Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2009, 14:32   #241
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het geklaag komt van, als u even terugleeest, lieden die in immigranten niets dan messsetrekkers zien.

Geen geklaag hier dus. Hoe meer immi's hoe beter.
Dat doet niemand, er word enkel aangeklaagd dat ze een te groot aandeel hebben in de criminaliteit!!!!!!!!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 15:13   #242
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat doet niemand, er word enkel aangeklaagd dat ze een te groot aandeel hebben in de criminaliteit!!!!!!!!
Elk aandeel in de criminaliteit is te groot.

Alleen stellen we in gezamenlijkheid vast dat bepaalde criminaliteit NIET wordt vervolgd. De witte hand van de rechterlijke macht in belgie.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 16:38   #243
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Elk aandeel in de criminaliteit is te groot.

Alleen stellen we in gezamenlijkheid vast dat bepaalde criminaliteit NIET wordt vervolgd. De witte hand van de rechterlijke macht in belgie.
Daar ging het nu effe niet om. Er is niemand die zegt dat alle immigranten messentrekkers zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 16:54   #244
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

En men verwacht van de burger dat ze met deze mensen samen gaan leven...en men vraagt waarom men vooroordelen krijgt, en men vraagt zich af waarom niemand hen in dienst wil nemen,...

Ochja, tzullen wel weer enkele rotte appels zijn...
ge zijt zelf nen allochtoon, bol het dan zelf af?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 18:24   #245
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
En waarom kunnen veel anderen landen wel criminelen lang bestraffen en opsluiten?
Omdat er daar in verhouding tot de grootte van hun grondgebied en hun inwoners minder zijn? We hebben de reputatie in Europa en ver erbuiten hier het sofste land te zijn in verband met de aanpak van de binnentromende immigranten! Onlangs ergens gelezen dat we in verhouding met de ons omringende landen nog het meest uitgeven per autochtone inwoner aan al die verrijkers die klaar staan om ons pensioen te betalen straks!
Of was het om een ruit van de auto in te slaan aan de rode lichten en er vanonder te gaan met wat rest van ons pensioen?
Maar dat zijn dingen waar onze linkse multiculpers niet veel woorden aan verspilt en zeker niet in de verf zet of op terug komt!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 18:29   #246
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Maar ik behoor dan ook tot die zeldzame soort die liever één keer in de twintig jaar zijn portemonnaie met 150 euro gerold ziet dan dat ik elk jaar van duizenden euro's tegelijk bestolen wordt door een hypocriet, corrupt, amoreel en nepotistisch conglomeraat van witte mannen en vrouwen.
Diegenen die in bepaalde verrijkerszones wonen worden meer dan één keer in twintig jaar aangevallen hoor, alsof je dat niet wist! En voor de rest moet je niet zoveel grote woorden gebruiken hoor! Het is verkeerd wat die mannen doen, maar de meeste mensen hebben er niet eens geen weet van!
Een messentrekker of een agressieve dief in de buurt, dat weten ze wel!
Kun jij niets beters bedenken dan dat om het binnengewaaide gepuis (tussen de immigranten) bijna goed te praten?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 18:32   #247
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het een is voor "mietjes" het nader voor mannen.

En maar klagen waar de blonde meisjes naar toe trekken....
En dan zouden we de rest van je praatjes ernstig moeten nemen?
Laat dat ongewenst gespuis dat we hier zitten te kweken maar hun kunstjes aanleren in hun landen van herkomst of waar ze gewoon thuishoren! Een tijdje later kunnen ze oefenen met één handje.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 18:36   #248
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Al eens gezien wie negen van de tien keer in dit land in de kantoren, scholen, en ziekenhuizen de vloeren schoonmaken....
Misschien omdat ze tot niets anders in staat zijn? En voor de rest, alle respect voor die mensen, die tenminste proberen hun boterham te verdienen in plaats van hem cadeau te krijgen op andersmans kosten.
En er zijn ook autochtonen die over minder mogelijkheden beschikken enz, maar waarom moeten wij de problemen van de ganse wereld hier opvangen en verder kweken? In ieder normaal gezin zorgt men ook voor de eigen vrouw en kinderen en niet voor die van gans de straat!
En hoe gaat dat in de landen waar die mensen van afkomstig zijn???
Daar mogen ze liggen kreperen op de trappen van de moskee zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 18:42   #249
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ook hier geboren? Jouw prestatie?
Buiten hier geboren zijn heb ik hier mijn ganse leven gewerkt, nooit de binnenkant van een ocmw gezien, geen halve dag "werkloos" geweest en hebben mijn ouders en grootouders enz geholpen mijn maatschappij op te bouwen met al de mogelijkheden die er zijn!(... en dat hebben ze niet gedaan om jaren later uit te delen aan de rest van de wereldbevolking die tot hier geraakt!)
Dat is wat anders dan in andersmans land binnenvallen (of als kind van binnengewaaide ouders "geboren" en"belg")en eisen dat ze je daar opvangen en verder kweken zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 18:52   #250
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Vandaar de graaicultuur?
Man man man toch! Wat een oeverloze komedie!!!
Wil je eens naar de graaikultuur gaan kijken van de sheiks, de Afrikaanse leiders enz enz die met hun miljoenen geen blijf weten, die meer jachten en rolls-wagens hebben dan jij zakdoeken... en hun arme bevolking met veel plezier naar hier zien vertrekken zodat die domme westerlingen ze kunnen verder kweken???
En als kers op de taart zullen ze nog aan hun onderdanen vertellen hoe ze hier de termen "godsdienstvrijheid" en "democratie" aan ons moeten uitleggen zeker? Of met hun koranstommiteiten zitten zwaaien...
Allah is groot en de hypocrieten nog groter zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:06   #251
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Buiten hier geboren zijn heb ik hier mijn ganse leven gewerkt, nooit de binnenkant van een ocmw gezien, geen halve dag "werkloos" geweest en hebben mijn ouders en grootouders enz geholpen mijn maatschappij op te bouwen met al de mogelijkheden die er zijn!(... en dat hebben ze niet gedaan om jaren later uit te delen aan de rest van de wereldbevolking die tot hier geraakt!)
Dat is wat anders dan in andersmans land binnenvallen (of als kind van binnengewaaide ouders "geboren" en"belg")en eisen dat ze je daar opvangen en verder kweken zeker?
Gewoon ff eerlijk zijn kunnen die linkse idioten niet hoor, heb 35 jaar gewerkt hier in dat apenland, meer nog ben 16 jaar zelfstandige geweest en heb mijn zaak verkocht, en dan zal je zeggen, wel ja en dan? Wel dan gebeurd het.
Ik moet 2 jaar full time werken om met alle sociale zekerheid in orde te raken en te kunnen doppen bv. Ik heb dat dus gedaan en ben nu in orde, maar stel dat ik ziek geworden was de eerste 7 maanden van die 2 jaar had ik alle kosten zelf kunnen betalen, straffer stel dat ik gehandicapt werd in die eerste 7 maand dan had ik nooit invalide kunnen worden en naar het ocmw moeten stappen en bedelen voor een aalmoes.
Die profiteurkes komen hier aan en als ze 1 dag, jawel 1 dag werken zijn ze met alles in orde en kunnen ze levenslang doppen en een pensioen trekken.
En wij mogen dat niet beu worden en wij moeten onze linkse regering op handen dragen.
Links, Ik begrijp dat niet, wat bezielt die mensen eigenlijk? Waarom willen die echt dit land bankroet maken door immigratie?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:12   #252
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Dit land stond in de top 3 van de meest welvarende landen ter wereld, waarom willen die linkse mannekes dat niet begrijpen.
Huur een huis en laat daar 20 man wonen, u betaald alles, ben benieuwd hoe u dat gaat vinden na een tijdje.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:27   #253
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dit land stond in de top 3 van de meest welvarende landen ter wereld, waarom willen die linkse mannekes dat niet begrijpen.
Huur een huis en laat daar 20 man wonen, u betaald alles, ben benieuwd hoe u dat gaat vinden na een tijdje.
Waren de vorige regeringen die voor die welvaart gezorgd hebben links of rechts georiënteerd?
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:38   #254
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Waren de vorige regeringen die voor die welvaart gezorgd hebben links of rechts georiënteerd?
Graag mijn postings volledig citeren, en dan kan je hetgeen je wenst te benadrukken in het vet of in een kleur zetten. Dank u.
Voor die welvaart hebben vooral de werkgevers en de werknemers gezorgd.
Toendertijd was het de CVP die regeerde, maar dat had er weinig of niets met te maken. De vakbonden hebben de werkgever uitgemolken tot dat de SZ niet meer te betalen was en is.
Maar zelfs dan nog konden we een enorme welstand opbouwen.
We moesten toen wel geen 1.000.000 profiteurs onderhouden.

Moest ons land geleid worden door bekwame mensen we zouden die welstand nog hebben hoor.
PS Toendertijd waren de linksen begaan met eigen volk hoor, dat waren geen poco's hoor.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 31 oktober 2009 om 19:41.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:42   #255
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Gewoon ff eerlijk zijn kunnen die linkse idioten niet hoor, heb 35 jaar gewerkt hier in dat apenland, meer nog ben 16 jaar zelfstandige geweest en heb mijn zaak verkocht, en dan zal je zeggen, wel ja en dan? Wel dan gebeurd het.
Ik moet 2 jaar full time werken om met alle sociale zekerheid in orde te raken en te kunnen doppen bv. Ik heb dat dus gedaan en ben nu in orde, maar stel dat ik ziek geworden was de eerste 7 maanden van die 2 jaar had ik alle kosten zelf kunnen betalen, straffer stel dat ik gehandicapt werd in die eerste 7 maand dan had ik nooit invalide kunnen worden en naar het ocmw moeten stappen en bedelen voor een aalmoes.
Die profiteurkes komen hier aan en als ze 1 dag, jawel 1 dag werken zijn ze met alles in orde en kunnen ze levenslang doppen en een pensioen trekken.
En wij mogen dat niet beu worden en wij moeten onze linkse regering op handen dragen.
Links, Ik begrijp dat niet, wat bezielt die mensen eigenlijk? Waarom willen die echt dit land bankroet maken door immigratie?
Nog zo ene:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2930

__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:49   #256
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Wat deze link met mijn bovenstaande posting te maken heeft ontgaat me volledig.
Maar ik vermoed dat je nog heel jong bent en niet weet hoe het vroeger was.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:52   #257
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
En waarom kunnen veel anderen landen wel criminelen lang bestraffen en opsluiten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Omdat er daar in verhouding tot de grootte van hun grondgebied en hun inwoners minder zijn?
Wel eens van Singapore gehoord?

Heel véél immigranten.
Hele hoge bevolkingsdichtheid.
Ccriminelen lang bestraffen en opsluiten is daar geen enkel probleem.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:56   #258
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Gewoon ff eerlijk zijn kunnen die linkse idioten niet hoor, heb 35 jaar gewerkt hier in dat apenland, meer nog ben 16 jaar zelfstandige geweest en heb mijn zaak verkocht, en dan zal je zeggen, wel ja en dan? Wel dan gebeurd het.
Ik moet 2 jaar full time werken om met alle sociale zekerheid in orde te raken en te kunnen doppen bv. Ik heb dat dus gedaan en ben nu in orde, maar stel dat ik ziek geworden was de eerste 7 maanden van die 2 jaar had ik alle kosten zelf kunnen betalen, straffer stel dat ik gehandicapt werd in die eerste 7 maand dan had ik nooit invalide kunnen worden en naar het ocmw moeten stappen en bedelen voor een aalmoes.
Die profiteurkes komen hier aan en als ze 1 dag, jawel 1 dag werken zijn ze met alles in orde en kunnen ze levenslang doppen en een pensioen trekken.
En wij mogen dat niet beu worden en wij moeten onze linkse regering op handen dragen.
Links, Ik begrijp dat niet, wat bezielt die mensen eigenlijk? Waarom willen die echt dit land bankroet maken door immigratie?
Nog iemand die alle mythen en sagen gelooft.

Vertel eens met welk soort verblijfsvergunning die "profiteurkes" naar hier komen?
Toon me de wetgeving waaruit blijkt dat ieder die hier 1 dag werkt, recht heeft op (levenslang) doppen en pensioen.

Heb jij als zelfstandige geen bijdragen betaald, dat jij niet in orde was voor de ziekteverzekering?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:56   #259
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Waren de vorige regeringen die voor die welvaart gezorgd hebben links of rechts georiënteerd?
Laat ons zeggen eerder links georiënteerd?
En toen ze begonnen zijn met dom doen zijn er meer en meer rechtse stemmen en/of argumenten gekomen om ze daarop te wijzen!
Mocht er geen reactie zijn gekomen op de uitverkoop van ons land en onze middelen zouden we nog veel rapper het lot van de Titanic ondergaan zeker?
En nu zijn we nog altijd drijvend maar toch aan het zinken, dank zij dat links hypocriet en stemmenronselend gedoe! En dacht je dat het in de buurlanden er anders aan toe gaat? Ook daar heeft de autochtone bevolking al lang hun bekomst van de beloofde verrijking hoor! Men heeft van "vber" een scheldnaam gemaakt, nog wat geduld en "links" zal dat overnemen!

Laatst gewijzigd door andev : 31 oktober 2009 om 20:09.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 19:57   #260
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat is wat anders dan in andersmans land binnenvallen (of als kind van binnengewaaide ouders "geboren" en"belg")en eisen dat ze je daar opvangen en verder kweken zeker?
Zijn het niet Belgen zelf die deze faciliteiten aanbieden?
Lijkt me niet dat je degenen die verbaasd gebruik maken van deze geneugten dit kan kwalijk nemen.

En zijn niet de Belgen het daarmee massaal eens?

Want ze blijven massaal stemmen voor meer van hetzelfde.

Pro immigratie-, pro corruptie-, pro monarchie-, pro lage gevangenisstraffen-, pro nepotisme-partijen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be