeilijk doen?
Doe hetgeen burgers eeuwenlang deden en begin een relatie om economische redenen. Uw geldzorgen verdwijnen en die stressacne neukt u weg.

tja, dat zou een eventuele oplossing zijn moest ik een bevallige fysiek hebben, ook al zou ik dan wel ergens in een kledingwinkel of parfumerie aan de slag zijn als verkoopster en m'n eigen boontjes wel kunnen doppen ipv. een oppervlakkige husband die je toch alleen maar heeft genomen omwille van je bevallige lichaams attributen, nee dan liever als lelijk eendje door het leven, men weet tenminste dat men je omwille van je inside lief/niet heeft
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 17:32   #133
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Boehh als ik geen job vind moet ik straks misschien gaan kuisen via het Ocmw, en dat zie ik eerlijk gezegd helemaal niet zitten!! .. En dus ben ik sterk aan het denken van hier aan te ontsnappen door mij zelfstandig te verklaren! Alleen heb ik daar tot nu toe enkel maar overwegend 'negatieve dingen' over gehoord i.e. je betaalt je blauw aan allerlei onkosten, hogere ziekteverzekering, geen mogelijkheid om op de dop terug te vallen, grote kans om op de fles/failliet te gaan etc. etc.

Hum, ik vraag me af: "Zijn er die hier misschien wel positieve ervaringen mee hebben?" en "Wat was/is jullie business plan?" (ik denk bvb. van een webshop op te zetten van dvd's maar ik vraag me af of dit wel een goed idee is) Thx
En... Al zelfstandig?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 22:58   #134
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En... Al zelfstandig?
Waarom herstart je alle topics van BemBem van 6 jaar geleden ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2020, 23:36   #135
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Boehh als ik geen job vind moet ik straks misschien gaan kuisen via het Ocmw, en dat zie ik eerlijk gezegd helemaal niet zitten!! .. En dus ben ik sterk aan het denken van hier aan te ontsnappen door mij zelfstandig te verklaren! Alleen heb ik daar tot nu toe enkel maar overwegend 'negatieve dingen' over gehoord i.e. je betaalt je blauw aan allerlei onkosten, hogere ziekteverzekering, geen mogelijkheid om op de dop terug te vallen, grote kans om op de fles/failliet te gaan etc. etc.

Hum, ik vraag me af: "Zijn er die hier misschien wel positieve ervaringen mee hebben?" en "Wat was/is jullie business plan?" (ik denk bvb. van een webshop op te zetten van dvd's maar ik vraag me af of dit wel een goed idee is) Thx
Je kan wel op dop terug vallen.
Vroeger was dat 6 jaar en nu weet ik het niet.
Misschien 10 jaar of zo?
Dwz. Als je binnen die termijn stopt als zelfstandige kom je terug op de dop waar je stopte.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be